hank the skank



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 hank the skank

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Carrioncough
Deputy
hank the skank 4n8Baju
Beertje
603
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 73 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: hank the skank   hank the skank Icon_minitimezo 15 jan 2023 - 22:15

Gehoest schalde over het open water. Carrioncough was herstellende van de ziekte. Het had bijna zijn leven ontnomen, maar hij had zich erdoor kunnen jagen. Niet zoals de onfortuinlijke. Riverclankatten vielen als bosjes neer. Langs de rivier lagen aangespoelde dode vissen. Ze leden honger.

Dat was ook het enige waar hij aan kon denken terwijl hij langs de grenzen patrouilleerde. Honger, honger...

+ Boar
carrioncough


hank the skank B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Boar •
Member
hank the skank DPKsfdL
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Outsider
Boar •
BerichtOnderwerp: Re: hank the skank   hank the skank Icon_minitimedi 17 jan 2023 - 13:21

"The rage of a wild boar is able to spoil more then just one wood. It is powerful, unstoppable and will destroy."
De zwart-witte jonge Rogue, sleepte zich vermoeid voort. Hier en daar kon ze de blauwe plekken onder haar vacht voelen, ze had zicht een keer te vaak ergens tegen aan gestoten. Haar blauwe en gele oog sprankelden nog met de jeugdigheid maar niet met hoop. Ze sleepte zich voort, langzaam en gestaag. Ze was moe, ze had het koud en wilde niets liever dan weer terug naar de boerderij waar ze een poosje onderdak had gehad. Totdat de smerige kater zijn territorium had willen maken, ze was te jong geweest om te vechten. Amper zeven Moons en ze had haar hele familie al verloren aan het onbekende. Waren ze nog in leven, dat zou enkel de Tribe of Endless Hunting weten. Echter was de kans groter dat Starclan het wist, immers kwamen haar beide ouders oorspronkelijk vanuit een Clan. Niet dat het haar bekend was.

Gehoest vanaf de overkant deed haar langzaam haar kop heffen. Er was geen emotie in haar houding te lezen. Ze was simpelweg te moe, en had nooit geleerd om emoties te onderzoeken, te begrijpen. Emoties waren voor Queens. Niet voor jong katten die moesten jagen. Langs de rivier stonk het naar rottende vis, waardoor ze haar mond niet durfde te openen. Ze had dit nog nooit gezien, verward keek ze naar de oever haar oortjes gleden in haar nek. Dit stonk, aan alle kanten. Ze schudde haar vacht uit, ze kon imposerend zijn voor haar leeftijd, immers was ze gebouwd als een bruut. Echter lieten de ribben die door haar vacht heen staken, duidelijk weten dat ook zijzelf het moeilijker had. Ze opende uiteindelijk haar bek. "Is dat normaal?" Vroeg ze terwijl ze naar een vis wees met een poot en haar snorharen optrok. Ze had nooit gejaagd op vis. Eerder op muizen en ander ongedierte rondom de boerderijen. Vermoeid keek ze om zich heen. Teveel nieuwe geuren, de Tribe was nooit echt haar huis geworden naar het drama. Echter miste ze iets, al had ze discipline genoeg om zich enkel op haar leven te focussen.



hank the skank Boar
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
hank the skank 4n8Baju
Beertje
603
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 73 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: hank the skank   hank the skank Icon_minitimeza 21 jan 2023 - 12:05

Hij hief zijn kop geschrokken op. Zijn blauwe ogen gleden over de rivierkant waar hij het stemmetje had gehoord. Een kleine, magere kitten keek hem aan met twee verschillende kleuren ogen. Wat mooi, merkte hij op. Carrioncough keek van haar naar de vis en terug. Een zachte zucht verliet zijn bek. "Nee, normaal moeten ze mooi zwemmen door de rivier."
carrioncough


hank the skank B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Boar •
Member
hank the skank DPKsfdL
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Outsider
Boar •
BerichtOnderwerp: Re: hank the skank   hank the skank Icon_minitimeza 21 jan 2023 - 16:37

"The rage of a wild boar is able to spoil more then just one wood. It is powerful, unstoppable and will destroy."
De zwart-witte jonge Rogue, was stiekem blij dat ze die dag een klein muisje had weten te vangen. Ze wist dat zolang er muizen waren die zich toch in de sneeuw toonden, ze uiteindelijk voedsel zou krijgen. De muizen waren echter niet zo dik en rond als die ze in de graanschuur had gevangen. Wellicht omdat er simpelweg minder eten was voor ze. Haar blauwe en gele ogen hoorde de zachte zucht over de lippen van de kater rollen. Hij antwoordde, iets dat ze stiekem niet had verwacht. Verrast schoten haar oortjes dan ook omhoog. De meeste katten, zeker Rogues, hadden in deze koude geen tijd voor een vriendelijk woordje. Ze vochten om gebied, om prooi. Dat was ook waarom ze haar prooi altijd verstopt hield.

"Nee, normaal moeten ze mooi zwemmen door de rivier." Legde de kater uit waardoor haar oortjes langzaam iets zakten. "Ik heb nog nooit zoveel vissen op een plek gezien." Mauwde ze zacht, haar stem kalm en de woorden klonken iets langer doordat ze langzaam sprak, bijna twijfelend. Wellicht ook omdat zelfs in haar jonge leeftijd kon bevatten dat zoveel dode vissen niet goed konden zijn.

Even schoof ze met haar poten door de sneeuw voordat ze zich plots omdraaide en een paar vossen lengtes verderop wat sneeuw verschoof om voorzichtig het muisje op te pakken. Langzaam scharrelde ze voorzichtig naar de  rivier toe terwijl ze haar staart onzeker tegen haar achterpoot aan tikte. Ze kneep haar oogjes kort samen. "D-delen?" Vroeg ze onschuldig. Immers zat ergens de opvoeding die ze had gehad nog in haar. Misschien dat hij het aanbod aan zou nemen. Ze miste wellicht meer dan ze ooit wilde toegeven een vriendelijke stem naast die van haar. Ze was eenzaam, al zou ze dat nooit toegeven.


hank the skank Boar
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
hank the skank 4n8Baju
Beertje
603
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 73 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: hank the skank   hank the skank Icon_minitimeza 21 jan 2023 - 16:52

Carrioncough knikte instemmend. Hij ook niet. De rivier was al eerder ziek geweest maar niet op deze manier. Aan zijn poten, die net niet het water aanraakten lagen er zeker al tien. Ze dobberde zachtjes op de kalme rivier. Bij haar volgende woorden keek hij weer op naar haar. Het kleinste muisje dat hij ooit gezien had bungelde aan haar klauwen. Ze zag er eerlijk uit en heel even twijfelde hij om het aan te nemen. Carrioncough waadde door de rivier die op deze plek ondiep was. Het ijskoude water trok aan zijn niet-waterbestendige vacht. Eenmaal hij aan de overkant was schudde hij deze uit, een eindje van haar vandaag zodat ze geen douche kreeg. Nu hij voor haar stond was ze nog kleiner. Ze had krachtige achterpoten, dat kon hij zo zien en een bredere bouw dan de Riverclankittens, maar ook mager. Hij glimlachte, maar behield zijn afstand. "Hou maar zelf. Ik zou er toch niet van eten, alles gaat eerst naar de kittens, doe moeders en de ouderen."
carrioncough


hank the skank B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Boar •
Member
hank the skank DPKsfdL
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Outsider
Boar •
BerichtOnderwerp: Re: hank the skank   hank the skank Icon_minitimeza 21 jan 2023 - 17:04

"The rage of a wild boar is able to spoil more then just one wood. It is powerful, unstoppable and will destroy."
Boar rolling through mud keek de zwart-witte kater aan. Hij had een totaal andere bouw, maar zijn littekens lieten ergens zijn ongekende kracht zijn. Hij zou niet verslagen zijn door de vijandige kater die haar plekje op de boerderij gestolen had. De kater waadde door het water heen, iets dat zijzelf niet zou hebben gedurft. Zodra hij in de buurt van haar was, schudde hij zichzelf op een afstandje uit. Ze voelde zich een stuk kleiner bij hem in de buurt waardoor haar ogen groter werden. Tegenover hem, was ze nog minder. Ze slikte langzaam terwijl hij op een zorgvuldige afstand van haar bleef staan. Zijn glimlach deed haar staart langzaam zwiepen terwijl ze hem twijfelend terug knikte. "Hou maar zelf. Ik zou er toch niet van eten, alles gaat eerst naar de kittens, doe moeders en de ouderen." Ze keek hem met grote ogen aan, voordat haar blik ietwat somber werd.

"Kittens?" Klonk er voorzichtig, bijna bezorgd. Heel langzaam duwde ze het muisje met haar neusje naar hem toe. "M-misschien vang ik er nog wel eentje. Morgen." Fluisterde ze, terwijl het duidelijk was dat ze loog. Op haar leeftijd was elke vangst enorm veel geluk. Natuurlijk kon ze nog een keer geluk hebben, maar haar opmerking was duidelijk veelte optimistisch. "Mijn naam is Boar rolling through mud. Al mag je mij Boar noemen." Haar krachtige naam paste bij haar bouw, zeker als ze gezond doorvoed zou zijn geweest. Haar snorharen trokken langzaam terwijl ze haar blik voorzichtig naar de oevers wendde. Bedachtzaam, maar misschien ook angstig. Wat als ze niet krachtig en vijandig genoeg was? Zou hij dan prooi van haar stelen, zoals... Ze schudde even haar kop voordat ze heel voorzichtig een tong over haar poot schraapte. Ze negeerde het knorren van haar maag, kittens gingen altijd voor. Zelfs al was ze, en zou ze in haar ogen nooit, een overgevoelige moeder worden. Kittens zorgden voor teveel emoties, en die kon zij nu net niet altijd makkelijk plaatsen.


hank the skank Boar
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
hank the skank 4n8Baju
Beertje
603
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 73 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: hank the skank   hank the skank Icon_minitimevr 27 jan 2023 - 23:25

Carrioncough keek haar even zijdelings aan en keek dan naar de muis. Het was een aanlokkelijk voorstel. De clan had voedsel nodig. Zijn blik gleed weer naar haar gezichtje. Een triber! Natuurlijk, hij had de lichaamsbouw meteen moeten herkennen. "Dag Boar. Ik ben Carrioncough en eh... ze noemen mij meestal Carrioncough," miauwde hij met een vleugje humor in zijn stem. Zijn wenkbrauw dook een beetje naar beneden. "Zeg eens Boar rolling trough mud, hoe goed kan jij jagen?" Misschien was dit wel de oplossing. Katten die konden jagen in ruil voor een onderdak. Hoewel dit dan de zoveelste mond zou zijn die gevuld moest worden, was het voor hem aantrekkelijker om iemand in te nemen die de clan van dienst zou zijn.
carrioncough


hank the skank B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Boar •
Member
hank the skank DPKsfdL
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Outsider
Boar •
BerichtOnderwerp: Re: hank the skank   hank the skank Icon_minitimeza 28 jan 2023 - 22:09

"The rage of a wild boar is able to spoil more then just one wood. It is powerful, unstoppable and will destroy."
Boar rolling through mud keek de kater met een lichte afwachtende blik aan. Hij leek niet op de standaard boerderijkat, ook niet op een angstige Kittypet, wat hij wel was, daar kon ze moeilijk over oordelen. Ze kende hem niet, ze herkende enkel het feit dat hij een van de weinige katten was die niet direct vijandig op haar was. Die haar ook niet meteen betuttelend aansprak, zoals de Rogue had gedaan die haar weg had gejaagd. Hi dacht dat omdat ze jong was, ze weinig kon. Niks kon, dat hij meer kon vangen, dat hij zijn territorium daar kon vestigen omdat hij vaker had gevochten. De littekens op zijn gezicht zou ze ook niet snel vergeten. Al had deze kater ook flink wat littekens, maar hij oogde, kalmer, beheerster. "Dag Boar. Ik ben Carrioncough en eh... ze noemen mij meestal Carrioncough," Mauwde de kater met een vleugje humor in zijn stem. De jongere kattin grinnikte even zachtjes, immers was het ook niet echt een naam die ze onmogelijk in een keer snel uit kon spreken. Niet zoals Boar rolling through Mud. Zijn wenkbrauw trok naar beneden, zijn blik werd serieus. "Zeg eens Boar rolling trough mud, hoe goed kan jij jagen?" Vroeg de kater waarop ze diep in ademde.

"Wat is goed? Ik heb een poosje op een boerderij geslapen en daar waren veel muizen. Daar heb ik geleerd ze te vangen. Ik ben natuurlijk niet de beste. Ik ben nog niet zo ervaren, maar ik geef ook nooit op. Anders overleef je het niet." Het was simpel, als ze op zou hebben gegevente leren te jagen, dan zou de koude haar het leven hebben genomen en haar uitgemergelde lichaam tot rust te zijn gelegd in het diepe sneeuw. Echter leefde z enig, ondanks de lange reis in de koude. Ze gaf niet op, de sprankeling in haar ogen gaf dat ook aan, ze was ergens diep van binnen duidelijk een levendige kattin. "Het ligt er aan hoeveel ik kan vinden. Soms faal ik soms slaag ik." Dat was de waarheid, ze moest geluk hebben, de wind moest goed staan met sommige prooidieren en met anderen moest ze precies op de goede grond lopen die niet de trillingen doorgaf. Haar ogen gleden naar haar poten terwijl ze langzaam over een voetje likte.


hank the skank Boar
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
hank the skank 4n8Baju
Beertje
603
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 73 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: hank the skank   hank the skank Icon_minitimezo 29 jan 2023 - 15:54

Hij knikte bedachtzaam. Waar ben je mee bezig Carrion? Weifelend keek hij naar de overkant van de rivier. "Wie heeft jou die jachttechnieken geleerd?" Hij voelde in zijn aderen dat dit goed was. Waarschijnlijk zou een deputy dit eerst moeten bespreken met zijn leider, maar hij verloor steeds meer grip op Crystalstar. Ze wilde Starclanverdomme een oorlog ontketenen, nee dan koos hij liever voor de minder invasieve opties.
carrioncough


hank the skank B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Boar •
Member
hank the skank DPKsfdL
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Outsider
Boar •
BerichtOnderwerp: Re: hank the skank   hank the skank Icon_minitimewo 1 feb 2023 - 9:14

"The rage of a wild boar is able to spoil more then just one wood. It is powerful, unstoppable and will destroy."
Boar rolling through mud waste rustig haar pootje verder. Immers had ze geen idee hoe ze zich verder een houding moest geven. De kater leek bedachtzaam, wellicht zou niet elke Rogue vrijwillig haar prooi af staan voor kittens. Het was iets waar ze zelfs met haar hongerige maag niet over na had hoeven denken. "Wie heeft jou die jachttechnieken geleerd?" De jonge kattin keek hem aan terwijl haar blauw en gele ogen sprankelden in trots. "Ik heb het mijzelf aangeleerd. Er waren zoveel muizen dat als ik een keer miste ik aan het einde van de dag wel een keer raak zou hebben." Legde de kattin uit terwijl ze haar pootje weer voorzichtig neer zette. Het was wellicht een eentonig dieet maar ze leefde er door. Haar oortjes liet ze langzaam zakken. "De Tribe was onrustig. Mijn broer en zus waren vertrokken en ik uiteindelijk ook. Ik ben niet zoals de andere Rogues." Onhandig wreef ze haar kop langs haar andere poot terwijl haar staart zeer rustig bewoog. "Wat is mijn doel Carrioncough als ik niemand heb om voor te zijn?" Fluisterde ze een beetje promptverloren.


hank the skank Boar
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
hank the skank 4n8Baju
Beertje
603
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 73 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: hank the skank   hank the skank Icon_minitimevr 10 feb 2023 - 1:35

De zwart-witte deputy keek haar met een vonkje van nieuwsgierigheid aan. Een rogue van de tribe hmm. Onrustig? Er dwarrelde allerlei gedachten door zijn kop. Hij stond recht en zakte in de positie om op een muis te jagen. Compact en stevig. Een muis keek vooral met zijn zwarte kraaloogjes rond en hoewel je je licht moest bewegen was het anders dan bijvoorbeeld jagen op een konijn. "Doe mij eens na." Zijn stem trilde een beetje van spanning. Wat hij deed was fout, maar zo juist in zijn ogen. Hij zou deze poes trainen tot een goede jaagster om misschien de clan te versterken. Misschien was zij de eerste van velen...
carrioncough


hank the skank B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Boar •
Member
hank the skank DPKsfdL
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Outsider
Boar •
BerichtOnderwerp: Re: hank the skank   hank the skank Icon_minitimewo 1 maa 2023 - 19:39

"The rage of a wild boar is able to spoil more then just one wood. It is powerful, unstoppable and will destroy."
Boar rolling through mud was nergens bang voor, wellicht kittens uitgezonderd. Niet omdat ze hen niet aan kon, maar omdat ze zag hoe alle Queens, of de meeste extreem zacht werden. Alsof enkel zachtheid de kittens zou kunnen redden van de keiharde wereld. Ze was geschapen om zichzelf te redden, dat was duidelijk. Ze was koppig en sterk, juist omdat ze zichzelf had moeten redden. Boar keek toe terwijl de kater door zijn poten been zakte in een stevige positie. "Doe mij eens na." Soepel als enkel een jonge kattin kon zijn, en wellicht door haar ervaring op muizen te jagen leek de houding haar relatief goed af te gaan voor haar leeftijd. Ze knikte enkel. Zijn Clan had meer voedsel nodig, haar eigen maag ook maar ze negeerde de leegte die haar maag deed grommen. Al was het een extreem zacht geluid, het was meer een gevoel dan iets anders. Wellicht, wellicht als er betere tijden kwamen dat ze dan met trots terug kon kijken op het feit dat ze het had gered. Voor nu echter was ze aandachtig op de oudere kater. Hij wilde haar iets laten zien, of wilde haar iets leren. Ze had al lang geleerd dat dat soort dingen niet genegeerd moesten worden. Elk klein dingetje kon helpen, in haar overleving.


hank the skank Boar
Terug naar boven Ga naar beneden
 
hank the skank
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: