Voice of an Angel



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Voice of an Angel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lizardpath
Member
Voice of an Angel R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Voice of an Angel   Voice of an Angel Icon_minitimedo 5 mei 2016 - 15:21

Lizardpaw was net terug van haar zoektocht naar kruiden. Ze had toestemming gekregen van Everstar om een warrior mee te nemen en daar had ze dan ook direct gebruik van gemaakt. Ze waren de grenzen afgelopen en hadden daardoor veel kruiden verzameld die onmogelijk konden groeien op de open vlaktes van Windclan. Ze had enkele brandnetel stengels weten te bemachtigen en boerenwormkruid, dat tegen de hoest was, en nog een paar andere kruiden die in haar ogen belangrijk waren. Ze was toch blij met de warrior die met haar mee was gegaan, want dit had ze zelf niet alleen kunnen dragen. Ze knikte even naar de oudere kater als een bedankje en richtte zich vervolgens op het hoopje kruiden. Nu alles nog netjes wegleggen en mogelijke kruiden die niet meer van pas zouden komen, kruiden die gewoon te droog of slecht waren geworden met der tijd, zou ze weg doen. Ze was goed begonnen. Alle slechte kruiden waren uit haar nest. Nu kon je duidelijk zien dat het echt wel nodig was geweest om nieuwe kruiden te gaan zoeken. Lizardpaw wilde zich omdraaien naar het hoopje kruiden dat ze nog moest sorteren. Met dat ze dat deed leek haar hele den in een soort wazige omgeving te veranderen. De apprentice bleef stokstijf staan waar ze stond. Wat was dit? Ze knipperde met haar ogen om er zeker van te zijn dat dit geen droom was. Hoe kon het ook een droom zijn? Ze was bezig met haar kruiden. De duisternis van haar wazige den werd echter al snel gevuld door een felle verschijning. Even ging haar mondhoek de lucht in toen ze Angelvoice herkende. Ondanks dit alles vond ze het toch vreemd dat een kat van Starclan haar hier kwam opzoeken. Ze had eerder al vage beelden in een plas water gezien, maar een aanwezigheid van een kat was toch net iets anders dan vage flitsen. "Angelvoice," mauwde ze zachtjes met een kort knikje ter begroeting. Toch stond er een kleine frons op haar snoetje, aangezien ze geen flauw idee had waarom ze hier verscheen.

Angelvoice only


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Voice of an Angel Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Angelvoice
StarClan
Voice of an Angel DPKsfdL
Your crazy Mimi girl~
790

CAT'S PROFILE
Age: Death is Ageless right?
Gender:
Rank:
Angelvoice
BerichtOnderwerp: Re: Voice of an Angel   Voice of an Angel Icon_minitimedo 5 mei 2016 - 15:29

Het was tijd.. Met een zucht keek de bruin witte kattin naar Lizardpaw. Hoe de jonge kat het kamp in kwam lopen met de kruiden. Ze was zoveel gegroeid in de afgelopen manen en het was tijd dat ze haar lot zou omarmen. Sparrowfeather zou zijn taak niet meer kunnen volbrengen dus het was aan Lizard om deze taak over te nemen. Nu was het alleen nog een taak om dit bij haar over te brengen. Even sloot de kattin haar ogen en opende ze vervolgens weer om zichzelf zichtbaar te maken aan de zwart witte katten. Een glimlach op haar zachte lippen vormend toen die haar direct herkende. "Hallo daar Lizardpaw." Zei ze glimlachend en deeeen stap naar haar toe. "Het is tijd.." Mompelde ze zachtjes haar aankijkend. "Sparrowfeather zal zijn taak niet langer kunnen volbrengen. Het is nu aan jou om je clan te dienen." Zachtjes sprak ze, haar stem bijna niets meer dan de wind die langs Lizard's vacht strook. "Ga naar de Moonstone en droom samen met Starclan. Hier zal je jouw naam verkrijgen en dan zal je terug keren als Windclan's Medicine Cat." Met heldere ogen staarde ze haar aan. "Ben je hier klaar voor?"


Voice of an Angel 2rdkruv
"I walked across an empty land I knew the pathway like the back of my hand
I felt the earth beneath my feet. Sat by the river, and it made me complete"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Voice of an Angel R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Voice of an Angel   Voice of an Angel Icon_minitimedo 5 mei 2016 - 15:51

Lizard hield haar blik op de poes gericht, die niet meer was dan een schim maar toch duidelijk genoeg om te zien. Ze had de vroegere Medicine Cat al duidelijker gezien toen ze werd geaccepteerd als apprentice. Even rok de poes met haar oortje toen Angel mee deelde dat Sparrowfeather niet langer zijn taak als Medicine cat kon volbrengen. Wist zij wat hij had? "Ga naar de Moonstone en droom samen met Starclan. Hier zal je jouw naam verkrijgen en dan zal je terug keren als Windclan's Medicine Cat." Haar lichaam tintelde wat bij wat ze zei. Zij, Medicine cat. "Ben je hier klaar voor?" Even was ze stil, maar het duurde niet lang voor er een glimlachje rond haar lippen verscheen. "Natuurlijk ben ik er klaar voor!" mauwde ze weer met hetzelfde enthousiasme als dat ze net benoemd was tot apprentice. Er zou nog een grotere verantwoordelijkheid voor haar klaar liggen. Stiekem hoopte ze toch op nog wat hulp in het begin. "Zie ik jouw daar ook?" mauwde ze vervolgens, verwijzend naar de Moonstone.


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Voice of an Angel Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Angelvoice
StarClan
Voice of an Angel DPKsfdL
Your crazy Mimi girl~
790

CAT'S PROFILE
Age: Death is Ageless right?
Gender:
Rank:
Angelvoice
BerichtOnderwerp: Re: Voice of an Angel   Voice of an Angel Icon_minitimedo 5 mei 2016 - 16:28

Warm glimlachte ze kijkend naar het enthausisme van de zwart witte kattin. Het was goed te zien dat ze er zo klaar voor was. Het zou een zware taak zijn. Ze zou compleet alles moeten afzweren wat haar tot normale poes maakte. Ze zou nooit een partner mogen nemen, nooit kittens mogen opvoeden. Haar leven zou volledig gelinkt zijn aan de clan en dat was iets waar Angelvoice nooit helemaal klaar voor was geweest dus ze hoopte maar dat de jonge kattin het wel kon handelen. "Wellicht zal je mij zien ja.. maar wellicht zullen er ook andere zijn die jou liever willen zien." Eventjes knipoogde ze naar de kleine kattin voor ze naar haar toe stapte en haar lange bruine staart even over haar rug liet glijden. "Maar. Ik zal altijd naast jou staan Lizard. Je hebt een verbond met Starclan sterker dan welke clankat dan ook zelfs sommige andere medicine cats. Elke stap die je zet lopen wij met je mee. Geloof je me daarin?" Fluisterde ze zachtjes haar recht in haar ogen aanstarend. "Je moet zometeen vertrekken. Je mag geen reiskruiden innemen maar kom aan voor de maan op z'n hoofste punt in de zilverpels staat."


Voice of an Angel 2rdkruv
"I walked across an empty land I knew the pathway like the back of my hand
I felt the earth beneath my feet. Sat by the river, and it made me complete"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Voice of an Angel R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Voice of an Angel   Voice of an Angel Icon_minitimedo 5 mei 2016 - 17:32

"Wellicht zal je mij zien ja.. maar wellicht zullen er ook andere zijn die jou liever willen zien." Lizard's oortjes schoven naar voren bij wat de poes zei. Even gingen haar ogen naar de grond toen ze door had over wie de poes sprak. Ze keek echter terug op toen ze de staart van Angelvoice over haar rug voelde gaan. "Maar. Ik zal altijd naast jou staan Lizard. Je hebt een verbond met Starclan sterker dan welke clankat dan ook zelfs sommige andere medicine cats. Elke stap die je zet lopen wij met je mee. Geloof je me daarin?" Ze knikte zachtjes. "Ik vertrouw jullie daar in." Ze ademde even diep in en luisterde naar wat ze verder nog te zeggen had. Geen reiskruid, voor de maan op zijn hoogste punt stond. Dat kon ze onthouden. Even ging haar blik naar het hoopje kruiden dat ze nog moest sorteren. Dat moest wachten tot morgen.


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Voice of an Angel Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Angelvoice
StarClan
Voice of an Angel DPKsfdL
Your crazy Mimi girl~
790

CAT'S PROFILE
Age: Death is Ageless right?
Gender:
Rank:
Angelvoice
BerichtOnderwerp: Re: Voice of an Angel   Voice of an Angel Icon_minitimezo 8 mei 2016 - 20:48

Langzaam knikte de bruin witte katten een warme blik in haar gele ogen terwijl ze naar de jonge medicine cat keek. Er lag een heel leven voor haar neus. Een leven lang zou Lizard de taken van de clan op zich dragen maar ze was er klaar voor dat was duidelijk. "Ga nu. Neem een warrior mee die je het meest vertrouwt op deze tocht." Zacht glimlachte ze en liet nog heel even haar 'staart' over de rug van de zwart witte apprentice glijden. "Als je wakker wordt van je droom met Starclan zal je Windclan's Medicine Cat zijn.." Fluisterde ze zachtjes in haar oor voor ze verdween.


Voice of an Angel 2rdkruv
"I walked across an empty land I knew the pathway like the back of my hand
I felt the earth beneath my feet. Sat by the river, and it made me complete"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voice of an Angel
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: