I'm lost



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm lost

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Falconstrike
Member
I'm lost SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: I'm lost   I'm lost Icon_minitimedo 8 dec 2022 - 19:52

Hij had Winter vlakbij het kamp afgezet. Zo dicht mogelijk als hij kon. Verder dan dat kon hij nog niet, dat wist hij zeker. Hij kon de clan niet onder ogen komen, niet op deze manier. Niet met zijn vacht vol met bloed van een rogue die hij had vermoord. Hij had een kat vermoord. Hij kon het niet, niet nu. Vanaf het moment dat hij zijn broertje had verdedigd had hij een keuze gemaakt. Een keuze die hij niet meer terug kon nemen. Het was een lange reis en onderweg moest hij even stoppen om zoveel mogelijk zijn eigen wonden te behandelen. In ieder geval dat de wonden stopten met bloeden, dat hij verder kon lopen. Zijn hart diep in zijn lichaam, iedere stap was dichter naar wat hij niet zo snel had willen doen. Hij wilde dat hij een betere medicine cat had kunnen zijn, dat was hij niet. Hij had Routnose gefaald, nadat hij haar zo had uitgefoeterd over het feit dat ze de dood van Gorsekit had verzwegen. Maar zo zou hij niet zijn. Hij ownde het nu. Hij zag zijn eigen consequenties in en hij ownde het, hoeveel pijn het ook deed. Hij strompelde de grot in, zijn lichaam zwaar. Zou StarClan hem nog voor deze keer kunnen accepteren? Hij betwijfelde het. Hij ging langzaam liggen en keek naar de steen die hem ooit zoveel wijsheid bracht. Een trillerige zucht verliet zijn bek, waarna hij zijn neus tegen de steen aan legde en zijn ogen sloot.

Zijn ogen opende zich in een groot veld. Zijn lichaam boven geheeld. En hoewel zijn lichaam pijnvrij was, was zijn hoofd dat niet. Hij voelde zich zwaar. Winter was het waard geweest, maar hij zou liegen als hij zou zeggen dat hij dit niet had gewild. Dat hij hier voor de allerlaatste keer zou staan. ”Ik hoef denk ik niet uit te leggen waarom ik hier ben, of wel?” sprak hij met een verdrietige glimlach.
- Gorse


그대는 나의 이야기였다
I'm lost Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gorsepaw
StarClan
I'm lost Unknown
Renske
538
Actief
⋆ Innocent people are not fools. They just think everyone has a heart ⋆

CAT'S PROFILE
Age: ▸ Died at 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Gorsepaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm lost   I'm lost Icon_minitimedo 8 dec 2022 - 20:27


I'm lost Little_Gorse_trans
How can the light that burned so brightly, suddenly burn so pale?

Gorsepaw was als bevroren geweest toen hij bij dat gevecht aanwezig was. Het haalde slechte herinneringen naar boven die oude littekens open haalden. En net als toen, had hij er nutteloos bij gestaan. Hij had Falconstrike moeten helpen, een teken moeten geven, de hemel open moeten scheuren. Iets. Maar nee, Gorsepaw was nog altijd even laf als toen. Hij kon alleen staan met grote ogen hoe de grond en Falcon's vacht rood kleurden. De enige troost was dat hij een geest was, dus ze konden nu niet getuige van zijn lafheid zijn.

Nee, Gorsepaw zijn wijze raad kwam altijd te laat. Dus toen hij merkte dat Falconstrike omkeerde en realiseerde waar hij naar op weg was, stokte de adem in zijn keel. Hij kwam naar hem. Wat kon hij hier nog van zeggen? Hoe kon hij ooit deze hartenpijn wegnemen? Oh hij zou proberen, het enige wat hij nog kon doen. Hij zou liegen, hij zou pleiten met de duivel, hij zou de regels verleggen als het ervoor zou zorgen dat zijn Falconstrike zichzelf niet zo zou verscheuren vanbinnen.

Gorsepaw had een bloemenveld voor hem gekozen om in wakker te worden, maar ook hij kon nu niet de kracht verzamelen om het kleurenpallet oogverblindend te maken. Zelfs in StarClan leek het soms leafbare te worden. Gorsepaw zijn hart brak bij het zien van die verdrietige glimlach, hoe zijn zielsverwant probeerde zichzelf groot te houden. Het hoefde niet, niet voor hem. Hij kende hem door en door, misschien wel beter dan hij zichzelf kende. ‘‘Het was hem of jou,’’ prevelde Gorsepaw zachtjes. ‘‘Alsjeblieft, geef jezelf niet de schuld.’’ Gorsepaw durfde zijn vriend nog niet in zijn poten te nemen, bang dat Falconstrike tegen hem in zou gaan.



I'm lost Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
I'm lost SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: I'm lost   I'm lost Icon_minitimedo 8 dec 2022 - 20:36

Het bekende veld vol bloemen was voor hem. Een plek waar hij zoveel vrede kon vinden altijd, maar nu zo zwaar voelde. Wetende dat de volgende keer dat hij dit zou gaan zien een moment zou zijn wat nog een tijd zou gaan duren. De dag van zijn dood zou hij dit pas zien. Gorse vertelde hem dat het hem of de rogue was geweest, dat hij niet zichzelf de schuld zou moeten geven. Falcon schudde langzaam zijn kop, waarna zijn blik naar zijn poten gleed. ”Ik had er vrede mee gehad als ik het alleen was geweest, als hij mij alleen kwam halen.” sprak hij zachtjes tegen Gorse. Als dat zijn consequentie zou zijn geweest, dan had hij dat volledig geaccepteerd. Dan had hij zijn lot geaccepteerd. ”Ik kon niet… Ik moest Winter beschermen..” fluisterde hij zachtjes terwijl tranen zijn ogen vulde. ”En heb daarmee de medicine cat code gebroken.” Hij wilde niet iemand zijn die de regels brak. Na alles wat WindClan had meegemaakt, was dit iets om het goed te maken. Hiermee kon de Clan hem accepteren, hij ownde de consequenties meteen. Hij hield het niet geheim, hij ontweek het niet. ”Ik ben hier om mijn rang op te geven als medicine cat.” sprak hij zacht, maar resoluut.


그대는 나의 이야기였다
I'm lost Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gorsepaw
StarClan
I'm lost Unknown
Renske
538
Actief
⋆ Innocent people are not fools. They just think everyone has a heart ⋆

CAT'S PROFILE
Age: ▸ Died at 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Gorsepaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm lost   I'm lost Icon_minitimedo 8 dec 2022 - 20:46


I'm lost Little_Gorse_trans
How can the light that burned so brightly, suddenly burn so pale?

Gorsepaw wist dat hij niet zou instemmen. Er was waarschijnlijk geen enkel woord dat hem zou kunnen troosten, die die innerlijke wervelwind in hem kon dwingen te gaan liggen. En de woorden die volgden waren zo zwaar. Nee! Gorsepaw wilde tegen hem schreeuwen dat hij nooit zo mocht denken. Hij moest nog manen en jaren leven. Zijn leven had zoveel potentie. Hij had zoveel liefde nog om te geven. Maar Gorsepaw was niet in staat zijn stem te verheffen. Nooit zou hij dat kunnen tegen Falconstrike.

In plaats daarvan kon hij enkel met een zachte, trillende stem spreken. ‘‘En je hebt hem beschermd.’’ Gorsepaw stapte naar voren toen de tranen begonnen te komen. ‘‘Ik ben zo.. trots,’’ probeerde de jonge kater nog. Maar hij wist dat er niets meer aan te winnen viel en merkte dat voor de zoveelste keer Falconstrike zoveel nobeler en dapperder was dan hij was. Helemaal toen de woorden kwamen, dat hij zijn rang neer wilde leggen. Gorsepaw snikte zachtjes, omdat hij dat helemaal niet wilde. Opnieuw was hij egoïstisch. Want als Falconstrike niet meer medicine cat was, dan zouden ze niet meer kunnen spreken. En hij wilde deze gesprekken niet missen, ook al waren ze altijd zo geladen. Het was een geschenk van de sterren om hem zo nu en dan te kunnen zien, te ruiken, te voelen.

‘‘Is er niets wat ik kan zeggen om je gedachten te veranderen?’’ smeekte Gorsepaw. ‘‘Je weet dat je fout bent. Je bent eerlijk, je bent de nobelste kat die ik ken, Falconstrike. De regels zijn- Er kunnen uitzonderingen zijn.’’ In andere woorden: alsjeblieft Falcon, blijf bij me, ik kan je niet nog eens verliezen.



I'm lost Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
I'm lost SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: I'm lost   I'm lost Icon_minitimedo 8 dec 2022 - 20:54

Hij wist dat dit het einde zou zijn. Hij wist dat dit de laatste keer zou zijn dat hij zijn beste vriend en de liefde van zijn leven zou zien. Gorse vertelde hem dat hij hem had beschermd en hij knikte zachtjes. Hij had hem beschermd, familie zou altijd bij hem op nummer één staan. Nu en altijd. Gorse zei dat hij trots op hem was, waarop er langzaam tranen langs zijn wangen begonnen te lopen. De kleine kater snikte toen hij sprak dat hij hier was om zijn rang als medicine cat neer te leggen. Hij wist dat dit ook moeilijk zou zijn voor hem. De laatste keer met hun twee samen, voorlopig. De kater smeekte hem of hij zijn gedachte zou kunnen veranderen, dat hij wist dat hij fout was, dat hij eerlijk was en de nobelste die hij kende. Hij glimlachte met een waterige glimlach naar de jonge kater, hij kon geen uitzondering zijn, hij was niet zo. Hij drukte zachtjes zijn neus tegen het voorhoofd van de jonge kater, terwijl tranen langs zijn wangen gleden. ”Je weet dat het niet kan, Gorse..” fluisterde hij zachtjes met een trillende stem. ”Ik kan niet mijn taak uitvoeren wetende wat ik heb gedaan. Ik ben niet zoals haar.” sprak hij zachtjes, zijn ogen dichtknijpend terwijl hij een poot om de jonge kater heen sloeg om hem dicht tegen zich aan te trekken. Nog één keer, terwijl het nog kan. ”Dit zal voorlopig de laatste keer zijn…” sprak hij zachtjes. Daarna was het aan Storkpaw. En StarClan, hij wist dat ze het goed zou doen, dat hij haar goed had opgeleid. Al had hij nooit in deze situatie willen zitten, niet op deze manier.


그대는 나의 이야기였다
I'm lost Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gorsepaw
StarClan
I'm lost Unknown
Renske
538
Actief
⋆ Innocent people are not fools. They just think everyone has a heart ⋆

CAT'S PROFILE
Age: ▸ Died at 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Gorsepaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm lost   I'm lost Icon_minitimedo 8 dec 2022 - 21:03


I'm lost Little_Gorse_trans
How can the light that burned so brightly, suddenly burn so pale?

En opeens was het hij die getroost moest worden. Er waren ook zo weinig woorden die nog gezegd konden worden. Falcon had zijn keuze gemaakt, en hij was onvermurwbaar. Gorsepaw keek naar hem op en zag de tranen over zijn wangen stromen terwijl hij zijn neusje tegen zijn voorhoofd aan duwde. Gorsepaw tilde een pootje op en streelde zijn wangen droog, de kleine druppeltjes sprankelden in het sterrenlicht. Maar al snel waren zijn ogen weer gevuld, en zo waren die van Gorsepaw. ‘‘Niemand is zoals jij,’’ sprak hij hees.

En voordat hij het wist, was hij in een innige omhelzing verstrengeld. Gorsepaw duwde zijn gezicht gewillig in de vacht van zijn zielsverwant. ‘‘Nee,’’ protesteerde hij toen Falconstrike zei dat het de laatste keer zou zijn. ‘‘Nee, nee, nee,’’ herhaalde hij keer op keer gedempt in de vacht van zijn vriend, zijn kop dicht tegen zijn hart aan. Oh, als hij de tijd nu terug zou kunnen draaien. Dan had hij nooit die sprong gemaakt. Als hij geweten had dat Falconstrike ooit van zijn rang af zou stappen, dan had hij die manen op hem gewacht. Dan hadden ze samen kunnen zijn. ‘‘Ik vind wel een manier,’’ miauwde hij standvastig. Met tegenzin worstelde hij zich uit de poten van zijn vriend om hem recht aan te kijken. ‘‘Ik beloof het.’’



I'm lost Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
I'm lost SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: I'm lost   I'm lost Icon_minitimedo 8 dec 2022 - 21:15

Zijn wangen werden droog gewreven door het pootje van Gorse, maar veel hielp het niet met de tranen die over zijn wangen bleven stromen. Gorse zei dat niemand zoals hem was, waarop Falcon zachtjes, geluidloos lachte. Gorse duwde zijn kop meteen in zijn vacht, tegen zijn borstkas en Falcon voelde zijn hart gewoon breken. Hij wilde hier niet weg. Hij wilde snel weer terug komen. Hij wilde niet weg van Gorse. Zijn hele lichaam schreeuwde naar hem, dat hij niet terug wilde naar de Clan die voor altijd anders naar hem zou gaan kijken. Gorse begon meteen te protesteren op zijn woorden, bleef ‘nee’ zeggen in zijn vacht terwijl Falcon hem dicht tegen zich aan hield. Dit zouden de langste manen van zijn leven worden. De langste tijd die hij ooit zou spenderen. De kater sprak dat hij een manier zou vinden, dat hij het beloofde en Falcon voelde zichzelf breken. ”Ik hou van je Gorse,” sprak hij zachtjes met een trillende stem terwijl hij de kater dichter tegen zich aan trok en zijn kop tegen hem aan legde. ”Ik hou zo zielsveel van je… Het spijt me zo.” sprak hij snikkend tegen de kater. Nu kon het eindelijk gezegd worden. Nu hij zijn rang zou neerleggen mocht hij weer houden van, was het legaal om van anderen te houden. Ook als het betekende dat hij hem voor zo’n lange tijd niet meer zou gaan zien. In zijn hart, zou het altijd Gorse zijn. Niemand anders. En eindelijk kon hij het zeggen. Een duidelijke finale aan zijn rang. Een tweede regel die zou zijn overtreden.


그대는 나의 이야기였다
I'm lost Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gorsepaw
StarClan
I'm lost Unknown
Renske
538
Actief
⋆ Innocent people are not fools. They just think everyone has a heart ⋆

CAT'S PROFILE
Age: ▸ Died at 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Gorsepaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm lost   I'm lost Icon_minitimedo 8 dec 2022 - 21:26


I'm lost Little_Gorse_trans
How can the light that burned so brightly, suddenly burn so pale?

Gorsepaw wist dat hij bereid was een levensduur op hem te wachten. Hij had het hem altijd al voorgenomen, maar dat was nog met de wetenschap dat hij hem zo nu en dan kon spreken, kon helpen, hem op het rechte pad kon houden. En hij had gefaald en nu zou StarClan wel heel stil worden zonder hem. De bloemen zouden nooit meer zo mooi bloeien, de sterren nooit meer zo fel schijnen. Levenslang leek nu een eeuwigheid, maar het was niets op de eeuwigheid die ze ooit samen zouden kunnen hebben. Voor nu zou hij Falconstrike gelukkig moeten zien worden op afstand.

Daarom deden zijn woorden hem des te meer pijn. Gorsepaw had er altijd op gehoopt ze te kunnen horen, zo rauw en echt als ze nu klonken. Maar hoewel hij zich gelukkig voelde, brak zijn hart in duizenden stukjes. De liefde was beantwoord, maar onbereikbaar. Gorsepaw duwde zijn voorhoofd strak tegen de zijne, zijn betraande ogen weerspiegeld in de zijne. ‘‘Het spijt mij ook,’’ prevelde hij. ‘‘Dat ik je niet beter heb kunnen begeleiden.’’ Een waterige glimlach kwam op zijn lippen. ‘‘En ik hou ook van jou,’’ voegde hij alsof het een bijzaak was eraan toe. ‘‘Meer dan wie dan ook.’’

En na die woorden duwde hij teder zijn neusje tegen de zijne. Nu niet als een manier om hem een naam te geven, om hem te begroeten, om hem terug te sturen naar het land van de levende. Maar innig, intiem en iets wat hij in zijn stoutste dromen had voorgesteld maar nooit had gedurfd. Maar hij zou nooit weer de kans krijgen, dus zijn verlangen nam het van hem over. Eén eerste en laatste keer.



I'm lost Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
I'm lost SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: I'm lost   I'm lost Icon_minitimedo 8 dec 2022 - 21:36

Het was confronterend om het nu te zeggen, maar hij wilde niet weg gaan zonder ze te zeggen. Hij wilde niet wachten tot het weerzien. Hij moest het nu zeggen, nu hij niet meer een medicine cat was. Ook al konden ze niet samen zijn. Ook al zou het nog manen duren voordat ze samen konden zijn… Het speet hem ook, waarom speet het hem? Hij sprak dat hij hem beter had moeten begeleiden en Falcon schudde zijn kop. Hij had alles gedaan wat hij had kunnen doen. Gorse sprak dat hij ook van hem hield, meer dan ook. En meer kon hij niet zeggen of doen, want Gorse drukte zijn neus tegen de zijne aan en tranen nog steeds zijn ogen verliet. Hij keek naar de kater voor hem terwijl alles langzaam donkerder werd, voor de laatste keer hem kunnen zien, waarna hij met een tevreden glimlach zijn ogen sloot. Hij had vrede met zijn besluit.


그대는 나의 이야기였다
I'm lost Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gorsepaw
StarClan
I'm lost Unknown
Renske
538
Actief
⋆ Innocent people are not fools. They just think everyone has a heart ⋆

CAT'S PROFILE
Age: ▸ Died at 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Gorsepaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm lost   I'm lost Icon_minitimedo 8 dec 2022 - 21:43


I'm lost Little_Gorse_trans
How can the light that burned so brightly, suddenly burn so pale?

En zo was het geschiedde. Een kleine schud van zijn kop, een laatste keer samen met elkaar. Eén laatste blik in zijn betraande ogen, beide wetende dat dit het einde was. Dit was het einde van hun... wat het ook was wat ze hadden. Het was voorbij. Falconstrike begon te vervagen, zijn lichaam niet langer tastbaar en Gorsepaw brak in duizend stukken. De grond zakte onder zijn poten vandaan, toen de rood-witte kater nu voor eeuwig uit StarClan zou verdwijnen. En hij wilde hem ook niet weer zien, want dat betekende zijn dood. Maar oh hoe graag hij hemel en aarde wilde verschuiven om dit vaarwel uit te moeten stellen.

En toen was hij alleen. Een klein hoopje ellende in een tot de horizon strekkend veld. Gorsepaw zakte door zijn poten terwijl het verdriet hem overmande. Stilletjes krulde hij zich op in de plek waar Falconstrike was verdwenen en huilde geruisloos zijn gebroken hart leeg. Gorsepaw zou er voor dagen liggen, terwijl hij de laatste geuren en tekens van Falconstrike zou koesteren. Hij zou er liggen totdat de bloemen over hem heen zouden groeien. En hij zou er wachten totdat hij ooit weer herenigd zou worden met de liefde van zijn leven.



I'm lost Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm lost
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: StarClan territory :: StarClan-
Ga naar: