Spartaclan RPG-topic - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Spartaclan RPG-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Lostlife
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 DPKsfdL
Lotte
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lostlife
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 20:44

Rex - Leider - 42 moons - Gezond (camp) #Nubi, Erosa
Erosa leek zijn komst niet eens opgemerkt te hebben, terwijl Nubi veranderde in een steen. Sowieso Nubi. Hij negeerde Erosa nu, en keerde zich naar de jonge poes. "Er zijn te weinig kittens", sprak hij. Hij hoefde niet charmant te zijn, ze mocht hem niet weigeren. Dat zou clanverraad zijn, want dat was tegen de regels. "Laten we daar iets aan doen."

~Ze kan weigeren, dan volgt ene straf, ze kan instemmen maar niet zwanger worden of ze kan zwanger worden, aan jou de keus (a)



Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 Oie_ONZQX2_Lsvf_Cs
Fortuna -> Lostlife -> Cloë

Voice & Theme:

Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverthought
StarClan
Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 DPKsfdL
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Shiverthought
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 20:47





Erosa
Female • Maagd • 15 moons • Nubi & Rex



• Camp

De poes keek op naar de leider en boog haar hoofdje iets om hem te begroeten. 'Rex' zei de poes en keek hem aan proberend haar felle houding te laten zakken. Ze wist zeker dat hij dat niet op prijs zou stellen. Ze keek weer naar Nubi hopend dat de kater weer door zou wandelen. Licht opgelucht keek ze van Rex weg, terwijl ze het kamp rondkeek naar een plek om hierna naar de vogeltjes te staren tot ze op het slimme idee kwam en Rex recht aan keek. 'Mag ik mee ik wil naar de vogels kijken Hopende dat dit misschien Nubi zou helpen

srry las er overheen xD


Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 29pww28
art:

::



Laatst aangepast door Shiverpaw op wo 17 dec 2014 - 21:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 21:14

Nubi - Maagd - 16 moons - Erosa, Rex

"Er zijn te weinig kittens", Nubi moest haar best doen om niet te huiveren wanneer besefte dat het tegen haar bedoeld was. "Laten we daar iets aan doen.", Miauwde de leider. Nubi's hersenen draaiden op volle toeren om een uitweg te vinden, als ze gewoon 'nee' zei, dreigde ze een straf te kreigen. Nubi zou niet kunnen ontkennen dat ze even had nagedacht over hoe erg die straf zou kunnen zijn, heel erg waarschijnlijk, aangezien de meeste maagden gewoon met de katers instemden. Wat was eigenlijk ook het nut van kittens krijgen als een groot deel toch vermoord werd? "Mag ik mee ik wil naar de vogels kijken", vroeg de zwart-witte kattin. Nubi voelde een golf van opluchting over zich heen gaan, nu had ze nog even tijd om over haar antwoord na te denken. "Is dat geen goed idee? Ik denk niet dat Erosa ooit naar buiten is geweesd", miauwde de gevlekte kattin, Rex' "vraag" ontwijkend.


Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 25jw4cj
Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 ZZu0jir Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 LcrIgCQSpartaclan RPG-topic - Pagina 2 MKN7vHE
Owlflight:



Laatst aangepast door Owlflight op wo 17 dec 2014 - 21:47; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 21:30

Fyrsta / Maagd / 23 moons / Camp / Ragnar
Mooi. Hij werd boos. "Het spijt me, maar ben jij de leader? Dacht t niet, dus ik kan zeggen wat ik wil." Sprak ze koppig tegen de kater. Dit was haar techniek. Ze zou katers boos maken en dan wouden ze haar niet meer. Simpel als wat.

Blaze / Krijger / 15 Moons / Light
De poes vertelde dat ze wachtte tot een kater haar mee naar buiten wou nemen en anders in het kamp bleef. "Ik kan je wel mee naar buiten nemen." sprak hij tegen haar. "A-Als je dat wilt natuurlijk.. zei hij er snel achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 8:28

{ Aldrei } 14 moons } Maagd } Alone

De donkerbruine kattin stapte rustig de den uit. In tegenstelling tot de andere maagden was zei geen verlegen ding die zich onzichtbaar hielt. Ze was klein maar liep met een opgeheven kopje. Natuurlijk stond ook zij niet te wachten op een stel kits maar ze wist dat het niet te verhelpen was. Haar moeder stond al bekent als een prachtige kattin met vele gezonde nestjes. En aangezien zij zo veel op die kat leek was het nu eenmaal een makkelijke keuze voor meer kittens. Maar Aldrei met haar prachtig felle trots had tot nu toe alles kunnen rekken. Haar charmante onberijkbaarheid had haar tot nu toe veilig gehouden. Veel berer dan het verlegen wegduiken of afsnauwen. Ze schudde haar kopje even en gaf haar borst wat likjes. Hierna schudde ze zich uit en ging languit liggen in de warme stralen.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashingpaw
StarClan
Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •Doesn't matter•
Gender:
Rank:
Flashingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 10:51

Rex - Leider - 42 moons - Gezond (camp) #Nubi, Erosa

"Mag ik mee ik wil naar de vogels kijken", vroeg Erosa. Geïrriteerd keek de grote kater haar aan. Voor hij antwoord kon geven mengde Nubi zich er ook nog in. "Is dat geen goed idee? Ik denk niet dat Erosa ooit naar buiten is geweest" Hij zuchtte, maar schudde zijn hoofd. "Dan zoekt Erosa maar een andere kater die haar mee wil nemen naar buiten", antwoordde hij op een toon die geen tegenspraak duldde. "Nu, Nubi? Ik wacht."

Light - Maagd - 12 moons - Gezond (camp) #Blaze
"Ik kan je wel mee naar buiten nemen.", sprak de kater. Haar hart sloeg een slag over. Naar.. Naar buiten? Ze wist wel wat dat betekende. De paniek was duidelijk te zien in haar ogen toen ze opkeek, maar ze wist dat ze niet kon weigeren. Dan zou ze gestraft worden. "A-Als je dat wilt natuurlijk.." Ze knikte zachtjes en keek weer naar haar poten. Alsjeblieft, ze was nog niet klaar voor kittens!


Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 Lf321Da
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 11:21


Nubi - Maagd - 16 moons - Erosa, Rex

De leider zuchtte hoofdschuddend. "Dan zoekt Erosa maar een andere kater die haar mee wil nemen naar buiten", miauwde Rex, op een toon waarop duidelijk was dat het niet slim zou zijn om hem tegen te spreken. "Nu, Nubi? Ik wacht.", De gevlekte kattin keek naar de grond voor haar poten en wist niet direct wat te antwoorden. "Wat als ik weiger?", als de starf zo iets was als gaan slapen zonder eten, zou ze er best mee kunnen leven, maar weigeren was clanverraad, en daar stond waarschijnlijk een hogere straf boven. "Puur theoretisch gezien, natuurlijk", miauwde ze er nog snel achter.


Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 25jw4cj
Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 ZZu0jir Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 LcrIgCQSpartaclan RPG-topic - Pagina 2 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 11:34

{ Aldrei } 14 moons } Maagd } Rex, Nubi, Erosa


Aldrei keek met samengeknepen ogen rond door het kamp. Er was een teveel aan Maagden en een tekort aan Moeders. De kattinen waren vandaag dus opvallend omringt door katers. Haar ijsblauwe ogen vonden de leider die blijkbaar moeite had met een maagd mee te krijgen. Haar oren schoten naar achter terwijl ze langzaam opstond. Ze was jong maar eervol en trots. Ze pakte een prooi van de prooistapel en liep naar het drietal toe. Het maal voor de leider leggend. Onbevreest en een tik brutaal keek ze omhoog naar Rex. "U heeft nog niet gegeten" Als die kater nu eens zou eten zou zijn lust misschien wat wegebben. Dan konden de andere wat tijd rekken. Natuurlijk zette ze zichzelf nu ook in een benarde situatie maar haar vrouwelijke eer had al besloten.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 11:47

Rex - Leider - 42 moons - Gezond (camp) #Nubi, Erosa, Aldrei

Hij keek geïrriteerd op toen er nog een maagd bijkwam. Man, wat was dit, een complot ofzo? "U heeft nog niet gegeten", zei ze. haar brutaliteit stond hem niet aan, zijn blik werd nu eerder dreigend. "Jawel. En een toontje lager, gesnopen? Wegwezen", zei hij bot, waarna hij zich weer tot Nubi keerde, die ook iets gevraagd had. "Wel, dat is simpel", antwoordde hij. "Furtivo is nogal creatief met straffen hij weet me altijd weer te verassen. Maar neem van mij aan dat het geen pretje zal zijn" Zijn blik had niets meer van vriendelijkheid in zich. "En nu kom je mee, of ik trek je hoogstpersoonlijk naar de Rotsen Van Opoffering, begrepen?"


Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 11:54

{ Aldrei } 14 moons } Maagd } Alone

De bruine poes haalde even haar schouders op en griste de prooi weer voor Rex vandaan. Grijnzend en met een licht omhoog gestoken staart van trots blaasde ze haar reddingspoging af. Then not. Dus liep ze weg zonder de kater nog een blik waardig te gunnen. Ze legde zichzelf weer in de zon waar haar donkere pels een mooie gloed kreeg en begon de prooi van haar leider op te eten. Poor Nubi. Die zou nu vast zitten aan Rex. Maar ja, zolang hij daar mee bezig was had ze zelf een kater minder om zich druk om te maken.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 12:08

Nubi - Maagd - 16 moons - (Aldrei) Erosa, Rex

Nubi zag Aldrei, een andere maagd hun richting uit komen. "U heeft nog niet gegeten", miauwde ze, als poging om Rex weg te lokken. De gevlekte poes waardeerde de poging, ondanks het feit dat hij niet veel leek uit te halen. "Jawel. En een toontje lager, gesnopen? Wegwezen", miauwde de witte kater, waarna hij zijn aandacht terug op Nubi's vraag richte. "Wel, dat is simpel", Bij die woorden kon de slanke lapjeskat wel raden dat het niet echt in haar voordeel zou zijn. "Furtivo is nogal creatief met straffen hij weet me altijd weer te verassen. Maar neem van mij aan dat het geen pretje zal zijn", miauwde de kater, het klonk verre van hartelijk. "En nu kom je mee, of ik trek je hoogstpersoonlijk naar de Rotsen Van Opoffering, begrepen?", Nubi slikte. "Ik kom mee", mompelde ze, bijna onhoorbaar, terwijl ze de leider in gedachte uitschold voor mousebrain en creep.


Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 25jw4cj
Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 ZZu0jir Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 LcrIgCQSpartaclan RPG-topic - Pagina 2 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelnut
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!


CAT'S PROFILE
Age: 89moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 14:58

Ragnar || Krijger || 21moons || Single & Healty || #Fyrsta
De kater gromde kort bij wat ze zei. Waarom liet hij zich eigenlijk door haar doen? Ze wat toch maar een maagd. Andere katers liepen dan wel van zulke poezen weg, maar zoiets liet hij niet gewoon doorgaan. Zonder verder enig teken te geven sprong hij tegen haar op en drukte haar kopje tegen de grond. "Jij moet begrijpen dat zulke dingen niet bij mij gaan." siste kater. Een grijns verscheen terug op zijn snoetje. Ze kon hem vanavond verwachten., daar kon ze zeker van zijn.


Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 B8m06IM
I'm thє king of my own land.
Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd.

Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє!
Now and forєvєr, I'm your king!


Thєmє

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Galebird
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 15:20

Blossom | Maagd | She-cat | 18 moons | tag; Nobody

De jonge rosse poes zat rustig op de open plek van het camp rond te kijken. Geïrriteerd sloeg ze haar staart heen en weer. Ze had een slecht humeurtje en dat reageerde ze best op veel katten af,stiekem vond ze het prima om zo alleen te zitten,even rust. Hier en daar zag ze een kater bij een van de andere maagden,maar dat lieten haar belangstelling al snel koud. Haar blik ging naar de uitgang van het camp waarachter het territory lag.


Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 VN3OQbT
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkykit
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 DPKsfdL
Lilith x.
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon }
Gender:
Rank:
Milkykit
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 15:24



Furtivo
Male • 42 Moons • Oordeler • Camp • Rex - Alone - Rex, Nubi, Erosa, Aldrei

"Dan moeten we daar maar eens verandering in brengen" De Oordeler knikte en keek zijn leider na. Die mocht lekker kits krijgen, liever hij dan Furtivo zelf. Hij boog zijn kop om verder zijn vacht te wassen. Hij moest niets hebben van maagden. "Jawel. En een toontje lager, gesnopen? Wegwezen", De witte kater keek op en zag Rex dreigend naar Aldrei staan. "Wel, dat is simpel" Hij had niet mee gevolgd maar stond op en begon te wandelen naar de vier katten. "Furtivo is nogal creatief met straffen hij weet me altijd weer te verassen. Maar neem van mij aan dat het geen pretje zal zijn" Een kleine kille grijns kwam op zijn gezicht geslopen. "En nu kom je mee, of ik trek je hoogstpersoonlijk naar de Rotsen Van Opoffering, begrepen?" Hij ging zitten. "Ik kom mee" Hij wendde zich tot Rex. "Goede keus." Zijn hoge stem was gedempt zodat alleen zijn leider hem zou kunnen horen. Hij wierp een blik op Nubi en grijnsde. "Ik kan niet wachten tot ik haar moet straffen.", miauwde hij kil met een stemverhoging. Zijn angstaanjagende stem schalde over het camp. Een beetje angst aanjagen kon vast geen kwaad.





Vaghlarr
Male • 6,5 moons • Krijgsrekruut • Camp • Frysta & Ragnar

Vaghlarr dartelde door het camp. Het was er saai en de training was vandaag uitgesteld. "Jij moet begrijpen dat zulke dingen niet bij mij gaan." Zijn kop draaide zich nieuwsgierig om. Zijn verschillend kleuren oogjes keken nieuwsgierig. Hij stapte op Ragnar af die een maagd neer drukte. Vagh wist eigenlijk niet zo veel van de regeltjes af over maagden, dus dit was het geknipte moment. Hij keek erg op naar de krijger omdat hij ook zo wou zijn. De gevlekte tabby kater ging naast het stel zitten. "Wat doe je daar bij die maagd Ragnar?"



Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 2hd467p
Milkytalon:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 15:49

{ Aldrei } 14 moons } Maagd } Alone




Aldrei legde haar pluizige staart naast zich neer en at rustig de prooi die ze voor de leider had gepakt op. Ze wou haar eigen hagje redden, zelfs meer dan dat van een ander. Dus tja, een van de maagden zou binnenkort moeder worden. Arm ding, maar ja. Nature. Ze wist zelf ook wel dat ze niet lang Maagd zou blijven. Maar ja, die kits werden ook ouder of ze stierven vroeg. Het maakte niet uit. Even gleed haar blik naar de Oordeler. Het was nooit goed als hij erbij stond. Maar ja, zij vond hem maar een akelige man... Haar blauwe blik gleed ook naar haar rangsgenoot Blossom. Toch begroef ze haar rotzooi en ging weer rechtop zitten


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Galebird
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 15:53

Blossom | Maagd | She-cat | 18 moons | tag; Nobody

Uiteindelijk stond ze rustig op en rekte zich uit. Haar rosse vacht rimpelde mee met de bewegingen die ze maakte. Pootje voor pootje liep ze naar de prooistapel en zocht daar een muis uit. Met een korte maar krachtige beweging trok ze de muis van de prooistapel en liep rustig naar een plek,ver van de meesten af. Op haar dode gemakje nam ze een hapje van de prooi,steeds zwierde ze af en toe met het puntje van haar staart. Met een behoedzame en strakke blik keek ze af en toe het camp rond.


Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 VN3OQbT
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 16:20

Nubi - Maagd - 16 moons - Furtivo, Erosa, Rex

Nubi zag Furtivo hun richting uitkomen, de enige kat in de clan waar de benaming 'creep' nog beter bij paste dan Rex. De oordeler. Het monster dat zes moons oude kittens op de rotsen gooide. De gevlekte poes keek toe terwijl de witte kater iets tegen zijn leider zei, maar te stil voor Nubi om het te kunnen horen. Hadden ze het over haar? Waarschijnlijk wel, anders had ze toch mogen horen wat de oordeler te zeggen had. Furtivo keek haar grijnsend aan. "Ik kan niet wachten tot ik haar moet straffen.", miauwde hij, zo luid dat iedereen in het kamp het kon horen. Nubi besloot om niets te zeggen, maar wierp de witte oordeler een haatvolle blik toe.


Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 25jw4cj
Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 ZZu0jir Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 LcrIgCQSpartaclan RPG-topic - Pagina 2 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 DPKsfdL
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 17:09





Erosa
Female • Maagd • 15 moons • Nubi & Rex & Furtivo



• Camp

de poes keek naar haar leider, Nubi mocht geen nee zeggen maar zij mocht wel  Daar zeiden de wetten niets over. kan het misschien wat later ik nu iets dat ik moet bespreken zei de poes terwijl ze naar haar leider keek alsof ze echt ergens mee zat. Het kan echt niet wachten tot straks zei ze zachtjes. Toneel spelen Kon ze wel.



Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 33l2n3c
::
Gifts:
Hayden stuffie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 17:45

Fyrsta / Maagd / 23 Moons / Camp / Ragnar
Zonder enig teken dat er iets zou gebeuren lag ze plots op de grond, één van zijn poten op haar kop. "Jij moet begrijpen dat zulke dingen niet bij mij gaan." Fijn, nu kon ze niet eens blazen. En sinds ze nooit had leren vechten zou dat ook niet gaan. "Dan heb je zwaar pech." sprak ze moeilijk tegen de kater. Hij kon oprotten, het boeide haar echt niet. "Wat doe je daar bij die maagd Ragnar?" Oh fijn, die kater wist wel hoe de kater op haar heette maar hij wist nu hoe zij heette. Ze haatte deze Clan, maar ontsnappen was bijna onmogelijk.

Blaze / Krijger / 15 Moons / Camp / Light
Light knikte rustig en Blaze beet op zijn lip. Wandelen... Daar was toch niks mis mee? "Waar wil je heen?" vroeg hij rustig aan haar, zij mocht kiezen. Zij mocht kiezen waar ze naartoe wou. Het boeide hem namelijk niet zo erg, hij kon toch overal heen waar hij heen wou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 19:05

Rex - Leider - 42 moons - Gezond (camp) #Nubi (Erosa, Furtivo)

"Ik kan niet wachten tot ik haar moet straffen."n schalde de schrille stem van Furtivo door het camp. hij draaide zich om, een grijns rond zijn gezicht. "Maar dat zal vast niet nodig zijn", antwoordde hij. De andere poes, Erosa, zei nog wat, maar hij hoorde haar niet eens. Hij liep naar de uitgang van het camp en gebaarde Nubi hem te volgen, waarna hij zich door de spleet in de stenen wrong en haar voorging naar een private plek. Hij had geen zin meer om het nog uit te stellen, er moesten meer kits komen.

~Als ze nu meegaat komt er een time-skip tot na you-know-what, en anders keert 'ie woedend terug en word ze gestraft (a) En dan mag jij beslissen of ze zwanger word of niet (en een zoektopic dan, als ze zwanger word, wie maakt dat?)

Light - Maagd - 12 moons - Gezond (camp) #Blaze
"Waar wil je heen?", vroeg Blaze. Light haalde alleen maar haar schouders op. Nee, nee, nee, ze wou nog geen kits. Ze raakte helemaal in paniek en keek even om zich heen, op zoek naar ene uitvlucht, maar ze kon toch niet weigeren.


Spartaclan RPG-topic - Pagina 2 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spartaclan RPG-topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: