The best day



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The best day

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shadefeather
Member
The best day VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: The best day   The best day Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 20:17

Het was al zonhoog geweest en Shadefeather begon al honger te krijgen. Maar hij was gaan jagen toen het net voor zonhoog was en was een lange tijd weggeweest. Want tja, hij jaagt bijna altijd en is bijna altijd het kamp uit. Hij liep in het kamp in met een konijn en een klein muisje in zijn bek. De heerlijk geuren die van het konijn en het muisje af kwamen waren heerlijk. Hij legde het prooi op de prooi stapel en nam zelf een mager konijntje. Het was dan misschien al wel Newleaf, en prooi was er meer, maar dat betekende niet dat het soms nog niet altijd genoeg was voor de hele clan. En sommige katten hadden een mollig konijn meer nodig dan de fitte zwarte kater. Hij zocht een rustig plekje uit langs de rand van het kamp en peuzelde daar zijn konijntje op. Het was, zoals altijd, heerlijk. Hij sloot zijn ogen en kauwde langzamer om de smaak nog lekkerder te maken. En als je langzamer kauwt en met kleine hapjes eet, zal je ook minder snel honger krijgen. En dat was beter dan dat je om de haverklap al honger begon te krijgen, vond hij.

[First post for Sweetheart]


The best day Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

The best day Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: The best day   The best day Icon_minitimewo 30 maa 2016 - 16:34

Haar verschillend gekleurde ogen waren op een enorme bruine havik gericht, hij was net geland boven op een konijn die Sweetheart wou vangen en zat nu te genieten van haar prooi. Zijn vlijmscherpe snavel doorborde het huid van de konijn en trok een stuk vlees van het dode lichaam, de kattin likte haar lippen af en probeerde haar maag te kalmeren. Ze hat een enorme trek, en het was dus geen pretje om te zien hoe een havik een stuk prooi boor haar verslond. Gelukkig was het weer Newleaf en verborg haar massieve lijf door de lange gras die vol in bloei was. Lichtvoetig sloop ze dichterbij, haar scherpe nagels uitgeklapt en haar tanden ontbloot. Ze zou deze havik vangen met het konijn als trofee erbij. Een lange tijd bleef Sweetheart roekeloos op haar plek zitten, tot het goeie moment.

Het geklapper van vleugelslagen doorklink het gebied, maar Sweetheart maakte als snel een einde aan de roofvogel en het was meteen weer stil in de omgeving. Haar ogen waren op de levenloze bruine vogel geplakt toen ze hem oppakte samen met het konijn. Het was best krapjes maar ze kon gelukkig de twee grote prooien met zich meesleuren. Alleen het bloed van de twee dieren was geen pretje, haar bek zat onder en droop met ritmische druppels van haar bek op -toen nog- schone vacht. Urg, dat zou een dlinke wasbeurt worden, plus er zouden zeker weten weer katten zijn die een meter in de lucht sprong door al dat bloed dat van 'haar' afdroop.

Met stevige stappen stapte ze zonder emotie het kanp binnen, en ja hoor. Er was weer ene Apprentice die een hartaanval kreeg van de bebloede kattin. Ze grauwde geirriteert en knikte naar de twee prooien, nu moest hij het wel snappen. Hopelijk. Sweetheart legde get konijn op de stapel en nam de havik zelf mee. Haar blik gleed door het kamp, hm.. Met wie zou ze eens een babbeltje mee maken? Haar blik bleef vasthaken bij een zwarte lijf, bij de eerste gedachten dacht ze dat het Runningtime was. Maar toen ze de ogen van diens ontmoette, bleek het iemand anders te zijn. Shadefeather om precies te zijn. Agh, waarom ook niet. De massieve kattin hield haar schouders op en trippelde naar de kater. "Goedeavomd Shadefeather" Mauwde ze met knikje en liet zich naast de kater ploffen. "Is het erg als ik je kom lastig vallen met mijn gezelschap?" Voegde ze er aan toe, en glimlachde eventkes kort naar de zwarte kater.



The best day Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
The best day VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: The best day   The best day Icon_minitimewo 30 maa 2016 - 17:12

Hij zat lekker te genieten van zijn konijntje toen er een kat het kamp in kwam lopen. De kat zat onder het bloed en had een konijn en een grote havik in haar bek. Hij zag het Sweetheart was. Een Apprentice viel haar lastig en ze grauwde wat en knikte naar de twee prooien. Nu snapte hij dat het bloed van de prooien afkomstig waren.
Ze legde het konijn op de prooi stapel en hield de havik zelf. De poes keek het kamp rond en bleef hangen bij Shadefeather. Ze kwam op het aflopen en begroette hem. 'Goedenavond Shadefeather.' 'Hallo Sweetheart.' Groette de kater terug. 'Is het erg als ik je kom lastig vallen met mijn gezelschap?' Vroeg de poes. 'Nee hoor, helemaal niet!' Antwoordde Shade en hij grinnikte zachtjes. 'Goede vangst!' Voegde hij eraan toe terwijl hij naar de havik keek. Zelf hield hij van jagen, en hij had al heel vaak iets gevangen. Maar een havik? Nee, dat nog niet.


The best day Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

The best day Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: The best day   The best day Icon_minitimedo 31 maa 2016 - 17:47

Toen de zwarte kater haar terug begroette knikte ze met een vriendelijke glimlach op haar lippen, de warrior legde haar vogel een klein stukje van haar af en befon eventjes snel haad bek schoon te likken. Het zag er inderdaad niet bepaald charmant uit, en katten werden altijd zo schichtig wanneer z eiemand met bloed zagen, iets wat ze nooit snapte. 'Nee hoor, helemaal niet!' De kattin grinnikte zachtjes met heem mee, en trok de havik naar haar toe toen het meeste bloed uit haar vacht was verdwenen. 'Goede vangst!' Sweetheart glimlachde kort en knikte, "Bedankt Shade, Starclan was vandaag goed gezind en ons een overheerlijke maaltijd aangeboden" Snorde ze zachtjes, en begon rustig van haar vogel te eten. "Heb jij vandaag ook zo'n succes gehad met jagen?" Voegde ze er aan toe met een half volle mond waardoor haar staart voor haar snuit hield. "Oeps sorry, waar zijn me manieren gebleven?"Grinnikte ze, en begon weer rustig aan haar maaltijd.



The best day Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
The best day VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: The best day   The best day Icon_minitimedo 31 maa 2016 - 19:42

De grote poes begon eerst met zichzelf likken voordat ze aan haar prooi begon. 'Bedankt Shade, Starclan was vandaag goed gezind en ons een overheerlijke maaltijd aangeboden.' Snorde ze zachtjes. Ze begon rustig aan de vogel. De zwarte kater knikte instemmend. 'Heb jij vandaag ook zo'n succes gehad met jagen?' Voegde ze eraan toe met half volle mond. Ze deed haar staart voor haar mond. 'Oeps sorry, waar zijn me manieren gebleven?' Grinnikte ze. Shade lachte ook. 'Geeft niet hoor. En ik heb vandaag een konijn en een muisje gevangen.' Antwoordde hij op haar vraag. Dat was niets vergeleken met haar konijn én vogel. Maar het was iets.


The best day Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

The best day Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: The best day   The best day Icon_minitimema 4 apr 2016 - 16:21

De zwarte kater lachte mee waardoor de grotere kattin met haar oren wiebelde, gelukkig had hij ook wat humor, iets waar ze wel van hield. Grapjes maken en lekker lachen. 'Geeft niet hoor. En ik heb vandaag een konijn en een muisje gevangen.' Sweetheart knikte, "Dat is ook een zeer goeie vangst Shade, misschien kan nu heel Windclan met een volle maag naar hun nest toe vanacht" Glimlachde ze, en nam nog een paar hapjes van haar prooi. Het smaakte goed om weer eens een stevige prooi naar binnen te werken na een zo'n lange koude Leafbare.



Inspiratieloos ;o



The best day Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
The best day VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: The best day   The best day Icon_minitimema 4 apr 2016 - 19:43

Sweetheart knikte. 'Dat is ook een zeer goede vangst Shade, misschien kan nu heel Windclan met een volle maag naar hun nest toe vanacht.' Glimlachte ze. De kater wiebelde dankbaar met zijn oortjes. Als hij maar iets kon doen voor zijn clan. Ook al was het één klein mager muisje vangen, het was iets. Natuurlijk was hij dan niet zo tevreden over zijn jacht en zichzelf omdat hij niet beter had kunnen jagen, maar ja. Er was altijd weer een nieuwe dag, met nieuwe kansen!


The best day Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The best day
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: