Shades



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Shades

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Timesoul
Member
Shades DPKsfdL
19

CAT'S PROFILE
Age: 25 Manen
Gender:
Rank:
Timesoul
BerichtOnderwerp: Shades   Shades Icon_minitimema 28 nov 2011 - 21:38

-- Verhaallijn, enkel beste vrienden van Timesoul --



Schimmen. Ze blokkeerden mijn wereld. Waanbeelden, ze maakten me gek. Ik zat in de hoek van de warriors den weg gekropen omdat er tegenover me een gigantische spin verborgen zat. Zijn acht harige poten vulden bijna de hele ruimte op, krioelden boven de levenloze kattenlichamen. Dood. Ze waren allemaal dood.
Angst kroop in mijn aderen, was ik gestoord? Nee, het was allemaal echt. Ik was er zo zeker van, dat de waarheid me vervaagde. De illusies kropen mijn hoofd binnen, alsof ik een gestoord iemand was. Was ik dat ook? Een van de gigantische poten werd in mijn lijf gedrukt, bloed pulseerde uit mijn lichaam. Ik hoorde dood te gaan, waarom ging ik dat niet? Ik voelde pijn, ik voelde me verschrikkelijk, maar ik bleef in leven. Was het mijn wilskracht? Nee die had ik niet, het was het gene dat me wilde laten lijden.
Net in leven houden, wetend me te martelen tot ik geen puf meer had. Net wist ik uit de poten te ontglippen, het zonlicht verblindde mijn zicht, en ik zakte neer op de grond terwijl ik de waas weg probeerde te krijgen. Alles was stil, je hoorde de kittens spelen met veren, apprentices oefenden hun trainingen. Warriors schepten op over hun vangst en ik, ik stond er als één of andere debiel naar te kijken.
Alsof dit iets onwijs raars was, het doodgewone clanleven. Mijn ogen gluurden de warriorsden binnen, de dode katten sliepen gewoon. Er was geen spin, het was rustiger dan ooit. Met een zucht liet ik mezelf zakken. De wereld draaide een beetje, en stemmen gingen langs me heen. Ik voelde me beroerd, verschrikkelijk beroerd. Met lange halen ademde ik in en uit. Mijn irissen werden smaller bij het zien van het felle zonlicht dat door het open Windclan kamp heen scheen.
Zoekend naar mijn beste vrienden, legde ik mezelf neer en probeerde mezelf te kalmeren door op mijn hartslag te letten. Een aantal opgewekte stemmen twinkelden door mijn oren. En mijn staart wiebelde geïnteresseerd heen en weer. Wachtend op de warme vachten die naast me neer zouden knielen.


[size=9]
Time heals all wounds
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodsmasher
Member
Shades DPKsfdL
180

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender:
Rank:
Bloodsmasher
BerichtOnderwerp: Re: Shades   Shades Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 22:46

Vredig lag een oudere rood-witte kater te slapen. Het was weer eens een droomloze slaap voor hem. Zo was het de laatste tijd al voor hem geweest. Maar het was niet onprettig, in tegendeel zelfs. Het was rustig en bracht hem zelf ook tot grootse rust. Nu schrok hij wakker van een licht geluid en opende zijn ambere ogen. Zwijgend kwam hij overeind en rekte zich even uit. Met een gaap trippelde hij de den uit en bleef even staan om te wennen aan het plotselinge licht. Toen schudde hij snel zijn vacht uit en trippelde naar de prooistapel. Daar lag nog een deel van zijn vangst van de vorige dag. Met een grijns pakte hij weer een konijn en twijfelde toen even. Dit was teveel voor hem alleen, en zijn familie was nog niet wakker dus daarmee kon hij hem niet delen. Toen hij eens goed rondkeek zag hij het stalte van Timesoul liggen. Hij grijnsde even en twijfelde niet meer over het konijn in zijn bek. Timesoul was een van zijn beste vrienden en dus was het geen probleem om met hem een maaltijd te delen als hij daar zin in had. Hij ademde diep in en hief toen zijn kop om niet te struikelen over het konijn terwijl hij liep. Met gespitste oortjes trippelde hij naar Timesoul en plofte naast hem neer. Vriendelijk duwde hij zijn neus tegen de schouder van de andere kater en knipperde even. ''Ha die Timesoul, zin om een maaltijd met me te delen?'' Vroeg hij vriendelijk en keek toch even naar het konijn. Hij had genoeg vrienden, maar een paar beste vrienden. Waaronder Timesoul en Hollystar zelf. zijn familie was voor hem meer dan dat, maar hij wist dat het ook andersom was. Nu keek hij Timesoul vragend aan en wachtte geduldig op zijn antwoord. Hij hoorde zijn maag even rommelen en grinnikte in zichzelf.


Shades 2m5l3ex
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelvoice
StarClan
Shades DPKsfdL
Your crazy Mimi girl~
790

CAT'S PROFILE
Age: Death is Ageless right?
Gender:
Rank:
Angelvoice
BerichtOnderwerp: Re: Shades   Shades Icon_minitimevr 9 dec 2011 - 22:05

Met langzame pasjes kwam de kleine bruine tabby het kamp binnen. Ze legde haar inie minie half door kraaien aangevreten prooi weg op de stapel en pakte zelf een dikke muis. Ze wou het beestje net opeten toen ze de stem van haar broer hoorde. ''Ha die Timesoul, zin om een maaltijd met me te delen?'' Vroeg hij vriendelijk en Angelvoice keek op. Met langzame passen liep ze de warriorsden in waar zijn stem uit was gekomen en zag Timesoul en Bloodsmasher samen in de hoek van het kamp zitten. De angstige blik in Timesoul's ogen zeiden al lichtelijk genoeg voor haar. Ze liet haar muisje vallen en sprong met een paar passen naar hen toe om zich te nestelen naast Timesoul, haar vacht tegen die van Timesoul. Ze probeerde haar rust en kalmte over te laten vloeien terwijl ze de kater langzaam en lik gaf over zijn oor. "Rustig maar, alles is oke Timesoul." Fluisterde Angelvoice even lachend terwijl ze haar kop weer afwende. Ze glimlachte even over Timesoul's rug heen naar haar grote broer en keek daarna weer naar Timesoul. De rust straalde uit haar vacht zoals altijd. Het was vreemd.. Maar Angelvoice voelde zichzelf het best bij haar broer en Timesoul. Het was vreemd, maar fijn. Vriendschappelijk en veilig. Zij kende haar geheim en dat voelde goed.


Shades 2rdkruv
"I walked across an empty land I knew the pathway like the back of my hand
I felt the earth beneath my feet. Sat by the river, and it made me complete"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shades
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: