herbs & spices



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 herbs & spices

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rabbitcharm
Member
herbs & spices Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: herbs & spices   herbs & spices Icon_minitimeza 15 aug 2020 - 15:34

herbs & spices Rabbit10
Zachtjes neuriënd trippelde ze over de velden terug naar het kamp. Hoewel haar wat pluizige, zachte vacht soms nogal benauwd was met het warme weer, was er in de namiddag een briesje opgestoken die de temperatuur heerlijk aangenaam maakte. Het was iniedergeval genoeg om haar humeur te redden. Tussen haar kaken had ze een paar sterk ruikende paarse plantjes geklemd, die ze had gevonden nadat ze een van de tunnels had afgegraven. De naam was haar onbekend, haar ouders en mentor hadden nooit erg veel interesse gehad in kruien, bloemen en planten, dus veel kennis had ze er niet van. Door de sterke geur had ze besloten het maar mee te nemen naar de medicine cats, wies den ze inmiddels met een zachte mauw binnen kwam. Oh, wat was het heerlijk koel hier. "Routnose? Falconpaw?" klonk haar zangerige stem waarna ze ging zitten en de paarse bloemetjes neerlegde, haar tweekleurige ogen gingen ongegeneerd nieuwsgierig over alle keurige hoopjes heen terwijl ze wachtte.

&Falconpaw


herbs & spices Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
herbs & spices SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: herbs & spices   herbs & spices Icon_minitimewo 9 sep 2020 - 22:05


Hij was nog steeds zeer affected bij alles. Het was al knap dat hij zichzelf sterk had gehouden, dat hij niet naar Gorse begon te schreeuwen waar iedereen bij was geweest. Soms wilde hij het, soms wilde hij hulpeloos schreeuwen naar de andere rode kater. Soms wilde hij al zijn gevoelens schreeuwen, maar zodra hij dat ook maar probeerde kwam er een brok in zijn keel en voelde het alsof alles wat hij wilde zeggen gewoon verdween. Alsof hij het niet mocht zeggen of iets in die trant. Hij zuchtte even zachtjes, hij wist dat hij het er ooit over moest hebben met Routnose, maar.. ja. Het was lastig. Hij kon de woorden er niet voor vinden. Toen hij een zachte mauw hoorde draaide hij zijn rode oren naar de poes, die hij al snel herkende als Rabbitcharm. Hij glimlachte meteen zachtjes naar haar, wat al makkelijker ging dan in de eerste weken. ”Routnose? Falconpaw?” De geur van lavendel bereikte zijn neusgaten ook, al kon dit ook al de lavendel zijn van binnen de den. Hij hield ervan om altijd al die prachtige kruiden te ruiken. Hij stapte naar de oudere poes toe. ”Goedendag Rabbitcharm,” sprak hij met een glimlachje op zijn snuit, waarna hij zijn kopje iets kantelde terwijl hij naar de poes keek. ”Kan ik je ergens mee helpen?” Ze zag -en klonk- er niet ziek uit. En het leek er ook niet op dat ze ergens last van had. Al vond hij het ook gewoon fijn om eventjes rustig met iemand te praten. Afleiding was altijd fijn, zolang ze maar niet.. dat puntje aanraakte tijdens een gesprek.


그대는 나의 이야기였다
herbs & spices Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
herbs & spices Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: herbs & spices   herbs & spices Icon_minitimedo 10 sep 2020 - 18:35

herbs & spices Rabbit10
Oh, ze had met Falconpaw het genoegen. Zonder erg veel haast liet ze haar ogen van de hoopjes kruiden afglijden naar de rossige apprentice, een warme glimlach op haar gelaat. Hij zag er niet op en top uit, maar ze herinnerde zich dat zijn beste vriend zichzelf niet zo lang geleden in de Gorge had gedeponeerd. Dan kon ze het ergens wel snappen. "Nou eigenlijk, hoopte ik jou te kunnen helpen," ze legde haar pootje op de paarse plantjes en schoof deze naar de kater toe. "Ik vond dit toen ik uit de tunnels kwam en dacht dat het jou en Routnose misschien wel kon helpen," haar ogen ontmoetten die van Falconpaw. "Toegegeven, ik heb geen idee wat het is, maar het ruikt lekker," gaf ze grinnikend toe. Haar ouders noch haar mentor hadden ooit veel interesse in kruiden gehad. Dat was voor de kruiden poesjes, niet hun zaken.


herbs & spices Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
herbs & spices SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: herbs & spices   herbs & spices Icon_minitimedi 3 nov 2020 - 17:38


Rabbit had een.. bepaalde reputatie binnen WindClan, maar hij was er niet om te judgen, hij moest er zijn om andere katten te helpen van de Clan. Een plek zijn waar ze altijd konden schuilen en alles kwijt konden. Een safe heaven. Een warme glimlach was te zien op de snuit van de mooie poes terwijl ze verder begon te spreken. ”Nou eigenlijk, hoopte ik jou te kunnen helpen,” Oh? Toen hij de lavendel weer bij haar poot keek glimlachte hij zachtjes. Ironisch gezien was dat de favoriete geur van Routnose. ”Ik vond dit toen ik uit de tunnels kwam en dacht dat het jou en Routnose misschien wel kon helpen,” klonk er van de poes af, waarna hun ogen elkaar ontmoetten en Falcon zachtjes naar haar glimlachte. ”Toegegeven, ik heb geen idee wat het is, maar het ruikt lekker,” klonk er grinnikend van haar af, waarop Falcon ook zachtjes grinnikte en naar de lavendel keek. ”Dankjewel Rabbitcharm, dat is erg aardig dat je aan ons hebt gedacht.” sprak hij met een glimlachje. ”Je hebt lavendel mee gebracht, we kunnen dat gebruiken als katten koortsig zijn.” Hij zou er maar niet bij zeggen dat ze het soms ook konden gebruiken om de geur van dood te maskeren, dat was iets wat hij maar even stil hield. Ze zou vast blij zijn om te weten dat dit katten kon helpen, toch? ”En toegegeven, het laat onze den hier ook fantastisch ruiken.” sprak hij met een zachte grinnik tegen de poes met een zachte glimlach op zijn gezicht.


그대는 나의 이야기였다
herbs & spices Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
herbs & spices Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: herbs & spices   herbs & spices Icon_minitimedo 12 nov 2020 - 23:28

herbs & spices Rabbit10
Ah, lavendel. De poes naar het paars-blauwe plantje met diens sterke geur. Lavendel was een bekende naam en ze gokte dat menig kat makkelijk de naam aan het plantje zou kunnen koppelen, medicine cat of niet. Echter spendeerde zij een groot deel van haar tijd onder de grond, waar er enkel wortels waren die haar in het gezicht sloegen. Haar ouders hadden nooit zoveel ontzag gehad voor de medicine cats en hun kruiden. Spijtig, vond ze dat, maar daar zou ze Falconpaw niet mee opzadelen. De poes gniffelde om zijn opmerking. "Oh, dat zeker. Misschien zou je eens wat lavendel in de warriors den kunnen hangen," haar tweekleurige ogen glommen en ze hield een poot naast haar bek, alsof ze hem alleen iets toefluisterde. "Sommige kater hebben toch een nare zweetgeur..." grapte ze. Haar ogen gleden de den door. Wat een heerlijke ruimte hadden ze hier.


herbs & spices Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
herbs & spices SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: herbs & spices   herbs & spices Icon_minitimedi 12 jan 2021 - 23:18


Hij vond het altijd wel goed ruiken, de lavendel. Hij wist ook al dat lavendel iets zou gaan worden wat hij zou gebruiken als er zieke katten in de den waren. Het zorgde, ondanks de nare geur van ziekte, dat er toch nog iets overheersend misschien zou zijn en dat de den nog iets frisjes zou gaan ruiken. Hij had alleen niet echt overlegd met Routnose of dat kon, maar hij zou niet inzien waarom het eigenlijk niet zou kunnen, weet je wel? Het ging namelijk puur om de geur, niet om het medische gebruik. De poes grinnikte even toen hij had gezegd dat de den er heel goed naar ging ruiken. "Oh, dat zeker. Misschien zou je eens wat lavendel in de warriors den kunnen hangen," klonk er van de poes af, waarna ze haar poot naast haar snuit hield en haar ogen glommen van plezier. "Sommige kater hebben toch een nare zweetgeur..." Falcon kon het natuurlijk niet laten om te lachen op de grap van de tunneler. Hij kon zich goed indenken hoor, dat de warriors den niet het friste zou ruiken met al die katten die dag in dag uit aan het ploeteren waren. "Misschien kan je het dan beter in de nesten doen, dan ruiken de warriors iedere dag fris en fruitig." sprak hij lachend tegen Rabbitcharm, zijn staart lichtjes heen en weer zwiepend in enthousiasme. Dat was niet iets wat ze echt moesten doen natuurlijk, dan was al het lavendel zo weg van de heide. Maar- het was wel een leuk iets om aan te denken. "Gelukkig mag ik hier in deze goed ruikende den liggen." sprak hij met een knipoogje. Al waren er soms ook kruiden die pijn deden aan zijn neus hoor, bah sommige dingen kon hij echt niet uitstaan om te ruiken. Die waren gewoon niet leuk meer.


그대는 나의 이야기였다
herbs & spices Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
herbs & spices Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: herbs & spices   herbs & spices Icon_minitimezo 17 jan 2021 - 23:44

herbs & spices Rabbit10
Zijn vrolijke lach zorgden ervoor dat zijn donker blauwe ogen glinsterden. Misschien was het maar beter dat hij een medicine cat apprentice was, bedacht ze geamuseerd, anders zou hij de poezen aan zijn poten hebben. Het viel haar ook op hoe anders hij was van zijn altijd kwade moeder, die had ze nu ze er bij stilstond nog nooit zien lachen. "Ik weet niet of ik in iedereen zijn nest mag komen," gniffelde ze met een knipoog. Ze was niet zeker of Falcon zou begrijpen waar ze op doelde, maar dat deerde haar niet echt. Even dacht ze erover om te suggereren anders zelf in de den te trekken, immers was ze een expert in andermans nesten warm houden. Maar van dat plan zag ze heel snel af - niet omdat hij een medicine cat was hoor, maar omdat hij te jong was. "Zo egoïstisch ook, helemaal alleen voor jou en je mentor," ze klakte afkeurend met haar tong, een plagende blik in haar ogen.


herbs & spices Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
herbs & spices SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: herbs & spices   herbs & spices Icon_minitimezo 14 feb 2021 - 23:19


Hij snapte wel waarom Rabbit best populair was om mee om te gaan. Het ging allemaal zo makkelijk, alsof er niks aan de hand was en daar genoot hij wel van. Gewoon geen gezeik, beetje normaal praten. Het voelde fijn, in ieder geval. "Ik weet niet of ik in iedereen zijn nest mag komen," klonk er gniffelend van de poes af, waarop Falcon iets zijn kopje kantelde met een glimlach op zijn snoet. "Hoezo? Ik zou niet zien waarom niet, je bent immers een vrij sociale poes." sprak hij met een warme glimlach. Goed, hij was nooit echt snugger geweest op het vlak van romantische dingen, misschien maar goed ook als medicine cat apprentice. "Zo egoïstisch ook, helemaal alleen voor jou en je mentor," klonk er met een klak achteraan, maar duidelijk met een plagerige blik in haar ogen, waardoor er een brede grijns op zijn snuit kwam en zijn ogen iets samenknepen tijdens de glimlach. "Ach, wat kan ik erover zeggen? De beste dingen hou je altijd zelf, toch?" sprak hij plagend terwijl hij even naar haar knipoogde. Concreet voorbeeld, al had hij het zelf nog nooit aangeraakt als de brave jongen die hij was, het kattenkruid dat soms aanwezig was in de medicine cat den. Maar het was er wel. En hij hoorde er ook wel veel verhalen over. "Maar ik wil best een keer een uitzondering maken en je wat lavendel mee sneaken hoor." Sprak hij zachtjes, alsof het het grootste geheim van de wereld was.


그대는 나의 이야기였다
herbs & spices Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
herbs & spices Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: herbs & spices   herbs & spices Icon_minitimedo 25 feb 2021 - 18:36

herbs & spices Rabbit10


Ach, wat een lieverd. Naar zijn opmerking keek ze hem met fonkelende ogen van amusatie aan. De meeste katten wisten wel wie ze was, waar ze voor stond. Hij duidelijk niet. Sociaal? Oh, de arme jongen moest eens weten. Routnose had hem kennelijk nog niet over de bloemetjes en de bijtjes verteld, bleek. Rabbitcharm zou het hem graag vertellen met een demonstratie, maar daar was hij zeker nog niet oud genoeg voor. Rabbitcharm was een hoop, maar niet zo'n iemand. "Té sociaal, volgens sommige," sprak ze daarom maar met een dikke knipoog. Ze lachte vooral om zijn woorden, ergens was het verfrissend hoe open en... Oblivious hij was. Genoeg katten vonden haar het een of het ander, maar Falconpaw leek het niet erg te vinden om gewoon te praten. Zoals normale katten deden. "En dat uit de mond van een medicine cat?" sprak ze zogenaamd ontdaan, maar uit haar lach bleek wel dat ze het niet meende. "Thanks Falcon, ik zak het onthouden als een van de seniors weer eens stinkt,"  


herbs & spices Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
herbs & spices SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: herbs & spices   herbs & spices Icon_minitimevr 26 maa 2021 - 22:43


Hints snappen was niks voor deze jongeman. Dat was zeker waar. Dus hij snapte niet wat het probleem was, waarom katten Rabbitcharm niet in hun nesten wouden hebben. Het was toch gewoon super gezellig en vooral in de koude maanden zorgde het alleen maar voor meer warmte! ”Té sociaal, volgens sommige,” Oh nee, moest hij nog gaan oppassen dat mensen hem ook nog te sociaal zouden gaan vinden? Niet dat hij bij iedereen in zijn nest moest gaan slapen hoor, maar misschien hield dat hen wel tegen om later naar hem toe te gaan. ”Is er een ding als te sociaal zijn?” vroeg hij dan ook met enige oprechtheid aan de poes. Anders moest hij daar nog echt op gaan letten, de terror. Maar goed, gelukkig kon hij ook nog aardig in de grappende mood komen, katten entertainen zat nog steeds in zijn bloed, hoe je er dan ook naar keek. Dat had hij van kittens af aan al gehad. ”En dat uit de mond van een medicine cat?” klonk er ontdaan van de poes af, maar de lach maakte voor hem wel duidelijk dat ze het niet meende. Zie, dit is waarom hij niet snapte waarom sommige katten iets tegen haar hadden. Ze was oprecht gewoon een goede conversatie partner! En ze ging nog mee in zijn prachtige stukje ook. ”Thanks Falcon, ik zak het onthouden als een van de senior warriors eens stinkt,” Falcon lachte daarop even, waarbij zijn ogen iets samenknepen. ”Laat ze dat maar niet horen, ik denk dat ze je nest zo buiten de den parkeren.” sprak hij lachend. De poes durfde wel, dat moest hij haar wel echt nageven. ”En anders zeg ik wel dat het in opdracht van mij moest, maar alleen als ze echt stinken hoor.” sprak hij grinnikend en hoofdschuddend tegen de poes.


그대는 나의 이야기였다
herbs & spices Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
herbs & spices
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: