Reasons are just that, reasons. [Basilfang]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Reasons are just that, reasons. [Basilfang]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Oceanstar
StarClan
Reasons are just that, reasons. [Basilfang] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Reasons are just that, reasons. [Basilfang]   Reasons are just that, reasons. [Basilfang] Icon_minitimedi 28 aug 2018 - 16:43

Oceanstar had haar kop rustig in de Warrior Den gestoken. Het was een rustige dag, waardoor ze de tijd had om even onder haar Warriors te zijn. Sinds ze Wolfhunt haar straf had gegeven leek alles weer wat rustiger te zijn geworden. De kattin was ontspannen en hoewel ze natuurlijk nog de na golven voelde van haar moeder's dood en het ontvangen van levens leek ze bijna weer de oude. Behalve het feit natuurlijk dat ze wat sneller haar mond open trok, en een Warrior op zijn of haar kop gaf. Niet om gemeen te zijn maar omdat sommigen de Warrior Code niet leken te kennen en ze die nu echt moesten gaan volgen. Met rustige passen stapte ze op een van de katten af die zich duidelijk ook even kon ontspannen. Waarschijnlijk had hij net als haar al wel gejaagd. "Basilfang," Mauwde ze kalm met een rustige stem, haar toon was warm. Zoals ze altijd sprak tenzij ze echt boos was. Iets wat ze bijna nooit was tenzij een kat haar op het verkeerde moment uitdaagde. "Heb je zin om nog even je poten te strekken?" Mauwde ze vervolgens met een ondeugende glimlach op haar lippen. Een beetje extra beweging kon vast geen kwaad.


Reasons are just that, reasons. [Basilfang] Oceano10
Reasons are just that, reasons. [Basilfang] LcrIgCQReasons are just that, reasons. [Basilfang] JwNO92gReasons are just that, reasons. [Basilfang] EjrsROFReasons are just that, reasons. [Basilfang] UK1ajoIReasons are just that, reasons. [Basilfang] 3qCkg2fp_oReasons are just that, reasons. [Basilfang] 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Basilfang
Member
Reasons are just that, reasons. [Basilfang] DPKsfdL
Babs
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Basilfang
BerichtOnderwerp: Re: Reasons are just that, reasons. [Basilfang]   Reasons are just that, reasons. [Basilfang] Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 13:47


Pfoe, wat was hij blij dat hij eindelijk in zijn nest lag. Met een gelukzalige kreun rekte Basilfang zich nog een keertje uit om de verzuring van zijn spieren tegen te gaan, waarna hij zich opkrulde en zijn ogen sloot. Zelfs met zijn lange poten lukte het hem nog wel om netjes in een balletje te liggen en al snel doezelde hij weg in zijn warme nest, zachtjes spinnend van genoegen. Dit duurde echter niet lang, want zijn grote oren spitsten zich toen zijn naam genoemd werd. Een beetje verstrooid schoot zijn kop de lucht in en keek hij even rond, voordat zijn blik Oceanstar vond. "Oceanstar?" miauwde hij, lichtelijk in de war, "Is er iets aan de hand?" besloot hij te vragen. Met alle drama in de clan durfde hij er niet zeker over te zijn, zeker niet omdat hij de eerste was die zich uitgesproken had tegen de Shadowclan delegatie.
 


Reasons are just that, reasons. [Basilfang] WZzb8Wv6_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Reasons are just that, reasons. [Basilfang] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Reasons are just that, reasons. [Basilfang]   Reasons are just that, reasons. [Basilfang] Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 14:21

Het was goed om te zien dat zijzelf niet de enigste was die moe kon worden van een lange dag. Haar blauwe ogen namen de dommelende kater in zich op. Waarschijnlijk verwachtte Basilfang niet dat ze netjes en vriendelijk met hem om zou gaan. Zijn grote oren spitste; bij het horen van zijn naam en de kater keek verrast op waardoor ze hem een vriendelijke blik gunde. "Oceanstar?" Mauwde hij verward. "Is er iets aan de hand?" Vervolgde hij waarschijnlijk toch wel lichtelijk bezorgd. "Maak je geen zorgen, ik vroeg mij enkel af of je zin had een stukje te lopen, misschien jagen." Mauwde ze lachend waarna ze haar zilveren kop schudde.


Reasons are just that, reasons. [Basilfang] Oceano10
Reasons are just that, reasons. [Basilfang] LcrIgCQReasons are just that, reasons. [Basilfang] JwNO92gReasons are just that, reasons. [Basilfang] EjrsROFReasons are just that, reasons. [Basilfang] UK1ajoIReasons are just that, reasons. [Basilfang] 3qCkg2fp_oReasons are just that, reasons. [Basilfang] 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Basilfang
Member
Reasons are just that, reasons. [Basilfang] DPKsfdL
Babs
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Basilfang
BerichtOnderwerp: Re: Reasons are just that, reasons. [Basilfang]   Reasons are just that, reasons. [Basilfang] Icon_minitimema 3 sep 2018 - 21:50


Basilfang had zijn groene ogen wat verder open gesperd en zijn grote oren en en gelaat kwamen mar net over de rand van zijn nest uit terwijl hij Oceanstar gadesloeg. Wie weet wat ze van hem wilde. Had hij straf? Verdachtte ze hem van een rebels plot? Dat hij Dinspots enzo had aangezet tot problemen? Werd hij bij deze Basilpaw of Basil de rogue? Zoveel mogelijkheden, zoveel opties. Gelukkig viel het mee. De kattin wilde alleen maar met hem jagen of lopen. De kater kwam iets overeind en rekte zich uit, proberend de verzuring uit zijn spieren te krijgen. "Gelukkig maar," miauwde de kater met een zucht van opluchting. "Al ben ik niet heel snel vandaag, lichtelijke spierpijn."

{Zie zijn rechter sig plaatje voor zijn blik in eerste instantie}


Reasons are just that, reasons. [Basilfang] WZzb8Wv6_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Reasons are just that, reasons. [Basilfang] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Reasons are just that, reasons. [Basilfang]   Reasons are just that, reasons. [Basilfang] Icon_minitimedi 4 sep 2018 - 18:35

De verschrikte blik deed Oceanstar even verstijven. Wellicht had ze toch meer schade met haar strenge acties gedaan dan ze had verwacht. Niet alleen had ze Dinpaw een straf gegeven uiteindelijk had ze hem ook aangevallen. Haar blauwe ogen keken vriendelijk naar de groene opengesperde ogen van de oudere Warrior. Na haar nadere uitleg leek hij te ontspannen en stond hij een tikkeltje moeizaam op. De kater had toch niet te hard gewerkt? Het was iets waar ze als Leader anders een stokje voor moest steken. Hij rekte zich uit en zuchtte even voordat hij sprak. "Gelukkig maar," Mauwde de kater overduidelijk opgelucht. "Al ben ik niet heel snel vandaag. Lichtelijke spierpijn," Verklaarde de oudere tevens grijze kater. Waardoor ze zachtjes grinnikte. Met de wonden die ze had opgelopen in het gevecht met Dinpaw was ze ook niet bepaald in de conditie om ver te lopen. "Niet alsof ik in de conditie ben ver te lopen. Ik voel mijn nek nog steeds," Mauwde ze droogjes. Het was dan ook haar eigen schuld geweest, al had de kater ook moeten weten dat hij haar niet uit moest dagen. Zeker niet na alles wat er was gebeurd.


Reasons are just that, reasons. [Basilfang] Oceano10
Reasons are just that, reasons. [Basilfang] LcrIgCQReasons are just that, reasons. [Basilfang] JwNO92gReasons are just that, reasons. [Basilfang] EjrsROFReasons are just that, reasons. [Basilfang] UK1ajoIReasons are just that, reasons. [Basilfang] 3qCkg2fp_oReasons are just that, reasons. [Basilfang] 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Basilfang
Member
Reasons are just that, reasons. [Basilfang] DPKsfdL
Babs
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Basilfang
BerichtOnderwerp: Re: Reasons are just that, reasons. [Basilfang]   Reasons are just that, reasons. [Basilfang] Icon_minitimewo 5 sep 2018 - 12:58


Basilfang had zichzelf tot zijn lange, smalle poten geheven en liep met sierlijke passen in de richting van de clanleider. De kater was als jonge kater altijd ongemakkelijk dun geweest, maar nu waren zijn verhoudingen weer prima gegroeid. Hij hield Oceanstar nog steeds wel voorzichtig in de gaten. Hij wist dat haar humeur een beetje... penibel was de laatste tijd en hij had nog steeds het idee dat hij maar net met zijn leven weggelopen was toen hij in de clan meeting tegen haar in was gegaan. Hij wierp even een zijlingse blik naar de kattin toen deze haar nek noemde en weerstond de neiging om te zeggen dat het haar eigen schuld was. De kater haalde zijn schouders op. "Het zal wel weer genezen," miauwde de kater tactisch, "Lizardpath en Routpaw zijn zeer kundig in hun vakgebied." Dat leek hem het veiligste om te zeggen.


Reasons are just that, reasons. [Basilfang] WZzb8Wv6_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Reasons are just that, reasons. [Basilfang] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Reasons are just that, reasons. [Basilfang]   Reasons are just that, reasons. [Basilfang] Icon_minitimewo 5 sep 2018 - 14:18

De slanke mater was inmiddels opgestaan en liep met sierlijke passen naar de Windclan Leader toe. Zelfs voor een Windclanner bezat hij een slanke bouw. Als jonge kater was zijn bouw waarschijnlijk die van een scharminkel geweest; echter was hij mooi volgroeid. Slank maar sterk. Waarschijnlijk hield hij haar nog in de gaten met een licht wantrouwen. Ze was al een poosje niet op haar beste humeur geweest. Ze was dan ook mentaal behoorlijk vermoeid; de reis naar de Moonstone had haar wel weer nieuwe inzichten gebracht. Mousewish had haar zonder aarzelen geholpen. Zodra ze grappend haar nek noemde keek de kater haar even zijlings aan en leek zijn mond te houden over haar eigen acties. Hij haalde zijn schouders op voordat hij sprak. "Het zal wel weer genezen," Mauwde hij. Inderdaad het was een wonde die binnen een relatief korte tijd een litteken achter zou laten. Zodra de wond dicht was gegroeid zou ze er geen last meer vam ondervinden. "Lizardpath en Routpaw zijn zeer kundig in hun vakgebied." Vervolgde hij tactisch wardoor ze hem een verontschuldigende glimlach schonk. "Het spijt me Basilfang," Mauwde ze zacht terwijl ze een blik op haar poten wierp en de den verliet. "Sommige van mijn acties waren niet verantwoord," Vervolgde ze. Waarna ze hem aan keek; "Al hadden wellicht enkele van onze clangenoten beter hun oordelen anders kunnen formuleren," Vervolgde ze hem er niet op aansprekend. Immers waren zijn vragen netjed geweest; die van Dinpaw daarintegen...


Reasons are just that, reasons. [Basilfang] Oceano10
Reasons are just that, reasons. [Basilfang] LcrIgCQReasons are just that, reasons. [Basilfang] JwNO92gReasons are just that, reasons. [Basilfang] EjrsROFReasons are just that, reasons. [Basilfang] UK1ajoIReasons are just that, reasons. [Basilfang] 3qCkg2fp_oReasons are just that, reasons. [Basilfang] 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Basilfang
Member
Reasons are just that, reasons. [Basilfang] DPKsfdL
Babs
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Basilfang
BerichtOnderwerp: Re: Reasons are just that, reasons. [Basilfang]   Reasons are just that, reasons. [Basilfang] Icon_minitimevr 7 sep 2018 - 12:23


Basilfang had zijn blik gericht op de horizon terwijl hij doorliep. Dit gesprek voelde als rennen over een veld vol konijnenholen. Eén poot verkeerd en je zou op de grond liggen met een verstuikte poot. Net zoals dat één verkeerd woord Oceanstar misschien weer over het randje zou brengen naar ontzettende woede. De kater had zich expres uit de meeting gehouden. Wie weet had hij anders wel weer Basilpaw geheten of Basilkit. De kater had daar vrij weinig trek in om eerlijk te zijn. Hij gleed altijd redelijk tussen de problemen door. Maar Oceanstar leek wel een daadwerkelijk antwoord van hem te verwachten, aangezien ze erover doorging, sprak over hoe haar acties niet verantwoord waren. Toch hield Basilfang niet van die figuurlijke 'maar' die in haar woorden doorschemerde. Nou als ze zijn mening wilde weten.. "Allemaal goed en wel, maar dergelijk machtsvertoon duidde niet op een krachtige leider, maar een leider die wanhopig was met wat ze met haar clangenoten aanmoest terwijl er ogen van een andere clan toekeken," miauwde de kater, "en dat voelen je clangenoten ook."



Reasons are just that, reasons. [Basilfang] WZzb8Wv6_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Reasons are just that, reasons. [Basilfang] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Reasons are just that, reasons. [Basilfang]   Reasons are just that, reasons. [Basilfang] Icon_minitimevr 7 sep 2018 - 20:55

Basilfang had zijn blik op de horizon gericht en leek dit gesprek niet met de Leader te willen voeren. Ze had het duidelijk verpest; kort gleed een gepijnigde blik door haar blauwe ogen heen voordat ze zich herstelde. "Allemaal goed en wel, maar dergelijk machtsvertoon duidde niet op een krachtige leider, maar een leider die wanhopig was met wat ze met haar clangenoten aanmoest terwijl er ogen van een andere clan toekeken," Mauwde de kater waardoor ze langzaam knikte en moeizaam slikte. Ze had Basilfang gekozen omdat hij eerlijk was; maar niet aggressief. Haar blauwe ogen gleden kort en schuldbewust naar haar poten waarna ze de andere zilvergrijze kater aan keek. "En dat voelen je clangenoten ook." Verklaarde de kater waardoor Oceanstar haar blik even afwendde. "Ik weet inderdaad niet wat ik moet Basilfang," Mompelde ze zacht; bijna breekbaar maar ergens toch ook krachtig. "Ik.. ik heb Moons voor de Clan geleefd; zelfs nadat ik twee kittens ben verloren; mijn moeder ben verloren. En nu... nu weet ik het gewoon niet meer," Mauwde ze zacht waarna ze de kater aan keek met betraande ogen. Waarna ze haar blik afwende. "Ik ben van plan naar de Moonstone te gaan; wellicht heeft Starclan nog advies voor mij, op deze manier.. kan geen van de Clan verder," Mauwde ze zacht waarna ze haar kop boog en haar schouders ongemakkelijk rechtte. "Bedankt voor het eerlijke antwoord; Basilfang," Mompelde ze zichtbaar vermoeid maar ook opgelucht wellicht.


Reasons are just that, reasons. [Basilfang] Oceano10
Reasons are just that, reasons. [Basilfang] LcrIgCQReasons are just that, reasons. [Basilfang] JwNO92gReasons are just that, reasons. [Basilfang] EjrsROFReasons are just that, reasons. [Basilfang] UK1ajoIReasons are just that, reasons. [Basilfang] 3qCkg2fp_oReasons are just that, reasons. [Basilfang] 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Basilfang
Member
Reasons are just that, reasons. [Basilfang] DPKsfdL
Babs
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Basilfang
BerichtOnderwerp: Re: Reasons are just that, reasons. [Basilfang]   Reasons are just that, reasons. [Basilfang] Icon_minitimezo 9 sep 2018 - 21:59


Basilfang had een boze opmerking verwacht, had verwacht dat Oceanstar boos zou worden. Maar dit viel in ieder geval mee. "Ik weet inderdaad niet wat ik moet Basilfang," Mompelde Oceanstar. Basilfang wierp haar even een schuin oog toe. "Ik.. ik heb Moons voor de Clan geleefd; zelfs nadat ik twee kittens ben verloren; mijn moeder ben verloren. En nu... nu weet ik het gewoon niet meer," haar ogen waren betraand. Oh Starclan, zei alsjeblieft niet dat ze begon te huilen. Wat moest hij met huilende poezen. Het begon Basilfang wat te duizelen. Hij was hier niet voor gemaakt. "Ik ben van plan naar de Moonstone te gaan; wellicht heeft Starclan nog advies voor mij, op deze manier.. kan geen van de Clan verder," Oceanstar leek in ieder geval resoluut. "Bedankt voor het eerlijke antwoord; Basilfang," Basilfang knikte voorzichtig, enigszins wantrouwig nog. "Starclan zal wel antwoorden bieden," miauwde hij, zijn blik op de hemel werpende, al was hier geen ster aan te zien op het moent. "Ik denk dat het wel verstandig is om de clan te woord te staan nadat je gegaan bent, de woorden van Starclan te delen en de clan weer wat meer hoop te geven in plaats van twijfel."




Reasons are just that, reasons. [Basilfang] WZzb8Wv6_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Reasons are just that, reasons. [Basilfang] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Reasons are just that, reasons. [Basilfang]   Reasons are just that, reasons. [Basilfang] Icon_minitimeza 15 sep 2018 - 16:22

Waarschijnlijk had Basilfang verwacht dat de Leader tekeer zou gaan. Zijn antwoord niet zou accepteren; al wist ze zelf ook wel dat hij enkel de waarheid zoals hij het zag vertelde. Hij wierp haar een schuin oog toe; leek haar betraande ogen op te merken. Al herpakte de Leader zich al snel; van huilen werd een situatie niet beter. Als ze verandering wou dan moest ze bij zichzelf beginnen. Uiteindelijk knikte de kater; misschien nog een tikkeltje wantrouwig voordat hij weer sprak. "Starclan zou wel antwoorden bieden," Mauwde hij terwijl hij zijn blik op de hemel wierp. Een hemel die nog geen sterren toonde; Oceanstar volgde zijn blik terwijl ze langzaam knikte en haar poten kort liet schuivelen. Het was goed om weer terug thuis te zijn. Al kon ze de tips van Butterstar af en toe nog ael gebruiken. Ze was relatief nieuw in het leiden van de Clan. Al had ze het enige Moons al wel goed gedaan. "Ik denk dat het wel verstandig is om de clan te woord te staan nadat je gegaan bent, de woorden van Starclan te delen en de clan weer wat meer hoop te geven in plaats van twijfel." Verklaarde de oudere Warrior waarna de Leader langzaam haar kop liet zakken. "Ik ga niet voor mijzelf; maar voor de Clan. Al zal ik vast wel zelf ook moeten veranderen. Ik kan geen Clan leidden op deze manier, noch zal de Clan op deze manier geleid willen worden," Mauwde ze uiteindelijk terwijl ze knikte waarna ze haar passen versnelde. Ze wou wel wat meer doen dan alleen praten.


Reasons are just that, reasons. [Basilfang] Oceano10
Reasons are just that, reasons. [Basilfang] LcrIgCQReasons are just that, reasons. [Basilfang] JwNO92gReasons are just that, reasons. [Basilfang] EjrsROFReasons are just that, reasons. [Basilfang] UK1ajoIReasons are just that, reasons. [Basilfang] 3qCkg2fp_oReasons are just that, reasons. [Basilfang] 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Basilfang
Member
Reasons are just that, reasons. [Basilfang] DPKsfdL
Babs
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Basilfang
BerichtOnderwerp: Re: Reasons are just that, reasons. [Basilfang]   Reasons are just that, reasons. [Basilfang] Icon_minitimeza 15 sep 2018 - 23:17


Basilfang wandelde rustig mee, met zijn lange poten het tempo prima bijhoudend. De kater zijn oren bleven ronddraaien, als radartjes in de wind. Elk geluidje werd bewust danwel onbewust geregistreerd, zo ook de stem van Oceanstar. Hij had besloten haar betraande ogen niet te benoemen. Hij wist helemaal niet wat hij met huilende kattinnen aanmoest en om eerlijk te zijn, wie weet zou een kattin die stevig op haar pootkussentjes stond het helemaal niet waarderen. "Een clanleider die niet voor haarezlf zorgt, kan niet goed voor de clan zorgen daarentegen," miauwde de kater, hardop denkend. Filosofische praat was hij beter in, in plaats van direct troosten of oplossingen bieden. En dan lag het nog aan de kat zelf ook. Een bange apprentice zoals Mistpaw enigszins comfort bieden was al makkelijker dan de machtige leider van de clan. Eerlijk gezegd maakte Oceanstar hem namelijk gewoon bang. "De clan krijgt het vertrouwen vanzelf wel weer terug, zulke dingen moeten helen net zoals wonden, al zijn er geen kruiden voor." Mits ze niet meer redenen om te wantrouwen kregen althans, maar dat zou Basilfang niet hardop zeggen.



Reasons are just that, reasons. [Basilfang] WZzb8Wv6_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Reasons are just that, reasons. [Basilfang] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Reasons are just that, reasons. [Basilfang]   Reasons are just that, reasons. [Basilfang] Icon_minitimezo 16 sep 2018 - 17:55

De slanke kater wist haar prima bij te houden. Het tempo lag dan ook niet super hoog; zodat ze wel een gesprek konden voeren maar tegelijkertijd ook niet langzaam waardoor ze haar poten goed kon strekken en de spieren los kon werken. De oren van de kater bleven draaien en bewegen; zodat hij elk geluid op kon vangen. Zelf was de Leader ook duidelijk alert en op haar hoede. "Een clanleider die niet voor haarzelf zorgt, kan niet goed voor de clan zorgen daarentegen," Mauwde de kater hardop nadenkend. Waardoor Oceanstar kort fronste. Er zat een kern van waarheid in; echter kon de Clan het haar ook makkelijker maken. Door haar af en toe wat rust te gunnen. "Klopt," Mauwde ze enkel bevestigend. Al ging ze er verder niet op in. "De clan krijgt het vertrouwen vanzelf wel weer terug, zulke dingen moeten helen net zoals wonden, al zijn er geen kruiden voor." Verklaarde de kater optimistisch. Immers heelden alle wonden uiteindelijk wel. Echter vergaten veel katten dat ook zijzelf wonden op haar hart droeg. "Zolang de rust wederkeerd inderdaad. Ik zal uiteindelijk erop moeten vertrouwen dat de Warriors hun taken uit voeren." Mompelde ze zacht. Het was nu eenmaal een feit dat er veel katten waren geweest die de Clan in de steek hadden gelaten. Zoals Sweetheart en enkele doden hadden haar ook gespannen gemaakt. Was ze een slechte Leader omdat het haar wat deed?


Reasons are just that, reasons. [Basilfang] Oceano10
Reasons are just that, reasons. [Basilfang] LcrIgCQReasons are just that, reasons. [Basilfang] JwNO92gReasons are just that, reasons. [Basilfang] EjrsROFReasons are just that, reasons. [Basilfang] UK1ajoIReasons are just that, reasons. [Basilfang] 3qCkg2fp_oReasons are just that, reasons. [Basilfang] 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Basilfang
Member
Reasons are just that, reasons. [Basilfang] DPKsfdL
Babs
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Basilfang
BerichtOnderwerp: Re: Reasons are just that, reasons. [Basilfang]   Reasons are just that, reasons. [Basilfang] Icon_minitimedi 18 sep 2018 - 13:13


Basilfang wiebelde nerveus met zijn oren. Waarom moest hij dit gesprek met Oceanstar voeren? Had ze niet een hele kudde adviseurs om zich heen die haar van wijze woorden konden voorzien? In plaats van simpele oude Basilfang met wat sommige andere katten betrof weinig ruggengraat? Hij voelde zich alsof hij met zijn lange poten in een mijnenveld liep, één verkeerd advies en hij stuurde of de clan een verkeerde kant op, of hij kreeg een hap uit één van zijn mooie grote oren. Hij zou het nooit hardop zeggen maar stiekem was hij trots op die grote flappers. "De clan heeft al manen lang bestaan, onder goede en slechte leiders en iedereen blijft zijn taken uitvoeren. Als we dat niet meer doen houden we onszelf niet meer in stand," miauwde de kater met een schouder ophaal. Als niemand meer prooi binnen bracht, was het snel klaar met de clan.



Reasons are just that, reasons. [Basilfang] WZzb8Wv6_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Reasons are just that, reasons. [Basilfang] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Reasons are just that, reasons. [Basilfang]   Reasons are just that, reasons. [Basilfang] Icon_minitimeza 22 sep 2018 - 20:18

Basilfang wiebelde nerveus met zijn grote oren. Waarschijnlijk had hij niet verwacht dit gesprek met de Leader te voeren. Een gesprek die belangrijk was; waarin hij eerlijk moest zijn. Het was vast niet makkelijk voor een Warrior; toch had hij niet veel keus. Immers was het van belang voor iedereen dat ze eerlijk waren en ze verwachtte dat hij wel iets van een ruggengraat had. "De clan heeft al manen lang bestaan, onder goede en slechte leiders en iedereen blijft zijn taken uitvoeren. Als we dat niet meer doen houden we onszelf niet meer in stand," Mauwde de kater waarna ze bedenkelijk knikte. In ieder geval deden de Warriors dat wel. Oceanstar zuchtte kort voordat ze verder stapte. Haar lichaam nog stram. "Hetzelfde geld voor onnodige oorlog voeren. Onschuldige katten zullen dan dood kunnen gaan," Hiermee verwees ze ook stil naar de dood van haar halfbroer en het drama dat dit toen had gebracht. Een oorlog met Riverclan. Wolverinebite was toen overleden.


Reasons are just that, reasons. [Basilfang] Oceano10
Reasons are just that, reasons. [Basilfang] LcrIgCQReasons are just that, reasons. [Basilfang] JwNO92gReasons are just that, reasons. [Basilfang] EjrsROFReasons are just that, reasons. [Basilfang] UK1ajoIReasons are just that, reasons. [Basilfang] 3qCkg2fp_oReasons are just that, reasons. [Basilfang] 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Reasons are just that, reasons. [Basilfang]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Warriors den-
Ga naar: