Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Jinx
Deceased
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Icon_minitimedi 26 feb 2019 - 23:16

Babs! Wat ben jij toch ontzettend leuk, zowel binnen als buiten de RPG. Alle topics die we hebben zijn altijd leuk vlot en je karakters lijken altijd heel erg echt en tastbaar. Dit gaat heel erg vies zoetsappig klinken maar als noob keek ik ontzettend naar je op en stiekem doe ik dat nog steeds, omdat je niet alleen getalenteerd bent met schrijven, maar ook met tekenen, gave Excel sheets, setjes en wat eigenlijk allemaal niet. Daarbij ben je ook gewoon super gezellig om mee te chatten en gewoon over all een top kind, 11/10 <3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Icon_minitimedi 26 feb 2019 - 23:46

Kippie!!

Ondanks dat we elkaar niet zoveel spreken ben je echt een super lief kind, op de meeting was je ook super gezellig! Als we gesprekken hebben in de groepschat op discord moet ik meestal ook wel echt lachen hahahah. We delen (helaas) wat dingen en again, I'm sorry HAHA. Maar goed, je bent echt een super lieve meid! Echt respect voor je karakters ook, wow. Ik ben echt groot fan van jouw karakters, ze zijn altijd zo goed uitgewerkt en niet één in een dozijn, maar echt karakters waarvan ik zeg: dit is orgineel wow. en that reminds me, we moeten nog steeds een keer een topic samen x'D Maar again, respect <3


Sucks don't it?
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Icon_minitimewo 27 feb 2019 - 0:55

BOOOOO~ Ja, je mag dan Smoke's hartje gebroken hebben met Chilly, je bent echt een schat en een super leuk persoon om mee te RPG'en! Je characters zijn stuk voor stuk uniek, wat super leuk is en je bent ook zo lekker spontaan in de RPG! Verder ben je hartstikke aardig en gezellig en leuk om mee te praten! So yah, ly! x


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 YeIsY95
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Icon_minitimewo 27 feb 2019 - 9:57

Nath! Wij hebben echt al zoveel meegemaakt in de RPG<3 Maar ook onze gesprekken zijn altijd super leuk en ik kijk echt naar je op hoe je zo verantwoordelijk met alles omgaat! Je maakt ook altijd zo'n originele chars en plots, wat het ook altijd leuk maakt om met jou te posten. Wat we btw dringend vaker samen moeten doen! ^^ X


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Meeko
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 TD3U8Re
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons ☽
Gender: She-cat ♀
Rank:
Meeko
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Icon_minitimevr 19 jun 2020 - 1:55

Hey Chi!
Ik vind het echt leuk dat je terug bent op Warrior Cats. Nu al voor een tijdje met de befaamde Lionpaw. Ik vind het geweldig dat ze een dochter is van Zealspark, maar toch haar eigen persoon. Die ruzie tussen haar en Frostpaw volg ik dan ook met een grote glimlach op mijn gezicht. Ik vind het ook altijd leuk hoe jij bommetjes in de discord groep dropt over je paardrij lessen of casual verteld dat je weeral eens een teen gebroken hebt omdat je gevallen bent. Ik vind die weetjes altijd wel interessant dus keep it up!

Je bent een zalig, heerlijk persoon en een aanwinst op Warrior Cats! <3

Oh en wil je een topicje tussen Lionpaw en Eggkit? wbw

xx Beer


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 DuvSiC4
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Icon_minitimevr 19 jun 2020 - 9:11

Beer beer beer beer <3

Waar moet ik beginnen! Ten eerste vind ik je karakters altijd een joy om mee te posten! Je bent zo creatief en hierdoor komen er altijd wel weer interessante plotjes en topics uitrollen. Je speelt je karakters zo origineel en realistisch en ze worden daardoor ook echt super gaaf. Ik bedoel, Daintywhiff is echt één van mijn all time favorieten op Warrior Cats ;w; Verder maak je ook nog eens super mooie setjes waar de ogen echt super leuk uitspringen en je bent ook nog eens een super lief persoon. <3 You do you and stay you!

x Babs
Terug naar boven Ga naar beneden
Nelthilta
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 DPKsfdL
Ms. B
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Nelthilta
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Icon_minitimevr 19 jun 2020 - 13:18

Babs<3

Ik zag je naam hier staan en moest wel reageren. Waar moet ik beginnen!!! Je bent altijd zo heerlijk realistisch naar mij en als ik even een opmerking nodig heb dan moet ik het even aan jouw vragen. Je kan heerlijk plagen en ik moet dan soms ook om je droge opmerkingen en humor lachen<3
Daarnaast zijn je karakters altijd geweldig om te lezen en moet ik echt op Pepper reageren met Flutter want ze is echt awesome! Ook herinner ik door haar nog de tijden met Oceanstar en doet het me altijd glimlachen als ik bedenk dat ik nooit had ingezien dat ze niet Talls dochter was hahaha.... Ik ken je zeker niet het beste maar weet dat je een awesome persoon bent. Ik ben echt blij je te kennen...


Liefs Butter
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrose
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 DPKsfdL
Bunny
145
Actief
Ashes to ashes,
dust to dust

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Dustrose
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Icon_minitimevr 19 jun 2020 - 13:38

Hey Butter <3

Ik vind het ontzettend lief hoe je steeds probeert te zorgen dat iedereen zich goed voelt. Je bent één van de weinige mensen die mij af en toe random berichtjes stuurt en dat maakt me altijd zo ontzettend blij! Ik kan altijd wel een gesprek met je beginnen en je bent altijd lief en aandachtig : )

Daarnaast zijn je karakters ook altijd ontzettend leuk, ik kan geweldig goede banden vormen met jouw karakters en je staat ook altijd klaar voor plotjes! Ik kijk zeker wel uit naar ons volgende plotje hoor 8 )

- Bun


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 3nEtKM
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Icon_minitimevr 19 jun 2020 - 13:48

Bunny!!!

Nou we beginnen met Little en Coyo want besties for life! Ik hou oprecht van al jouw characters, je bespeelt ze altijd op een realistische manier en het is heerlijk om met jou te kunnen plotten en topics te hebben! En daarnaast ben je gewoon een ontzettend lief persoon waar ik altijd mee kan kletsen en de voice calls zijn altijd super gezellig! Jouw art is trouwens ook fantastisch, je hebt echt een unieke stijl en ik vind het echt super mooiii!
Zin in ons huidige/komende plotje heheheh <3 love ya


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbury
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Nhg3cWl
Quinty
106
Actief
"Try another verse, try another dis. You get a shot at the Queen, but you better not miss!"

CAT'S PROFILE
Age: 12 ☾'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbury
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Icon_minitimevr 19 jun 2020 - 14:51

Ahh Nyn <3

God, wat en lieve meid ben je. Vrolijk en oprecht, met een groot scala aan geweldige characters. Coyotespirit was sws al een van mijn favorieten vanwege de Malia Tate gifs in d'r profiel en ik was zo blij toen je een kit van Toxic wilde spelen <3 Nu kunnen we lekker samen kattenkwaad uit halen, thehe.
Je bent een geweldige Med Cat en we hebben zeker een groot aandeel aan je hier op 't forum. En daarnaast kan je nog prachtige setjes maken <3

xx Quinty


Ashbury
"You get a shot at the Queen, but you better not miss!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Coacaze
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Cola-being-a-dummy
Ema
181
Actief
They say the world is blue when the sky is pink
They say the clouds are white 'cause the printer ran out of ink

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Loner
Coacaze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Icon_minitimevr 19 jun 2020 - 15:01

Zo, Q. Waar moet ik beginnen?

Ik zal maar beginnen met te zeggen hoe een geweldige, vriendelijke & coole persoon je bent! De manier waarop je je chars bespeelt is zo realistisch en goed uitgedacht, en ik hou er absoluut van om al hun posts te lezen wanneer ik de tijd heb. Zeker met al die plottwists en grote gebeurtenissen die er gebeurden :3! En mijn hype kwam al helemaal naarboven toen ik een kitten mocht spelen van Cobra, zeker omdat er zoveel unieke persoonlijkheids mengelingen inzitten. Je bent ook absoluut geweldig in setjes maken en die manips zijn echt goddelijk om naar te kijken. Je bent heel creatief!


-Liefs, Ema <3


If I do think I am awesome...
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Coa_si11
then I am awesome, regardless of what others say.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Icon_minitimevr 19 jun 2020 - 16:02

Ema!

Je lijkt me echt een heel aardig en leuke meid, en heel enthousiast! Ik word er blij van om dat te zien, en word er zelf ook helemaal hyped van xD Daarbij heb je leuke karakters die allemaal wel iets hebben dat hun echt eigen maakt! En je teken kunsten zijn geweldig. Je oefent veel en het is ook duidelijk in je werk te zien dat je echt verbeterd! Ik weet zeker dat je binnen de kortste keren echt een art pro word<3
-Sans xoxo


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Icon_minitimevr 19 jun 2020 - 16:54

Sans <3

Je bent echt een topper. Ik vind Brat echt zo gaaf. Het is niet makkelijk om een char daadwerkelijk zo intimiderend te maken hahaha, maar Brat is realistisch eng. Ook echt super knap hoe je een Bloodclanner zo lang actief al hebt. Ik doe het je niet na, de meeste doen het je niet na. We spreken elkaar niet vaak, maar je komt altijd over als een reasonable en lief kind en als we praten is t ook gewoon leuk! (Ook al is het ook vrij vaak 'wil je renske pesten in dit topic' maar sshht. Ook vind ik het design van Brat echt super vet. Het was een pleasure om haar te tekenen tijdens de secret santa.

Kortom, ga zo door! <3

x Babs
Terug naar boven Ga naar beneden
Smouldertongue
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 DPKsfdL
Aimée
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smouldertongue
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Icon_minitimevr 19 jun 2020 - 17:09

Yo Babs,

je bent de minst engste admin. Nah, joking XD.

Je komt altijd over als open en verwelkomend(is dat een woord?) en geeft iedereen een goeie kans in de rpg. Je karakters zijn erg interessant en erg verschillend en je designs voor ze zijn altijd prachtig.


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Sadboi11
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenstrike
Catministrator
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 SnKxPwp
Kiek
243
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Ravenstrike
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Icon_minitimevr 19 jun 2020 - 17:20

Yooooo,

Je komt altijd gezellig voorbij in de Discord! Ook al je chars zijn zo creatief en leuk geschreven/bespeeld! Ik wil zeker nog topics met je binnenkort, Wolfheart en Lynxfang moeten nog wel een keertje vechten B)



Amore accanto a te, baby accanto a te.
Io morirò da re

Terug naar boven Ga naar beneden
Rascal
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 DONWEST2
Renske
628
Actief
You glow differently when you're actually happy

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior (?) Warrior
Rascal
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Icon_minitimevr 19 jun 2020 - 17:44

Yo Kiek!

Ik heb het gevoel dat wij over alles kunnen praten, over paarden, de rpg tot de meest domme dingen! Je bent altijd gezellig en een top mens om mee te plotten. (Thanks voor het doodgooien van Gorse hihi). Jouw sheets en designs zijn altijd om van te smullen en ahh ik hou van je karakters! Rip Shade, ik hield van dat knettergekke wijf. We moeten echt nog vaker plotten nog een keer een shock doen plz, loved that

Liefs, Renske


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Unknown
The space between life and death, that's where we are most alive
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezesong
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 TOViWCJ
Cammie
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 76 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezesong
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Icon_minitimevr 19 jun 2020 - 17:51

Rensje!!

Ik ken je al wat langer en het is super leuk om samen te plotten en te praten en jouw characters zijn ook zo geweldig allemaal aah love them ;-; Ik ben echt ontzettend dankbaar dat je me een beetje wegwijs maakte toen ik hier weer startte en we hadden gelijk al leuke topics en plotjes en ik kijk ook zeker uit naar wat komen gaat hehe 8) Je bent een echte vriendin, ga zo door <3

xx Debbie de lucky kip


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 OrbPc8H
Terug naar boven Ga naar beneden
,Silentpaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 DPKsfdL
Anonymous
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
,Silentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Icon_minitimevr 19 jun 2020 - 17:53

Cammie!

We hebben buiten de RPG niet heel veel met elkaar gepraat, maar binnen de RPG hebben we wel het één en ander uitgewerkt wat plotjes en karakters betreft. Je hebt echt onwijs mooie karakters die je fantastisch uitwerkt en een topic met jou is altijd leuk, waar het ook over gaat! Nu ik weer terug ben, hoop ik dat we snel genoeg nog eens wat topics kunnen doen samen ^^

Groetjes
Freedje
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpool
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Icon_minitimevr 19 jun 2020 - 18:21

Freddie!

Ook wij hebben niet veel buiten rp gepraat en ik weet niet zo snel of we binnen de rp elkaar vaak tegenkomen maar wat ik wel weet is dat ik altijd blij wordt als ik jou naam zie. Je bent een ontzettend vrolijk kind en ik vind je karakters altijd heel lief en ik zou graag meer met je rp'en en babbelen ofc (:

Stay you !


“I was born with an enormous need for affection.
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbury
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Nhg3cWl
Quinty
106
Actief
"Try another verse, try another dis. You get a shot at the Queen, but you better not miss!"

CAT'S PROFILE
Age: 12 ☾'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbury
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 8 Icon_minitimevr 19 jun 2020 - 18:24

Oof Luca,

Moet ik hierbij bekennen dat ik je niet zo heel erg goed ken? Misschien wel and I'm sorry for it :c Van wat ik heb gelezen, is Nightpool wel een super leuk account en ik vind 't zeker leuk hoe je 'm speelt! Ook heb ik je voorbij zien komen in de Discord, maar ook hierbij moet ik zeggen dat we elkaar helaas niet zoveel spreek :c
Misschien moeten we hier eens verschil in maken en eens een topic tussen Night en Flint doen :')

Gr, Quinty


Ashbury
"You get a shot at the Queen, but you better not miss!"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: