I never said it back // Eempje



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I never said it back // Eempje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lola
Member
I never said it back // Eempje 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: I never said it back // Eempje   I never said it back // Eempje Icon_minitimezo 5 feb 2017 - 22:20

SPOILERS SEIZOEN 6 VAN TEEN WOLF



Stiles liet een diepe zucht horen. Een paar dagen geleden hadden ze nog de Wild Hunt verslagen, dankzij Lydia. Lydia, zonder haar zou hij hier nu niet zitten. Als zij hem niet had herinnerd zou iedereen uit Beacon Hills zijn meegenomen door de Hunt, op Lydia na. Zij zou dan alleen zijn achter gebleven. Hij wist nu ook niet precies hoe het tussen hen zat. Ja ze vond hem leuk, dat was een paar jaar terug alles wat hij gewild had, maar of ze nu ook samen waren dat wist hij niet. En nu zouden ze ook naar College gaan, iedereen een andere kant op. Hij zelf zou in opleiding gaan voor de FBI en had Scott met zijn jeep vertrouwd. Terugdenkend aan alle goede en slechte, al waren het vooral slechte, besloot hij Lydia te bellen. Hij pakte zijn telefoon en draaide haar nummer. Stiles wachtte af of ze opnam of niet.


I never said it back // Eempje Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotepaw'
Member
I never said it back // Eempje 12
Amy or Eem{pje}
103
Actief
Sarcasm is my only defense

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Coyotepaw'
BerichtOnderwerp: Re: I never said it back // Eempje   I never said it back // Eempje Icon_minitimezo 5 feb 2017 - 22:41

Bijna was het zover, de start van het nieuwe jaar op de universiteit. Het leek zo onwerkelijk, zo...normaal? Aantal dagen geleden waren ze nog volop aan het strijden tegen de Wild Hunt, om Stiles te herinneren en ze proberen te stoppen. Ze had haar studentenkamer al gezien, en de universiteit zelf ook en was er erg tevreden over. Ze zou verder gaan in psychologie, en ze wist perfect dat het mentaal nogal zwaar kon worden. Ze had al wat staan inpakken, zodat dat klaar zou staan als de dag zou aanbreken dat ze daadwerkelijk zou vertrekken. De dag dat ze er alleen voor zou staan, geen vrienden om op terug te kunnen vallen want die moest ze daar nog gaan maken, geen supernatural avonturen meer, en geen pack. Ze zuchtte even, het leek allemaal zo onwerkelijk, alles zou weer 'normaal' worden, iets waar ze aan zou moeten gaan wennen. Goed vroeger was alles normaal tot Peter Hale haar had aangevallen en ze uiteindelijk met behulp van haar vrienden, en dan vooral Stiles, ontdekte dat ze een banshee was. Sinds dat moment leefde ze gewoon in avontuur en nu zal dat allemaal weer voorbij zijn, en eerlijk gezegd? Ze zou het echt missen. Net zoals Stiles. Door de jaren heen was ze zo blind geweest, ze had niet doorgehad dat de jongen smoor op haar was, maar zij begon het langzaam te ontdekken toen ze hem kuste om hem te verhelpen van zijn paniekaanval. Maar ze realiseerde het pas echt toen de Ghost Riders hem hadden meegenomen, en het was alsof er iets ontbrak. Een glimlach verscheen om haar lippen toen ze weer terug dacht aan het moment dat ze Stiles in de kleedkamers aan trof. 'I never said it back' Had ze gezegd waarop hij geantwoord had en ze toen hadden gekust. De glimlach verdween echter toen ze eraan dacht dat ze niet wist hoe het nu daadwerkelijk tussen hen zat. Ze schrok lichtjes op uit haar gedachtes toen haar bekende ringtone van haar gsm afging, en dus begaf ze zich naar haar nachtkastje waar haar gsm lag en las de naam die weergeven werd op het schermpje. Stiles. Onmiddellijk greep ze het toestel beet en nam op. "Met Lydia." Antwoordde ze, was er weer iets aan de hand? Was de Wild Hunt toch niet volledig verslagen? Vragen spookte in haar hoofd, maar ze besloot kalm te blijven. Als het iets ergs of belangrijks was dan had ze hem al kunnen horen 'flippen' aan de andere kant van de lijn want nu niet het geval was.


I never said it back // Eempje BsW5AAW
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
I never said it back // Eempje 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: I never said it back // Eempje   I never said it back // Eempje Icon_minitimezo 5 feb 2017 - 23:28

De lijn werd aan de andere kant opgenomen. "Met Lydia." Hij glimlachte toen hij haar stem hoorde. "Hey Lyds, met Stiles. Al zag je dat waarschijnlijk wel. Ik ehm.. Ik wilde gewoon even met je praten." Ratelde hij door. Als het om de aardbei blonde ging wist hij nooit wanneer hij zijn mond moest houden. Al kende ze hem nu al lang en goed genoeg omdat zelf wel te weten. "Ik bedoel, het voelt allemaal niet echt. Dat we elkaar niet meer iedere dag zullen zien, en niet eens meer in Beacon Hills zullen wonen." Begon hij weer razendsnel te praten. "En ehm..Wel dan hebben we ons nog niet besproken." Voegde de jongen er vrij langzaam aan toe.



I never said it back // Eempje Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotepaw'
Member
I never said it back // Eempje 12
Amy or Eem{pje}
103
Actief
Sarcasm is my only defense

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Coyotepaw'
BerichtOnderwerp: Re: I never said it back // Eempje   I never said it back // Eempje Icon_minitimezo 5 feb 2017 - 23:41

"Hey Lyds, met Stiles. Al zag je dat waarschijnlijk wel. Ik ehm.. Ik wilde gewoon even met je praten." Ratelde Stiles aan de andere kant van de lijn waardoor ze zacht even lachtte. Wat was het toch schattig als hij zo doet. “Ja, ik had al gemerkt dat jij dat was.” Lachte ze. "Ik bedoel, het voelt allemaal niet echt. Dat we elkaar niet meer iedere dag zullen zien, en niet eens meer in Beacon Hills zullen wonen." Begon hij weer razendsnel te praten. "En ehm..Wel dan hebben we ons nog niet besproken." Voegde de jongen er vrij langzaam aan toe. Ze glimlachtte ook al zou hij dat niet kunnen zien. “Ik weet het, het is allemmaal zo raar dat we straks allemaal uit elkaar zijn en niet meer samen zij aan zij kunnen vechten tegen de supernatural.” Beaamde ze en zuchtte even. Ja ze zou het enorm hard gaan missen. “Misschien word het inderdaad eens tijd om over ons eens te gaan praten. Zodat we weten hoe het...eh...hoe het tussen ons is.” Reageerde ze terwijl ze nerveus aan haar nagels begon te prutsen. Ze had haar gsm op luidspreker gezet en was op haar bed gaan liggen.


I never said it back // Eempje BsW5AAW
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
I never said it back // Eempje 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: I never said it back // Eempje   I never said it back // Eempje Icon_minitimezo 5 feb 2017 - 23:51

Hij hoorde een klein lachje aan de andere kant van de lijn wat zijn hart deed springen van vreugde. “Ja, ik had al gemerkt dat jij dat was.” Hij glimlachte weer. Dit was de Lydia die hij zo goed kende. “Ik weet het, het is allemmaal zo raar dat we straks allemaal uit elkaar zijn en niet meer samen zij aan zij kunnen vechten tegen de supernatural.” Reageerde ze op zijn geratel en zuchtte. “Misschien word het inderdaad eens tijd om over ons eens te gaan praten. Zodat we weten hoe het...eh...hoe het tussen ons is.” Vervolgde ze en Stiles kon horen dat ze wat nerveus was. "Ik denk dat je wel weet waar ik sta. Ik ben al verliefd op je sinds ik je voor de eerste keer zag. En dat is alleen maar sterker geworden." Zei hij terwijl hij zijn wangen voelde opwarmen. Hij wist dat hij aan het blozen was, maar dat maakte hem niets uit. Lydia was het waard.


I never said it back // Eempje Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotepaw'
Member
I never said it back // Eempje 12
Amy or Eem{pje}
103
Actief
Sarcasm is my only defense

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Coyotepaw'
BerichtOnderwerp: Re: I never said it back // Eempje   I never said it back // Eempje Icon_minitimezo 5 feb 2017 - 23:59

"Ik denk dat je wel weet waar ik sta. Ik ben al verliefd op je sinds ik je voor de eerste keer zag. En dat is alleen maar sterker geworden." Hoorde ze hem zeggen waardoor haar hart een slag over sloeg. “Stiles...” Begon ae maar ze kon de woorden niet vinden. Hoe kon ze het beste het vertellen? Ze haalde diep adem voor ze begon te praten. “Stiles, al vanaf het moment dat ik je kuste toen je een oaniekaanval had realiseerde ik me its, maar ik wist het pas echt dat ik van je hield toen de Ghost Riders je mee namen.” Bekende ze zacht. Ze beet op haar lip, god dat was eruit en ergens luchtte dat wel op. Blij dat ze het eindelijk al had verteld, al wist ze wel dat hij dat wel door had wanneer ze het pas echt realiseerde.


I never said it back // Eempje BsW5AAW
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
I never said it back // Eempje 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: I never said it back // Eempje   I never said it back // Eempje Icon_minitimema 6 feb 2017 - 0:09

“Stiles...” Begon Lydia maar er was een korte stilte.“Stiles, al vanaf het moment dat ik je kuste toen je een oaniekaanval had realiseerde ik me its, maar ik wist het pas echt dat ik van je hield toen de Ghost Riders je mee namen.” Bekende ze. "Eindelijk. Eindelijk geef je dat toe." Zei hij opgelucht met een grote grijns op zijn gezicht. Hij wist dat ze hem niet kon zien maar als ze dat kon zou ze gelachen hebben. Hij leek namelijk net een klein kind dat speelgoed ging kopen. "Maar hoe gaan we dit doen? Wil je een lange afstand relatie of..." Het drong toen pas door wat hij zei. "Dat is als je een relatie wilt met mij...Eh..Wat ik eigenlijk wil vragen is...Lydia wil je mijn vriendinnetje zijn?" Yep, way to ruin te moment.


I never said it back // Eempje Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotepaw'
Member
I never said it back // Eempje 12
Amy or Eem{pje}
103
Actief
Sarcasm is my only defense

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Coyotepaw'
BerichtOnderwerp: Re: I never said it back // Eempje   I never said it back // Eempje Icon_minitimema 6 feb 2017 - 0:22

"Eindelijk. Eindelijk geef je dat toe." Ze hoorde de opluchting in zijn tel en lachte even. Daarom hield ze van hem. Hij was slim, sarcastisch, grappig maar ook erg loyaal, iemand waar ze op kon rekenen, no matter what. "Maar hoe gaan we dit doen? Wil je een lange afstand relatie of..." Ze was volledig van de kaart geslagen. Dus ze waren samen? Maar nog voor ze daarover iets kon vragen ging hij verder met praten. "Dat is als je een relatie wilt met mij...Eh..Wat ik eigenlijk wil vragen is...Lydia wil je mijn vriendinnetje zijn?" Vroeg de jongen. Vlinders fladderde in haar buik en haar hart ging te keer. Hij had het? Hij had het ectt gevraagd! “Ik zou graag je vriendinnetje willen zijn.” Antwoordde ze met een brede glimlach van hier tot in Tokyo."En over dat lange afstandsrelatie, we kunnen het altijd proberen, niet? Ik bedoel we hebben de zomer nog en kunnen nog zolang de zomer duurt met elkaar optrekken zowel samen met de pack als met twee.” Antwoordde ze. Ze moesten tenslotte genieten van de tijd die ze hadden zowel samen met de pack als met twee.


I never said it back // Eempje BsW5AAW
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
I never said it back // Eempje 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: I never said it back // Eempje   I never said it back // Eempje Icon_minitimema 6 feb 2017 - 0:30

Hij zuchtte opgelucht bij haar antwoord. “Ik zou graag je vriendinnetje willen zijn.” Hij kon het niet geloven. Dat Lydia Martin, het meisje waar hij zijn halve leven achteraan heeft gelopen, dan toch echt zijn vriendinnetje was. "Het had dus toch geen twintig jaar nodig." Merkte hij met een lachje op. Realiserend dat dit dan toch geen droom was."En over dat lange afstandsrelatie, we kunnen het altijd proberen, niet? Ik bedoel we hebben de zomer nog en kunnen nog zolang de zomer duurt met elkaar optrekken zowel samen met de pack als met twee.” Hij glimlachte wetende dat Lydia gelijk had. ZE hadden nog een hele zomer en daar moesten ze van genieten. Hopelijk kwam er niets in de weg wat met supernatural te maken heeft, want dan zou hij zeker weten dat zijn leven vervloekt was. "Laten we dat doen." Reageerde hij knikkend, wetende dat ze hem niet zou kunnen zien omdat het een telefoongesprek was,


I never said it back // Eempje Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotepaw'
Member
I never said it back // Eempje 12
Amy or Eem{pje}
103
Actief
Sarcasm is my only defense

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Coyotepaw'
BerichtOnderwerp: Re: I never said it back // Eempje   I never said it back // Eempje Icon_minitimema 6 feb 2017 - 0:39

"Het had dus toch geen twintig jaar nodig." Ze rolde lachend met haar ogen, al kon hij dat niet zien. “Misschien had de Wild Hunt gewoon eerder moeten komen.” Grapte ze en lachte even. "Laten we dat doen." Antwoordde hij op haar voorstel. “En Stiles?” Begon ze. “Skype en FaceTime bestaan ook nog.” Lachte ze. Dus zouden ze zodra ze op de universiteit zaten zo elkaar nog zien. “En we kunnen altijd tijdens de weekenden en vakanties afspreken? Ik bedoel het is niet dat we allemaal verspreid over de hele wereld gaan zitten.” Grinnikte ze. “Ik bedoel, de universiteit waar ik naar toe ga ligt net buiten Beacon Hills, dus zo ver zijn we niet van elkaar verwijderd.” Voegde ze er aan toe. Al alles planned voor hoe ze het konden regelen als het zo ver was.


I never said it back // Eempje BsW5AAW
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
I never said it back // Eempje 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: I never said it back // Eempje   I never said it back // Eempje Icon_minitimema 6 feb 2017 - 16:25

“En Stiles?” Begon Lydia. “Skype en FaceTime bestaan ook nog.” Lachte ze. Dat is waar. Het het is niet hetzelfde als iemand in het echt te zien." Reageerde hij. “En we kunnen altijd tijdens de weekenden en vakanties afspreken? Ik bedoel het is niet dat we allemaal verspreid over de hele wereld gaan zitten.” Grinnikte ze. "Ook waar." Lachte hij. Hij was er nu wel aan gewend geraakt dat je hem altijd gelijk wilde bewijzen. “Ik bedoel, de universiteit waar ik naar toe ga ligt net buiten Beacon Hills, dus zo ver zijn we niet van elkaar verwijderd.” Hij zuchtte. Hij zou het haar dan toch maar eens moeten vertellen dat hij ook zelf niet in Beacon Hills bleef. "Ik ben toegelaten bij het trainingsprogramma van de FBI" Zei hij.


I never said it back // Eempje Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotepaw'
Member
I never said it back // Eempje 12
Amy or Eem{pje}
103
Actief
Sarcasm is my only defense

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Coyotepaw'
BerichtOnderwerp: Re: I never said it back // Eempje   I never said it back // Eempje Icon_minitimema 6 feb 2017 - 20:59

"Dat is waar. Het het is niet hetzelfde als iemand in het echt te zien." Reageerde hij waarop ze even met haar ofen rolde. “Maar je ziet elkaar tenminste toch.” Wierp ze tegen. "Ook waar." Lachte hij toen ze zei dat ze tijdens de weekenden en vakanties ook konden afspreken. "Ik ben toegelaten bij het trainingsprogramma van de FBI" Hoorde ze hem zeggen en sloeg haar hand tegen haar hoofd aan. Juist ja. “Sorry...ik had het moeten weten.” Reageerde ze. Misschien zou het dan toch moeilijker worden dan ze had gedacht. Want ze zouden toch een pak verder van elkaar verwijderd zitten. “Het gaat werken, ja toch?” Vroeg ze zachtjes.“Het moet wel, zeker na alles wat we mee gemaakt hebben!” Ze begon haast hopeloos te klinken. Dit zou een makkie moeten zijn. Want ze hadden immers enorm vaak gestreden op leven en dood, dus dit zou toch moeten werken, ja toch?


I never said it back // Eempje BsW5AAW
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
I never said it back // Eempje 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: I never said it back // Eempje   I never said it back // Eempje Icon_minitimevr 10 feb 2017 - 18:48

“Sorry...ik had het moeten weten.” Reageerde Lydia. "Dat kon je niet, alleen Scott weet het en jij nu. Dus je hoeft je niet te verontschuldigen." Vertelde hij haar. “Het gaat werken, ja toch?” Vroeg ze zachtjes.“Het moet wel, zeker na alles wat we mee gemaakt hebben!” Het klonk bijna hopeloos en Stiles kon een zachte grinnik niet onderdrukken. "Lydia Martin die hopeloos klinkt, dat ik die dag nog mee maak." Grapte hij, hopend de sfeer wat luchtiger te maken. "Hey Lyds, kop op. We kunnen het laten werken. Ik heb ook geen instructies nodig om een ijzeren berenval te ontmantelen. Dit moet ook wel lukken. En we hebben nog de hele zomer zoals je al zei." Vertelde hij haar. Hij wist zeker dat ze de liefde in zijn stem zelfs door het wat vervormde geluid van de telefoon kon horen.


I never said it back // Eempje Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I never said it back // Eempje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Other RPs :: Private threads-
Ga naar: