Me & my husband



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Me & my husband

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rabbitcharm
Member
Me & my husband Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Me & my husband   Me & my husband Icon_minitimedo 20 mei 2021 - 0:12

Me & my husband Rabbit10


Met een rustige pas bewoog ze zich naar de plas, die nog altijd half dichtgevroren was. De zon had er even op gestaan, waardoor het oppervlakte weer helemaal glad was en de hemel weerspiegelde. Wanneer ze net een hele dag in de tunnels had gespendeerd leek de wereld buiten bezaaid met extra kleur en leven, anders dan de eeuwig donkere tunnels. Haar poten deden pijn van het graven in de harde grond, maar hey, dat was nu eenmaal wat haar familie deed. De poes rolde met haar schouders en boog zich over een wak in het ijs, waar ze een paar likken uit nam. Ze was niet alleen, natuurlijk was ze niet alleen. Zonder te veel acht op de ander te slaan likte ze nog wat extra water op, waarna ze zich uitrekte. "Goedemiddag Ashenpatch," met een charmante glimlach zocht ze haar blauwe ogen. "Ben je dorstig?"  


Me & my husband Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashenpatch
Member
Me & my husband 67Z
Michelle
165
Actief
Don't exploit an advantage just because it emerges

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Deputy
Ashenpatch
BerichtOnderwerp: Re: Me & my husband   Me & my husband Icon_minitimewo 26 mei 2021 - 17:23

The point is not the bearing of suffering.


De dagen begonnen langer te worden en Ashen voelde het in haar bloed. De zomer kwam er aan en daarmee zou er een einde komen aan hun harde tijden. De clan zou kalmeren en dat was zwaar nodig momenteel. Het was van groots belang dat ze weer een familie werden en niet meerdere kampen uit elkaar gerukt door haat en onvrede.

Met een zucht trok de kattin zichzelf uit en richtte haar blik op haar doel. The small lake was nog voor een groot deel bevroren maar meerdere wakken waren hun punten om te drinken of water te halen voor de zwakkeren. Ashen liep met een kleine mosbal in haar mond bestemd voor de elders die het kamp niet konden verlaten. De bal viel echter op de grond toen ze Rabbitcharm opmerkte en ze slikte een blok in haar keel weg. De woorden en de manier waarop zeiden genoeg over hoe de partner van Wolfstar over haar dacht na dat misverstand. "Hey Rabbitcharm." Knikte ze repsectol haar leeftijdsgenoot toe. "Ik was onderweg om water te halen voor de elders." Mauwde ze de opmerking zo goed mogelijk negerend en pakte de mosbal weer op.

The point is how it is borne.



There's a grain of truth in every fairy tale

Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Me & my husband Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Me & my husband   Me & my husband Icon_minitimewo 26 mei 2021 - 23:35

Me & my husband Rabbit10


Met een zachte plof viel de mosbal op de grond, waarna het haar kant op rolde. Wel, op z'n minst had ze een indruk achter gelaten. Hoewel zij en Ashen vrijwel even oud waren, was ze nooit echt zo close geweest als dat ze dat was met Briar en Wolf. Nee, Ashen had nooit in die clique gezeten, alleen vastgeplakt aan haar mentor. Was dat nu ook hoe ze zich aan Wolfstar vast zou plakken? Oh het arme meisje moest eens weten. Behulpzaam als ze was pakte ze de mosbal op en rolde deze terug naar de ander, waarbij ze onnodig dichtbij kwam, zodat haar zoete adem langs de snorharen van de ander streelden. "Wat lief van je," sprak ze met een glimlach en keek de ander een langere tijd aan. Nu haar oude mentor, of lover, daar kon ze wel een roddel over bedenken, dood was leek ze zich erg betrokken te voelen bij de clan. Waarschijnlijk wist ze niet wat ze anders met haar tijd moest. "Wat fijn dat je je zo betrokken voelt bij de clan, Wolfstar waardeert het ook," ze likte haar pootje en haalde deze achteloos over haar oor.  


Me & my husband Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashenpatch
Member
Me & my husband 67Z
Michelle
165
Actief
Don't exploit an advantage just because it emerges

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Deputy
Ashenpatch
BerichtOnderwerp: Re: Me & my husband   Me & my husband Icon_minitimedo 27 mei 2021 - 0:49

The point is not the bearing of suffering.


Oke hoe langer ze hier stond, des te meer ze de grond onder zichzelf voelde wegzakken. Rabbitcharm genoot hier van. genoot er van om haar met een glimlach de nek om te halen en Ashen wist het. Ze staarde met een, met elke seconde killer wordende, blik aan. "Rabbitcharm ik weet wat je probeert te suggereren." Mauwde ze en slikte. "En ik kan je verzekeren dat ik enkel aan windclan denk. Ik ben bevriend met Wolfstar en dat is alles." Ze trok haar oren iets naar achteren. "Ik hoef niets van hem, wil jullie niet in de weg staan en wil zeker geen derde wiel zijn. Het spijt me dat je mij tegenkwam in zo'n oncomfortabele positie." Ze slikte duwde het mos in het water voor ze dit onder haar kin drukte. "Maar er is niets gaande waar jij je emoties zo op hoeft te uitten." Ze was recht door zee wellicht. Maar het vriendelijk houden leek alleen maar meer gedachten op te roepen bij Rabbit. Beter de pleister er nu even hard van af trekken en klaar er mee. Ze wou meer bij de clan horen, niet onderdeel zijn van een of ander trio.

The point is how it is borne.



There's a grain of truth in every fairy tale

Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Me & my husband Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Me & my husband   Me & my husband Icon_minitimevr 28 mei 2021 - 9:27

Me & my husband Rabbit10


Ergens was het ook te makkelijk. Je hoefde niet kwaad te worden of uit te barsten, enkele zoete woordjes waren al genoeg om men de kast op te jagen. Voor Ashenpatch gelde dat zeker. En misschien was ergens haar afkeer terecht, zeker als ze de waarheid sprak. Rabbitcharm deerde dat echter niet zozeer. Terwijl ze sprak had ze zich kort afgewend naar het wak vlak bij haar poten, waar ze nog wat water van oplikte. Toen de ander uitgesproken was nam ze de tijd om haar snuit droog te vegen voordat ze antwoordde. "Nou zeg," verzuchtte ze. "Mijn emoties zo op hoef te uitten? Ik zeg alleen maar dat je betrokken bent," natuurlijk zat er meer achter haar woorden en dat zou Ashenpatch ook weten, maar hoe kon ze het bewijzen? Rabbitcharm glimlachte haar toe en knipoogde, genoot van het spelletje dat ze speelden. Ergens wilde ze kwaad op haar zijn, haar hoofd in het ijskoude water duwen. Maar dat zou enkel projectie zijn. Er waren al genoeg poezen afgestraft door Wolfstars acties, zowel Amberstorm als Shatteredice waren immers niet meer in de clan. Ze vroeg zich af of zij of Ashenpatch de volgde ze zou zijn, als ze haar frustraties over hem zou uitten op de mooie poes. Haar blik gleed af naar het ijs, ze wist wat er van hen ging worden. Rabbit schudde haar vacht uit en keek weer vrolijk naar de ander. "Ik zag trouwens dat jij en Foxtrail laatst waren gaan jagen, trek je veel met hem op?" 


Me & my husband Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashenpatch
Member
Me & my husband 67Z
Michelle
165
Actief
Don't exploit an advantage just because it emerges

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Deputy
Ashenpatch
BerichtOnderwerp: Re: Me & my husband   Me & my husband Icon_minitimevr 28 mei 2021 - 9:50

The point is not the bearing of suffering.


Ze was net zo koud als het ijs waar ze naar staarde besefte Ashenpatch zich. Deze kat zou het eind van haar kunnen betekenen of het eind van zichzelf. Wellicht zelfs het eind van Windclan zoals ze dat kende. Rabbitcharm was geen konijntje. Ondanks dat haar woorden en lieve glimlach andere dingen zeiden.

Ze vroeg naar haar broer en Ashen nam eenoncomfortabele stap naar achteren. ”Niet percee veel. We kunnen goed overweg en voelen elkaar aan in de jacht. Hoezo?” Ze tastte de woorden voorzichtig af en keek naar de kattin. Haar reactie op haar broer in de den van Wolfstar zei niet veel goeds over hoe ze over hem dacht. Maar Ashen wist niet goed hoe siblings werkelijk met elkaar omgingen, zij en Burnet waren een vreemde eend in de bijt daarmee.

The point is how it is borne.



There's a grain of truth in every fairy tale

Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Me & my husband Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Me & my husband   Me & my husband Icon_minitimezo 30 mei 2021 - 23:17

Me & my husband Rabbit10


Ashenpatch liet zich makkelijk de kast op jagen. Het zorgde ervoor dat har oogjes geamuseerd glinsterden. Naarmate ze verder spraken begon ze steeds meer vraagtekens te zetten achter de mogelijke affaire tussen haar en Wolfstar. Immers leek Ashenpatch niet iemand die goed een geheim kon bewaren, toen ze al de naam van haar broer liet vallen zag ze wederom het ongemak van haar gezicht af spatten. Nam niet weg dat ze een zaad van Wolfstar in haar mond had gehad, maar goed, ze kende hem beter dan haar. De poes schudde de gedachten aan de kater van zich af, omdat het die knoop in haar maag enkel vergrotte. Ze haalde haar schouders op. "Omdat hij jou wel ziet zitten," ze haalde luchtig haar schouders op. "I mean, zo gek is dat ook niet, Wolf en Fox zijn niet gek," een eeen flirterige knipoog gooide ze de ander toe. Het laatste was immers waar - ze was een mooie poes. Dat leek ze zelf echter niet zo door te hebben, maar hey, katers waren katers - en die maakten met liefde daar misbruik van. 


Me & my husband Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashenpatch
Member
Me & my husband 67Z
Michelle
165
Actief
Don't exploit an advantage just because it emerges

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Deputy
Ashenpatch
BerichtOnderwerp: Re: Me & my husband   Me & my husband Icon_minitimema 31 mei 2021 - 19:19

The point is not the bearing of suffering.


Haar ogen vernauwde zich killetjes. Kijkend naar Rabbitcharm. Ze vertrouwde haar niet, vertrouwde niet wat de kattin zei, nog geen woord er van. Maar ze speelde mee. Glimlachte naar haar en sloot haar ogen even. "Hmm is dat zo." Mauwde ze zacht en krabbelde even achter haar oor. "Ik heb geen idee waar je het over hebt. Fox en ik zijn enkel vrienden." Mauwde ze met een strakke blik. Fox had met haar geflirt, maar dat waren enkel grapjes geweest. En wolf, wolf was gewoon een vriend, maar misschien moest ze die ook maar op een armlengte afstand houden. Het was duidelijk dat Wolf niet goed was voor haar sociale stand in de clan. Als ze direct als een van zijn vrouwtjes werd bestempeld door even aardig doen.

The point is how it is borne.




There's a grain of truth in every fairy tale

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Me & my husband
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Small Lake-
Ga naar: