I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I've missed you |AIRPAW|

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Five
Member
I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 Icon_minitimema 13 apr 2015 - 13:27

"Ach Five! Wist je het nog niet? Ik kan de toekomst voorspellen! One gaat net zoals jij worden, Two eh.." Haar zus twijfelde en grijnzend knikte ze naar haar, "Ga maar door." "Hoe ziet Seven eruit?" Ze lachte, met gevoel, iets wat ze in de Bloodclan nooit deed. Daar lachte ze altijd kil, zonder emotie. "Dat ga ik jou nu eens niet een de neus hangen." Miauwde ze plagend waarna ze haar neusje tegen de hare drukte.


I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 apr 2015 - 17:04

De andere poes lachteen de shadowclanner lachte zorgeloos met haar mee. Ze voelde totaal geen angst voor de bloodclanner, het was immers haar bloedeigen zuster! Ze leek nog zo erg op de Dappledpaw die ze kende, en Airpaw kon het niet helpen om zich af te vragen hoe ze zich bij de Bloodclan gedroeg. "Dat ga ik jou nu eens niet een de neus hangen."plaagde haar zusje. Airpaw stak haar tong uit. "Wacht maar, ik vind die Seven wel!"Ze grinnikte. "Ik zal er voor zorgen dat hij als een blok voor je valt."Ze knipoogde plagend.


I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 apr 2015 - 9:22

"Wacht maar, ik vind die Seven wel! Ik zal er voor zorgen dat hij als een blok voor je valt." Ze rolde met haar ogen. "Pas maar op dat hij je niet aanvalt," Miauwde ze lacherig, "Ik zou niet weten hoe hij op clankatten reageert." Ze haalde haar schouders op, om haar uitspraak nog wat kracht bij te zetten. Zo goed kende ze hem nu ook nog niet. Wie weet was hij wel ontzettend vijandig naar hen en dan zou de calico er alles aan doen om haar zusje te beschermen. Zelfs als ze haar eigen clangenoot hiervoor moest aanvallen, familie kwam voorop.


I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 apr 2015 - 18:59

De poes rolde met haar ogen. "Pas maar op dat hij je niet aanvalt," lachte ze, maar Airpaw lachte harder. "Ik zou niet weten hoe hij op clankatten reageert." Airpaw nam een gevaarlijke *kuch kuch* houding aan en deed alsof ze haar zusje aan zou vallen. "Dan grijp ik hem terug!"miauwde ze zo gezegd gevaarlijk en haalde speels uit naar haar zus. Al snel vervaagde deze houding en lachte ze weer. "Waarom stel je me niet eens aan hem voor?"Dit keer grapte ze echter niet. Ze keek haar zus vragend aan, ze zou beide antwoorden accepteren. Airpaw begreep heus wel dat het misschien niet.. handig was.


I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 Icon_minitimema 20 apr 2015 - 20:34

Ze grijnsde toen haar zusje mee deed, maar toen ze terug wou spelen hield ze op. Haar volgende woorden lieten haar wenkbrauwen omhoog schieten. "Waarom stel je me niet eens aan hem voor?" Ze deed alsof ze zich verslikte en kuchte hard. "Air! Hij is nog steeds een vriend en besides, ik weet niet hoe hij op clankatten reageert!" Zei ze een tikkeltje verontwaardigt. Als ze de kater wat meer vertrouwde was er een kans, een heel kleine. Maar zolang ze niet zeker wist wat ze van hem moest denken, zou ze hem ook niet voorstellen aan haar zusje. Stel je voor dat hij haar aanviel!


I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 apr 2015 - 23:20

De wenkbrauwen van haar zus schoten omhoog bij haar woorden. Five verslikte zich en kuchte, misschien iets te overdreven. "Air! Hij is nog steeds een vriend en besides, ik weet niet hoe hij op clankatten reageert!"Zei haar zus verontwaardigd. Airpaw keek haar zus wat verontschuldigend aan. "Ik maakte maar een grapje!" Al hoopte ik eigenlijk dat het toch kon zou er eigenlijk nog achteraan moeten. Komop zeg, het zou toch leuk zijn om eens die vriendjes van haar zus te ontmoeten? Five toch ook altijd met haar geheime flirt leven.
Ze grinnikte zachtjes. "Maar als hij zich misdraagt zeg je het maar, dan heeft hij mij op z'n dak."ze knipoogde naar haar zus. Nu leek het heel makkelijk, al wist ze niet zeker of ze deze zogeheten Seven ook in praktijk aan zou kunnen.


I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 15:49

Ze grijnsde en drukte haar poot op het hoofd van haar zusje. "Chill, als hij iets verkeerd doet voelt hij mijn klauwen." Ter demonstratie hief ze de poot van de tabby's kop en stak haar nagels gevaarlijk uit. Sinds ze met Zira trainde had ze geleerd om hen goed te onderhouden, net als haar tanden. Eigenlijk mocht ze haar mentor wel, al zou ze dat natuurlijk nooit toegeven. Dat zou gewoonweg gênant zijn!


I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 mei 2015 - 17:59

De poes drukte haar gevlekte poot op Airpaws kop. "Chill, als hij iets verkeerd doet voelt hij mijn klauwen."miauwde ze. De grijze poes grijnsde, maar deze grijns verstrakte wat ongemakkelijk toen haar zusje haar poot ophief en haar nagels gevaarlijk uitstak. Even voelde ze een steek van angst, waarvan ze hoopte dat haar zusje het niet had gezien. Waarom was ze bang? Five bleef toch immers haar zusje. Toch kon de poes niet anders dan zich afvragen hoeveel katten ze al had pijn gedaan met diezelfde nagels waarmee ze dit nu deed.
Ze wist dat als ze niet haar zusje was geweest, Five waarschijnlijk geen moeite had gehad met haar pijn te doen.
Airpaw glimlachte vrolijk naar haar zus, de achtergehouden emoties verder wegdrukkend. "Gelukkig maar, daar kan hij inderdaad maar beter voor oppassen!"grinnikte ze.


ik was een paar dagen weg sorry D:


I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
Member
I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 DPKsfdL
Dani
317
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Immortal! [12 Moons]
Gender:
Rank:
Thor
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 mei 2015 - 11:30

De kater was vertrokken naar de clangebieden. Opzoek naar informatie voor Skinny Love. Aan de geur te ruiken zat hij nu in het Shadowclangebied, maar hij had nog geen andere katten gezien. Wat raar was aangezien hij dacht dat Shadowclanners niet zo hielden van indringers, nog erger dan andere clans.
Op een snel tempo trippelde hij door het drassige gebied van de Shadowclanners. Hij rook allemaal oude geuren, maar geen van de geuren leek vers te zijn. Thor was niet van plan om prooi te stelen, maar zijn plan was om met andere clankatten te praten. Een bekende geur kwam zijn neus binnen. Bloodclan, poes. Hij dacht aan de das die hij had gezien en waarvan hij samen met een bloodclanpoes het erg pijn had gedaan. Was het de poes Five? De poes die hij midden in de nacht bij een rivier had gezien. Wat deed zij hier? Shadowclangebied was dit. Ja, ook hij mocht hier niet komen, maar toch. Met zijn neus bij de grond volgde hij haar geur. Het was niet al te moeilijk om een bloodclangeur te volgen in een shadowclangebied en de geur werd steeds sterker.
Na een tijdje sluipen achter de geur aan zag hij een schim van de poes die hij eerder had gezien. Dus het was haar wel. Maar een geur van een andere kat kwam erbij. De kater luisterde aandachtig naar het gesprek van de twee poezen. Airpaw & Five, zussen? Dat was toevallig. Beide poezen had hij gezien niet kort geleden. De zwart-witte kater spitste zijn oren en bleef luisteren naar het gesprek. Al vond hij het niet erg interessant."Gelukkig maar, daar kan hij inderdaad maar beter voor oppassen!", hoorde hij de grijze poes Airpaw zeggen. En toen had Thor zijn besluit klaarstaan. Met een sprong kwam hij uit de struiken."Hallo meiden.", zei hij met een grijns op zijn gezicht.
Heb toestemming van Elena & Emma2 ^^ | 301 words |
ty mally



Brokenpaw' - .Forestpaw - Flutter - Coalkit - .Redkit - Thor
I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 Sztpbc

"You called him weak, but there is more strength
and courage in that man than you will ever know!"

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 mei 2015 - 11:32

Kort leek het alsof haar zus bang voor haar had en dat in combinatie met de moeite die de kattin had om het te verbergen, brak haar hart. De vrolijke woorden van haar zus hielpen niet echt en als ze nu geen geluid had gehoord, was ze waarschijnlijk weg gegaan. "Ssht. Er is iemand." Miauwde ze kort naar de tabby, waarna ze haar neusje kort de lucht in stak. Een Roguegeur dreef op hen af en op haar hoede had ze haar klauwen uitgeslagen. Als ze zich niet vergiste was het Thor, de kater waarmee ze in een boom had gescholen voor een das, maar ze kon niet met zekerheid zeggen of deze kater goed- of slechtgezind was. Het geritsel van de bladeren kondigde het bezoek van de kater aan. Een grijns stond op de snuit van de Rogue. "In het vervolg moet je je geur beter maskeren. We roken je stank al minuten geleden." Een minuscuul lachje op haar gelaat, maar dat even snel weer verdween. Beschermend ging ze voor haar zusje staan, aangezien de vechttechnieken van de Clans toch wat slechter waren dan die van de Elite.


I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
Member
I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 DPKsfdL
Dani
317
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Immortal! [12 Moons]
Gender:
Rank:
Thor
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 mei 2015 - 18:11

"In het vervolg moet je je geur beter maskeren. We roken je stank al minuten geleden." Een lachje gleed rond zijn mond. Hij keek de poes aan en ging rustig zitten. Een klein lachje kwam op haar gezicht. "Ik probeerde helemaal niks te verstoppen, Five.", zei hij met een klein grijnsje op zijn gezicht. Met zijn oren stond hij op de twee poezen gericht. Beide Airpaw & Five had hij eerder gezien. Met Airpaw had hij een gewoon gesprekje gehad, en met Five samen had hij een das uitgeschakeld. De poes voor hem ging beschermend voor haar zusje staan. Ja, de elite was beter in vechten dan de clans dat wist hij wel, maar ze kon zichzelf toch wel beschermen? "Ik kom niet om problemen te maken.", zei hij met een lachje, maar hij meende wel echt wat hij zei. Thor was wel brutaal, maar hij viel geen anderen uit zichzelf aan. Om te laten zien dat hij niks ging doen liet hij zijn kop naar de grond vallen."Waarom zou ik? Dan zouden we beiden in de problemen zitten met Shadwoclan." De kater bleef realistisch en hij hoopte dat Five & Airpaw dat zouden zien. Thor was niet slecht, alleen niet voor iedereen.  
| 204 words |
ty mally



Brokenpaw' - .Forestpaw - Flutter - Coalkit - .Redkit - Thor
I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 Sztpbc

"You called him weak, but there is more strength
and courage in that man than you will ever know!"

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: I've missed you |AIRPAW|   I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 mei 2015 - 13:47

Er klonk een zacht geluid , dat samen met de geur van een rogue duidelijk maakte dat ze niet alleen waren. "Ssht. Er is iemand."miauwde haar zusje. Airpaw stond op en keek gespannen toe, proberen te achterhalen waarvan ze de geur kende. De kater kwam uit de bosjes te voorschijn, en Airpaw ontspande zich, het was Thor maar. Haar zusje leek echter niet al te blij te zijn. "In het vervolg moet je je geur beter maskeren. We roken je stank al minuten geleden." haar zus ging wat beschermend voor de grijze tabby staan. Airpaw legde wat geërgerd haar oren in haar nek, alsof ze zichzelf niet kon beschermen. "Ik probeerde helemaal niks te verstoppen, Five.",Verrast keek de poes op, Thor kende haar zusje ook?
Airpaw stapte rustig achter Five vandaan en ging zitten, er was geen teken van angst op haar gelaat."Ik kom niet om problemen te maken." miauwde hij, waarna hij zijn kop op de grond liet zakken. "Waarom zou ik? Dan zouden we beiden in de problemen zitten met Shadwoclan." Airpaw draaide zich om naar haar zus. "Hij spreekt de waarheid, ik ken hem, hij is oké."vervolgens richtte ze zich tot de rogue. "Hey Thor"Ze begroette hem zonder een teken van vijandigheid.

laat, sawry :c


I've missed you |AIRPAW| - Pagina 2 Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I've missed you |AIRPAW|
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: