Macbeth



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Macbeth

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rabbitfoot
Member
Macbeth Icon10
Lore
163
Actief
Oh, lucky me

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rabbitfoot
BerichtOnderwerp: Macbeth   Macbeth Icon_minitimezo 26 aug 2018 - 15:36



Het was laat geweest toen de poes terugkwam van jagen, maar ondanks haar vermoeidheid kon ze de slaap niet vallen. Gefrustreerd blies de poes lucht uit. Dit gebeurde haar nòòit. Normaal sliep ze als de dood, de hele nacht door. Voorzichtig stond ze op, en manoeuvreerde langs haar slapende clangenoten naar buiten. Rabbitfoot nam een diepe teug nachtlucht, waar ze niet van wist dat ze ernaar gesnakt had. Ze was echter niet alleen, haar ogen vielen op een Bengaalse kater. "Panthersoul?" Vroeg ze verbaasd. Ze wist dat het de afgelopen tijd zwaar was geweest voor de kater, zo veel verlies in zon korte tijd.

+Panthersoul





Macbeth Rrr10
Lucky rabbit's feet come from unlucky rabbits

Terug naar boven Ga naar beneden
Panthersoul
StarClan
Macbeth DPKsfdL
Cynthia
337
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (35 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Panthersoul
BerichtOnderwerp: Re: Macbeth   Macbeth Icon_minitimema 27 aug 2018 - 21:12

De slaap vatten was de laatste tijd best lastig voor hem. Hoe vermoeid hij ook was, toch leek hij niet te kunnen slapen en als de slaap hem wel vatte was het ook nog eens geen rustige slaap. Hij was dan ook nauwelijks in de warriors den, omdat hij andere katten niet lastig wilde vallen met zijn problemen. Bij het horen van zijn naam draaide hij zijn kop om te zien dat Rabbitfoot de warriors den uit was gekomen. Mogelijk had de poes ook niet kunnen slapen, maar het kon ook wat anders zijn. "Rabbitfoot," Sprak hij haar naam zachtjes. "Kun je ook al niet slapen?" Hij kon zich nog herinneren hoe ze over het territorium hadden gerend om voor een moment alleen de wind te voelen en niks anders, maar dat was maar een moment dat verlichting gaf, het nam niet weg wat er gebeurd was.


Macbeth 2i1cab4
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitfoot
Member
Macbeth Icon10
Lore
163
Actief
Oh, lucky me

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rabbitfoot
BerichtOnderwerp: Re: Macbeth   Macbeth Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 21:37



"Rabbitfoot," Begroette hij haar. "Kun je ook al niet slapen?" De poes ging naast haar zitten, en haalde zo'n beetje haar schouder op. "Dat zou je kunnen zeggen," Veronderstelde ze. Als ze lang genoeg stil was blijven liggen was het vast wel gelukt, maar ze had er simpelweg niet het geduld voor. "Als zal het wel een andere reden zijn dan die van jou." Sprak ze zachtjes. Ze wou niet om de olifant in de kamer heen dansen, maar ze wist ook niet hoe ze het op kon brengen zonder dat het ongemakkelijk werd. Rabbitfoot zweeg voor een poosje. "Waar denk je aan?" Vroeg ze uiteindelijk, haar blik op de hemel gericht. Op de sterren, op haar voorouders.





Macbeth Rrr10
Lucky rabbit's feet come from unlucky rabbits

Terug naar boven Ga naar beneden
Panthersoul
StarClan
Macbeth DPKsfdL
Cynthia
337
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (35 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Panthersoul
BerichtOnderwerp: Re: Macbeth   Macbeth Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 22:03

Hij had kunnen verwachten dat ze door zou gaan op de reden waarom hij hier zat, maar toch stelde ze er niet echt een vraag over. Behalve waar hij aan dacht. Er was zoveel waar hij aan dacht, maar eigenlijk waren de meeste gedachtes elke keer hetzelfde. "Ergens nog steeds aan mijn moeder en op de een of andere manier kan ik erdoor ook niet goed slapen." Zei hij. Hij wist dat het slecht was, maar zonder de reden er echt voor te weten was het lastig om op te lossen. "Ook al dacht ik ook voor een moment aan onze race." Zei hij, waarbij zijn blik kort naar die van haar ging voor hij zijn snuit weer naar de lucht richtte. "Het gaf een fijn gevoel om over de vlakte te rennen. Toch is het maar voor even." Ergens wilde hij het gevoel voor altijd kunnen hebben, maar hij wist dat dat niet mogelijk was.


Macbeth 2i1cab4
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitfoot
Member
Macbeth Icon10
Lore
163
Actief
Oh, lucky me

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rabbitfoot
BerichtOnderwerp: Re: Macbeth   Macbeth Icon_minitimedi 4 sep 2018 - 0:16



De kater gaf eerlijk antwoord, maar anders had ze ook niet van hem verwacht. "Ergens nog steeds aan mijn moeder en op de een of andere manier kan ik erdoor ook niet goed slapen." Dat was te verwachten. Om zowel je zus als je moeder in zo'n korte tijd te verliezen, dat kom niet goed zijn voor je nachtrust. "Ook al dacht ik ook voor een moment aan onze race." Rabbut lachte kort, daar dacht hij nu aan? Toen had ze hem even zijn situatie willen laten vergeten, en dat leek gelukt te zijn. "Het gaf een fijn gevoel om over de vlakte te rennen. Toch is het maar voor even." "Dat zijn diepe opmerkingen die je daar maakt, vriend." Sprak ze, misschien iets te nuchter. "Het was een afleiding, soms heb je dat nodig." Ze trok kort met haar oor. Ondanks dat ze zelf het gesprek was begonnen, was ze niet zo goed in gesprekken over gevoelens. "Ik vond het ook fijn." Zei ze toen, iets zachter. "Maar je weet toch dat als je met nare gedachtes zit, dat je het aan ons kan vertellen?" Ze doelde op de clan, maar realiseerde zich snel dat dat de laatste tijd niet de meest stabiele omgeving was. "Afleiding is fijn, maar... Verweken is ook belangrijk." Starclan, wat klonk ze wijs. Had ze het eigenlijk wel door waar ze het over had?





Macbeth Rrr10
Lucky rabbit's feet come from unlucky rabbits

Terug naar boven Ga naar beneden
Panthersoul
StarClan
Macbeth DPKsfdL
Cynthia
337
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (35 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Panthersoul
BerichtOnderwerp: Re: Macbeth   Macbeth Icon_minitimedi 4 sep 2018 - 18:34

Het was waar dat je soms gewoon even een moment nodig had waarin je alles kunt vergeten. Hij wilde het ook best nog een keer doen, want het bleef een prettig gevoel, alleen midden in de nacht was geen strak plan. Ze was niet de eerste die hem vertelde dat ze zijn gedachtes kwijt kon bij anderen. Hij had het alleen al gedaan bij een aantal en het was er alleen niet al te best uit gekomen. "Ik doe mijn best." Was dan ook hetgeen dat hij zei. Hij deed zijn best om het te verwerken, om ermee om te leren gaan, maar het was niet makkelijk. "Het blijft alleen niet makkelijk." Gaf hij dan ook eerlijk toe. Het was fijn om te kunnen praten, maar soms hielp het ook niet en wilde je veel liever een stuk gaan rennen.


Macbeth 2i1cab4
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitfoot
Member
Macbeth Icon10
Lore
163
Actief
Oh, lucky me

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rabbitfoot
BerichtOnderwerp: Re: Macbeth   Macbeth Icon_minitimezo 9 sep 2018 - 18:17



"Ik doe mijn best." Mauwde de kater. Rabbitfoot knikte, ja dat wist ze. "Het blijft alleen niet makkelijk." Ze zweeg even. Ze dacht terug aan haar ouders, hun laatste nest, de dode kits. Dood in de familie was nooit makkelijk. Het bleef hangen, als een wolk zwarte mist die je longen verstopte. Je moest maar hopen dat het weg gaat. Dat het minder pijn doet. Dat je leert te ademen. De calico was stil, maar ging iets dichterbij zitten waardoor haar massieve schouder de zijne aan raakte, als een stil teken van kameraadschap. "Het is niet makkelijk," Beaamde ze. Haar schouder was hier voor hem. Letterlijk en figuurlijk. "We kunnen elkaar enkel steunen."





Macbeth Rrr10
Lucky rabbit's feet come from unlucky rabbits

Terug naar boven Ga naar beneden
Panthersoul
StarClan
Macbeth DPKsfdL
Cynthia
337
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (35 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Panthersoul
BerichtOnderwerp: Re: Macbeth   Macbeth Icon_minitimedi 11 sep 2018 - 21:04

Het was zeker niet makkelijk nee, maar met de hulp van anderen werd het wel draaglijker. Erover praten was dan ook iets dat hij al vaak genoeg had gedaan en er echt veel meer over zeggen wilde hij ergens niet. Routpaw had het ergste opgevangen dat uit hem was gekomen en hij wilde zoiets niet nog een keer naar iemand toe doen. Hij voelde zich er nog steeds schuldig over, ook al wist hij dat het puur de emoties was geweest op dat moment. Hij voelde de schouder van de poes naast hem tegen hem aan en stelde het op prijs. Het was fijn om iemand te hebben die hier vanavond bij hem was komen zitten. Hier alleen zitten was ook maar zo eenzaam en bracht hem alleen maar op andere gedachten. "Dankje," Was dan ook alles dat hij zei, terwijl hij wat meer tegen haar aanleunde.


Macbeth 2i1cab4
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitfoot
Member
Macbeth Icon10
Lore
163
Actief
Oh, lucky me

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rabbitfoot
BerichtOnderwerp: Re: Macbeth   Macbeth Icon_minitimezo 23 sep 2018 - 20:46



Rabbitfoot wist niet of ze een huilbui had verwacht, een totale uitstorting van emotie, maar die kwam in elk geval niet. Het bleef stil. Om eerlijk te zijn wist ze ook niet of ze het meest... Tactvolle persoon was om dat te doen. Toch leunde de kater tegen haar aan. "Dankje," Ze knikte enkel, ze had niet het idee dat woorden de situatie zouden verbeteren. Ze zweeg, en keek naar de sterren, als op de avond dat ze haar wake had gehouden toen ze warrior was geworden. Een plechtig moment. Hoewel Panthersoul een tom was, voelde ze zich niet nerveus, of giechelig, of andere symptomen waar haar vrienden vroeger over hadden gepraat als ze het over katers hadden. Over crushes. Ze voelde zich gewoon op haar gemak, een steun voor iemand die het nodig had, voor iemand die de meer en meer als een vriend begon te zien.





Macbeth Rrr10
Lucky rabbit's feet come from unlucky rabbits

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Macbeth
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Warriors den-
Ga naar: