Chapter Six



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Chapter Six

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leopardspirit
Member
Chapter Six ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Chapter Six   Chapter Six Icon_minitimedi 30 aug 2022 - 0:48

Carnation Killer

"You wanted the truth. Or are you afraid of it now?"

Hello my son,
Mijn streven was nooit om een goed vader voor jou te zijn. Net zoals dat jij nooit een normale warrior zal worden. Je leven staat voor je uitgestippeld en het potentieel staat in je aders gesneden. Jij bent deel van hetgeen wat deze clans aanbidden. Waar ik als een god voor je sta, ben jij onderdeel van dit grotere geheel. Als een middenweg tussen de moraliteit en de sterren boven je, dat was mijn geschenk naar jou. Ik heb je gespaard van de pijnen die ik heb moeten doorstaan. De pijnen van verlies, van haat en afschuw. Ik heb angst gekend, dat zal ik je bekennen. De vuilste wezens van deze wereld hebben mijn hielen gebeten en mij achterna gejaagd. En zelfs nu, hoe dichter ik kom tot mijn ware plek, de meer mijn fysieke vorm moet afzien. Mijn kop brandt als hun licht, mijn jongen. En deze pijn brengt mij dichter tot hun. Tot wat ik werkelijk ben. Het is lastig, dat geef ik eerlijk toe. En ik verwacht niet dat jij mijn wijsheid in een opslag zal begrijpen. Maar mijn jongen, ik zal je alles leren wat ik weet. Ik zal jou mijn wijsheid, mijn wijsheid van iedere maanslag, bijbrengen. Niet langer zal je leven onder de sluier van de onwetendheid. Het grotere plan zal voor jou bekend worden gemaakt. Onze tijd samen is niet langer geweest dan een momentopname in dit geheel. En nu met de onrust die er speelt in jouw huis, is dit de perfecte tijd om ons moment te rekken. Ik wacht op je aan de grenzen. Wetende dat mijn aanwezigheid je zal roepen en dat hetgeen wat ons linkt jou tot mij brengt. Terwijl ik wacht, gaan mijn gedachte naar je moeder. Een god kan zichzelf zo mens voelen, denkende aan haar. Ik hoop dat je me begrijpt zoals zij me begreep. “Het is goed je te zien”
May Starclan light your path, like I lighted yours.

With kind regards,
Your father
★ VERA




LEOPARDSPIRIT

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Chapter Six
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: