Nieuwe Bloodclan Deputy



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Nieuwe Bloodclan Deputy

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Peppermint
Medicine cat
Nieuwe Bloodclan Deputy 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Nieuwe Bloodclan Deputy   Nieuwe Bloodclan Deputy Icon_minitimedo 5 sep 2019 - 10:07


Nieuwe Bloodclan Deputy
WE'RE ALL PART OF A STORY, PART OF A TALE.
Hallo lieve leden,

Het zal waarschijnlijk niemand ontgaan zijn dat Nath besloten heeft om afscheid te nemen van Warrior Cats en daarom dus ook het stokje doorgeeft als deputy van Bloodclan onder Cobra. Aangezien Bloodclan een tijdje stil heeft gelegen en er dus weinig accounts de laatste tijd echt actief waren in de RPG, willen we graag iedereen een eerlijke kans geven op de deputy positie van Bloodclan.

Vandaar dat je je in dit topic zou mogen aanmelden met een account, bestaand of nieuw, voor de deputy positie van Bloodclan. Het spreekt denk ik wel redelijk voor zich, maar we kijken naar het karakter zelf en activiteit. Daarom zouden we graag een wat uitgebreidere aanmelding zien zodat we een goed idee kunnen krijgen van je character (Tegelijkertijd verwachten we niet een heel boek, geen zorgen!).

Er komt misschien nog een extra staartje aan deze aanmeldingen, maar dat houden we voor nu nog eventjes lekker geheim. ;-)

Veel succes iedereen!

Groetjes,

Babs namens het Team
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Nieuwe Bloodclan Deputy QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Bloodclan Deputy   Nieuwe Bloodclan Deputy Icon_minitimedo 5 sep 2019 - 16:20


Nieuwe Bloodclan Deputy Erlkxb11
GENERAL

Name: Brat
Meaning een ongemanierde onvolwassen persoon
Gender: Female
Sexuality: bisexual
Age: 45 moons
Hondentanden: 10

CLAN

Clan: Bloodclan & De Elite
Leider: Cobra
Commander: None
--
Current rank: Member
Past Ranks: Kitten/ Young-one
Hondentanden: 10
Has A Apprentice? yes/*no*
Has Had A Apprentice before? *Yes*/No

FAMILY:

Mother: Eternity
Father Eaglebite Tc {Npc}
Siblings: Zira † Weaselfang [Tc]
Other family: http://www.familyecho.com/?p=START&c=rlr6x3l44b&f=883468258220236237
Partner: None
Kits : 14
Bloodline: 50% Bloodclan 50% Thunderclan.

APPEARANCE
Pelt color Donker rode tabby
Pelt lenght ; Brat had een korte vacht toen ze jonger was, maar naarmate ze ouder is geworden is haar vacht langer geworden.
Haar vacht lengte is nu half-lang tot lang.
Eye Cyan blauw
Teeth & claws Een stukje langer dan bij een gemiddelde kat.
Built Groot en zwaar- en gespierd.

Een grote donker rode poes met een witte onderbuik - lange vacht, haar nagels en tanden zijn iets langer dan bij een normale kat. Iets wat ook veel in de familie voorkomt. Brat heeft een lange scheur die van haar neus tot haar flank loopt alleen die deels bedekt door haar vacht. Haar oog is (Cyan) blauw. Dankzij een aanval heeft ze de zicht in haar linker oog verloren. Waar nu een grote kras doorheen loopt waardoor ze blind is in haar linker oog . En heeft een Donkerblauwe halsband.

Template:


INSIDE
-Neutral Evil-
Note: Brat is een karakter die niet echt bepaalde richtlijnen heeft als het om haar karakter gaat- natuurlijk vallen er wel een paar dingen af
zoals; ze is geen lieve of aardige kat en zal dat nooit echt worden. Veder ben ik erg vrij met haar.
Iets wat ik erg fijn vind. Maar het word wel lastig voor me als ik haar karakter zwart op wit moet schrijven, toch zal ik mijn best doen Smile

Keywords : honest - direct - insensitive - Prideful - Judgemental - strong willed - Selfish - Impatient - Bossy - Can be decent and have 'good moments'

Brat is complex- haar reactie ligt vaak aan de situatie en wie ze voor haar heeft, ze heeft namelijk wel gevoelens.
En ook al is het moeilijk voor haar om banden met andere te scheppen, als die er eenmaal is. Is ze bereid meer voor die persoon te betekenen.
Die gevoelens zijn echter wel moeilijk voor haar- en echt goed weet ze niet hoe ze er mee om moet gaan.
Het verschilt erg- hoe dichter je bij haar staat. Een vreemdeling kan ze zo ombrengen zonder enige emotie. Zelfs tegen haar eigen kinderen kan ze koud en harteloos zijn.
Maar als iemand een band met haar heeft weten op te bouwen, kan ze wel emoties tonen die anders zo onbekend voor haar zijn.
Dit kan ook gezegd worden over de rest van haar karakter; complex.
Ze is een trost iemand, en zet haarzelf erg hoog neer. Boven de andere, toch is ze niet bang om een gelijke te erkennen als die er mocht zijn.
Haar trost komt uit meerdere factoren, maar vooral uit het feit dat ze nog leeft. Dat bijna al haar familie uit het oog verloren is.
Maar zij staat nog- dat moet toch iets betekenen nietwaar?
Daarom is ze niet bang om direct met haar meningen te zijn, als ze iets vind of wil laten horen zal ze dat ook doen.
Ze heeft zeker geen blad voor haar mond, en trekt haar weinig aan van een ander. Zij weet het beste immers.
En als het moet zal ze haar menig ook door dringen, ze heeft een sterke wil. En als ze iets in haar hoofd haalt is het bijna onmogelijk om dat er uit te halen.
Kort gezegd "Ik weet goed wat ik wel en niet wil en hoe dingen volgens mij horen of moeten"
Brat heeft ook een sterk de neiging om andere snel te beoordelen, zonder de persoon te kennen. Als ze een slechte ervaring heeft
met laten we zegen een familie lid van een kat- zou ze de hele famile zo zien. En daar mee associëren. En zo de ander ook benaderen.
Brat ziet dingen erg zwart wit- je bent dit of dat. En niet anders- of tja niet in het begin. Je zou jezelf aan haar moeten bewijzen.
Iets wat lastig is maar- omdat haar eerlijkheid toch erg sterk is- zal ze een ( in haar ogen iets goed) Wel erkennen.
Brat zal wel overkomen als een bazig beterweter op dit moment- en dat klopt. Ze heeft ervaring en weet daarom dingen goed te vertellen.
Ze ( vooral bij jongere kattin, en als de situatie er om vraagt) erg bazig overkomen, en verwacht ook dat er gelijk naar haar geluisterd word.
Ze verwacht ook dat dit snel gebeurt Brat is niet iemand met veel geduld, en ze houdt van aanpakken en door gaan. Geen gezeur of iets dergelijks.
Alles moet snel en met resultaat. Veder is ze erg egoïstisch zoals je wel zou kunnen voorstellen.
Deze eigenschap gaat hand in hand met haar trost. En ze is er dan ook van overtuigd dat zij meer verdiend dan een ander- en zal niet snel iets in haar
posesie delen. Mag dat eten of zoiets als informatie zijn. Desondanks al dit is ze niet dom tegendeel. Ze weet heel goed tegen wie ze met haar gedrag weg kan komen en bij wie niet.
Ze kan snel met woorden zijn en weet hoe ze die kan gebruiken.



ABOUT ME:
Naam; San-Sanne
Rpg ervaring: ergens rond de drie jaar? Smile
Motivatie: Waar moet ik beginnen toen ik dit bericht zag begon ik gelijk met schijven, en heb het wel meerdere keren over moeten doen.  Voordat ik het eind resultaat kreeg waar ik blij mee was xD Maar goed het is het waard. Ik zal beginnen met mij zelf even kort induceren, Ik ben san- sanne. Ik ben nu 17 jaar en ik ga beginnen aan mij opleiding. Dus ik ben nu officieel een student. Mijn hobbies zijn vooral rpg'en bakken fietsen en met photoshop werken. Ik zit al een tijdje op wc en  bloodclan/elite  is toch echt mijn favoriet clan. Ik vind het erg leuk om een karakter in die omgeving te spelen.
Het is de clan waar ik me het goeds bij voel, en ook makkelijker is voor mij om actief in te zijn. En Brat blijft ook wel toch een van mijn favoriet karakters, zij is makkelijk voor mij te bespelen.
En natuurlijk heb ik haar al een tijd, waardoor ik gehecht aan haar ben geworden. Het zou dan ook echt geweldig zijn, als ik met haar een hoge rang zou kunnen bespelen.
Een hoge rang hebben is al een tijdje iets waar ik naar toe droom. Ik weet dat een hoge rang in de elite hebben een lastige taak is. En dat ik misschien niet de meest veilige optie ben, aangezien ik geen ervaring heb met een clan leiden. Toch
Denk ik toch dat ik het wel aankan, ik zal in iedergeval erg mijn best doen.  Mijn leven vaart nu in rustig water- en dat blijft wel. Ik heb dus genoeg tijd en energie om me volledig in die rol te storten. Dus over mijn activiteit hoeft geen zorgen gemaakt te worden <3
Ik zal hier niet te veel overzeggen haha- ik denk dat mijn punt wel is over gekomen. Veder wil ik iedereen nog veel succes en geluk wensen <3

Note:  Voor nu is mijn aanmelding af- al zal ik terug komen en wat dingen aanpassen/veranderen. Maar dat zullen enkel kleine dingen zijn.


Nieuwe Bloodclan Deputy VINAK3s


Laatst aangepast door Brat op zo 22 sep 2019 - 11:37; in totaal 9 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
Nieuwe Bloodclan Deputy Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Bloodclan Deputy   Nieuwe Bloodclan Deputy Icon_minitimedo 5 sep 2019 - 17:32



"I miss the girl you were"
many will, she was easier to kill


➤ general
you want to throw me to the wolves


➤ name :: Enyo
Greek goddess of war, destruction and blood lust
➤rank :: member (commander?)
➤ gender :: shecat
➤ sexuality :: bisexual
➤ age :: 26 moons


➤ looks
but did you not see my teeth


➤ tail :: long
➤ legs :: long legs
➤ ears :: normal
➤ body :: agile and graceful with a strong, muscular body
➤ teeth :: sharp
➤ paws :: a bit small compared to the length of her legs
➤ claws :: slightly longer than normal and sharp
➤ fur color :: brown with dark markings
➤ whiskers :: normal, white
➤ eye color :: green
➤ fur length :: short
➤ nose 'nd pawpads :: black

➤ voice :: a raspy and rough voice but kind of sweet at the same time
➤scars/wounds :: a lot

ava:


➤ personality
when I smiled in deceit?


➤ bad traits :: can be impatient sometimes
➤ good traits :: listener, knows what she wants (but will do anything to get it)
➤ neutral traits :: calm, reserved

➤ likes :: fighting, hunting, training, swimming, climbing
➤ dislikes :: being forced to do something, cats that don’t listen
➤ fears :: disappointing bloodclan

Enyo knows what she wants and how to get it. She’s been a strong girl ever since she was born and life was never easy on her. The fact that she never knew her parents made her curious about them and their past, but she woudn’t show that to anyone. If they didn’t want her then she didn’t want to know about them. She’s stubborn, commanding and reserved. Her time with the twolegs and John made her suspicious towards everyone that tried to get closer to her because she never had a real reason to trust anyone in her life. No one got close to her and the walls around her were huge, pushing everyone away around her if they even tried to talk to her, but since she joined the elite she’s been trying to work on herself. She’ll listen to those who talk to her and has been trying to let people in, but the more she tries the more she pushes them away.

Enyo has changed a lot since she was born, she used to be happy and now that she passed the 20 moons she’s realised that she had to change things if she wanted some cats to remember her when she’ll die.  


➤ history
the pack heeds my call


Enyo was born as the only kitten to the bloodclanners Adeena and Orien, but she was an accident. The young girl was never supposed to be born and her parent never wanted her so they decided to leave her with the twolegs that could take care of her. The family took her to the vet and took care of her until she reached the age of 6 moons. The daughter of the family that took her into their home moved back home and took her son with her who used her as one of her toys.

When she left them she didn’t know anything about the world around her, the world outside the four walls that were her home for the first couple of moons of her life. She didn’t know how to hunt, to fight or even who she was. All she knew was that she was hungry and that she needed something to eat, but there was no bowl with food for her she checked. After her horrible attempts to catch some birds she tried a small pond filled with fish. She tried to catch one of those too, but when that didn’t work out the way she wanted she walked away, bumping into a big rogue on her way. Kass was willing to teach her how to fight and learn the basics to survive. He turned her into his puppet, all he had to do was open his mouth and she would do what he asked her to do because he helped her and without him she wouldn’t be alive, but when she heard of the elite she wanted to join them, but Kass tried to talk the idea out of her head. He needed her to do the work for him, but she left him and did what she had to do to join the elite at 12 moons. She proved them that they could trust her and killed a cat for his collar (leather black one). Now that she’s 26 moons old she’s been working on collecting the dog teeth and trained young ones.


➤ trivia
the wolves and girls


her claws are a bit too long so her claws are out most of the time
she wants to be the strongest of the elite
her dream is for everyone to know her name and to fear it, but she’s far from her goal
although she’s strong and cold in front of the others she still has a soft spot for kittens
trains her young ones to be the best of the elite if they have potential


➤ motivation
are birthed from the same beast.


➤ name :: Dodo
➤ motivation :: nouja ik ben dus Dodo, maar ik denk dat de meeste dat al wel doorhadden, zo niet, hi there! Maar even serieus. Ik zag dit staan en eerst wilde ik me niet aanmelden aangezien ik mensen kan verzinnen die hier veel beter in zouden zijn, maar na zowel Rebecca en Renske lastiggevallen te hebben hierover heb ik toch maar besloten om een poging te wagen. Niet geschoten is altijd mis. De elite is de laatste tijd nogal rustig geweest en ik hoop eigenlijk dat als Enyo gekozen zou worden dat we dat kunnen veranderen door wat dingen te plotten en te verzinnen (al heb ik al wel wat ideetjes c: ) Nu snap ik het als een compleet nieuw account misschien minder handig is dan een al bestaand account omdat je dan niet echt een goed idee kan krijgen hoe deze er IC uit zal zien, maar goed.

Een hoge rang is natuurlijk lastiger dan gewoon een member of wat dan ook en dat snap ik dan ook goed, maar het leek me leuk om dit te proberen. Het punt is vooral dat ik -obviously- nog geen hoge rang heb gehad op deze site en dat zal dan ook wel wennen zijn mochten jullie voor mij kiezen, maar daar komen we allemaal vast wel uit ahaha. Verder denk ik dat het wel handig is om te melden dat ik op maandag en dinsdag stage zou lopen en deze dagen dus niet actief zou zijn, maar de rest van de dagen is dit allemaal helemaal geen probleem.


still a little wip



dewberry currently owns 5 little stars
dewberry
she was a giver
always poured, too much of love
never realized watering a rock
doesn't make it soft
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe Bloodclan Deputy
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: