Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Neonclan-RPG-Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Snoozey
Member
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 DPKsfdL
Tanyaaaaaa
22

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Snoozey
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 16:12

-Rainbowstar-20moons-Hunting ground-Redholder-

Rainbowstar zuchtte. Eindelijk na een halve dag vol bloederige strijd waren de vossen voor goed weg. ''Metaljuice?'' Miauwde de kat terwijl ze de Blueholder onderzocht. ''Het komt goed'' Miauwde ze geruststellend tegen de andere. ''Metaljuice is een echte vechter. Ze haalt het wel'' Zei ze. ''Maar nu wil ik even snel iets aan kondigen. Firekit. Je hebt hard getraint, en daarom ook veel beter geworden. Ik maak je nu tot Apprentice, en geef je je waardige naam Firepaw'' Ze raakte de neus van hem aan, en zag dat zijn oogkleur veranderde. ''Als Metaljuice er weer bovenop is, zal zij jou mentor zijn. Doe je best'' Ze liep even naar Metaljuice, en gaf haar een lik.


Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Xclpgy
Terug naar boven Ga naar beneden
devil
Member
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 DPKsfdL
141

CAT'S PROFILE
Age: 1 maan
Gender:
Rank:
devil
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 16:23

FirekitGreenholder

Eindelijk waren de vossen weg. Voorzichtig kwam hij weer uit zijn hol geslopen. Hij keek naar Rainbowstar, bleef Metaljuice leven? De ledier beantwoordde zijn gedachten. 'Metaljuice is een echte vechter. Ze haalt het wel' Opgelucht ging hij zitten. Maar Rainbowstar zei nog meer.

Firepaw|Pinkholder
''Maar nu wil ik even snel iets aan kondigen. Firekit. Je hebt hard getraint, en daarom ook veel beter geworden. Ik maak je nu tot Apprentice, en geef je je waardige naam Firepaw'' Klonk de stem van Rainbowstar. Het drong nauwelijks tot hem door. Pas toen Rainbostar hem aanraakte en hij even kort hoofdpijn voelde drong het tot hem door. Zijn ogen waren nu rose. . ''Als Metaljuice er weer bovenop is, zal zij jou mentor zijn. Doe je best'' Hij knikte. "Ik zal zeker mijn best doen" Antwoordde hij enthousiast. Waarna hij plotseling bezorg werd. Hoe moest het nou met littlekit, nu hij geen greenholder meer was, maar zei wel. Hij keek naar de leider zou zij het snappen.




Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Ojjhzashp1

Van alles en nog wat:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snoozey
Member
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 DPKsfdL
Tanyaaaaaa
22

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Snoozey
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 16:45

-Rainbowstar-20moons-Hunting ground-Redholder-

"Ik zal zeker mijn best doen" Miauwde Firepaw. Rainbowstar knikte, en zag toen Firepaw's blik. Alsof ze zijn gedachte kon lezen zei ze: ''Littlekit heeft ook lang genoeg gewacht Zij zal ook Pinkholder worden. De Redholder liep het kamp in, en zei tegen Littlekit: ''Littlekit, je hebt geduld gehad, en daarvoor zal ik je belonen. Bij deze geef ik je je nieuwe naam: Littlepaw. Jou mentor zal Stormclaw zijn'' Ze raakte haar neus aan, en zag haar oogkleuren veranderen.


Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Xclpgy
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 17:04

Crowstrike || camp || Blueholder || dissapointed

Crowstrike zag hoe Rainbowstar de Clan bijeen riep. Apprantice's! Zou hij zijn eerste Apprantice krijgen. Maar nee hoor. Metaljuice. En Stormclaw. Misschien was ze wel verliefd op Stormclaw. Misschien had zij geen respect voor hem. Teleurgesteld sjokte hij met gebogen kop naar een hoekje en ging daar liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snoozey
Member
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 DPKsfdL
Tanyaaaaaa
22

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Snoozey
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 17:09

-Rainbowstar-20moons-Hunting ground-Redholder-

Rainbowstar zag Crowstrike verdrietig in een hoekje ploffen. Miauwend liep ze naar hem toe, en ging troostend naast hem liggen. ''Volgende keer krijg jij een apprantice. Beloofd'' Ze gaf hem een likje, en trippelde verlegen weg.


Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Xclpgy
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 17:18

Crowstrike || camp || Blueholder || dissapointed

Rainbowstar liep naar hem toe, gaf hem een lik en zei: ''Volgende keer krijg jij een apprantice. Beloofd'' Crowstrike geloofde geen woord van wat ze zei. Als ze beter wist had ze hem toch nú een Apprantice gegeven. Krijsend rende hij het kamp uit. Hij had maar een gedachte: weg hier. Eindelijk, de kloof. Hij draaide zich om en riep naar het niets: 'Als jullie me niet willen, hebben jullie nu je zin!' Hij draaide zich om en sprong de kloof in. Bewusteloos raakte hij het water. Het laatste wat hij dacht was: net goed...
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn
Member
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 DPKsfdL
Lyraah.
182

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Zayn
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 17:29


Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Graystripe_lick_icon_______by_gomadmo-d5blc2xNeonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Graystripe_Lick_Icon_FREE_by_xXWarriorCassidyXxNeonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Graystripe_icon_by_leopardpool07-d45ras2
|| Graystripe || Male || 20 Moons || Camp || Single ||
Hij was nu alleen, ergens, op de grond in het territorium. Pijn vloeide door hem heen, hij kon niet bewegen van de pijn. Zijn lichaam was stijf en zijn ogen waren dof. Hij zag de vos weg rennen, in een grote waas. De strijd was ineens gekomen en ineens gegaan.



Zayn // Summerkit // Ghostkit. // Buzzingkit // Chasmkit // Turtlepaw // Cloudwalker
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Otfe2x
Terug naar boven Ga naar beneden
Snoozey
Member
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 DPKsfdL
Tanyaaaaaa
22

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Snoozey
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 17:34

-Rainbowstar-20moons-Waterfall-Redholder-

Ze liep naar Graystripe en zag dat hij al wat beter was geworden. De redholder gaf hem een likje.Rainbowstar keek op van het gekrijs van Crowstrike. 'Als jullie me niet willen, hebben jullie nu je zin!' Hoorde ze. Zonder twijfel rende ze naar waar het geluid vandaan kwam. Ze zag tot haar grootste schrik dat hij in de kloof sprong. ''CROWSTRIKE!'' Gilde Rainbowstar, terwijl ze zonder twijfel achter hem aansprong. Met een harde plons knalde ze op haar rug in het water, en spartelde ze na een tijdje boven water in de snelstromende rivier. De poes zwom met krachtige slagen naar de Blueholder. Eindelijk kon ze hem vastgrijpen. Maar wat was dat? Ze hoorde hard water vallen. ''Ohnee'' Dacht ze in een seconde. Het geluid was en grote waterval. Zo hard ze kon zwom ze naar een grote brede steen, en klom met Crowstrike erop. Ze pufte even uit, maar lette niet op het gladde water op de steen, dus gleed ze uit, en knalde weer het water in. Ze probeerde boven te komen, maar stootte haar hoofd tegen een steen. Halfbewusteloos probeerde ze nog en poging te doen om op een steen te klimmen, maar de stroming was te sterk. Ze was nu 3 meter van de waterval verwijderd. Ze deed haar ogen dicht. Ze viel. Opeens zag ze een boomstam iets van de kant afsteken. Ze zette haar nagels erin, en hing ruim 100 meter boven de grond...


Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Xclpgy
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 17:40

Zacht gemurmel was het enige wat hij hoorde, en een vaag geruis. 'Crowstrike...' hoorde hij zacht. Hij vond het fijn. Het leek op Rainbowstar's stem... 'CROWSTRIKE' werd er ineens gebruld. Hij sperde zijn ogen open en werd op een steen gelegd. Rainbowstar! Maar ze viel weg. Hij hoorde het geluid van iets... Een waterval... 'NEEEE!' gilde hij en stormde langs de kant naar de waterval. En daar hing Rainbowstar. Hij besefte iets. Hij sprong op de boomstam waar ze boven hing. 'JIJ mag de Clan niet verlaten. Ze hebben je nodig..' nu fluisterde hij: 'Maar mij niet...' Hij greep zijn liefde bij haar nekvel, gooide haar werkelijk de kant op en viel daarbij zélf. Hij sloot zijn ogen, wachtend op StarClan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Crumblekit
Member
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 DPKsfdL
Stijn~
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender:
Rank:
Crumblekit
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 17:43

goldenglow/30 moons/camp/bleuholder/talking too rainbowstar

goldenglow lach in zijn nest hij dacht aan de vossen aanval alles zach oranje en overal lag bloed katten werden verscheurd door de vossen. maar ze waren weg, goldenglow had niet kunnen slapen. hij was overstuur nadat gevecht, hij had zijn linker oog verloren toen hij een moederkat wou beschermen. hij zag het gebeuren de vos sloop op het vrouwtje af maar zij zag
niks, dat was goldenglows moment van glorie hij sprong op de vos en scheurde met alle kracht die in zijn verweerde kaken had de staart van de vos er af en dode het beest. maar er sprong tegelijkertijd een andere boven op hem en schuerde als wraak goldenglows oog er uit hij viel op de grond en de vos rende weg naar een volgend slachtoffer. goldenglow was nu wel een beetje gewend aan zijn verloren oog. hij stond op en liep naar rainbowstar. ranbowstar ik wil wat vertellen ik ben al hartstikke oud en begin moe te worden ik wou vragen of ik bij de oudste mocht want ik houd de andere niet meer bij. ik heb veel berijkt en veel leerlingen getraind. maar ik houd het niet meer. oké ik zal het melden in de clan of iedereen het oké vind en dan krijg je mijn antwoord


Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 2lrsz4
Crumble's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snoozey
Member
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 DPKsfdL
Tanyaaaaaa
22

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Snoozey
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 18:12

'NEEEE!' Hoorde ze. Crowstrike sprong op de stam. 'JIJ mag de Clan niet verlaten. Ze hebben je nodig..' Miauwde de Blueholder. 'Maar mij niet...' Rainbowstar schudde haar hoofd met tranen in de ogen. ''Ik kan niet zonder jou. I.I.Ik hou van je'' Opeens werd ze op de kant gezwiept, maar het ging helemaal mis. Crowstrike viel naar beneden. ''NEE!'' gilde ze. Met een aanloopje sprong ze achter hem aan, en samen vielen ze met en harde plons in het water.


Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Xclpgy
Terug naar boven Ga naar beneden
Desertpaw
Member
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 DPKsfdL
224
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Desertpaw
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 18:47

Metaljuice/Blueholder/Warrior/Single/Camp

Haar oren suisden. Van ver weg hoorde metaljuice stemmen, en om haar heen verschenen sterren en wolken mist. De vreselijke pijn in haar nek trok opeens weg, en uit de mist kwamen twee, vriendelijk kijkende katten aangevlogen. ''Mam, pap?'' De zwarte poes begon te huilen van geluk. ''Jullie zijn niet verdronken!'' Ze wilde naar ze toe rennen, maar alles verdween in een keer. Haar ouders lieten een zuivere afscheids groet horen, en metaljuice viel klauwend het zwarte gat onder haar in. Ze wilde blijven. Opeens werd het licht, en ze keek wazig in de ogen van twee katten. Rainbowstar,firekit en stormclaw. "Ga niet dood! Alsjeblieft, ga niet dood!" Duffig opende metaljuice haar ogen. De pijn was er weer, en ze rook bloed. ''Op doodgaan kan je nog lang wachten. Ik geef niet op......'' Ze zakte weer weg in de bewusteloosheid.


Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 166i4c3
bedankt thornpaw, crowkit en zim! Smile:

Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 18:57

Firepaw|Pinkholder

Als een moederkat ging hij naast Metaljuice zitten. Na een tijdje opende ze haar ogen. ''Op doodgaan kan je nog lang wachten. Ik geef niet op......'' Hoorde hij haar zeggen. "Ik had ook niks anders verwacht." Firepaw was verbaasd over zijn eigen woorden. Hij klonk eerder als een wijze warrior dan als een net apprentice. Eigenlijk was hij megablij. Litllepaw, en hij waren nu allebei apprentice. Hij wou haar feliciteren. Maar Metaljuice was nu even belangrijker. Toen de poes haar weer sloot riep de pinkholder hard "neeeeeee" Firepaw was dolblij dat de poes nog heel zacht ademhaalde. Vol opluchting likte hij haar. Ze voelde voor hem als een moeder.


Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandkit
Member
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 DPKsfdL
Esmee
93

CAT'S PROFILE
Age: 4 maanden
Gender:
Rank:
Sandkit
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 19:52

Littlepaw / Pinkholder / 6 Moons / Single

Littlekit. Zag hoe Firekit Firepaw werd, en even was ze bang dat zijzelf werd overgeslagen. ''Littlekit heeft ook lang genoeg gewacht Zij zal ook Pinkholder worden. De Redholder liep het kamp in, en zei tegen Littlekit: ''Littlekit, je hebt geduld gehad, en daarvoor zal ik je belonen. Bij deze geef ik je je nieuwe naam: Littlepaw. Jou mentor zal Stormclaw zijn'' Ze raakte haar neus aan, en zag haar oogkleuren veranderen. Met een bokkensprongetje vergezeld met een enorme glimlach, danste ze in het rond. Dat kleine, nutteloze poesje was Apprentice!

Het was zo raar, plots was ze Apprentice en mocht ze veel meer dan eerst. En toch beviel het haar niks. Littlepaw wist namelijk nog niet dat het rare gevoel in haar buik zometeen bevestigd zou worden. Toen zag ze het: de bleuholder en de leider samen, en ze waren in gevaar!
'NEEE!' Hoorde Littlepaw. Crowstrike sprong op de stam. 'JIJ mag de Clan niet verlaten. Ze hebben je nodig..' Miauwde de Blueholder. 'Maar mij niet...' Rainbowstar schudde haar hoofd met tranen in de ogen. ''Ik kan niet zonder jou. I.I.Ik hou van je'' Opeens werd ze op de kant gezwiept, maar het ging helemaal mis. Crowstrike viel naar beneden. ''NEE!'' gilde Rainbowstar. Met een aanloopje sprong ze achter hem aan, en samen vielen ze met en harde plons in het water. Littlepaw hangen tijd om na te denken. Te geschrokken en verbijsterd om te gillen, rende ze richting de plaats waar de twee katten zouden terecht komen. Maar ze zag ze niet. Ongetwijfeld had ze niet goed gekeken, maar Littlepaw dacht daar niet over na. Angstig viel ze in elkaar. Zij had niets kunnen doen.



Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 2lkuydi
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnkit.
Member
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 DPKsfdL
Lyan Payne |
151

CAT'S PROFILE
Age: :: 10 Moons ::
Gender:
Rank:
Autumnkit.
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 20:12


Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Graystripe_lick_icon_______by_gomadmo-d5blc2xNeonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Graystripe_Lick_Icon_FREE_by_xXWarriorCassidyXxNeonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Graystripe_icon_by_leopardpool07-d45ras2
|| Graystripe || Male || 20 Moons || Camp || Single ||
Hij werd in het territorium achter gelaten. Misselijkheid vloeide op, zijn wonden bloedde nog steeds. Kreunend kwam hij lichtelijk in beweging, maar kwam niet verder dam een meter.




Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Autumn11

Terug naar boven Ga naar beneden
Darkened
Member
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 DPKsfdL
Chrissos
302
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Darkened
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 20:29

Blossomdance|Female|Purpleholder.
Ze had het gevoel dat ze iets vergeten was. De poes dacht na. Tuurlijk, Greystripe! dacht ze geschrokken en ze zocht zijn geur. Ze werd dieper het territorium in getrokken. Tot ze een vage schim zag en daar heen hinkelde. "Greystripe!" miauwde ze en ze duwde haar neus in zijn vacht.


Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Mheqsp
Darkened-Duskkit-Honeyblossom-Icoon-Icedance
Terug naar boven Ga naar beneden
Cornkit
Member
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 DPKsfdL
tessa
61

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Cornkit
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 nov 2012 - 11:54

goldenglow/30 moons/camp/and forest/bleuholder/purplehole

kreunend stond goldenglow op. hij liep over de zanderige kamp grond naar de ingang van het kamp, hij propte zich zelf er doorheen en ging naar buiten. hij snoof de lucht op 'konijn' dacht hij. goldenglow rende de helling af achter de geur aan. hij sprong op een tak en klauterde er over heen, hij gleed uit over het glibberige mos van de takken maar hij rende verder. toen hij eenmaal stopte rook hij nog eens goed om te bepalen waar zijn prooi was. hij rook hem achter een grote omgevallen boom, goldenglow zakte door zijn knieën en sprong over de boomstam heen boven op het konijn hij klauwde zijn nagels diep in het vel van het beest en beet hem in zijn nek. hij pakte het doode beest op en holde terug naar het kamp.
toen hij er was propte hij zich weer door de ingang en liep recht naar de purplehol. hij liep naar binnen en gaf het konijn aan de nog herstellende metaljuice. eet maar op dat zal je goed doen. "dankje" metaljuice schrokte het beest op en viel weer in slaap. goldenglow stond op en ging naar de prooi stapel om zelf ook wat te eten toen er iemand naar hem toe liep.


Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 212verq
Terug naar boven Ga naar beneden
Slykit
Member
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 DPKsfdL
Tanya
116

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Slykit
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 nov 2012 - 11:58

Sorry voor spam ik weet dat het fout is, maar Sailpaw je mag niet powerplayen ^^ dus niet andere besturen.
Sorry moest het zeggen


Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 33jmp0m
Haters gonna Hate!
Terug naar boven Ga naar beneden
Snatcher
Member
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 DPKsfdL
Annemeike
353

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snatcher
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 nov 2012 - 19:34

Crowstrike || camp || Blueholder || Weak, in love

''Ik kan niet zonder jou. I.I.Ik hou van je'' stamelde ze. Des te groter de rede te sterven voor haar. Mam... Kom je me halen? Ja. Zeker weten. ''NEE!'' gilde een stem, en Rainbowstar sprong de rand over. Met een harde knal kwamen ze in het water terecht. Hij wordtelde zich omhoog en greep Rainbowstar bij haar nekvel. Hij sleepte haar de kant op. Ze was zwak. Hij keek omhoog naar de lucht, en sloot zijn ogen. Hij zette een poot op zijn leader en zijn liefde. Hij deed iets wat een gewone Warrior nog nooit had gedaan. Hij voelde hoe de StarClan hem hielp de kracht uit zijn lichaam te laten vloeien, en in het lichaam van Rainbowstar te laten gaan. Hij wou niet dat ze nog een leven opeiste. Toen viel hij dood neer.

Welkom in het rijk van StarClan'' zei een stem. Hij keek op en zag katten met witte pelzen voor hem staan. Hij boog zijn kop verdrietig en slenterde naar voren. Rainbow leefde gelukkig nog.


Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 XTyGhJ3
Life isn't worth living if you don't try to live
It doesn't matter what happens
But get your shit together and fight for it
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 nov 2012 - 19:44

-Rainbowstar-20moons-Waterfall-Redholder-

Crowstrike legde zijn poot op haar, en Rainbowstar voelde kracht in zich opvloeien. Ze opende haar ogen en zag de kater op de grond liggen. Dood. ''Nee!" Gilde de poes, terwijl ze zich snikkend naast het levenloze lijf van de Blueholder liet vallen. ''Crowstrike. Verlaat me niet. Starclan. Geef hem een tweede kans...'' Smeekte ze, Terwijl ze huilend naar het kamp rende. Ze racede naar haar hol, en liet zich huilend op haar nest vallen. Misschien zou de Starclan hem een tweede kans geven.. Haar vacht was doorweekt van het water, en tranen.


Neonclan-RPG-Topic - Pagina 4 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Neonclan-RPG-Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: