彡 [Verhaallijn - Shadowclan, Bloodclan] De Plan



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

  彡 [Verhaallijn - Shadowclan, Bloodclan] De Plan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallshadow
Member
 彡 [Verhaallijn - Shadowclan, Bloodclan] De Plan 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: 彡 [Verhaallijn - Shadowclan, Bloodclan] De Plan    彡 [Verhaallijn - Shadowclan, Bloodclan] De Plan Icon_minitimema 11 mei 2020 - 17:27



Want Tall's plannen zijn sick episch maar zo onoverzichtelijk

The more you know:
Aanschouw de tijdlijn en gang van zaken omtrent De Plan. Een langdurige storyline met nogal wat intense gebeurtenissen, hier staat een mini-versie voor het overzicht.


De Tijdlijn:


- Sinclaw heeft lang geleden Innerstar vermoord om mij (Tallstar) leader te maken
[Topic 1]

- Ik (Tallstar) ben naar Bloodclan gegaan, nadat ik Sinclaw daar deputy heb laten worden
[Topic Bc], [Topic 2]

- En toen heb ik een beetje hen geholpen om Shadowclan over te nemen
[Oeps], [Topic Bc], [Sinclaw dood]

- Acorndust is gevlucht van het gevecht en heeft bij de andere clans hulp gevraagd
[Topic Wc], [Topic Rc], [Topic Tc]

- Een groepering aan clankatten is Shadowclan binnengevallen om de clan terug te winnen
[Topic 3]

- Acorndust is mij (Tallstar) achterna, ver van het gevecht
[Topic 4]

- Acorndust wordt ooit waarschijnlijk leider
- Bloodclan gaat ooit waarschijnlijk weg uit Shadowclan




 彡 [Verhaallijn - Shadowclan, Bloodclan] De Plan Os_tal10
#Awesome:



Laatst aangepast door Tallstar op ma 11 mei 2020 - 17:38; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
 彡 [Verhaallijn - Shadowclan, Bloodclan] De Plan 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: 彡 [Verhaallijn - Shadowclan, Bloodclan] De Plan    彡 [Verhaallijn - Shadowclan, Bloodclan] De Plan Icon_minitimema 11 mei 2020 - 17:30



Want dat gevecht is next leven intens

Meanwhile in het Sc-kamp:
- Er waren zoveel Riverclanners mee dat Sc dacht aangevallen te worden door Riverclan en eerst tegen alle (helpende) clans begon mee te vechten met Bloodclan

- Toen ze er eenmaal achter waren dat dit niet het idee was, begonnen Bloodclan katten geliefden te bedreigen om ervoor te zorgen dat Sc alsnog aan hun kant mee zou vechten

- Acorndust is niet aanwezig bij het gevecht, niemand weet waar hij is, hij is Tall achterna gegaan toen deze via een geheime uitgang besloot weg te gaan voor het gevecht los zou barsten

Kortom:
- Een groepering aan clankatten is Shadowclan binnengevallen om de clan terug te winnen
[Topic 3]

- Acorndust is mij (Tallstar) achterna, ver van het gevecht
[Topic 4]



 彡 [Verhaallijn - Shadowclan, Bloodclan] De Plan Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
 彡 [Verhaallijn - Shadowclan, Bloodclan] De Plan DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: 彡 [Verhaallijn - Shadowclan, Bloodclan] De Plan    彡 [Verhaallijn - Shadowclan, Bloodclan] De Plan Icon_minitimema 11 mei 2020 - 19:09



My biggest mistake

Wat er nu eigenlijk allemaal gebeurde bij de overname:
- Ik (Acorndust) nam een battle patrol mee naar Bloodclan om Tallstar te gaan bevrijden. Er was vanuit betrouwbare bron waargenomen dat Tallstar daar gevangen gehouden werd.

- Helaas bleek eenmaal aangekomen bij het Bloodclankamp dat ik (Acorndust) bedrogen was. Sinclaw wachtte ons op met een klein groepje katten, terwijl de rest van Bloodclan onderweg was naar het Shadowclan kamp.

- Verscheidene Shadowclankatten bleken mij (Acorndust) verraden te hebben en ik (Acorndust) heb ze dan ook ter plekke verbannen.

- Mijn idiote zoon (Southernwolf) besloot dat het een goed moment was om de held uit te hangen en heeft het met zijn leven moeten bekopen.

- Eenmaal we Sinclaw overmeesterd hadden zijn we terug gegaan naar het Shadowclan waar we in een nieuwe situatie belandden.


Ondertussen in het Shadowclan kamp:
- Cobra had zijn kans schoon gezien en was met een groot deel van de elite naar het Shadowclan kamp gegaan om deze over te nemen.

- Niemand van Shadowclan mocht het kamp verlaten en ze zouden wachten totdat ik (Acorndust) terug was met mijn battle patrol.

- Het werd duidelijk gemaakt waarom Bloodclan hier was: Bloodpaw had een kitten (Indigo) van Cobra en Shade gestolen en die wilde ze terug.

- Hierdoor is Bloodpaw aangepakt om de informatie uit hem te krijgen, maar hij weigerde.

- Ik (Acorndust) kwam terug en had een woordenwisseling met Cobra, wat uiteindelijk in een gevecht tussen ons leidde. Hierin moest ik helaas het onderspit delven en dacht een van mijn warriors het een goed idee om me knock out te slaan en me door de dirt place te slepen naar Riverclan.

- Zodra ik (Acorndust) uit het kamp was, werd er verklaart dat Bloodclan gewonnen had en Shadowclan overgenomen had. Ik (Acorndust) werd zelfs dood verklaart en de nieuwe leiders van Shadowclan zijn nu Cobra en Tallstar.


De groep die buiten het kamp bleef met Sinclaw:
- Ondertussen had ik (Acorndust) natuurlijk een groepje katten buiten het kamp gelaten met Sinclaw. Haar dochter (Wolfpaw) had hierin de leiding.

- Sinclaw valt uiteindelijk hierin Wolfpaw aan, waarop Wolfpaw haar moeder doodt.


Kortom:
- Acorndust neemt een battle patrol mee naar Bloodclan, wat een grote fout blijkt te zijn. [Mistake]

- Cobra neemt Bloodclan mee om Shadowclan over te nemen en dat lukt ook. [Overname]

- De groep buiten Shadowclan waar Sinclaw dood gaat. [Sinclaw dood]



If you are strong, you'll find responsibility
 彡 [Verhaallijn - Shadowclan, Bloodclan] De Plan 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
彡 [Verhaallijn - Shadowclan, Bloodclan] De Plan
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Prophecies-
Ga naar: