eye contact and a lip bite - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 eye contact and a lip bite

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Cottonflower
Member
eye contact and a lip bite  - Pagina 2 Original
Renske
592
Actief
The woods would be very silent if no bird sang, except those who sang best

CAT'S PROFILE
Age: ♢ Nineteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Cottonflower
BerichtOnderwerp: Re: eye contact and a lip bite    eye contact and a lip bite  - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 jun 2021 - 0:22

eye contact and a lip bite  - Pagina 2 Dbitr8r-a9e704e0-05d9-4c69-9fe7-aaa8db4ede6e.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYjcxODAxYzAtODk5NS00MDA3LTk5ZTUtZmYyZTUyNzg1M2I4XC9kYml0cjhyLWE5ZTcwNGUwLTA1ZDktNGM2OS05ZmU3LWFhYThkYjRlZGU2ZS5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
she has that whiskey sipping
skinny dipping smile

Het was maar goed dat hij achter haar aan kwam. Ze rolde haar ogen door zijn opmerking. ‘Ik ben al bijna warrior hoor,’ voegde ze eraan toe. Misschien was het wat kinderachtig, maar ze was heus niet zoveel jonger dan hij. Bovendien, hij vond haar kennelijk wel leuk genoeg, mooi genoeg om steeds met haar op stap te gaan. Ze keek hem dus ook weer lang aan toen hij vroeg waarom ze chagrijnig was. Omg, jongens! Hij meende dit ook, ze wist het wel. Want A) ze was niet écht chagrijnig en B) hij vond haar duidelijk niet oud genoeg voor hem. Dat was een belediging! Ze kwam weer tot stilstand en keek hem aan. ‘Ik ben niet chagrijnig,’ miauwde ze poeslief. ‘Alleen laat ik moet wachten, laat ik jou wachten.’ Heel simpel. Haar mondhoeken kwamen weer een beetje overeind. Het was bijna een uitdaging. Zij was er klaar voor. Was het niet duidelijk? Moest ze het voor hem spellen? Nee, dat wilde ze niet. Daar kwam weer dat beetje trots kijken. Ze snorde en begon weer richting kamp te bewegen.
 





eye contact and a lip bite  - Pagina 2 Cottonchibi
SHE'S A TORNADO WITH PRETTY EYES AND A HEARTBEAT




Terug naar boven Ga naar beneden
Hermitshell
Member
eye contact and a lip bite  - Pagina 2 Hermit10
Eline
883
Actief
B*tch don't kill my vibe

CAT'S PROFILE
Age: ⋆ 27 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Hermitshell
BerichtOnderwerp: Re: eye contact and a lip bite    eye contact and a lip bite  - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 jun 2021 - 23:22

Een spottende gnuif verliet zijn keel. "Ik ben al bijna warrior" klonk echt precies hetzelfde als "Ik ben al 2,5 moons." Kortom: een kindje. Dat hij zich momenteel toch verdacht veel aangetrokken voelde tot een kind, daar had hij in zijn geniale beredenering even niet aan gedacht. Zijn oren gleden naar achteren toen ze het allemaal echt meende. "Dus we kunnen nu niet gewoon even lol hebben?" Mauwde hij beledigd, haast wanhopig. Hij had best met haar naar de waterval willen gaan, maar nu deed ze wel heel stom. Wachten, pff. Ze vond hem toch wel leuk? Of had ze gelogen? Die gedachte bracht een schaduw over zijn gezicht.


eye contact and a lip bite  - Pagina 2 Hermit24
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Cottonflower
Member
eye contact and a lip bite  - Pagina 2 Original
Renske
592
Actief
The woods would be very silent if no bird sang, except those who sang best

CAT'S PROFILE
Age: ♢ Nineteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Cottonflower
BerichtOnderwerp: Re: eye contact and a lip bite    eye contact and a lip bite  - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 jun 2021 - 23:39

eye contact and a lip bite  - Pagina 2 Dbitr8r-a9e704e0-05d9-4c69-9fe7-aaa8db4ede6e.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYjcxODAxYzAtODk5NS00MDA3LTk5ZTUtZmYyZTUyNzg1M2I4XC9kYml0cjhyLWE5ZTcwNGUwLTA1ZDktNGM2OS05ZmU3LWFhYThkYjRlZGU2ZS5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
she has that whiskey sipping
skinny dipping smile

Oh nu ging hij bijna smeken. Cottonpaw draaide zich weer om en bleef achterwaarts lopen terwijl ze naar hem keek. ‘Is meneer ongeduldig?’ miauwde ze plagend. Ze draaide zich weer soepel op haar achterpoten om en zwiepte met haar staart. ‘Mijn tijd is kostbaar, Hermit,’ miauwde ze zoetjes. ‘Dus als je met me wil zijn, had je dat eerder moeten verzinnen. Ik denk dat ik nu een dringende afspraak heb met mijn nest.’ Het was allemaal maar een toneelstukje, een spel. Het liefst wilde ze direct toegeven en zich op hem werpen. Bij de sterren, ze realiseerde dat zich nu pas. Een kriebelend gevoel ontstond in haar maag, en ze moet weer stilletjes lachen. ‘Doei, Hermitshell!’ snorde ze, waarna ze vooruit sprong en ze snel terugkeerde naar het vochtige kamp wat nu hun tijdelijke thuis was.

- Cotton topic uit





eye contact and a lip bite  - Pagina 2 Cottonchibi
SHE'S A TORNADO WITH PRETTY EYES AND A HEARTBEAT




Terug naar boven Ga naar beneden
Hermitshell
Member
eye contact and a lip bite  - Pagina 2 Hermit10
Eline
883
Actief
B*tch don't kill my vibe

CAT'S PROFILE
Age: ⋆ 27 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Hermitshell
BerichtOnderwerp: Re: eye contact and a lip bite    eye contact and a lip bite  - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 jun 2021 - 23:46

Bozer en bozer werd hij. Oh, wat deed ze toch vervelend. Wat was het nou? Ze leek net toch echt helemaal voor hem te willen gaan. Nog voor hij iets terug kon zeggen sprong ze al vooruit. Verbijsterd liet ze hem achter, de kater die zijn staart inmiddels op de grond had laten vallen. Hij had het verpest. Voor het eerst in tijden - misschien zelfs sinds de confrontatie met Skadi - begon zijn onderlip te trillen. Was het frustratie? Verdriet? Cottonpaw zag het in ieder geval niet, en hij zou het nooit toegeven.

[Topic uit]


eye contact and a lip bite  - Pagina 2 Hermit24
::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
eye contact and a lip bite
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Waterfall-
Ga naar: