[FINISHED] I don't know if this will heal



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [FINISHED] I don't know if this will heal

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
,Featherpaw
Member
[FINISHED] I don't know if this will heal DPKsfdL
Anonymous
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
,Featherpaw
BerichtOnderwerp: [FINISHED] I don't know if this will heal   [FINISHED] I don't know if this will heal Icon_minitimezo 13 dec 2020 - 13:22

Na lang aandringen van haar moeder besloot Featherkit dat het misschien toch geen slecht idee was om naar de medicine cat’s den te gaan. Ze kreeg er steeds meer last van en ze wilde een verklaring hebben, zeker omdat ze binnen dit en enkele weken een apprentice zou worden. Ze kon het zich niet voorstellen hoe dat het zou zijn als ze constant getreiterd zou worden door alle geluiden om zich heen en ze wilde er een medicijn voor hebben, iets dat ervoor zou zorgen dat het op zou houden. De kitten liep op de nursery af en kromp kort in elkaar toen dat ze warriors iets hoorde roepen naar elkaar. Het geluid drong tot diep in haar trommelvliezen door en Featherkit klemde haar kaken op elkaar om te voorkomen dat ze geprikkeld zou reageren op de warriors. Het geluid stierf gelukkig na een tijdje weg en Featherkit kon zich weer focussen op haar doel. Ze liep naar de den van de medicine cat’s, enkel om daar heel hard te niezen door de geuren van kruiden die zich in haar neusgaten boorden. Ze kneep haar ogen dicht en probeerde om zich niet te hard te focussen op de geuren. “Hallo?” vroeg ze op een zachte toon. “Is daar iemand?”


+ Medicine cat


Laatst aangepast door ,Featherpaw op za 27 feb 2021 - 16:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
[FINISHED] I don't know if this will heal SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I don't know if this will heal   [FINISHED] I don't know if this will heal Icon_minitimedi 15 dec 2020 - 19:48


Hoe langer Routnose weg bleef, des te meer merkte Falcon wel dat hij eigenlijk best veel wist. Waar hij normaal voor de zekerheid aan Routnose vroeg of het klopte, had hij die buffer nu niet echt. Hij kon immers niet halverwege een consult weglopen om aan Lizardpath hulp te vragen. Hij moest het nu grotendeels zelf doen en hij kon het ook wel. Dat merkte hij nu ook steeds meer. De afgelopen manen waren natuurlijk een rollercoaster geweest en hij bedankte StarClan dat het inmiddels een stuk beter met hem ging. En dat hij ook de dingen wel goed op pakte. Een nies werd luid hoorbaar door de den en voor een moment dacht hij even het ergste. Een ziekte? Besmettelijk? Het was wel de juiste periode daarvoor dus wie weet wat het zou kunnen zijn. Greencough? Whitecough? Yellowcough?? ”Hallo?” klonk er een jonge stem door de medicine cat den, waarop Falcon zijn oortjes spitste en zijn blauwe ogen richtte op de ingang van de medicine cat den. ”Is daar iemand?” Hij trippelde meteen richting de ingang met een zachte glimlach op, proberende om zijn bezorgdheid een beetje weg te duwen. ”Oh, Featherkit!” sprak hij even tegen de kitten, terwijl hij zijn oortjes iets draaide. Was er iets gebeurd in de nursery? Maar dan zou er toch wel veel meer urgentie achter zitten, toch? ”Wat kan ik voor je betekenen?” vroeg hij terwijl hij rustig naar haar keek. Laat het geen ziekte zijn, StarClan hij kon dat nu niet aan terwijl Routnose weg was.


그대는 나의 이야기였다
[FINISHED] I don't know if this will heal Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
,Featherpaw
Member
[FINISHED] I don't know if this will heal DPKsfdL
Anonymous
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
,Featherpaw
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I don't know if this will heal   [FINISHED] I don't know if this will heal Icon_minitimezo 20 dec 2020 - 17:42

Zoals altijd was het een afwisseling van irritaties: dan was het weer het geluid dat pijn deed aan haar oortjes, dan was het weer de smaak van iets vies in de prooi dat zo overheersend was dat Featherkit zich daar alleen op kon focussen, dan was het weer dat ze niet kon slapen omdat ze elk plukje vacht van de andere kittens tegen haar voelde en een andere keer was het weer een bepaalde geur dat zo diep haar neusgaten binnendrong dat ze ervan moest niezen. Featherkit begon inmiddels last te krijgen van slaapgebrek en de irritaties liepen daardoor steeds hoger op, zelfs tot het punt dat haar moeder zei dat ze naar de medicine cat’s den moest gaan. En hier stond ze dan. Falconpaw kwam haar tegemoet en zijn eigen geur, vergezeld met de geur van kruiden dat om hem heen leek te hangen als een ziekte, kwam in een walm tegemoet en Featherkit moest even haar tanden op elkaar klemmen om te voorkomen dat ze een grote niesbui zou krijgen. Ze focuste zich snel op iets anders en dat leek te helpen. “Ik wilde ergens met je over praten,” zei ze op een zachte toon tegen hem, hopend dat hij de hint zou begrijpen en ook zacht tegen haar zou praten. Hard geluid was onverdraagbaar voor haar en ze had nu even geen zin in koppijn. “Ik weet niet wat het de laatste tijd is, maar ik krijg heel veel prikkels binnen. Geluiden die ik eerder niet hoorde die zeer doen aan mijn oren, geuren die me zo erg overvallen dat ik een spontane niesbui krijg, de lichtste aanraking dat een huivering door me heen laat gaan.” Ze schudde haar kopje. “Is er iets mis met me? Denk je dat ik geen apprentice kan worden hierdoor?” vroeg ze op een zachte, onzekere toon aan hem. Haar groene oogjes richtten zich naar hem op, want ze wilde hem in de ogen aankijken als hij haar ging vertellen dat er inderdaad iets mis wat met haar en dat het beter was als ze een elder werd.

Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
[FINISHED] I don't know if this will heal SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I don't know if this will heal   [FINISHED] I don't know if this will heal Icon_minitimema 4 jan 2021 - 22:30


Falcon stond natuurlijk al tijden klaar met allerlei kruiden mocht er een ziekte uitbreken. Hij wist niet zeker wanneer het zou gebeuren (en of het zou gaan gebeuren), hij hoopte natuurlijk van niet. Al helemaal niet terwijl hij op dit moment alleen was, maar pfoeh wat was het lastig op dit moment om alles te regelen. Hij had Lizardpath wel, maar de zwart-witte poes had ook nog haar eigen kittens waar ze voor moest zorgen. Dus hij wilde ook niet teveel druk op Lizard zetten. Dus, hij had gewoon standaard een paar kruidenbundeltjes klaar liggen voor het geval dat er een zieke kat binnen zou komen. Hij hoopte, en smeekte starclan, dat er geen ziektes zouden komen. Al helemaal geen besmettelijke ziektes. Dat zou zwaar zijn, al wist hij ook wel dat hij daarvoor Routnose terug zou kunnen halen. Maar zelfs als hij Routnose terug zou halen wist hij dat hij niet zomaar ShadowClan in kon stormen om haar te halen. Wat als hij de besmetting door zou zetten naar ShadowClan? Ja, dit soort dingen gingen er door zijn kop heen terwijl hij alleen was, op punten waar hij taken met een automatisme deed. Maar gelukkig, viel het tot nu toe nog best wel heel erg mee. Al kreeg hij stiekem toch wel even een hartverzakking toen de kleine Featherkit in zijn den aan het niezen was. Niezen kon soms gewoon, natuurlijk, maar het kon ook een teken zijn van een ziekte. Al probeerde hij die zorgen niet te laten zien, het laatste wat hij wilde was dat de patient zou zien dat hij bezorgd was, dat kon alleen maar voor meer angst en stress zorgen. "Ik wilde ergens met je over praten," Oh, daar zou het komen, daar zouden de klachten van een -cough komen en hij zou het hele kamp op moeten sluiten. Hij knikte even rustig naar haar, als teken dat hij zou luisteren. Daar was hij immers voor toch? Om te luisteren. Fysieke en mentale problemen, de helpdesk van WindClan. Hij ging rustig zitten, deels om te laten zien dat ze zijn onbedeelde aandacht had. "Ik weet niet wat het de laatste tijd is, maar ik krijg heel veel prikkels binnen. Geluiden die ik eerder niet hoorde die zeer doen aan mijn oren, geuren die me zo erg overvallen dat ik een spontane niesbui krijg, de lichtste aanraking dat een huivering door me heen laat gaan." klonk er, waarna het grijze poesje even haar kopje schudde. Eerlijk, Falcon was al opgelucht dat het niet ging over een besmettelijke ziekte, dus zijn hoofd moest even kort omschakelen naar de klachten die hij zojuist had gehoord van de poes en gaan beslissen, gaan achterhalen wat er aan de hand was met de jonge poes, zodat hij kon helpen. Daar was hij voor, helpen. Wat er ook nodig zou zijn om te helpen zou hij gaan doen. "Is er iets mis met me? Denk je dat ik geen apprentice kan worden hierdoor?" klonk er op een zachte en onzekere toon van de poes af. Geen apprentice leek hem sterk, hij had zelfs wel een idee wat voor apprentice ze dan misschien beter kon worden. "Geen zorgen, apprentice kan je waarschijnlijk wel worden. Al kan het misschien zijn dat je wat langer apprentice zal zijn dan andere apprentices." Sprak hij zachtjes, eerlijk als dat hij altijd was. Falcon wilde niet over dingen liegen, maar hij geloofde er oprecht in dat de poes apprentice zou worden. "Van wat ik hoor denk ik dat je overgevoelig bent en dat is natuurlijk niet erg. Het is vooral irritant voor jou en het vergt ook wel wat training om ervoor te zorgen dat je de prikkels aan kan." sprak hij, waarna hij met een zachte glimlach naar de poes keek, om haar gerust te stellen van haar zorgen hopelijk. "Als voor apprentice, ik weet niet hoe je er zelf overna denkt, maar ik denk dat iemand met overgevoeligheid misschien wel heel goed is voor de tunnels. Het is donker, je helpt de clan, maar er zijn niet veel prikkels binnen de tunnels." Het was in ieder geval een optie om overna te denken, niet? Voor haar overgevoeligheid kon het misschien wel de beste oplossing zijn, want hoeveel ze ook zouden proberen om alle prikkels te verwerken zonder dat ze er al teveel last van zou hebben, de prikkels zouden er altijd blijven. En in de tunnels was niet veel geluid, niet veel licht, niet al teveel katten. In zijn ogen kon dat misschien nog wel eens een hele goede stap zijn voor de poes als ze apprentice zou worden. Misschien was dat ook nog wel iets om te bespreken met Wolfstar. Of met Blazesong, wie het aan wilde horen. Het zou in ieder geval wel een advies van hem zijn om dat aan te geven. "Maar daar kunnen we later ook nog altijd over verder praten, het belangrijkste nu is dat we ervoor gaan zorgen dat je het onder de knie krijgt, goed?" vroeg hij zachtjes aan haar met een warme glimlach. Het pijnigde hem wel dat zo'n jonge kitten met zulke problemen zat. Het minste wat hij kon doen was haar zo goed mogelijk helpen als hij kon en daarmee ervoor zorgen dat ze nog een leuke jeugd kon beleven met de andere kittens.


그대는 나의 이야기였다
[FINISHED] I don't know if this will heal Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
,Featherpaw
Member
[FINISHED] I don't know if this will heal DPKsfdL
Anonymous
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
,Featherpaw
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I don't know if this will heal   [FINISHED] I don't know if this will heal Icon_minitimeza 9 jan 2021 - 19:44

Misschien had het een opluchting voor haar moeten zijn dat ze wel apprentice kon worden en dat ze niet eeuwig opgesloten zou zitten in een kamp waarbij ze alle geluiden die daar dagelijks te horen waren nu wel kon dromen, maar dat was het niet. Hij gaf aan dat het kon zijn dat zij langer apprentice zou zijn dan de anderen, dat zij het buitenbeentje zou zijn. Hij zei het natuurlijk niet met die woorden, maar zo voelde het voor Featherkit wel aan. Het voelde aan alsof ze anders was, alsof ze een speciale behandeling moest krijgen om ervoor te zorgen dat haar leven dragelijk zou zijn. Het klonk als een vermoeiend proces en Featherkit wilde nu al zuchten bij het idee wat voor aanpassingen ze allemaal moesten doen om het voor haar comfortabel te maken. Ze dacht liever niet aan de teleurgestelde blik van haar moeder als Featherkit haar dit zou vertellen. Ze luisterde zwijgzaam naar wat Falconpaw zei. Ze was overgevoelig. Ze had geen idee wat dat allemaal precies inhield, maar ze wist uit ervaring dat het een hindernissenbaan voor heel haar leven ging blijven en een diep, ongelukkig gevoel nestelde zich in haar binnenste. Dat gevoel werd nog intenser toen Falconpaw zei dat ze beter Tunneler kon worden in plaats van Moor Runner, zoals haar moeder was en zoals Featherkit graag zelf had willen worden. “Als jou dat het beste lijkt,” zei ze met schorre stem, een heftige brok zich vormend in haar keel. Ze voelde dat een verdoofd gevoel zich meester van haar maakte toen Falconpaw zei dat ze dit eerst onder de knie moesten krijgen. “Dit gaat niet meer weg, hè?” vroeg ze op een zachte toon en ook al probeerde ze het wel, de ongelukkigheid schemerde gewoon door in haar stem. “Ik zal altijd anders behandeld moeten worden dan anderen. Ik zal altijd de uitzondering op de regel zijn en ik zal een heel andere training moeten volgen dan alle andere apprentices.” Haar stem brak af en ze keek snel naar beneden toen ze merkte dat haar gevoelens de overhand namen en haar zicht wazig werd. Ze wist niet precies wat ze had verwacht toen ze naar Falconpaw ging, maar dit was het in elk geval niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
[FINISHED] I don't know if this will heal SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I don't know if this will heal   [FINISHED] I don't know if this will heal Icon_minitimedo 11 feb 2021 - 22:09


Het leek hem voor nu de beste oplossing, het was immers wel iets wat altijd zou blijven. En iemand die juist veel prikkels op ving was misschien juist beter om in de tunnels te zijn. Iemand die snel iets kon vinden in de tunnels. “Als jou dat het beste lijkt,” klonk er op zijn optie. Hij wist dat het moeilijk zou zijn voor haar, maar het was voor het betere. Hij wist niet of ze liever moor runner zou worden, maar het leek hem geen goed plan. In ieder geval niet terwijl ze dit niet onder de knie zou hebben. Dan zou ze er heel lang over doen om warrior te worden en dat wou hij de arme poes ook niet aan doen. "Dit gaat niet meer weg, hè?" klonk er gebroken van de poes af, waarop Falcon zachtjes zuchtte. “Ik zal altijd anders behandeld moeten worden dan anderen. Ik zal altijd de uitzondering op de regel zijn en ik zal een heel andere training moeten volgen dan alle andere apprentices.” Hij draaide even iets met zijn oortjes en schudde zijn kopje iets. "Nee, dit gaat niet weg." sprak hij zachtjes tegen de poes terwijl hij iets met zijn oortjes draaide. "Maar het wordt wel beter. Uiteindelijk zal het niet zo erg worden als dit. Maar een andere training krijg je niet persé." sprak hij zachtjes, maar wel duidelijk. "Een tunneler moet zich focussen op wat hij voelt, hoort en ruikt. Ik denk dat jij daar in kan uitblinken terwijl je prikkels minder worden." sprak hij met een rustige glimlach tegen de poes, zijn stem nog steeds zachtjes. "En het wordt minder, echt waar." sprak hij met een warme glimlach.


그대는 나의 이야기였다
[FINISHED] I don't know if this will heal Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
,Featherpaw
Member
[FINISHED] I don't know if this will heal DPKsfdL
Anonymous
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
,Featherpaw
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I don't know if this will heal   [FINISHED] I don't know if this will heal Icon_minitimeza 20 feb 2021 - 13:35

Het was niet bepaald fijn om zich kwetsbaar op te stellen, maar Featherkit was nooit echt iemand geweest met een harde buitenkant. Ze verkoos liever de veiligheid van haar moeders pels dan dat ze een confrontatie aanging met iemand anders en ze was altijd bang voor afwijzing. Ze zou iemand nooit op een norse manier aanspreken en ze zou zich alleen maar slecht voelen als iemand anders zich ook slecht voelde. Toch maakte dat het feit dat ze op breken stond niet bepaald aangenamer en ze liet haar betraande oogjes dan ook naar beneden gericht terwijl ze Falconpaw op een zachte toon tegen haar hoorde spreken. Volgens hem zou er niet veel veranderen aan haar training, maar voor haar gevoel zou juist alles veranderen. Ze zou elke dag moeten dealen met zintuigen die op scherp stonden en het zou haar gek maken, tot het punt dat ze elke dag last zou hebben van hoofdpijn. Het zou haar anders maken dan de andere apprentices en ze zou meer tijd nodig hebben om haar training af te maken. “Ik hoop het,” zei ze op zijn laatste woorden terwijl ze haar schouders ophaalde. Ze had er eerlijk gezegd geen goede moed in, maar ze wilde Falconpaw’s vertrouwen ook niet direct onderuit halen. “En wat voor training kunnen wij dan doen om het beter te maken?” vroeg ze op een zachte toon aan hem. Ze kon niet helpen dat ze er sceptisch tegenover stond. Als er geen kruid was dat haar kon helpen, wat zou een training dan voor goeds doen?

Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
[FINISHED] I don't know if this will heal SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I don't know if this will heal   [FINISHED] I don't know if this will heal Icon_minitimeza 20 feb 2021 - 17:25


Natuurlijk had hij geen plan klaar om te gaan, hij was immers nog een medicine cat in opleiding, daarvoor zou er eerst overlegd moeten worden met Lizardpath, mogelijk een meeting met Routnose op de grens om het erover te hebben. Hij had immers dit soort problemen nog nooit gehad en in zijn eentje alles beslissen leek hem nog geen goed idee. Hij was er wel volledig van overtuigd dat hij een goede keuze had gemaakt om haar tunneler te laten worden in plaats van moor runner. En daarbij, als het later beter werd, kon ze altijd weer een moor runner worden. Shatteredice had dat immers toch ook gedaan? Maar om te beginnen.. leek hem dit het beste. "Ik hoop het," klonk er van de jonge poes af, die wel een moeilijke weg voor haar zou gaan hebben. Maar hij wist dat het uiteindelijk, op welke manier dan ook goed zou komen. "En wat voor training kunnen wij dan doen om het beter te maken?" klonk er van de poes af, waarop Falcon even iets met zijn rode oortjes draaide. "Ik heb nog geen concreet plan, maar ik moet even overleggen met Lizardpath en Routnose. Met z'n drieën kunnen we dan wel een plan maken die je mentor kan volgen, goed?" sprak hij met een zachte glimlach tegen de jonge poes.


그대는 나의 이야기였다
[FINISHED] I don't know if this will heal Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
,Featherpaw
Member
[FINISHED] I don't know if this will heal DPKsfdL
Anonymous
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
,Featherpaw
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I don't know if this will heal   [FINISHED] I don't know if this will heal Icon_minitimeza 27 feb 2021 - 16:04

Hij had nog geen concreet plan. Haar apprentice ceremonie liet niet op zich wachten en het zou vast geen weken meer duren eer dat Wolfstar deze wilde geven. Dan zou ze een mentor krijgen en dan zou er ook al een plan opgesteld moeten zijn om haar te begeleiden. Featherpaw vond het allemaal maar niks. Waarom kon ze niet zoals elke andere apprentice zijn? Waarom had StarClan haar gestraft met deze zonde? De apprentice wiebelde ongelukkig met haar oortjes, maar ze gaf uiteindelijk een knikje aan haar medicine cat’s apprentice. “Oké, bedankt, Falconpaw,” sprak ze op een zachte toon. “Dan hoor ik wel wat het plan is.” Ze gaf hem een knikje en keerde hem vervolgens de rug toe. Ze had het gevoel alsof ze elk moment in huilen uit kon barsten en ze wilde dit liever niet doen in bijzijn van de kat waar ze zich al zo kwetsbaar naar had opgesteld, al was de irritante drang om zich om te draaien en toch bij hem uit te huilen vrij groot. Maar ze vermande zich, gaf over haar schouder een knikje naar hem en liep toen weg. En terwijl ze de afstand tussen hun verwijderde, liet ze haar tranen de vrije loop gaan.

OOC: Topic uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[FINISHED] I don't know if this will heal
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: