My warrior cats game DOE MEE! [Game] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 My warrior cats game DOE MEE! [Game]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Wat is een goede naam voor mijn game?
Warrior cats: A warrior rises
My warrior cats game DOE MEE! [Game] - Pagina 2 I_vote_lcap48%My warrior cats game DOE MEE! [Game] - Pagina 2 I_vote_rcap
 48% [ 16 ]
Warriors: Another tale
My warrior cats game DOE MEE! [Game] - Pagina 2 I_vote_lcap36%My warrior cats game DOE MEE! [Game] - Pagina 2 I_vote_rcap
 36% [ 12 ]
A warriors life
My warrior cats game DOE MEE! [Game] - Pagina 2 I_vote_lcap9%My warrior cats game DOE MEE! [Game] - Pagina 2 I_vote_rcap
 9% [ 3 ]
Warriors: Your tale/tail
My warrior cats game DOE MEE! [Game] - Pagina 2 I_vote_lcap6%My warrior cats game DOE MEE! [Game] - Pagina 2 I_vote_rcap
 6% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 33
 

Lightningmoon
Member
[img][/img]
juno
315
Actief
Boop!

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lightningmoon
BerichtOnderwerp: Re: My warrior cats game DOE MEE! [Game]   My warrior cats game DOE MEE! [Game] - Pagina 2 Icon_minitimema 4 apr 2016 - 20:09

Naam:Juno
Naam van je personage:Lightningmoon
Rol van je personage (NPC clangenoot, NPC van een andere clan, vijand uit een andere clan waartegen je kan vechten..):Waar jij haar er tussen kan proppen :3
Rang van je personage (warrior, kitten..):Apprentice
Clan waarin je personage zit (Treeclan, Snowclan..): Rockclan
Beschrijf het uiterlijk van je personage:Een lange witharige poes met gele ogen.
Beschrijf het karakter van je personage (met trefwoorden):young warrior, ongeduldig, hyper, behulpzaam
Ik geef toestemming om mijn personage in de game te zetten:by these wordz i give you tha permisson


My warrior cats game DOE MEE! [Game] - Pagina 2 Giphy
[center]
Lightningmoon heeft nu de bijnaam Twinkle omdat ze geheugenverliesheeft xoxo
::
.
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingpoint
StarClan
My warrior cats game DOE MEE! [Game] - Pagina 2 FlnbfXF
Dee
164
Afwezig
"He's beauty, he's grace,
he'll punch you in the face."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless | Died at 17 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Breakingpoint
BerichtOnderwerp: Re: My warrior cats game DOE MEE! [Game]   My warrior cats game DOE MEE! [Game] - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 jun 2016 - 12:53

Na een vrij lange pauze ga ik weer verder...

My warrior cats game DOE MEE! [Game] - Pagina 2 8wwr2v
Whitelion

My warrior cats game DOE MEE! [Game] - Pagina 2 W9ha8g
Lightningmoon

Misschien had je het al geraden, ik gebruik Efteling muziek in de game. Hier zijn er een paar..





Ik ga ook een website proberen te maken waar je de game gemakkelijker kan downloaden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningmoon
Member
[img][/img]
juno
315
Actief
Boop!

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lightningmoon
BerichtOnderwerp: Re: My warrior cats game DOE MEE! [Game]   My warrior cats game DOE MEE! [Game] - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 jun 2016 - 10:12

Ziet er goed uit!


My warrior cats game DOE MEE! [Game] - Pagina 2 Giphy
[center]
Lightningmoon heeft nu de bijnaam Twinkle omdat ze geheugenverliesheeft xoxo
::
.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashpaw,
Member
My warrior cats game DOE MEE! [Game] - Pagina 2 DPKsfdL
Esther
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashpaw,
BerichtOnderwerp: Re: My warrior cats game DOE MEE! [Game]   My warrior cats game DOE MEE! [Game] - Pagina 2 Icon_minitimema 25 jul 2016 - 16:50

Naam: Esther
Naam van je personage: Ashstripe
Rol van je personage (NPC clangenoot, NPC van een andere clan, vijand uit een andere clan waartegen je kan vechten..): NPC clangenoot
Rang van je personage (warrior, kitten..): warrior
Clan waarin je personage zit (Treeclan, Snowclan..): Treeclan
Beschrijf het uiterlijk van je personage: Zoals Ashpaw (zie mijn avatar) met een asgrijze streep op haar rug. Ze is klein. Ze heeft fel groene ogen
Beschrijf het karakter van je personage (met trefwoorden): IJdel, Eigenwijs, arrogant, gemeen
Ik geef toestemming om mijn personage in de game te zetten: Jep


Miauw
Terug naar boven Ga naar beneden
Spookypaw
Member
My warrior cats game DOE MEE! [Game] - Pagina 2 DPKsfdL
27
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Kitten
Spookypaw
BerichtOnderwerp: Re: My warrior cats game DOE MEE! [Game]   My warrior cats game DOE MEE! [Game] - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 mei 2022 - 1:50


Naam: Rilana
Naam van je personage: Moonpaw, Moonwing
Rol van je personage (NPC clangenoot, NPC van een andere clan, vijand uit een andere clan waartegen je kan vechten..): Medicine cat apprentice
Rang van je personage (warrior, kitten..): Medicine cat apprentice
Clan waarin je personage zit (Treeclan, Snowclan..): Treeclan
Beschrijf het uiterlijk van je personage: Silver met zwarte strepen zoals bij een cypers kat. Zijn vacht is kort, maar in de winter zo dik dat zijn vacht heel slordig zal zitten. Hoe vaak hij zich ook zal poetsten. De ogen van Moonpaw zullen hemels blauw zijn en zijn nagels zijn klein voor een buiten kat. Dus geen klauwen voor een krijger.
Beschrijf het karakter van je personage (met trefwoorden): Vriendelijk en hulpvaardig. Hij is werkelijk een echte pacifist, Zijn vredelievende aard maakt dat Moonpaw al misselijk word bij de gedachten om iemand ook maar om de kleinste schram pijn te doen. Werkelijke angst heeft hij normaal nauwelijks en Moon is een goede onderhandelaar en probeert alles goed op te lossen met woorden en daden die zonder te vechten op te lossen zijn. Toch is deze jonge kater niet op zijn mondje gevallen. Vooral als de waarheid gezegd dient te worden of de glasharde waarheid. Moonpaw houd er niet van om het met nepvrienden te doen en heeft een reuze grote hekel aan hen die zich anders voor doen.
Ik geef toestemming om mijn personage in de game te zetten: Ja


image host
Terug naar boven Ga naar beneden
 
My warrior cats game DOE MEE! [Game]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Library-
Ga naar: