overnight



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 overnight

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mouseplague
Med. cat apprentice
overnight AwVF0q5
Sans
343
Actief
“Sleeping doesn’t help this type of tired anymore.”

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: heks in training
Mouseplague
BerichtOnderwerp: overnight   overnight Icon_minitimema 6 mei 2024 - 22:25



Mouse lag niet ver van de medicine cat den, omringd door planten en kruiden. Een paar maanden geleden zou dit misschien een vertrouwd gezicht zijn geweest. Ze was immers de medicine cat apprentice. Maar dat was toen.

Nu was ze slechts een warrior. Haar verbinding met Starclan was verbroken, het enige wat haar bijzonder maakte, wat haar onderscheidde van de rest, was weg. En in plaats daarvan... had ze alleen een achtervoegsel gekregen. Plague - Mouse wist niet of Starclan haar die naam had gegeven om grappig te zijn, of als een soort reminder. Hoe dan ook, ze verafschuwde het met heel haar hart en weigerde zo door het leven te gaan. Als ze zich niet meer Mousepaw mocht noemen omdat ze geen apprentice meer was, prima. Dan was ze gewoon Mouse, niets meer en niets minder. Ondanks haar ontevredenheid over haar naam, had ze geen spijt van haar beslissing om haar rang neer te leggen. Ze verdiende het immers niet. Haar voorouders hadden haar een geweldige kans gegeven en wat deed ze ermee? Zoals alles in het leven verpestte ze het. En ze had spijt, ze had spijt van de dingen die ze had gedaan. Hoe ze anderen had behandeld. Het viel niet goed te praten. En dus probeerde ze dat ook niet.

Ze besloot om voortaan haar hoofd laag te houden en gewoon haar taken uit te voeren. En soms, soms betekende dat ook nog medicine cat-zaken, hoewel ze natuurlijk niet meer zo betrokken was als voorheen. Ze bezat nog steeds de kennis en daarom was ze perfect geschikt voor taken zoals deze, het sorteren van planten om ze vervolgens in bundels te vouwen en later terug te brengen naar Shrimpnose. Mouse had er al een paar klaarliggen, maar ze had nog een heel stuk te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brackenfire
Member
overnight PxpEHT9
Camilla
225
Actief
love is fire

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior!
Brackenfire
BerichtOnderwerp: Re: overnight   overnight Icon_minitimewo 8 mei 2024 - 22:54


overnight Kp705CI

Het waren een paar moeilijke manen geweest. De ziekte die de Clan had overheerst was niet aardig geweest, dat had hij wel gemerkt. Zelf was hij er ook niet helemaal gezond doorheen gekomen, maar gelukkig niet zo erg als anderen. Hij was wat ziek geworden, lag er een tijdje uit, maar hij was inmiddels weer helemaal herstelt. Bracken had niet kunnen wachten om zijn Warrior taken weer op te pakken, wat hij nu dus ook met volle overtuiging deed. Hij had twee prooien mee genomen terug het kamp in, die hij op de prooistapel legde. Zijn blik viel daarna op de grijze vacht van zijn vriendin. Een vriendin. Zijn vriendin? Ze waren geen koppel, maar ze waren sowieso vrienden. En hij zou liegen als hij zei dat er niet wat tussen hen was. Hij besefte dat het de plaag was geweest wat ervoor gezorgd had dat ze niet over bepaalde regels heen gingen, maar inmiddels had Mouse haar rang neergelegd. Bracken vroeg zich af of het de juiste beslissing was geweest, hij wist zeker dat ze nog meer had kunnen laten zien van haarzelf als Medicine Cat. Maar waar zij gelukkig van werd, werd hij ook gelukkig van. Met een glimlach liep hij op haar af. 'Hey Mouse,' begroette hij haar, zich bewust van het feit dat ze niet bij haar volledige naam genoemd wilde worden. Hij ging naast har zitten, zijn staart netjes over zijn pootjes. 'Wat ben je aan het doen?' Het leek op Medicine Cat taken, met al die gek ruikende plantjes.



overnight Y9G9Zdeovernight Mg4QIKfovernight W98nbl5
l'appel du vide
Terug naar boven Ga naar beneden
Mouseplague
Med. cat apprentice
overnight AwVF0q5
Sans
343
Actief
“Sleeping doesn’t help this type of tired anymore.”

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: heks in training
Mouseplague
BerichtOnderwerp: Re: overnight   overnight Icon_minitimewo 8 mei 2024 - 23:42

and you were calling me soft, calling me gentle. I do not think you were paying attention.
I
was carving my name into your side

Mouse had aan veel katten een hekel, te veel om op te noemen. Maar een van de weinige die ze kon verdragen, die ze daadwerkelijk leuk vond om tijd mee door te brengen, was Brackenfire. En ze wist niet eens precies waarom. Hij was immers zo anders dan zij; hij was altijd vrolijk, wist het positieve van dingen te zien. Hij was bedachtzaam en moedig en - nog zoveel meer. En zij was geen van alle, zij was het tegenovergestelde. Maar misschien - was dat juist de reden waarom hij zo'n fijne aanwezigheid voor haar was, waarom ze zich zo goed bij hem voelde. Opposites attract, toch?

Mouse schoof een paar planten opzij voor de kater, zodat hij er rustig bij kon zitten zonder zich zorgen te hoeven maken over het per ongeluk verpletteren van de kostbare kruiden. "Niet iets heel spannends," antwoordde ze toen hij vroeg wat ze aan het doen was. Haar poten werkten wat bladeren over elkaar heen terwijl ze zorgvuldig wat bloemen uit de bos die om hen heen lag uitkoos - ze hoorden allemaal bij elkaar, ondanks het feit dat ze zo verschillend waren in grootte, kleur en vorm. "Beetje sorteer werk," zei ze toen ze klaar was met het vouwen van de bloemenbundel. Ze schoof het voorzichtig bij de rest die ze al af had. "Wil je me helpen?" vroeg ze toen met een lichte twinkel in haar ogen. Ze vroeg niet vaak om hulp, niet omdat ze het niet durfde, maar omdat ze te trots was om steun van iemand anders aan te nemen. Maar van hem... kon ze het wel accepteren.


Tell Me ♡︎ I’ll Be okay


Laatst aangepast door Mouseplague op do 9 mei 2024 - 23:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Brackenfire
Member
overnight PxpEHT9
Camilla
225
Actief
love is fire

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior!
Brackenfire
BerichtOnderwerp: Re: overnight   overnight Icon_minitimedo 9 mei 2024 - 0:27


overnight Kp705CI

Mouse maakte plaats voor hem waardoor hij comfortabel kon gaan zitten. Met zijn kopje een beetje scheef in interesse keek hij naar hoe ze bezig was met kruiden te bundelen. Had ze dus toch niet al haar Medicine Cat taken opgegeven? Hij was in ieder geval blij dat ze niet helemaal de rug keerde naar de rang, ondanks hij wist dat ze haar mentor wel zo veel mogelijk probeerde te ontwijken. Bracken wist niks van kruiden af, alles rook als één grote geurwolk door elkaar en het onderscheiden was voor hem ook witchcraft. Hij kon wel verschillen zien, natuurlijk, hij had ogen. Maar verder dan dat kwam hij niet. Dus toen ze vroeg of hij wilde helpen keek hij haar verast aan. 'Ik?' vroeg hij met een grinnikje. 'Ik ben bang dat ik het dan helemaal in de war haal.' Hij wilde wel helpen, voor haar, als ze dat wilde. Maar hij wilde haar ook niet vertragen. Of iets per ongeluk verkeerd doen wat ervoor zorgde dat er een dode viel ofzo.


overnight Y9G9Zdeovernight Mg4QIKfovernight W98nbl5
l'appel du vide
Terug naar boven Ga naar beneden
Mouseplague
Med. cat apprentice
overnight AwVF0q5
Sans
343
Actief
“Sleeping doesn’t help this type of tired anymore.”

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: heks in training
Mouseplague
BerichtOnderwerp: Re: overnight   overnight Icon_minitimedo 9 mei 2024 - 0:59

and you were calling me soft, calling me gentle. I do not think you were paying attention.
I
was carving my name into your side


Ze lachte zachtjes toen de kater naast haar aangaf dat hij bang was om dingen door elkaar te halen. Maar hij hoefde zich daar geen zorgen over te maken. Ze had daar al over nagedacht. "Hier - waarom doen we het niet zo," begon ze rustig terwijl ze wat bladeren en ander materiaal voor de poten van de bruine kater legde. "Ik geef jou de juiste planten aan, en het enige wat je hoeft te doen is ze op te bundelen." Zo konden ze allebei iets doen, zonder dat er dingen fout zouden kunnen gaan. Maar hij hoefde niet met haar plan mee te gaan als hij dat niet wilde. Ze liet de keuze volledig aan hem over.

Mouse trok aan haar oor terwijl ze een bloem van de grond haalde - deze hoorde niet tussen de rest; het was geen kruiden maar een doodgewone plant. Waarschijnlijk een foutje van Shrimpnose... of misschien ook niet? Hij was wel heel erg mooi - had ze hem daarom meegenomen? Niet vanwege zijn medicinale kracht maar vanwege zijn schoonheid?

Mouse ging wat rechter zitten en draaide zich dichter naar de kater toe. "Zit eens stil," fluisterde ze zachtjes terwijl ze de bloem boven zijn linker oor probeerde te krijgen, maar dan wel op zo'n manier dat het er niet gelijk uit zou vallen als hij zou opstaan. Het was moeilijker dan het leek; hij had geen lange vacht waar de stengel goed omheen kon wikkelen. Maar na even had ze wel het idee dat het goed vastzat. "Kijk eens! God, wat staat dat je goed zeg. Pfoe, zo'n stoere look," grapte ze terwijl ze hem een speelse por tegen zijn schouder gaf.


Tell Me ♡︎ I’ll Be okay
Terug naar boven Ga naar beneden
Brackenfire
Member
overnight PxpEHT9
Camilla
225
Actief
love is fire

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior!
Brackenfire
BerichtOnderwerp: Re: overnight   overnight Icon_minitimedo 9 mei 2024 - 1:24


overnight Kp705CI

Bracken was sceptisch over zijn kruidenkunsten, maar Mouse was daar niet van onder de indruk. Ze had zelfs al helemaal bedacht hoe hij mee kon helpen zonder per ongeluk iemand te vermoorden. Bracken lachte blij toen ze de instructies uitlegde, waarna hij enthousiast knikte. 'Oké, ja, dat kan ik doen!' Hij was blij dat hij haar kon helpen, en daarbij ook Shrimpnose de Clan natuurlijk. Nu waren ze nuttig én sociaal aan het doen samen, perfect.

Hij werkte serieus, ervoor zorgend dat alles mooi gebundeld zat. Hij was geen pro als Mouse en Shrimp dat waren, maar met elk bundeltje dat hij maakte werd het steeds wat mooier, wat strakker, wat steviger. Bracken was best trots op hemzelf, moest hij bekennen.

Plots werd hem verteld om stil te zitten. Bracken keek op en hield toen zijn kopje stil. Mouse had een bloemetje die ze in zijn vacht wilde steken. Hij vroeg zich af of het zou blijven zitten, hij had een redelijk korte vacht. Zijn groene ogen richtte zich op Mouse, die nu vlak naast hem was met haar gezicht. Ze zag er geconcentreerd uit terwijl ze het bloemetje vast probeerde te maken. Intussen bestudeerde Bracken stilletjes haar gezicht, haar mooie amberen ogen, haar zachte vacht... Hij voelde zijn hartslag wat omhoog gaan en slikte. Een lachje ontsnapte zijn bekje toen ze weer van hem weg bewoog. Een grijns verscheen toen op zijn gezicht bij haar woorden en hij draaide zijn kopje wat heen en weer. 'Ja, ben ik stoer?'


overnight Y9G9Zdeovernight Mg4QIKfovernight W98nbl5
l'appel du vide
Terug naar boven Ga naar beneden
Mouseplague
Med. cat apprentice
overnight AwVF0q5
Sans
343
Actief
“Sleeping doesn’t help this type of tired anymore.”

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: heks in training
Mouseplague
BerichtOnderwerp: Re: overnight   overnight Icon_minitimedo 9 mei 2024 - 14:21

and you were calling me soft, calling me gentle. I do not think you were paying attention.
I
was carving my name into your side


Hij stemde in met haar voorstel en ging snel te werk. Ondanks de enthousiasme die hij haar eerder toonde, was het duidelijk te zien aan zijn handelingen dat hij de taak erg serieus nam. Misschien zelfs meer dan zij deed. Hij leerde ook snel; dat had Mouse ook al snel door. Elke bundel kruiden die hij maakte wist hij zichzelf een klein beetje te verbeteren. Ze was er zeker van dat als hij op dit tempo zo doorging, hij binnen no-time een werkelijke pro was.

Hij bleef rustig zitten, net zoals ze van hem had gevraagd, terwijl ze met de bloem bezig was. Het was moeilijker dan het leek, vooral omdat haar concentratie steeds werd verbroken door de manier waarop Bracken naar haar keek. Zijn grasgroene ogen leken elk detail van haar gezicht op te nemen, alsof hij het nu in een totaal ander licht zag - puur omdat ze zo dicht bij elkaar waren. Mouse kon het niet helpen een beetje geïntimideerd te voelen. Ze wist dat Bracken het vast goed bedoelde, maar ze maakte zich zorgen dat hij, dankzij de close-up, echt goed de kans had om te zien hoe lelijk ze wel niet was. Van verre kon ze er nog wel mee door, maar als je echt goed ging kijken - goed haar kop ging bestuderen... hoe meer fouten en imperfecties zich bekendmaakten.

Daarom trok ze zich ook terug op het moment dat de bloem vastzat, tot er weer genoeg afstand tussen hen was. "Ja, ben ik stoer?" vroeg hij grijnzend als reactie op haar eerdere opmerking. Mouse knikte kort en gleed met haar blik over haar poten heen. "Ik vind van wel," antwoordde ze eerlijk, misschien iets te eerlijk. "Ik bedoel, je bent niet zo stoer als ik natuurlijk, maar je komt wel in de buurt," voegde ze er snel aan toe.


Tell Me ♡︎ I’ll Be okay
Terug naar boven Ga naar beneden
Brackenfire
Member
overnight PxpEHT9
Camilla
225
Actief
love is fire

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior!
Brackenfire
BerichtOnderwerp: Re: overnight   overnight Icon_minitimedo 9 mei 2024 - 22:17


overnight Kp705CI

Terwijl ze haar gezicht vlak bij de zijnde hield, hield Bracken zijn kopje stil voor haar. Ze waren wel eens vaker zo dicht bij elkaar geweest, een lange tijd geleden. Toen hadden ze bijna een grens overschreden, een grens waar ze toen helemaal niet over nadachten met hoe jong ze toen waren. Nu hij ouder was, besefte hij dat het maar goed was dat het nooit verder was gegaan. Hij realiseerde zich dat het nu niet meer uit zou maken, maar toch was hij niet van plan hard van stapel te lopen. Zelf was hij ook niet helemaal zeker over wat hij nu precies voelde. Wat wel zeker was, was dat hij zijn adem in had gehouden en dat zijn hartslag langzaam weer normaal werd toen Mouse weer bij hem vandaan bewoog.

Met een grijns draaide hij zijn kop in alle kanten, als een model. Die grijns werd alleen maar breder bij haar woorden dat ze hem stoer vond. Daar wilde Bracken wel meer over horen, natuurlijk. Zijn groene ogen sprankelde toen hij naar haar keek, haar antwoord klonk opeens wat minder plagerig, echt gemeend nu. Een zachte glimlach sierde zijn snoet. 'Jij bent ook heel stoer, Mouse,' mauwde hij en hij gaf haar een klein duwtje tegen haar schouder. 'Ik had niet gekund wat jij allemaal hebt gedaan de afgelopen manen, echt waar. Je stond er helemaal alleen voor toen Shrimpnose ziek werd.' Daarbij vond hij het stoer van haar dat ze haar rang had opgegeven, iets waar Bracken te trots voor zou zijn om te doen.


overnight Y9G9Zdeovernight Mg4QIKfovernight W98nbl5
l'appel du vide
Terug naar boven Ga naar beneden
Mouseplague
Med. cat apprentice
overnight AwVF0q5
Sans
343
Actief
“Sleeping doesn’t help this type of tired anymore.”

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: heks in training
Mouseplague
BerichtOnderwerp: Re: overnight   overnight Icon_minitimedo 9 mei 2024 - 23:25

and you were calling me soft, calling me gentle. I do not think you were paying attention.
I
was carving my name into your side

Het stond hem goed, de bloem. Het had precies dezelfde kleurenpalet als zijn ogen, waardoor het elkaar mooi complimenteerde. Maar Mouse had het gevoel dat alles wel bij Bracken zou staan. Mouse rolde met haar ogen toen de kater met zijn hoofd begon te draaien, alsof hij haar elke hoek van zijn verschijning wilde laten zien. Iets wat ze stiekem wel schattig vond - of gewoon de manier waarop hij het deed. Met een grijns die steeds breder werd door haar opmerking, en sprankelende ogen. Hij stopte met bewegen, zijn grijns veranderde in een zachte glimlach; en instemde met haar eerdere verklaring. Alsof dat nog niet genoeg was, onderbouwde hij zijn mening ook nog met hoe ze de afgelopen maanden was doorgekomen als voorbeeld.

Mousepaw lachte wat geforceerd. Ze wist dat hij het goed bedoelde. Maar in haar ogen was wat ze toen deed tijdens de ziekte helemaal niet stoer, het was gewoon... tja, haar plicht? Iets wat ze moest doen, of ze nu wilde of niet. "Dat was wel een moeilijke tijd, ja... maar ik stond er niet helemaal alleen voor; ik had gelukkig wel wat steun," zei ze terwijl ze hem de volgende paar planten overhandigde. "Ik ben blij dat jij er nog redelijk goed erdoorheen bent gekomen, ik was zo bang dat je net als zoveel anderen..."


Tell Me ♡︎ I’ll Be okay
Terug naar boven Ga naar beneden
Brackenfire
Member
overnight PxpEHT9
Camilla
225
Actief
love is fire

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior!
Brackenfire
BerichtOnderwerp: Re: overnight   overnight Icon_minitimema 13 mei 2024 - 23:21


overnight Kp705CI

Hoe Mouse er zelf ook over dacht, Bracken vond haar stoer. Tuurlijk was het haar plicht geweest met de rang die ze had toen, maar ze stond onder enorm veel druk, zelfs met steun van anderen. Bracken bewonderde haar ervoor en hij zou het haar blijven vertellen. Tot ze het eindelijk ging geloven. Hij glimlachte zacht bij haar woorden en liet zijn ogen naar beneden glijden naar het nieuwe bundeltje wat ze voor zijn poten legde. Hij was stil terwijl hij het bundeltje vouwde en haalde uiteindelijk zijn schouders op. 'Ik heb geluk gehad, denk ik. Ik was niet zo heel ziek als anderen, maar...' Hij had het vreselijk gevonden toen hij niks kon doen. Om anderen om hem heen nog zieker te zien zijn had hem alleen maar rotter laten voelen. Hij was niet zó ziek, maar toch had hij een tijdje geen taken mogen uitvoeren. 'Gelukkig zijn we er beiden goed doorheen gekomen,' glimlachte hij toen, haar weer aankijkend.


overnight Y9G9Zdeovernight Mg4QIKfovernight W98nbl5
l'appel du vide
Terug naar boven Ga naar beneden
Mouseplague
Med. cat apprentice
overnight AwVF0q5
Sans
343
Actief
“Sleeping doesn’t help this type of tired anymore.”

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: heks in training
Mouseplague
BerichtOnderwerp: Re: overnight   overnight Icon_minitimema 13 mei 2024 - 23:45

and you were calling me soft, calling me gentle. I do not think you were paying attention.
I
was carving my name into your side

Ze observeerde hem stilletjes, haar best doend om haar blik niet af te laten dwalen en gefocust te houden op zijn poten terwijl hij een nieuwe bundel voor haar samenstelde. Een soort kalmte daalde over haar neer; ze voelde zich niet ongemakkelijk of gedwongen om het gesprek gaande te houden. Ze had de bal naar hem gegooid, en als hij het even wilde vasthouden voordat hij het terug zou geven, was dat prima. Ze vond het niet erg om op hem te wachten. "Ik heb geluk gehad, denk ik. Ik was niet zo heel ziek als anderen, maar..." begon hij uiteindelijk. Mouse fronste lichtjes toen zijn stem langzaam wegviel. De emotie in zijn stem was duidelijk te horen, en dat raakte haar wel, ook al deed ze haar best om dat niet aan hem te laten zien. De kater ging verder - hij maakte zijn zin niet af, maar gaf wel een antwoord dat als een soort afleiding diende voor het onderwerp. Ze waren er allebei goed doorheen gekomen... gelukkig.

De grijze kattin trok aan haar mondhoeken en knikte op zijn woorden. "Dat is waar," sprak ze terwijl ze hem weer wat kruiden overhandigde, vooral basilicum. Maar deze waren niet giftig; de giftige planten zou ze voor het laatst bewaren en zelf wel behandelen, voor de zekerheid. "Ik heb je eigenlijk nog nooit gefeliciteerd met je nieuwe naam - dus bij deze dan," lachte ze zachtjes. "Ook al is het heel erg laat." Hoe lang was hij nu al een warrior? Zeker een paar manen. "Maar Fire past echt heel goed bij je, had het zelf niet beter kunnen kiezen."


Tell Me ♡︎ I’ll Be okay
Terug naar boven Ga naar beneden
Brackenfire
Member
overnight PxpEHT9
Camilla
225
Actief
love is fire

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior!
Brackenfire
BerichtOnderwerp: Re: overnight   overnight Icon_minitimema 13 mei 2024 - 23:56


overnight Kp705CI

Bracken dacht niet graag terug aan de tijd van de ziekteplaag. Aan zijn ziekte. De ziekte om hen heen, de dood. Het gaf hem rillingen als hij er weer aan terug dacht. Hoe ze allerlei Clanleden hadden verloren, ziek zien worden. Gelukkig waren er ook een heleboel weer bovenop gekomen, waaronder hijzelf, dank StarClan. Hij was nog lang niet klaar om in de sterren boven hen te jagen, daar was hij zeker van. Mouse stemde met hem in, wat de glimlach weer op zijn snoet toverde.

Hij was opgelucht toen Mouse zelf het onderwerp weer veranderde. Zijn glimlach werd breder bij haar woorden, zijn groene ogen sprankelde weer. 'Beter te laat dan nooit,' mauwde hij met een lachje en gaf haar weer een zacht duwtje tegen haar schouder. 'Maar thanks, ik ben er zelf ook heel blij mee.' Dat had Crystalstar goed uitgekozen, dacht hij tevreden. Fire, het paste echt bij hem. Er leek wel constant een vuurtje te branden binnen in hem, klaar om op avontuur te gaan, om zijn Clan en vrienden en familie te verdedigen en te helpen. Wat dan ook, Bracken had er energie genoeg voor. Hij begon maar niet over de naam van Mouse, die negeerde ze maar gewoon.


overnight Y9G9Zdeovernight Mg4QIKfovernight W98nbl5
l'appel du vide
Terug naar boven Ga naar beneden
Mouseplague
Med. cat apprentice
overnight AwVF0q5
Sans
343
Actief
“Sleeping doesn’t help this type of tired anymore.”

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: heks in training
Mouseplague
BerichtOnderwerp: Re: overnight   overnight Icon_minitimedi 14 mei 2024 - 0:10

and you were calling me soft, calling me gentle. I do not think you were paying attention.
I
was carving my name into your side

Mouse grinnikte toen hij haar een speelse duw gaf. Ja, beter laat dan nooit - toch voelde ze zich wel een beetje schuldig. Dat ze er niet voor hem was op dat moment, zoals ze er wel was geweest voor Kiwi en Mizzle. Die had ze meteen kunnen feliciteren met hun nieuwe namen. Maar ja, hij leek het haar in ieder geval niet kwalijk te nemen. Al had ze ook niet verwacht dat hij dat zou doen... zo zat de kater immers niet in elkaar. Hij beweerde zelf ook blij te zijn, wat de grijze poes deed glimlachen. Ze zou graag met hem ruilen; Mousefire klonk nog niet zo slecht... niet dat de lat erg hoog lag; in haar ogen was alles beter dan wat StarClan had gegeven, elke suffix was beter dan plague. "Misschien wordt je ooit wel Brackenstar," zei ze zachtjes, alsof het een taboe was om zelfs maar te suggereren dat haar moeder niet altijd aan het roer zou staan. Maar ze kon het niet helpen; als er een kat in hun generatie was die het ooit zo ver zou kunnen schoppen, dan was hij het.


Tell Me ♡︎ I’ll Be okay
Terug naar boven Ga naar beneden
 
overnight
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: