Questions



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Questions

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Caine
Member
Questions DPKsfdL
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Caine
BerichtOnderwerp: Questions   Questions Icon_minitimedo 17 maa 2016 - 12:32

Hallo  iedereen,

Ik ben nog steeds het guidebook aan het doorlezen en alle verschillende fora onderdelen.

Ondertussen heb ik wat vragen en wilde ze toch alvast stellen. Aangezien ik een idee in mijn hoofd heb over Caine, maar niet weet of die uitvoerbaar is.

Ik wil Caine uiteindelijk graag bij de bloodclan hebben. Daarbij had ik bedacht dat het wellicht leuk was om hem daar als moederloze kitten te laten joinen. Een die onder de 6 moons is.
Is dat meteen mogelijk of moet er een soort verhaal omheen gemaakt worden om het mogelijk te maken, of is dat mijn eigen invulling?
Ik weet namelijk niet goed of de bloodclan zomaar vreemde kittens tot zich neemt, en al helemaal niet of een kitten uberhaupt in staat is om daar in leven te blijven op zo'n jonge leeftijd.

Ik had het idee misschien met een andere speler te overleggen om Caine tot de bloodclan te nemen, of een oogje in het zeil wil houden.

Het is nog maar een grove schets van wat ik in gedachten heb, omdat ik de mogelijkheden ook nog niet echt door heb. Wel heb ik al gevonden dat er topics zijn om eigen verhaallijnen aan te bieden, of familie voor de kat te zoeken en over hoe het aanmelden bij clans zelf in hun werk gaat.

En nog een andere vraag is, bepalen de spelers zelf wanneer hun katten verouderen, of is daar echt een regel aan gebonden hoe snel je kat mag of kan verouderen?

Hopelijk is mijn vraag een beetje duidelijk, mijn excuses als dat niet het geval is ^^ Het moest even vlug vlug!

ps: Wellicht volgen er nog meer vragen, maar dit is het voor nu ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionstep
StarClan
Questions Nala-nala-19486228-100-100
Kiek
244
Afwezig
I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionstep
BerichtOnderwerp: Re: Questions   Questions Icon_minitimedo 17 maa 2016 - 12:48

Hallo Caine! Welkom op Warrior Cats!

Caine kan best al kitten bij de Bloodclan, al zou hij daar wel een moeder voor nodig moeten hebben als hij echt nog heel jong is, een kitten van een maand overleeft het niet goed zonder. Daar kan je iemand voor zoeken of je doet alsof de moeder er gewoon al die tijd is. Al is het laatste een beetje saai RPG'en lijkt mij.
Spelers op Warrior Cats bepalen zelf wanneer hun kat ouder wordt. Maar om je kat nou in een week van een maand naar een jaar te helpen is wel een beetje snel. Meestal na verloop van tijd hebben mensen een bepaalde leeftijd wel weer gezien en maken ze hun katten ietjes ouder. Ik zelf doe er meestal maar 1/2 maanden per keer bij op zodat het niet teveel wordt.

Dus als ik jou was zou ik Caine's verhaallijn uittypen in het Starclan subforum, zodat je daar iemand kan zoeken die misschien wel jouw kitten op zich wilt nemen in de Bloodclan! Dan is het denk ik snel voor elkaar! c:


Questions 0V0T0ZLL_oQuestions G3K5gZvO_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Questions Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Questions   Questions Icon_minitimedo 17 maa 2016 - 13:07

Even een aanvulling: je kan ook gewoon doen alsof een kattin jouw kitten wat op weg helpt in BC, een pleegmoeder misschien. Dit kan zowel een NPC zijn als een andere speler, voor het laatste moet je op de accountmarkt zijn. Als hij nog melk drinkt dan moet t natuurlijk n moeder zijn met kits, maar als hij op wat oudere leeftijd bij BC beland en gewoon iemand heeft die ervoor zorgt dat ie ook wat te eten krijgt etc. dan hoeft ie niet perse een moeder.



Questions RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Caine
Member
Questions DPKsfdL
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Caine
BerichtOnderwerp: Re: Questions   Questions Icon_minitimevr 18 maa 2016 - 17:33

Dank voor het welkom heten en het beantwoorden van mijn vragen ^^

Ondertussen vroeg ik mij nog iets af. De bloodclan steekt anders in elkaar dan de normale clans. Maar is het zo dat kittens ook strikt binnen de grenzen van bloodclan worden gehouden, of dat ze af en toe meer hun eigen weg mogen gaan?
Caine is namelijk als jonge kitten geheel als vreemdeling in de clan beland, en voor mijn verhaallijn wil ik hem in zijn kitten tijd zo veel mogelijk kennis laten maken met allerlei verschillende katten. Is dit mogelijk of zitter er grenzen aan verbonden?


Questions 2yl4imd
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Questions 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Questions   Questions Icon_minitimevr 18 maa 2016 - 17:43

Een kitten is er fysiek gewoon niet klaar voor om veel te reizen in zijn eentje. Dit kan je dus beter doen wanneer Caine de apprentice leeftijd (6 maanden) bereikt heeft. Tot die tijd is het realistischer als je hem bij Bloodclan camp houdt en hem daar katten laat leren kennen.
Het klopt echter wel dat Bloodclan katten vrijer zijn, zo zal een clan apprentice straf krijgen als 'ie grenzen van een andere clan overtreed, maar een Bloodclan apprentice niet zo snel.


Questions Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Questions
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Questions-
Ga naar: