Hospitality



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hospitality

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blazestar
Moderator
Hospitality 1706e310
Sannemander
949
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
Blazestar
BerichtOnderwerp: Hospitality   Hospitality Icon_minitimewo 31 maa 2021 - 22:24


Hij vond het maar niks. De shadowclan geur die rondhing, het verhaal dat erachter lag. De deputy was nooit een kater met een al te vrijgevige houding tegenover de andere clans. Ze mochten er zijn, dat zeker, maar enkel naast elkaar. De deputy was een vrij nationalistisch joch die zich niks aantrok van alles buiten zijn eigen huisje. Vreemd was het dan ook zeker niet dat hij met sceptisch oog toekeek hoe het jong behandelt werd binnen de wanden van zijn kamp, kaken strak op elkaar geklemd. De jonge kater was in een noodtoestand het kamp ingebracht, en hij zou zeker niet ontkennen dat het hulp nodig had gehad. Dat het goed was dat Routnose ter hulp geschoten was. Maar waar hij zeker wel woord in had was het verblijf van de shadowclanner er na. Iets wat hij zeker van plan was zo kort mogelijk te houden. Met grote stappen bracht de deputy zich voort, richting de medicine cat den waar hij en Wolfstar de apprentice, die aangegeven had hen te willen spreken,  zouden uithoren.

Zelf zag Blazesong er niet al te veel waarden in, zou voor morgen nog de jonge man terug naar zijn thuis sturen als deze keus volledig aan hem was. Iets wat hij al aan de leader had laten weten.  Terug naar Shadowclan waar het hoorde te zijn. Een mening niet makkelijk te buigen.  Maar als het iets te zeggen zou hebben, dan was het een kleine moeite te luisteren. Met een onleesbaar gezicht stapte de deputy de medicine cat den binnen, zijn kop opgeheven. Legde blik op het gestalte van de apprentice. Een diepe ademteug volgde voor hij verder trad,  zijn houding maar al te goed zijn grote compenserend. "Flutterpaw." begon de deputy toen iedereen ter plekken was "Je wilde ons spreken?"

[Closed]


Hospitality YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Flutterpaw'
Member
Hospitality DPKsfdL
Butter
335
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Hospitality   Hospitality Icon_minitimewo 31 maa 2021 - 23:16

Flutterpaw.
Just when the caterpillar thought his life was over...
Flutterpaw was nog niet in staat om zijn nest te verlaten. Hij kon zichzelf vaak nauwelijks overeind hijzen zonder dat de pijn in zijn lichaam hem draaierig en misselijk maakte. Al met al was hij er nog steeds niet geweldig aan toe, maar hij was in ieder geval alert genoeg om te weten dat hij de Leader en Deputy moest spreken. Iemand moest het gevaar horen en aangezien hij niet terug kon, had hij geen andere keuze dan de waarheid naar boven te halen, zelfs al kon hij geen namen noemen. Fysiek kon hij de naam van de kat niet over zijn lippen persen, het maakte hem gewoon misselijk, ziek. Hij had aan Routnose gevraagd of hij haar en de Leader plus Deputy kon spreken, in een keer. Immers kon hij het verhaal niet nog een keer herhalen. Zijn lichaam trilde van de spanning en ook zijn ogen leken een doodsangst uit te stralen die onnatuurlijk was. Het duurde niet lang voordat de drie katten er waren, en hij met een zacht gekreun zichzelf dwong om overeind te komen. Het minste dat de hoge rangen verdienden was respect en dan kon hij er niet als een of andere halve gare bij liggen. 'Flutterpaw,' begon de rood-witte Deputy. Een die klein was maar de houding was imposerend genoeg om de Apprentice met een pijnlijk gesis achteruit te doen deinzen. In de richting van Routnose, want mama Routnose zou hem wel beschermen. Toch? 'Je wilde ons spreken?' Vroeg de sterke kater waarop hij langzaam knikte terwijl de tranen in zijn expressieve ogen ontstonden. 

'J-ja, B-Blazesong,' Stotterde hij met een zwakke stem die halverwege de naam toch wat sterker werd, respectvol neeg hij zijn kopje naar hem voordat hij happend naar adem zijn blik langs Wolfstar, die zeker niet minder imposant was, en toen naar Routnose liet glijden. Hij had de Medicine Cat nog niet gesproken, nog niet verteld wat hij wilde zeggen. 

'B-bedankt dat..dat jullie toch gekomen.. zijn.' De spieren in zijn lichaam verzuurden al, terwijl hij nog maar net overeind was gekomen. Zijn oortjes liet hij langzaam in een zwakke houding zakken voordat hij zijn tweekleurige ogen op de rood-witte kater wierp. Hij snapte dat deze niet zo gediend was op zijn aanwezigheid. Dat hij hem zo snel mogelijk terug naar Shadowclan wilde sturen, maar hij kon niet terug. 'M-Routnose, weet een deel.. een deel van..van het verhaal. Z-ze heeft mij verzorgd na de eerste keer.' Zijn blik gleed naar Mama Routnose, waar hij duidelijk gehecht aan was geraakt. Niet als een partner of een vriend maar meer als een kind. Een kind dat haar hoog op het vaandel had staan en trouw was aan haar. Als ze hem vroeg iets te doen.. dan zou hij dat zonder twijfel doen. Hij zou door het vuur gaan voor haar. Zonder een woord te spreken, zelfs als hij doodsbang was. De doodsangst was bijna op hem te ruiken. 'I-ik zal zoveel mogelijk proberen te zeggen... Alleen kan ik.. kan ik de naam van de kat waarover ik het heb... Niet uitspreken zonder.. zonder.. dat ik... Fysiek... Ziek wordt. ' De naam, als alleen de ogen hem al in zijn slaap achterna zaten, als alleen het blauw in de lucht al de rillingen deed bezorgen omdat het aan haar deed denken. Nee, de naam kon hij niet over zijn lippen persen. 'I-ik ben door een van mijn vroegere Clangenoten... Bijna verdronken... Onder water geduwd.' Zijn stem klonk zwak, krakerig terwijl hij hapte naar adem en zich trillend in zijn nest liet zakken. 'D-daar begon het mee.' Tranen dropen over zijn wangen. Hij had Northernfaith niet kunnen beschermen, haar het lot niet kunnen besparen.

'D-dat monster heeft.. heeft Northernfaith vermoord.' Zijn stem klonk vol afschuw terwijl hij harder begon te trillen, bijna te hyperventileren. Zijn snorharen trok hij ongemakkelijk terwijl hij wanhopig naar de Deputy en Leader keek. 'I-ik was bang... Ik heb enkel R-Routnose en Bluejay verteld hoe.. hoe ik in de den was belandt... De eerste keer. I-ik kon niet zeggen wie het was... Ik kon niemand aankijken..en toen toen kwam de dood van Northernfaith.' Hij sloot zijn ogen terwijl hij zijn staart strak om zijn gespannen lichaam heen trok. Het was duidelijk dat hij getraumatiseerd was, dat hij weinig aan kon en elk woord hem fysiek zeer deed.

'B-Bluejay beloofde mij te beschermen... Alleen hoe kon hij mij beschermen... Niemand kon mij beschermen....' Hij schudde zijn kop terwijl hij happend naar adem zijn blik naar Routnose liet glijden. De Medicine Cat wist waarschijnlijk wel wat er ging komen. 'I-ik kon niet slapen... Dus ging ik naar buiten terwijl het stormde... De moordenaar.... Het...monster... Ik had een keuze... Dood gaan of vertrekken. Het ontkende niet eens dat het Northernfaith had gedood... Het vloog mij aan... Ik.. ik heb nog geen vechttraining gehad.. ik probeerde iets... Ik drukte mijn poot tussen de kaken om mijn nek te beschermen.... En en... Ben toen gevlucht.' Zijn stem trilde terwijl hij naar de grond keek. Hij kon hen niet langer aankijken, hij kon de blikken in hun ogen niet zien. Hij wilde de blikken in de ogen niet zien. 'Ik sliep op Rogue territorium... En.. en toen kwam die.. die hond..' Hij moest bijna kokhalzen waardoor hij moeizaam, meerdere keren moest slikken. 'Alsjeblieft... Ik smeek het jullie... Ik kan niet terug... Zeg hen niet waar ik ben.. ik wil niet dood...' Fluisterde hij waarna hij zijn kop liet hangen en moeizaam zijn lippen likte. 
He began to fly.


Elfje



Hospitality Flutte20
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hospitality
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: