Zonhoog.. het oordeel



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Zonhoog.. het oordeel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Zonhoog.. het oordeel Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 13:45

Rusty keek zwijgend toe hoe Shadow fel tegen Bluestar en Ravenwing sprak. Hij zou het nooit hebben gedaan, maar Shadow was anders. Rusty keek haar aan en knikte, daarna liep hij naar zijn tuin. Hij drong door het kattenluikje heen en wandelde naar zijn zachte mandje. Misschien de laatste keer dat hij in zijn zachte mand zou slapen. Hij rolde zich lekker op in een bolletje en keek nog even voor zich uit voor hij weg dommelde in een diepe slaap. Katten vlogen voorbij in zijn dromen, vooral Bluestar. 'Fire' riep een stem in zijn oor, en hij keek naar een groot vuur dat zich verspreidde door het bos. Zijn haren stonden recht overeind. 'Ga' riep de stem van de onbekende kat die zich in een boom schuil hield. Rusty deed zijn ogen open en keek om zich heen. Het was alweer morgen, en best wel laat. De zon stond al bijna bovenaan de hemel! Hij sprong overeind en waste zich even goed. Snel haalde hij zijn pootje over zijn kop, maakte zijn norharen schoon, en likte zijn vacht waar het maar kon. Daarna liep hij naar zijn bakje. Misschien wel de laatste keer dat ik brokjes eet, dacht hij vreugdevol. Snel nam hij een paar happen, tot hij vol zat en likte zijn bekje af om geen vuil achter te laten. Zijn halsband schuurde nog steeds ongemakkelijk rond zijn nek. Hij trippelde nog een keer door het huis, als ze hem wilde, zou hij hier nooit meer terug komen. Het maakte niet zo veel uit, zijn huisfolk zou vast een nieuw poesje nemen. Hij liep naar het kattenluikje en sprong erdoorheen. Daarna ging hij op weg naar de plaats waar shadow had geslapen. 'Wakker worden Shadow' riep hij en schudde haar een beetje. Daarna deed hij een stap richting het bos. 'Volg me, we gaan naar het bos, het is bijna zonhoog' riep hij en schoot naar voren. Hij had alle energie van de wereld en kwam al snel aan bij het open plekje aan de rand van het bos waar hij Bluestar had ontmoet. Hij keek achterom of Shadow hem had gevolgd, daarna weer voor zich uit. Zou Bluestar hebben besloten? Zouden hij en Shadow in ThunderClan mogen? Zijn snorharen trilde van verlange, terwijl hij wachtte op Bluestar en haar oordeel.


Zonhoog.. het oordeel RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Zonhoog.. het oordeel DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 13:54

Shadowstream stond op, en rende gauw achter Rusty aan. Ze was heel erg hongerig. Ze had niks gegeten. Ze had niet veel energie, maar liet dit niet merken, en ze volgde Rusty zo snel als ze kon. Ze stopte bij de plek waar Rusty stopte. Zouden ze hun in Clan laten? Waarschijnlijk was Rusty heel erg onrustig. Zijzelf niet echt. Ze zag wel. De nacht was haar niet erg bevallen in het bos, maar het was wel een goede training geweest voor wat ze misschien in het kamp ging meemaken.

5 volle regels Shadowstream
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Zonhoog.. het oordeel LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 14:18

''Jullie zijn gekomen,'' Bluestars stem weerklonk door het bos. Nu stapte haar grijze lichaam de bosjes uit, ''zo nu mogen jullie mij eens vertellen of ik iemand bij me heb.'' Sprak ze rustig, haar blauwe ogen bleven hangen bij de twee poesiepoezen. ''Ik vrees dat mijn clan er niet blij mee is, om poesiepoesbloed in de clan te hebben.'' Miauwde ze er achter aan. ''Ik wilde het even hebben over jou gedrag van gister, Shadowstream. Het is dat ik jou dit aanbod heb gegeven, maar als ik dat niet was geweest. Was je nu dood geweest, het kan echt niet. Ookal vind ik dat je pit hebt, je moet me beloven dat je mij nooit meer zo tegen spreek.'' Miauwde de clanleidster ernstig. Ze moest duidelijk maken dat ze hier niet van gedient was. Toen lichtte ze haar kop op, en keek naar Rusty. ''Jullie mogen allebei bij thunderclan, maar er bestaat een kans dat je geen echte warrior word. Jullie zijn nog steeds poesiepoezen. Buiten elkaar kan het heel goed, dat de meeste jou niet mogen. En nogmaals, heb ik iemand bij me?'' Vroeg ze kalmpjes. Toen sloot ze haar ogen voor een kort moment, de vlammende vacht van Rusty brandde in het zonlicht.


Zonhoog.. het oordeel QHTBjCa
Zonhoog.. het oordeel Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Zonhoog.. het oordeel DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 14:22

Shadowstream knikte respectvol toen Bluestar het over haar had. 'Ik beloof het'. Ze rook. Ze kon naast de bosgeuren, niks opvangen. Of rook ze nu? Was dat nu Ravenwing? Ze besloot het erop te wagen. 'Volgens mij ruik ik Ravenwing', zei ze zachtjes. Hopelijk was dit juist. Dan was ze al in ieder geval goed begonnen. Ze begreep Bluestar wel, over dat ze niet echt goed ontvangen konden worden. Bij het zinnetje dat ze misschien nooit warriors werden, kreeg ze een kleine brok in haar keel. Dit zou ze zo graag willen worden. Warrior! Maar ze was al bij als ze bij de ThunderClan mocht. Ze snoof nog eens goed. Volgens haar was het echt Ravenwing die hier was. Ze twijfelde niet. Ze ging in plaat daarvan op haar rustige manier zitten met haar staart gekruld rond haar voorpoten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Zonhoog.. het oordeel Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 14:26

Rusty keek op naar Bluestar die uit de bosjes stapte. Ze vroeg of ze alleen was. Hij opende zijn mond om de geuren van het woud op te vangen. Hij rook Ravenwing niet en de andere waren ook niet bij haar. 'Ik ruik geen andere katten, tenminste niet de katten die ik al heb ontmoet' zei hij tegen haar en keek in de blauwe ogen van Bluestar. Hij kromp even ineen bij wat ze daarna zei. Zou de rest van de Clan hen volledig beoordelen op hun afkomst? Hij zou zich over en over moeten bewijzen. Hij herinnerde zich zijn droom, over het vuur en de kat die zei ga. Misschien moest het zo zijn dat hij naar het woud kwam. Ze begon over Shadow's gedrach en hij hield een zucht van opluchting toe toen Bluestar niet begon over dat ze haar aanbod terug zou nemen. Toen sprak ze de woorden die hij zo graag wilde horen. 'Ik zal me over en over bewijzen voor de Clan!' zei hij tegen haar met een knikje van respect. Hij zou er alles aan doen om het respect te winnen van de andere wilde katten. De zonnestralen bereikten zijn vacht en lieten hem vlammen als vuur. Rusty leek het zelf niet te merken. Hij mocht mee naar ThunderClan!


Zonhoog.. het oordeel RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenwing
Member
Zonhoog.. het oordeel DPKsfdL
150

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen.
Gender:
Rank:
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 15:23

Bluestar en Ravenwing waren met zonhoog naar de Hoogsparren gegaan. Het was tijd, tijd om te kijken of de poesiepoezen waren gekomen en een leven in de Clan wilde beginnen. Ravenwing stopte op een gegeven moment en Bluestar liep door naar de twee poesiepoezen. Hij had hun geur een tijdje geleden al opgepikt in de wind. Hij luisterde aandachtig naar Bluestar die tegen de twee poesiepoezen praatte. Ergens was hij het niet met haar oordeel eens. Poesiepoezen hoorde in hun mand bij hun tweebenen niet in een Clan. Maar Bluestars wil was wet. Ze zouden in de clan komen. ''Jullie mogen allebei bij thunderclan, maar er bestaat een kans dat je geen echte warrior word. Jullie zijn nog steeds poesiepoezen. Buiten elkaar kan het heel goed, dat de meeste jou niet mogen. En nogmaals, heb ik iemand bij me?'' Vroeg Bluestar kalmpjes. Ravenwing wachtte op het antwoord van de poesiepoezen. Hij vroeg zich af of ze zijn geur nog herkende. Shadowstream gaf als eerste antwoord. 'Volgens mij ruik ik Ravenwing', zei ze zachtjes. Ravenwing was verwonderd. Meestal pikte poesiepoezen een geur van een Clankat niet zo snel op. Rusty volgde. 'Ik ruik geen andere katten, tenminste niet de katten die ik al heb ontmoet' zei hij tegen haar. Ravenwing stapte uit de bosjes en verscheen voor de twee poesiepoezen. 'Shadowstream had gelijk. Ze heeft me geroken. Rusty in tegendeel niet.' miauwde hij tegen hen. Hij richtte zijn blik op de rode kater. 'Wees niet bang, je zou snel genoeg alle geuren leren kennen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Zonhoog.. het oordeel DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 15:56

Shadowstream was erg verwonderd. Dus ze had het toch goed gehad! Ze snorde. 'Wees niet bang, je zou snel genoeg alle geuren leren kennen', hoorde ze Ravenwing tegen Rusty zeggen. Ze keek opzij naar Rusty, maar kon niks raden vanaf zijn blik. Ze hield haar snorren iets in, voor Rusty. Wat zou Bluestar hier van vinden? dacht ze. Ze keek naar Bluestar, maar ook op haar gezicht kon ze geen enkel gevoel thuisbrengen. Zou ze nu anders denken over poesiepoezen? Nee, ze dacht van niet. Shadowstream keek naar Ravenwing. Ze boog respectvol haar hoofd, en zei zachtjes: 'Hoi Ravenwing'. Toen keek ze met respectvolle ogen naar Bluestar. Bluestar had het niet op prijs gesteld dat ze onbeleefd was. Ze had geblazen naar haar. Shadowstream wist niet goed wat ze moest doen, dus ze zette zich neer, met haar staart rond haar poten gekruld. Wat zou er nu komen? Gingen ze naar het kamp? Snauwde Bluestar hun af?


Zonhoog.. het oordeel Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Zonhoog.. het oordeel Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel Icon_minitimema 9 aug 2010 - 10:02

Rusty zette zijn vacht op toen Ravenwing plots verscheen. Waarom moest hij het altijd fout hebben? De kat was er eerst nog niet geweest, maar de wind blies ook niet naar hun toe. Wat een vuile streek. Zijn groene ogen schoten vuur, maar dat bluste snel weer uit. Hij moest respect hebben voor de katten hier. Ravenwing was deputy, al wist hij niet wat dat was, het wat niet gewoon warrior. Ook hij keek Bluestar weer aan en snoof even toen Ravenwing hem zei dat hij alle geuren zou leren kennen. Hou op, dacht ie, ik heb dit niet nodig. Bluestar zweeg en ze wachtte allemaal op haar woord. Zou ze hen mee gaan nemen naar het ThunderClan territorium, dieper, naar het kamp misschien? Hij stond te trappelen van ongeduld. Hij zou de rest nog wel eens bewijzen dat hij een echte warrior kon worden. Zijn leven stond daar nu op gebrand, warrior worden en iedereen in ThunderClan trots maken. Hij zou ervoor zorgen dat Bluestar goed kon spreken van hen als ze terug dacht aan toen ze twee poesiepoezen in de Clan nam. Iedereen zou hem herinneren als een van de dapperste en sterkste katten in het bos.


Zonhoog.. het oordeel RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Zonhoog.. het oordeel LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel Icon_minitimema 9 aug 2010 - 18:55

Bluestar zag zijn blik, Bluestar likte haar lippen en knipperde met haar ogen. ''Ravenwing heeft gelijk, Rusty. Je zal álle geuren van de katten leren kennen bij hun eigen naam.'' Miauwde ze. Haar blauw/grijze staart zwiepte heen en weer. Toen keek ze naar haar deputy. ''Ravenwing is mijn deputy, hij zal mij opvolgen mocht ik al mijn negen levens kwijt zijn.'' Miauwde ze plechtig. Haar hart klopte even, ''ik zag je blik Rusty. We zullen je niet zo snel de clan uitzetten. Maar niemand gaat het direct accepteren.'' Miauwde ze, ze deed iets met haar schouders. Hierdoor leek het alsof ze ze ophield. ''We gaan naar het kamp, kijk maar of jullie het bij kunnen houden.'' Ging ze verder. Ze wenkte Ravenwing met haar staart, en maakte een grote sprong. Toen bewoog ze zich vliegensvlug tussen de struiken, en naaldbomen. Ze keek niet meer achterom, ze wist dat haar trouwe deputy haar zal volgen. Ze kneep haar ogen samen, en snoof. Toen stopte ze, ''ruiken jullie iets?'' Miauwde ze naar Rusty. Ze snorde even, en keek naar de katten.


Zonhoog.. het oordeel QHTBjCa
Zonhoog.. het oordeel Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Zonhoog.. het oordeel Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel Icon_minitimema 9 aug 2010 - 19:06

Hij keek naar Bluestar toen deze begon te praten en knikte. Hij zou ooit iedereen bij naam kennen, elke geur, elke kat. En elke kat zou hem kennen, en hij zou zijn weg vechten naar warrior, misschien zelfs verder. Hij luisterde aandachtig en keek van Ravenwing naar Bluestar. Dus deputy was de kat die de plaats als leider in zou nemen. Plots voelde hij een golf van respect voor de zwarte kater. Hij had zich al een beetje zo gedragen, maar nu leek het van hem af te stralen. Ravenwing zou daarna leider worden, dan zou hij zeker Ravenstar heten. Toen begon Bluestar weer te spreken en keek hij haar aan. Hij zou ervoor zorgen dat iedereen hem respecteerde op den duur. Het was belangrijk voor hem. Het Clanleven zou nooit hetzelfde zijn voor hun, maar het kon er het beste dicht in de buurt komen. Bluestar en Ravenwing sprongen op 'We gaan naar het kamp' zei ze. Rusty sprong overeind en rende zo hard als hij kon achter de twee wilde katten aan. Zijn poten begonnen al snel pijn te doen, maar hij bleef doorzetten. Toen de twee katten een beetje uit het zicht verdwenen probeerde hij hun geurspoor te volgen, en uiteindelijk kwam hij uit bij de twee Clankatten. Snel keek hij achterom om te zien of Shadowstream hem gevolgd was. Bluestar vroeg hen of ze wat roken, Rusty snoof. Hij rook verschillende geuren, maar het sterkste was kat, heel veel verschillende katten! 'Ik ruik katten! En veel ook!' miauwde hij naar Bluestar en haar deputy Ravenwing.


Zonhoog.. het oordeel RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
Zonhoog.. het oordeel DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel Icon_minitimema 9 aug 2010 - 19:12

Graypaw hing een beetje rond bij de uitgang van het kamp, toen Bluestar en Ravenwing ineens naar binnen kwamen rennen, gevolgd door twee dikke katten die verdacht veel op Kittypets leken. Graypaw stond gelijk op. Hij had een beetje afwezig na zitten denken en hij was opgeschrokken door de katten die naar binnen waren gerend. De oranje kater zag er wel aardig uit. Een poes achter hem keek onzeker om zich heen. "Hallo!" zei hij onzeker. De oranje kater keek naar hem. Ongemerkt had Graypaw zijn dikke lange vacht overeind gezet. Deze katten zagen er niet vijandig uit, maar dat betekende niet dat ze vrienden waren. Graypaw snapte niet waarom Bluestar ze had meegebracht. Hij liet zijn vacht staan, en keek met zijn amberkleurige ogen naar de kater. Hij kon beter een sterke indruk maken.


Zonhoog.. het oordeel 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewstream
Member
Zonhoog.. het oordeel DPKsfdL
170

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Dewstream
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel Icon_minitimema 9 aug 2010 - 20:05

Dewpaw was zich aan het vervelen, toen Bluestar en Ravenwing ineens naar binnen kwamen gerend, gevolgd door twee -Dewpaw snoof hun geur op- kittypets. Dewpaw verachte Kittypets. Het waren dikke, luie tweebeen katten, die hun eten op een bordje kregen en nooit verder liepen dan hun stukje grond groot was. Een oranje, vadsige kater, en een al even vadsige poes. Dewpaw had haar vacht opgezet en keek onvriendelijk naar de twee nieuwelingen. Waarom had Bluestar twee kittypets het kamp ingelaten? Wat zouden ze hier moeten? Misschien hadden ze wel clanprooi gestolen, en kregen ze straf? Dewpaw had geen idee, maar ze hoopte van wel. Hopelijk zouden ze snel weg gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Zonhoog.. het oordeel DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel Icon_minitimema 9 aug 2010 - 20:50

Sunpaw lag naast het leerlingen hol en keek een beetje verveeld voor haar uit ze zag een kleine vlieg voor haar neus zweven die een iritand zoemend geluid maakte, met een geiriteerde en verveelde blik in haar ogen sloeg ze de vlieg tegen de grond en slaakte een zucht, Sunpaw had weinig te doen ze had vandaag al gejaagd en ook al gegeten en ze had geen zin om er nog een keer op uit te gaan.
Maar het duurde niet lang en er werd een eind gemaakt aan Sunpaw,s verveelt heid want oppeens kwam er een bekende geur in sunpaw,s neus het ook naar poesiepoes en niet zomaar poesiepoes , het waren Rusty en Shadowstream! Sunpaw sprong op en trippelde met korte passen richting de doorntunnel en evenlater werd de geur ook sterker maar Sunpaw bleef nog in het kamp mischien wilde bleustar ze testen op hun vermogen dus Sunpaw bleef aandachtig voor de doortunnel zitten wachtend tot ze tevoorschijn zouden komen.


Zonhoog.. het oordeel 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Zonhoog.. het oordeel DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel Icon_minitimema 9 aug 2010 - 20:51

Shadowstream rende in alle kracht achter Bluestar aan, terwijl ze over Bluestars woorden nadacht. Ze had Rusty's gekwetste blik gezien. Ze had een beetje medelijden gehad. Toen ze het kamp binnenkwamen, zag ze twee katten vol met afschuw naar hun kijken. Ze had zin om ze krab te verkopen, maar dan werd het misschien haar dood. Ze blies zachtjes naar de katten, en zei zachtjes 'Wat kijken jullie nou?'. Ze sloeg rustig met haar staart heen en weer. Ze maakten haar echt niet bang met die blikken. In plaats van zielig en bang rond te kijken naar de verafschuwde gezichten van de katten, hief ze haar hoofd hoog op, en hief ze haar staart in de lucht. Ze keek met respect naar de katten, maar ook iets met een mengeling van onbegrip & woede. Hoe konden deze katten al meteen een vooroordeel hebben over Rusty & haar? Ze kenden hun nauwelijks! Het enige wat ze wisten was dat zij bij tweebenen hadden gewoond. Nou en? Toen snoof ze. Hé, die geur kende ze! 'Sunpaw?', het was er al uit voor ze had tegen kon houden.


Zonhoog.. het oordeel Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Zonhoog.. het oordeel DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel Icon_minitimema 9 aug 2010 - 20:57

Winterpaw lag rustig voor de apprentice den toen ze de geur van twee katten rook. Een geur kwam haar bekend voor en ze wist ook meteen wie het was. Het was rusty. Maar de andere geur was totaal vreemd voor haar, dus liep ze voorzichtig naar de twee poesiepoezen toe. Ze knikte even vriendelijk naar Rusty, maar keek met vurige ogen naar Shadowstream. "Wat moet jij hier?" Siste ze naar Shadowstream. Twee poesiepoezen waren een ramp voor Thunderclan. Hoe hopeloos waren ze dan als ze twee poesiepoezen in hun clan namen. Rusty vond ze nog wel oke, maar Shadowstream verachtte ze. Ze trok haar lip op en keek nog een keer fel naar Shadowstream. Daarna richtte ze zich tot Rusty. "Ik zie dat Bluestar je eindelijk heeft meegenomen naar de clan." Zei ze vriendelijk. Ze vond Rusty wel aardig, maar die poes die bij hem wast moest ze niks van weten. Ze blies nog een keer naar Shadowstream en wachtte haar antwoord af. Ze had nog niet gezegd wat ze hier kwam doen ook al was het waarschijnlijk voor hetzelfde als waarvoor Rusty hier was gekomen.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Zonhoog.. het oordeel DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel Icon_minitimema 9 aug 2010 - 21:02

Shadowstream spitste haar oren toen een sneeuwwitte kat met blauwe ogen naar hun toegelopen kwam. Ze zette haar vacht op bij de ondertoon in Winterpaws stem. "Wat moet jij hier?" hoorde ze Winterpaw sissen tegen elkaar. Ze zag ook dat deze poes haar lip boos optrok. Nou, als zij het zo wou spelen, kon Shadowstream dit ook. Ze zette haar vacht mogelijk nog hoger op, ontblootte haar tanden, en siste vervolgens 'Ik denk dat jij dat heus wel weet. Waarom zou een kat anders in een Clan komen? Om op hun luie kont te zitten en wachten tot het eten hun gebracht wordt', siste ze terug. 'Ik verafschuw tweebenen', zei ze met een haatvolle stem. Ze keek de poes woedend aan, en ging zitten met haar staart gekruld voor haar poten.


Zonhoog.. het oordeel Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfclaw
Member
Zonhoog.. het oordeel DPKsfdL
Amy But cal me AA
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 Manen.
Gender:
Rank:
Wolfclaw
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel Icon_minitimema 9 aug 2010 - 21:03

Wolfpaw had haar tanden diep in een muis gezonken, ze was nog niet lang apprentice maar ze had vandaag hard gewerkt. Ze had gejaagd voor de clan. De smaak van de muis proefde goed op haar tong, misschien kwam het door de honger, maar de muis smaakte beter dan toen ze een kitten was. Nieuwe geuren dreven het kamp binnen. Eerst sloeg ze er geen acht op, ze was veel te geabsorbeerd in het opeten van de muis. Maar toen de geuren erg duidelijk werden keek ze op, om eerlijk te zijn kende ze de geur nog niet, maar dat zou ze nooit toegeven. Haar lange pluizige vacht stak zoals gewoonlijk diverse kanten op, maar nu rees haar nekhaar omhoog, was er iets aan de hand? Kwamen er indringers aan? Ze had nog niet echt geoefend op vechttechnieken maar ze zou er klaar voor zijn. Ze ontspande zich weer iets toen Bluestar en daarna Ravenwing het kamp binnen kwamen, ze had hem inderdaad niet kunnen vinden, besefte ze. Ze wikkelde haar lange staart om zich heen, als zij er waren zou het niet heel erg gevaarlijk kunnen zijn. Haar uitdrukking veranderde toen ze 2 jongere katten zag volgen. Ze kneep haar amberkleurige ogen tot spleetjes, er was een vijandige glinstering in te zien. Haar nekharen rezen weer overeind maar ze kreeg meer een honende uitdrukking toen ze zag hoe zacht en slap de 2 katten waren, het moesten poesiepoezen zijn, ze gniffelde een klein beetje en kwam half overeind, waren ze gevangenen? De vijandige glans had wel deels plaats gemaakt voor een honende uitdrukking maar kwam nog wel voor in haar amberkleurige blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Zonhoog.. het oordeel DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel Icon_minitimema 9 aug 2010 - 21:07

Winterpaw keek nog een keer woest naar Shadowstream. "Ik denk dat jij dat heus wel weet. Waarom zou een kat anders in een Clan komen? Om op hun luie kont te zitten en wachten tot het eten hun gebracht wordt." Zei Shadowstream en had haar vacht opgezet en probeerde boos te lijken. Winterpaw liep dichter naar haar toe. "Hier is het hard werken en denk maar niet dat het makkelijk voor je gaat worden. Je blijft altijd een poesiepoes. Je bent niet in de clan geboren, dus heb je ook geen clanbloed." Ze keek fel naar Shadowstream. Klaar om tegen haar te moeten vechten als het moest. Ze wist niet hoe Shadowstream op haar zou reageren, maar Winterpaw wist een ding wel. Dat ze nooit een goede krijger zou kunnen worden. Rusty was anders daarin tegen. Hij had al wel laten zien dat hij het waard was om hier te mogen komen.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Zonhoog.. het oordeel DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel Icon_minitimema 9 aug 2010 - 21:10

Steelfang rekte zich uit en kwam de warrior´s den uit en zag toen dat Ruty en Shadowstream kwamen, hij had ze al geroken maar dacht dat het gewoon een resterende geur was. Hij zag Rusty binnen komen en knikte een klein beetje naar hun en glimlachte en halve seconde naar de 2 poesiepoezen en zette toen een twijfelend gezicht op. Hij was eigenlijk neutraal want dit toonde een lichte zwakte van de clan en hij mocht niet te vriendelik zijn en liet zacht grommend geluid horen tegelijk bewoog hij met zijn staart rustig wat betekende dat hij het niet volledig meende "Rusty, Shadowstream" zei hij en verder niks. Lichtelijk verward wat ze hier deden keek hij om zich heen anderen keken raar of verward naar hun.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Zonhoog.. het oordeel Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewstream
Member
Zonhoog.. het oordeel DPKsfdL
170

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Dewstream
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel Icon_minitimema 9 aug 2010 - 21:12

De kittypet poes had ruzie met Winterpaw. Goed voor haar. Ze moest maar weten dat ze niet zomaar in Thunderclan kon komen. Dewpaw keek om zich heen. Daar was Wolfpaw, die een beetje moest lachen. Dewpaw grijnzde, en liep naar haar toe. 'Hoi Wolfpaw! Wat vind jij van die twee -Dewpaw snoof- Kittypets? Wat zouden die bij de clan moeten?' Ondertussen pakte Dewpaw een muis, en at hem snel op. Waarschijnlijk zou Bluestar straks wel wat mededelen. Zouden ze die poesiepoezen echt opnemen in de clan? Was Thunderclan zo wanhopig? Dewpaw vond het maar een onmogelijk idee, maar Bluestars wil was wet. Als zíj leider was geweest, waren die kittypets nooit maar met een poot hier binnengekomen!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zonhoog.. het oordeel
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: