No time to die



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 No time to die

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Heatherstorm
Member
No time to die Tumblr_po6kifB5xZ1vw48cvo1_400
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heatherstorm
BerichtOnderwerp: No time to die   No time to die Icon_minitimema 8 maa 2021 - 21:04


Er was een klein oponthoud geweest tijdens de reis naar de highstones. Ze was er nog nooit geweest, dus ze voelde wat spanning in haar poten. Maar er was ook andere spanning. De manier waarop Stagtine met haar om ging. Ze wist dat ze niet zo kon denken, hij was samen met Eveningglow. Maar toch... de staart over haar rug, zijn neus die in haar wang had gedrukt zo net.. haar adem bleef steken in haar keel alleen bij het idee aan de gedachte al. En nu liep de kater naast haar. Hij was heel erg knap, bruine vacht.. mooie strepen en zijn ogen. Oh, StarClan. Heatherstorm wou zichzelf in haar gezicht slaan. Zou kon ze niet denken nu. Hij was toekomstig leider van ThunderClan. Zij zou zijn deputy worden. Waarschijnlijk de jongste deputy die het bos had gekend. Zou ze het kunnen? Ze wendde haar blik snel af van Stagtine voordat hij zou zien dat ze naar hem keek. "Hoe.. hoe ging het gesprek met de leider van BloodClan? Heeft hij geluisterd?" Nervositeit was duidelijk in haar stem te horen en ze hoopte dat hij het af zou schuiven op de reis naar de moonstone. Stagtine zou het wel voor elkaar krijgen met BloodClan. Anders zou ze vechten tot de dood. Alles zou ze doen voor hun nieuwe leider en ThunderClan.

[Closed]




fool me once, fool me twice
are you death or paradise?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stagtine
Deceased
No time to die UrWppj5
❊ Michelle ❊
175
Actief
“It's hard and ugly to know someone can understand you without even liking you.”

CAT'S PROFILE
Age: ❊ 28 Moons ❊
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Stagtine
BerichtOnderwerp: Re: No time to die   No time to die Icon_minitimedi 9 maa 2021 - 0:23

WORDS ARE LIVING THINGS.
Zijn blik was leeg. Alles was leeg in hem. Hij had zijn laatste beetje hart vergeven toen hij haar had aangekeken en gesproken. Maar het was gedaan, zijn contract was opgesteld. Alles was voor haar geweest. Alles zou altijd voor zijn Little zijn. Zijn ziel verkopen was een kleine prijs voor haar hart. Een kleine prijs voor haar hart, levend of dood, tussen zijn poten en bij hem. Altijd bij hem.

Heatherstorm sprak en de kater keek op. "Oh hij heeft geluisterd." Mauwde hij een grijnsje rond zijn lippen terwijl hij een stap dichter op zijn project stapte. "Hij weet wat er op hem te wachten staat." Zijn ogen vernauwde zich terwijl de kater doorstapte. Klauwen met elke stap de grond in zinkende. Hij wist de prijs, en hij zou hem betalen. Ieder zou betalen.
THEY HAVE PERSONALITY, POINT OF VIEW, AGENDA.



It's hard to shake off something
When it's already under your skin


Terug naar boven Ga naar beneden
Heatherstorm
Member
No time to die Tumblr_po6kifB5xZ1vw48cvo1_400
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heatherstorm
BerichtOnderwerp: Re: No time to die   No time to die Icon_minitimedi 9 maa 2021 - 22:37

Stagtine leek niet veel te praten nu. Heatherstorm bleef dus maar stil voor de rest van de tijd. Totdat hij haar vraag beantwoorde. De leider zou luisteren. Hij wist wat hem te wachten stond. Wat dat dan ook was. "Ik kan niet wachten tot we Tallpines terug hebben en Bloodclan krijgt wat ze verdienen." zei ze toen tegen hem. Ze zwiept kwaad met haar staart. "Dan kan je eindelijk Eveningglow en je kittens weer zien. Zijn ze oké daar?" misschien was dit niet het meest handige gespreksonderwerp. Moest ze over iets anders beginnen? "Denk je dat ik wel geschikt ben als deputy? Ik denk dat de clan het er nooit mee eens gaat zijn.." sowieso zouden Sunpaw en Liondance er wat van vinden. Misschien nog wel meer katten. Het maakte haar iets onzeker.




fool me once, fool me twice
are you death or paradise?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stagtine
Deceased
No time to die UrWppj5
❊ Michelle ❊
175
Actief
“It's hard and ugly to know someone can understand you without even liking you.”

CAT'S PROFILE
Age: ❊ 28 Moons ❊
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Stagtine
BerichtOnderwerp: Re: No time to die   No time to die Icon_minitimedi 9 maa 2021 - 23:01

WORDS ARE LIVING THINGS.
Heather vulde de leegte met haar stem en hij moest alles doen om niet te snauwen of ze niet een keer haar mond kon houden. Ze gedraagde zich als een kitten bij hem in de buurt en hoewel hij wel hielt van haar wanhopige aandacht. Frustreerde het hem dat ze nog altijd niet op eigen poten kon staan. Hij had zoveel voor haar gedaan, zoveel zou hij nog voor haar doen. En nogsteeds kon ze niet haar plaats vullen.

Met zijn oren schuin naar achter duwde hij zijn gespierde lichaam even tegen het hare en liet zijn staart weer rustig rusten op haar rug. "Heather, wat maakt het uit wat kinderen denken." Mauwde hij met een warme stem en een glimlach op zijn lippen. "Jij bent toch geen kind meer? Die het belangrijk vindt wat andere kinderen over haar denken?" Zijn ogen bleven even hangen in de hare zijn glimlach nog altijd zichtbaar voor hij verder liep. "Kom Heather. blijf maar dicht bij mij, het is koud op de heide zo."
THEY HAVE PERSONALITY, POINT OF VIEW, AGENDA.



It's hard to shake off something
When it's already under your skin


Terug naar boven Ga naar beneden
Heatherstorm
Member
No time to die Tumblr_po6kifB5xZ1vw48cvo1_400
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heatherstorm
BerichtOnderwerp: Re: No time to die   No time to die Icon_minitimezo 14 maa 2021 - 20:42

Heahter keek voor haar uit toen ze haar vraag gesteld had. Ze had meteen spijt. Het was waarschijnlijk een domme vraag geweest en Stagtine had wel andere dingen aan zijn hoofd op het moment. Toen antwoordde hij dat het niet uitmaakte wat kinderen dachten van haar en haar toekomstige positie. Ja, daar had hij gelijk in. Ze knikte dan ook. "Je hebt gelijk, ik maak me te druk om wat anderen vinden." Kinderen hadden geen mening, zij was nu warrior en ze hadden te luisteren als ze wat vertelde. Ze keek opzij naar hem terwijl ze liep en ontmoette zijn blik. Haar ogen glinsterde in het kleine beetje maanlicht dat er was. Zijn mooie gouden ogen. Alsof hij haar gedachten kon horen trok de kater haar iets dichter tegen zich aan. Heatherstorms hoofd voelde heet aan toen ze zich dichter tegen de kater aan drukte. Misschien iets enthousiaster dan nodig was. Ze naderde de heide en als ze heel erg in de verte keek kon ze de helling waar de mothermouth was bijna zien. Zou ze hem nog vragen naar zijn aanrakingen? De manie waarop hij met haar omging? "Stagtine, denk je.. dat er misschien.. meer is?" kreeg ze er toen uit gedrukt. Het was toen pas dat ze besefte dat het een rare zin was. "Tussen ons? Dat jij en ik.." maar ze kapte zichzelf af en keek naar de grond. Ze had vast zich dingen verbeeld. Nee, hij kon haar niet leuk vinden. "Sorry. Vergeet wat ik zei, ik denk dat het lange reizen mij naar mijn hoofd stijgt." oh man. Ze had het verprutst. Totaal. Compleet.




fool me once, fool me twice
are you death or paradise?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stagtine
Deceased
No time to die UrWppj5
❊ Michelle ❊
175
Actief
“It's hard and ugly to know someone can understand you without even liking you.”

CAT'S PROFILE
Age: ❊ 28 Moons ❊
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Stagtine
BerichtOnderwerp: Re: No time to die   No time to die Icon_minitimewo 17 maa 2021 - 13:09

WORDS ARE LIVING THINGS.

Het kind was zo serieus. Zag haar toekomst voor zich in een enkele hartslag. Haar hele leventje uitgedacht, Deputy van Thunderclan. Moeder met bengaalse kittens aan haar buik. Hij kon het allemaal zien in die blauwe ogen en ergens had hij medelijden met haar. Ze was niet Littlefish. Ze was niet degene die zijn hart droeg. Maar ze was warm en levend en had een glimlach die de maan deed verbleken. Ze was een ziel die geteisterd was door het leven maar nog altijd zoveel loyaliteit en liefde droeg. Ze was geen Littlefish, maar de nacht was koud en hij was ziek van zijn verlangen voor zijn Little. Hij was moe van alleen zijn en wellicht, wellicht was zij vannacht genoeg.

"Heatherstorm." Haar naam was een zucht op zijn lippen, een enkele ademhaling. Voelde zo natuurlijk. Hij zelf had hem uitgekozen voor haar. Besloten dat dit de naam was die ze voor de rest van haar leven zou dragen. Hij wist niet hoe Thornstar of ander leiders hun namen kozen. Of het Starclan was die tot ze sprak of ze maar een snelle dust er achter plakte als ze het niet wisten, maar hij wist dat deze naam voor haar geboren was. Of zij voor de naam. Zij was een storm in zijn leven. Een wervelwind die nooit voor hem bedoeld was. Zij was niet voor hem gemaakt,

niet zoals zijn Little was.

"Ik voel wat jij voelt." Sprak hij na een enkele stilte en glimlachte warm naar haar. "Maak je geen zorgen Heather. Ik deel je gevoel. Eveningglow.. Ik ben niet haar partner." Hij stapte door en rekte zijn lichaam iets uit. "Ze is een vriendin, toen ze terug kwam van de twolegs was ze al drachtig, een twoleg kat of wellicht een bloodclanner.. ze heeft het me nooit verteld, maar ze heeft mij gesmeekt, de enige die ze in vertrouwen kon nemen. Of ik haar kits wou helpen opvoeden als een vader. Zodat ze niet verkeerd aangekeken zouden worden, zodat zij haar taken kon blijven doen. Dat is ook waarom ze mij uitgekozen heeft om in haar plaats nu te staan. Ik.. Hou van haar. Maar als een vriendin, een zuster en als de vader van haar kits. Maar mijn hart behoort op een andere plaats." Met diep oranje ogen keek hij haar recht aan en als hij zich op niets anders focuste dan haar ogen, kon hij toch nog even Littlefish zien in die zelfde kleur.

THEY HAVE PERSONALITY, POINT OF VIEW, AGENDA.



It's hard to shake off something
When it's already under your skin


Terug naar boven Ga naar beneden
Heatherstorm
Member
No time to die Tumblr_po6kifB5xZ1vw48cvo1_400
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heatherstorm
BerichtOnderwerp: Re: No time to die   No time to die Icon_minitimewo 17 maa 2021 - 20:06


Ze had zoveel spijt dat ze iets gezegd had. Dat ze er überhaupt over nagedacht had. Hoe kon ze denken dat hij haar ooit zou kiezen? Ze was pas net warrior, wat moest hij in haar zien? De kattin vervloekte zichzelf, haar domme hersens die dachten dat ze ook maar een schijntje kans maakte.. "Ik voel wat jij voelt." haar ogen werden groot. Ze had niet eens gehoord hoe hij haar naam verzuchtte. Hij voelde hetzelfde? Het was alsof haar hart opzwol en haar ademhaling in haar keel bleef steken.

Hij vertelde het hele verhaal over Eveningglow. Dat ze maar een vriendin was, al drachtig toen ze terug kwam. Hoe hij de vader had gespeeld zodat er geen scheve gezichten zouden komen. Dus.. hij had helemaal nog geen kittens? Hij deed alsof voor Eveningglow. "Wow Stagtine dat is.." ze ontmoette zijn blik en ze kon wel verdrinken in de gouden ogen. Ze was zo verliefd. "Je bent echt heel goed geweest voor Eveningglow en haar kittens. Ik zal het niemand anders zeggen hoor!" het laatste voegde ze snel toe. Het geheim zou veilig zijn bij haar. Als ze maar bij hem kon zijn. "Oh Stagtine," zuchtte de kattin toen, volledig in de zevende hemel. "Ik ben zo blij dat je hetzelfde voelt voor mij als ik voor jou." haar ogen glinsterde iets in het donker. "Ik wou je het al veel eerder vertellen maar je was altijd druk of er waren andere katten bij. Nu was de enige kans die ik had. De enige keer dat we echt alleen zijn samen." ze was zo blij dat ze zichzelf toch een schop had gegeven en het gezegd had. Dit was nu al de gelukkigste nacht van haar leven. Haar blik ging weer naar voren, de mothermouth in zicht. "Ik denk dat we er zijn? Moet ik mee naar binnen?" vroeg ze toen aan hem. Ze wou dolgraag de steen zien waar leaders hun levens gingen halen. Haar hele houding straalde enthousiasme uit. Van haar bekentenis van haar liefde voor hem die goed uitgepakt had tot de spanning om zo dicht bij StarClan te zijn.




fool me once, fool me twice
are you death or paradise?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stagtine
Deceased
No time to die UrWppj5
❊ Michelle ❊
175
Actief
“It's hard and ugly to know someone can understand you without even liking you.”

CAT'S PROFILE
Age: ❊ 28 Moons ❊
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Stagtine
BerichtOnderwerp: Re: No time to die   No time to die Icon_minitimewo 31 maa 2021 - 20:54

WORDS ARE LIVING THINGS.

Als een blok viel ze, met enkele woorden volledig in zijn greep. Geen seconde zou ze nog twijfelen en het voelde goed. Het voelde zo starclan verdomde goed. Zo goed dat het woede in hem opbracht, hoe kon Littlefish niet naar hem kijken, hoe konden haar ogen niet zo stralen als die van Heather. Waarom stapte Littlefish van hem weg terwijl hij juist zo naar haar keek. Terwijl hij juist al zijn liefde aan haar wou geven, aan hun kittens. Hun babies. Ze was de wereld voor hem en inplaats van dat hij haar wereld kon zijn, had ze hem alleen gelaten. Had ze hem gedwongen deze dingen te doen. Gedwongen om te liegen tegen Heather. Tegen de wereld en binnenkort, tegen starclan.

Zijn ogen gleden naar de gebergte en hij haalde diep adem. "Ik zou willen zeggen, vanaf vandaag verlaat je mijn zeide niet mijn lief." Sprak hij terwijl ze aan de klim begonnen. Zijn spieren brandend terwijl de maan snel hoog genoeg zou zijn. "Maar ik zal alleen de grot moeten betreden en onze voorouders onder ogen moeten komen. Thornstar onder ogen moeten komen." Hij sloot zijn amberen ogen en gaf haar een warme lik. "Ik ben snel terug.

Snel zijn we weer samen mijn Heatherstorm."


THEY HAVE PERSONALITY, POINT OF VIEW, AGENDA.



It's hard to shake off something
When it's already under your skin


Terug naar boven Ga naar beneden
 
No time to die
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Highstones-
Ga naar: