☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
Squirreltail
Member
☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: .: 16 Moons young :.
Gender:
Rank:
Squirreltail
BerichtOnderwerp: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸   ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Icon_minitimewo 15 feb 2012 - 21:58

☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Jf7xoh

Het schip is op dit moment op zee!

☸ The RPG topic ☸

Hier kun je RPG'en met je katten van Cats of the Seven Seas! Alle RPG speelt plaats op het schip waar de katten op leven. Je mag wel van het schip af, maar zorg dan wel dat je op tijd weer op het schip terug bent, want anders kan je er pas weer op als het schip weer aanmeert op die plek!

Zet verder ook eventjes boven je post waar je bent en welke kat je speelt.

Veel plezier met RPG'en!



☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ 307rteb
I'm not here for your entertainment
You don't really want to mess with me tonight
Just stop and take a second
I was fine before you walked into my life
Cause you know it's over
Before it began
Keep your drink just give me the money
It's just you and your hand tonight



Laatst aangepast door Squirreltail op zo 19 feb 2012 - 10:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirreltail
Member
☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: .: 16 Moons young :.
Gender:
Rank:
Squirreltail
BerichtOnderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸   ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Icon_minitimewo 15 feb 2012 - 22:55

.: Silphy || The Deck :.
Met gesloten ogen zat een blauwgrijze poes op het dek van het voor haar overbekende piratenschip. Voor de verandering was het schip weer eens aangemeerd in Port Mandos, daar waren ze immers al heel erg vaak geweest. Maar deze keer... Was het toch anders. Nog nooit was ze de enige kat op het schip geweest, helemaal alleen. Dus nu was het maar hopen dat er nieuwe katten op het schip zouden komen. Alleen reizen was ook weer niet wat. Wat er gebeurd was? Te pijnlijk om over na te denken... De zonnenstralen regenden op haar vacht neer en lieten haar behaaglijk warm voelen terwijl de golven tegen de boot aanklotsten en de meeuwen krijsten boven haar kop. Zou wou ze het hebben ja. Heerlijk weer. Ze spitste haar oren toen ze pootstappen op de loopplank hoorde en opende haar ogen meteen.


☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ 307rteb
I'm not here for your entertainment
You don't really want to mess with me tonight
Just stop and take a second
I was fine before you walked into my life
Cause you know it's over
Before it began
Keep your drink just give me the money
It's just you and your hand tonight

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸   ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Icon_minitimedo 16 feb 2012 - 11:46

Jack Sparrow || Pirate || The Deck
Al een tijdje was hij op zoek geweest naar een schip. Sinds het gedoe dat had plaatsgevonden op het prachtige schip waar hij ooit captain was geweest, had hij over land gezworven. Niets voor hem, absoluut niets voor hem. Nu stond er een piratenschip in de baai, de loopplank open voor ieder die wilde. Met een grijns op zijn gezicht stapte hij met een apart loopje over het hout. Het was tijd om de zee weer op te gaan. Jack keek om zich heen, zijn bedeltjes rinkelend bij zijn abrupte bewegingen. 'Wie is hier de captain'?' sprak hij met een lage, ietwat schorre stem.


☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirreltail
Member
☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: .: 16 Moons young :.
Gender:
Rank:
Squirreltail
BerichtOnderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸   ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Icon_minitimedo 16 feb 2012 - 18:26

.: Silphy || The Deck :.
Met haar groene ogen nu op de loopplank gericht, kwam Silphy nu langzaam tot haar poten. Een diepe frons vormde zich op haar gezicht toen ze de kater zag. Great... Ging dat deel van haar crew worden? Dat aparte loopje. Meteen besloot ze mentaal dat ze met die kater ging oppassen en dat ze hem desnoods hard ging aanpakken. "Ik ben de captain hier," Miauwde ze met een heldere stem en een zwiep van haar pluizige staart. Rustig keek ze de kater aan, hem bijna uitdagende om iets te zeggen met haar blik.


☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ 307rteb
I'm not here for your entertainment
You don't really want to mess with me tonight
Just stop and take a second
I was fine before you walked into my life
Cause you know it's over
Before it began
Keep your drink just give me the money
It's just you and your hand tonight

Terug naar boven Ga naar beneden
Severus
Member
☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ DPKsfdL
23

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Severus
BerichtOnderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸   ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Icon_minitimedo 16 feb 2012 - 19:07

Scrum || Pirate || The Deck || "Show a Leg, Sailor!"

"Yohohoho, A pirates life for me," Zachtjes in zichzelf zingend liep de zwarte kater over de stenen van de baai heen. Technisch gezien was hij opzoek naar een crew die hij kon joinen. Het leven alleen begon hem te irriteren en qua familie is er gewoon niet veel meer overgebleven. Dus zat hij hier vast, tenminste zolang hij niets anders had gevonden.
Hij keek toe, terwijl hij in de schaduwen van het groteske schip stond. Al een paar dagen had hij zich afgevraagd of hij zich de moed kon verzamelen om zich er bij aan te melden. Maar vandaag was er nog een andere geur bij gekomen, een geur die hem nieuwsgierig maakte. Dus besloot hij toch maar eens de loopplank op te lopen.
Op het dek vond hij een kater staan, die met een lage, ietwat schorre stem vroeg wie de captain was. Voorzichtig bleef Scrum staan, kijkend wat er ging gebeuren. Al snel kwam er een poes het dek op lopen. Wacht!? Een poes!? Dat zag je niet vaak. Meestal was de captain een kater, maar goed. Scrum bleef kalm staan, wachtend totdat hij zou worden opgemerkt.


☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ 2q2jz82
"coɴтrole yoυr eмoтιoɴѕ. dιѕcιplιɴe yoυr мιɴd!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸   ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Icon_minitimedo 16 feb 2012 - 19:15

Jaho/Pirate/The deck

Jaho was aan het rennen. Hij had gehoort dat er een boot was aangekomen met wilde katten! Zelf was hij ook wild maar deze kans zou hij niet willen missen! na een paar manen op een Pirate ship gezeten te hebben vond hij dit waarschijnlijk nog leuker! Hij zag een paar katten praten en riep. ''Wie is hier de Captain? Ik zou me namelijk graag willen aansluiten bij jullie groep!''


Sucks don't it?
☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirreltail
Member
☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: .: 16 Moons young :.
Gender:
Rank:
Squirreltail
BerichtOnderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸   ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Icon_minitimedo 16 feb 2012 - 19:19

.: Silphy || The Deck :.
Nog steeds keek ze de onbekende, vreemdlopende kater aan met een rustige blik. Net toen ze hem met een 'tong verloren' wou aanspreken, klonken er weer pootstappen op de loopplank. Meteen verschoot haar heldere, groene blik van de vreemdlopende kater naar de loopplank, waar een kater verscheen. Rustig keek ze deze kater aan, deze liep tenminste normaal. Naja, ze moest die andere kater gewoon een kans geven. Maar ze kon geen muiterij gebruiken, absoluut niet zelfs. "Welkom aan boord," Miauwde ze kalmpjes "Care to tell, waarom je aan boord bent?" Vervolgde ze, beide katers aankijkende met een zwiep van haar pluizige staart. Ze zou gelijk eventjes testen wat voor een vlees ze nu eigenlijk in de kuip had. Rustig ging ze zitten. Haar rust werd echter verstoord door een geroep. "De captain is hier," Miauwde ze kalmpjes terug naar beneden, niet de moeite nemende om haar stemgeluid luider te maken.


☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ 307rteb
I'm not here for your entertainment
You don't really want to mess with me tonight
Just stop and take a second
I was fine before you walked into my life
Cause you know it's over
Before it began
Keep your drink just give me the money
It's just you and your hand tonight

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸   ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Icon_minitimedo 16 feb 2012 - 19:28

Jack Sparrow || Pirate || The Deck
Jack keek de poes voor hem aan met zijn bruine ogen. Een vrouwelijke captain' hoe ongebruikelijk. 'How interesting' sprak hij, weer op zijn gebruikelijke toon. Nog twee katten voegde zich bij hem op de plank. Dit moest een pittige dame zijn, anders was ze hier niet de leider. De poes vroeg hen waarom ze hier waren, Jack opende zijn mond. 'Al tijden opzoek naar een schip, en deze zag er interessant uit' zei hij rustig. Zijn blik gleed even langs de rest, voor hij zijn bruine ogen weer op de captain' vestigde. Dit werd een compleet ander hoofdstuk in zijn leven, maar het was een mooie uitdaging.


☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Severus
Member
☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ DPKsfdL
23

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Severus
BerichtOnderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸   ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Icon_minitimedo 16 feb 2012 - 19:31

Scrum || Pirate || The Deck || "Show a Leg, Sailor!"

De poes verwelkomde hem, en de andere kater die er was, aan boord. Scrum's zeegroene ogen gleden over de poes heen, kijkend of ze het wel meende. Hij had zo'n idee dat deze poes een taaie was om door heen te breken. Hij knikte langzaam en zijn zwarte oortjes gingen naar achter toe toen hij iemand hoorde schreeuwen. Scrum gaf er weinig aandacht aan en antwoorden kalm; "Ik zocht voor een crew, al een tijdje staan twijflen om hier aan te monsteren." Hij legde het kalm uit, al was hij op een of andere manier wel zenuwachtig. Damn.

--

Maximo || Pirate || The Deck ||

De wildkleurige kater had al veel eerder aan boord van het piratenschip willen komen, maar telkens weer hielt iets hem tegen. Waarschijnlijk de geruchten dat een dame aan het roer stond. Serieus, dat kon je toch niet menen? Met een rol van zijn groene ogen liep de kater kalm de plank op en merkte de andere katers die op het dek zaten. Tevens merkte hij de poes op. Het zou lastig worden om hier te blijven onder het command van een poes, maar goed. "I guess you're the cap'n here?" sprak hij met een wat zwaardere stem. De kater ging kalm zitten, krulde zijn staart over zijn poten heen en liet zijn goed gespierde lichaam ontspannen.


☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ 2q2jz82
"coɴтrole yoυr eмoтιoɴѕ. dιѕcιplιɴe yoυr мιɴd!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸   ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Icon_minitimedo 16 feb 2012 - 19:32

Jaho/Pirate/The Deck

"De captain is hier," mauwde een poes en Jaho trippelde ernaar toe. ''Zoals u al gehoord had wil ik me aansluiten bij je schip. De reden waarom ik dit wil is dat Ik vroeger een kat geweest op een Pirate ship maar dat schip zonk en ik ben naar land gezwommen. Ik was er dol op en werd wild op het land. Daarom vind ik dit een unieke kans die ik niet mag missen.'' mauwde hij zonder vrees voor de Captain.


Sucks don't it?
☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirreltail
Member
☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: .: 16 Moons young :.
Gender:
Rank:
Squirreltail
BerichtOnderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸   ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Icon_minitimedo 16 feb 2012 - 19:38

.: Silphy || The Deck :.
Rustig ging haar blik van de ene naar de andere kat die de loopplank opliep. Dit ging een interessante crew worden, dat zeker. Maar er zou toch echt niks mis zijn met nog wat vrouwelijke maten. Achja, ze hield ze wel onder de duim. Of tenminste, dat hoopte ze. "Very well," Miauwde ze naar de twee katers die het hadden over dat de crew hen wel interessant leek. "Zou ik dan jullie namen mogen weten?" Vroeg ze vervolgens kalm. Ondertussen ging haar blik alweer naar de loopplank. Een kat verscheen, maar deze had een andere uitstraling. Een lichte minachting. "Quite right," Reageerde ze op de wildkleurige kater, met een blik die zei dat ze niet bepaald onder de indruk was. De kater die eerst geschreeuwd had en haar meteen op het verkeerde been had gezet begon nu ook te vertellen. "Het was al duidelijk bij de eerste zin," Miauwde ze kalmpjes als reactie, "Levensverhalen zijn nu eventjes niet aan mijn besteed," Ze had daar inderdaad nu eventjes geen tijd voor, en op dit moment interesseerde het haar ook niet echt. Ze was gehard geraakt op het schip, en liet ook zeker niet met zich sollen.


☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ 307rteb
I'm not here for your entertainment
You don't really want to mess with me tonight
Just stop and take a second
I was fine before you walked into my life
Cause you know it's over
Before it began
Keep your drink just give me the money
It's just you and your hand tonight

Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnleaf
StarClan
☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ DPKsfdL
Aimee
359

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons for always
Gender:
Rank:
Autumnleaf
BerichtOnderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸   ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Icon_minitimedo 16 feb 2012 - 19:44

Tirna/The Deck.

Een zwart/witte poes met gevaarlijke, maar mooie groene ogen, sjokte wat over het strand. Ze had een vermoeide uitdrukking, zoals ze daar zo liep. Slap, met een: Het kan me niks schelen. uitdrukking op haar gezicht. De poes keek naar het zand en de schelpen daarop. Schelpen, ze hield van schelpen, als het kon verzamelde ze die dingen. Maar ach, katten verzamelde geen dingen, alleen voedsel. En dat at je toch wel weer op. De poes was hier 4 maand en verveelde zich stierlijk. Ze was afkomstig van een schip, een dood gewoon handel-schip. Maar ze was de enige kat en verveelde zich vaak en sprong er hier van af en kwam niet meer aan boord. Nu wachtte ze op een ander schip, maar geen schip was goed genoeg. Of er waren geen katten of het was gewoon niet goed genoeg. En ze wachtte nog steeds, misschien ging ze wel jaren wachten, kwelde ze hier weg, maar misschien was vandaag wel de dag. Ach, dat dacht ze altijd, altijd hoopte ze op een goed schip. Een piraten schip misschien, die bekende bijvoorbeeld, waar veel katten het over hadden. Ze zeiden dat er katten opleefden, in een speciale rangorde, misschien was dat wel wat. Ze kende maar weinig schepen met dat. Opeens zag ze een schip, een schip wat haar aantrok, eens kijken. Ze ging er naar toe en bekeek het, ze rook piraat. Mmm, misschien was dit wel het beroemde schip waar men over praatte. Ze besloot om eens te gaan kijken en klom aan aan boord, daar zag ze vijf katten, de vijfde was vlak voor haar op boord gegaan. De poes keek eens en zag toen een poes, die een Captain uitdrukking had. Een grijsblauwe poes en ze deed ook zo. Tirna ging naar haar toe en ging maar zitten, ze wachtte even op haar kans en praatte toen ook, ''Hoi, u bent vast de Captain van dit prachtige schip'' ''Ik ben Tirna, maar sommige noemen me Shame. Ik wil me graag aansluiten bij het schip, als dat nog kan'' ze zei de zinnen op een wat uitdagende manier, maar zo klonk haar stem gewoon. ''Mijn stem klinkt altijd zo'' zei ze vlug,voordat er moeilijkheden kwamen. Dit schip was het schip!


☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ 2e1ufza
Crack,can you hear me breaking?

Can I take it all?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸   ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Icon_minitimedo 16 feb 2012 - 19:45

Fireheart schreef:
Jack Sparrow || Pirate || The Deck
De poes voor hen leek hem en de andere kater goed te keuren en vroeg om hun naam. 'Ca..' Bijna had hij Cap'n Jack Sparrow gezegd, maar die naam ging helaas niet op. Tenminste, niet nu. Gelukkig was het meer een zacht gemompel geweest en konden ze het niet gehoord hebben. 'Jack.. Jack Sparrow' sprak hij rustig, met een kleine grijns op zijn gelaat. De derde kater leek meteen een verkeerde stap te hebben gezet. Het liet wel weer duidelijk zien hoe pittig de poes was. Dat werd nog wat.


☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Severus
Member
☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ DPKsfdL
23

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Severus
BerichtOnderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸   ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Icon_minitimedo 16 feb 2012 - 19:51

Scrum || Pirate || The Deck || "Show a Leg, Sailor!"

Het leek alsof de poes het wel zag zitten, thank god. "Scrum," miauwde hij kalm. Hij had niets tegen zijn naam, al klonk het soms wat vreemd. Jah, right. Zo zat hij nou eenmaal in elkaar. Hij keek even over zijn schouder naar de twee nieuwe katers die er bij waren gekomen. De voorlaatste had wel een heel slechte indruk gemaakt bij de captain, blijkbaar. Dat was wel duidelijk op te maken uit haar reactie. Scrum kon het niet laten om even te grijnzen, maar hielt zich al snel in.

--

Maximo || Pirate || The Deck ||

"Quite right," Maximo was niet echt onder de indruk van de poes. Meh, poezen als cap'n, dat was gewoon een totale afgang. Maar goed, hij kon er weinig aan doen. "I'm here to join your crew." De woorden kwamen er vloeiend, maar een tikkie minachtend uit. Zo klonk hij altijd, dus daar moesten ze vooral niet over tegen hem in gaan. Maximo ergerde zich aan de kater die voor hem was aangekomen en nogal vreemd tegen de cap'n uitviel. "Scallywag," mompelde hij zachtjes, maar grinnikte er wel bij. Dat ging nog leuk worden.
Hij draaide zich een paar graden toen hij nog ene stem hoorde. Nog een poes, gezellig. Dit werd echt geweldig. "Lazz," miauwde hij tegen de poes. "Don't talk when nothing is asked to you. Otherwise you should walk the plank," hij hielt zich kalm, maar het liefst wilde hij het liefst van alle poezen hier af komen. Buiten de cap'n misschien, daar kon hij misschien nog wel iets van respect voor kweken.


☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ 2q2jz82
"coɴтrole yoυr eмoтιoɴѕ. dιѕcιplιɴe yoυr мιɴd!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirreltail
Member
☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: .: 16 Moons young :.
Gender:
Rank:
Squirreltail
BerichtOnderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸   ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Icon_minitimedo 16 feb 2012 - 19:57

Squirreltail schreef:
.: Silphy || The Deck :.
Great spirits of the seas... Ze zou een volledige nieuwe crew krijgen als ze niet oppasste, en dat zo snel. Ze had nooit gedacht dat er zoveel katten zouden zijn in Port Mandos. Rustig luisterde ze naar Tirna. Wat hadden deze katten met het vertellen van nutteloze feitjes? Kon haar het schelen wat der stem zei... Maar dit keer hield ze zich in, ze moest niet meteen de hele potentiele crew tegen zich opzetten. Ze moest een fijne lijn van balans lopen. Dus gaf ze een kort knikje naar Tirna en daarna naar Jack Sparrow en vervolgens naar Scrum. Prima, ze opende dan ook haar bek om te spreken, maar ze werd echter onderbroken door de andere kater. Koeltjes ging haar blik naar hem toe, "No one. Walks the plank," Reageerde ze koeltjes, "Totdat ik het zeg." Haar staart gaf eventjes een geërgerde zwiep, "Mijn naam is dus Silphy, welkom aan boord als jullie het aandurven om de crew te joinen," Miauwde ze vervolgens, haar stem ietwat verheffend om zichzelf duidelijk verstaanbaar te maken.


☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ 307rteb
I'm not here for your entertainment
You don't really want to mess with me tonight
Just stop and take a second
I was fine before you walked into my life
Cause you know it's over
Before it began
Keep your drink just give me the money
It's just you and your hand tonight

Terug naar boven Ga naar beneden
Brownkit
Member
☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ DPKsfdL
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸   ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Icon_minitimedo 16 feb 2012 - 20:00

Kyra - Pirate - The deck

De zilvergrijze poes trippelde de haven door. Ze had van andere katten gehoord van een schip dat in de haven lag. Ze voer al jaren mee met een piratenschip, maar er kwam een nieuwe kapitein en ze werd weggestuurd. De herinnering deed haar pijn, ze had manen lang mee gevaren met dat schip. Elk lid van de bemanning was altijd al dol op haar geweest. Toen ze hoorde van het piratenschip, was ze gelijk op zoek gegaan. Eindelijk weer terug op zee, de wind door haar vacht. Naar haar weerspiegeling kijken in de golvende zee. In de haven aangekomen zag ze het enige schip dat het kon zijn. Snel rende ze over de loopplank en liep richting het groepje katten op het dek. "Wie is hier de Captain?" Zei ze.


Lolly's zijn gigantisch lekker! Very Happy

Spoiler:


Laatst aangepast door Brownkit op do 16 feb 2012 - 20:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Russetkit
Member
☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ DPKsfdL
KARP KARP MOTHERFUCKER ಠ_ಠ
83

CAT'S PROFILE
Age: 3 Manen
Gender:
Rank:
Russetkit
BerichtOnderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸   ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Icon_minitimedo 16 feb 2012 - 20:02

Page x She Cat x The Deck x Pirate

Twee helblauwe ogen staarde naar het silhouet van een gigantisch schip dat aangemeerd lag in een willekeurige baai. Vanaf een klif staarde een wit figuurtje neer op alles wat beneden bewoog, ze had gehoord van een crew die leden aannam. Page, wilde nergens liever zijn dan op een schip. Hoog in de mast zitten, de wind in je vacht te voelen en eindeloze wateren overwinnen. Ooit was ze zo, nu was ze dit. Het laagst van het laagst, ze had alles verloren. Een steek van pijn schoot door haar hart bij de herinnering, maar haar emotieloze uitdrukking veranderde niet. Zelfverzekerd, keek ze neer op het amulet dat in een glazen flesje hing om haar nek, en ademde diep in. Page, geloofde zelf dat het een soort talisman voor haar was, die haar leidde en zei wat goed en fout was. Ze geloofde er heilig in, en droeg het daarom altijd. Toen haar blik viel op de groep katten die leek te groeien, draaide ze om en maakte zich klaar om af te dalen.

Trouw gevolgd door pootstappen in het zand, stapte de tengere, hagelwitte poes door het zand op de katten af. Haar staart stond fier omhoog, en haar vacht straalde. Toen ze naderde, hief ze haar kop lichtjes op en liep tussen de katten door tot ze onder aan de loopplank stond en omhoog keek, in de ogen van de Captain. Ze boog haar kop een stukje en sprak met haar, zoete haast onschuldige stem: ”Mijn hart verland naar de zee, ik kom me bij uw crew voegen”


Dreams of the morrow hath the shattered soul. Pride is lost. Wings stripped away, the end is night.
☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ 13z21yp


☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Russetkit

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirreltail
Member
☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: .: 16 Moons young :.
Gender:
Rank:
Squirreltail
BerichtOnderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸   ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Icon_minitimedo 16 feb 2012 - 20:45

Mensen die er nog bij willen, opschieten, want morgen als ik eenmaal online kom vertrekken we en moet je wachten tot we weer aanmeren!
.: Silphy || The Deck :.
Weer kwamen er twee katten aan boord, waarvan er eentje weer vroeg wie de captain was. Alsof ze dat... Naja, niet belangrijk. "You're speaking to the captain now," Miauwde ze kalmpjes, haar helder groene ogen op de zilvergrijze poes richtende. Daarna ging haar blik naar de andere, hagelwitte poes die het dek opstapte. Haar blik was nog steeds kalm, bijna tegen het kille aan. Deze katten moesten zich voor haar stuk voor stuk als te vertrouwen bewijzen, want anders zou het niks worden. Maar ja, haar vertrouwen had ook grote barsten opgelopen en zie dat maar weer te helen in een korte duur. Ze sprak geen woord, ze knikte alleen rustig naar Page om te laten zien dat ze haar gehoord had. "Silphy," Miauwde ze kort, om zichzelf voor te stellen. Ze zich net al met wat meer woorden voorgesteld, en een tweede keer hoefde wat haar betreft nu nog eventjes niet. Misschien dat ze zich uitgebreid voor zou stellen als het schip eenmaal vertrokken was, maar nu nog eventjes niet.


☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ 307rteb
I'm not here for your entertainment
You don't really want to mess with me tonight
Just stop and take a second
I was fine before you walked into my life
Cause you know it's over
Before it began
Keep your drink just give me the money
It's just you and your hand tonight

Terug naar boven Ga naar beneden
Brownkit
Member
☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ DPKsfdL
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸   ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Icon_minitimedo 16 feb 2012 - 21:04

Kyra - Pirate - The deck

Kyra keek kort naar de andere poes die tegelijk met haar aan boord kwam. "You're speaking to the captain now," Hoorde ze een blauwgrijze poes zeggen. Kyra keek het groepje rond, ze was duidelijk niet de enige die hield van varen. Na een tijd leven op het land, moest ze nog wel wennen om weer te varen op een boot. "Silphy," Miauwde de blauwgrijze poes. Kyra keek op van haar gedachte en miauwde terug; "Ik ben Kyra" Dat was de naam die ze zich zelf gegeven had aangezien ze haar moeder nooit gekend had. Verdriet borrelde weer op in haar keel en die slikte ze snel weg. Ze schudde de gedachten van zich af en bekeek de andere katten. Ze was nu niet meer alleen.


Lolly's zijn gigantisch lekker! Very Happy

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸   ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ Icon_minitimedo 16 feb 2012 - 22:37

Delaney || Pirate || The Deck

Haar kleine pasjes brachten haar vooruit richting het schip. Daar waar ze zo lang geleden afscheid van had genomen. Haar leven was goed geweest. Ze was moeder geworden van twee prachtige kittens. Maar haar hart lonkte naar de zilte zeelucht. De wind door haar pels en de vrijheid zien. Mensen hadden haar in huis genomen maar die moesten het nu maar doen met haar kittens. Shiney liet haar mensen naam voor eens en altijd achter Zodra ze haar spierwitte poot op de loopplank zette. Zachtjes trippelde ze het schip op en Delaney was weer herboren. Al haar streken van vroeger herrinerde ze zich weer en toen ze een grote groep katten zag liep ze zachtjes naar voren. De captain was duidelijk herkenbaar en ze knikte even naar de poes. Ze had niet veel woorden. Haar bedoelingen waren duidelijk. Ze was ervaren.. Toen viel haar oog op een kater die ze uit haar verleden kon. Breed begon ze te grijnsen toen ze naar hem toe stapte. "Wel wel hebben we daar niet Jackie" Klonk haar honingzoette stem terwijl ze de kater aankeek waarmee ze vroeger nog wel eens een avontuur had beleefd. Die kater wist hoe je een kattin moest vermaken in iedergeval. "Jack Sparrow, de laatste keer dat ik je zag gaf je dit leven half op. En nu ben je hier, wat Bracht je terug? Een oude vriendin misschien?" Met die woorden grijnsde ze zachtjes en ging zitten terwijl ze haar lange pluizig witte staart rond haar pootjes legde.


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
 
☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: