Naamcerimonie



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Naamcerimonie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bluewisp
Founder
Naamcerimonie LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Naamcerimonie   Naamcerimonie Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 10:56

De zon scheen op de binneplaats, de blauw/grijze kat keek even naar haar clan. Ze was er echt reuze blij mee, de clan was erg vooruit gegaan. ''Willen alle katten die oud genoeg zijn, zich melden onder de hoge rots voor een clanmeeting!'' Miauwde ze vanaf de hogerots. Ze keek met haar heldere blauwe ogen naar de Medicine cat den, ''Er zijn vele die ik een naamcerimonie moet geven, we beginnen met de nieuwe kittens. Deze kittens,'' ze richtte haar blik op twee kleinere katten. ''Deze poes heet Cindepaw,'' Ze zwiepte met het puntje van haar staart, tegen een lichtgrijze kitten. ''Jij word opgeleid door Honeyfeather.'' Miauwde ze verder. Ze keek even naar de andere, bruine kitten. ''Jij word Wolfpaw genoemd, jij word opgeleid door Ravenwing.'' Knikte ze even. Verder heb ik een aantal leerlingen die het in zich hebben Warrior te worden. ''Sunpaw, Dewpaw en Winterpaw. Jullie krijgen de krijgersnamen; Sunpelt, Dewstream en Winterstorm.'' Miauwde ze.Toen likte ze aan haar poot, en keek rustig naar de leerlingen, en nieuwe krijgers.


Korte post helaas.


Naamcerimonie QHTBjCa
Naamcerimonie Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:


Laatst aangepast door Bluestar op wo 11 aug 2010 - 20:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Naamcerimonie DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Naamcerimonie   Naamcerimonie Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 11:16

Sunpaw draaide zich om en liep achter het groepje aan. Ze ging op de open plaats zitten en keek naar de grote steen waar Bleustar plaats op had genomen ze zou een paar kittens een nieuwe naam geven en Rusty en Shadowstream hun leerling naam maar dat leerlingen hun krijgers naam? dat had Sunpaw nooit verwacht! ze hete nu Sunpelt!! Sunpelt keek met ongelovenlijkheid naar de leider van de donderclan, ze kon het niet geloven ...Sunpelt... ze noemde de naam voor zich zelf op dit was niet te bevatten en Sunpelt zij met wijze woorden tegen Bleustar,'' ik zal de clan met eer dienen de clan beschermen met mijn leven en ik zal altijd trouw blijven'' Sunpaw wist niet precies wat ze moest zeggen maar ze vond het wel goed zo ze keek naar Firepaw en Shadowpaw hoe zouden ze reageren?


Naamcerimonie 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Naamcerimonie DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Naamcerimonie   Naamcerimonie Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 11:52

Winterpaw liep naar de plek waar alle katten verzameld waren. Een paar kittens zouden apprentice gaan worden. Dat was altijd een goed teken voor de clan. ''Er zijn vele die ik een naamcerimonie moet geven, we beginnen met de nieuwe kittens. Deze kittens,'' Begon Bluestar. Velen? Er waren dus meer katten behalve de kittens die een ceremonie zouden krijgen. “Deze poes heet Cinderpaw, Jij word opgeleid door Honeyfeather.'' Zei Bluestar. Cinderpaw zou dus Honeyfeather als mentor krijgen. “Jij word Wolfpaw genoemd, jij word opgeleid door Ravenwing.'' Zei Bluestar tegen een andere poes. Nog een nieuwe apprentice. Dat was een goed teken voor Thunderclan. Dat wist ze zeker. “Verder heb ik een aantal leerlingen die het in zich hebben Warrior te worden.” Winterpaw keek naar Bluestar toen ze haar dit hoorde zeggen. Er zouden apprentices warrior worden. “Sunpaw, Dewpaw en Winterpaw. Jullie krijgen de krijgersnamen; Sunpelt, Dewstrem en Winterstorm.'' Vertelde Bluestar. Ze was een warrior! “Bluestar, ik zal altijd trouw aan de clan blijven en mijn leven ervoor geven.” Zei ze en boog haar hoofd eerbiedig. Ze was gewoon een warrior. Ze kon het zelf amper geloven, maar het was echt waar.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Naamcerimonie DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Naamcerimonie   Naamcerimonie Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 14:23

''Sunpaw, Dewpaw en Winterpaw. Jullie krijgen de krijgersnamen; Sunpelt, Dewstrem en Winterstorm.'' zei Bluestar. Met een lach en goedkeurend geknik keek Steelfang naar Sunpelt. Iedereen drong om hun heen om ze te feliciteren, even later liep Steelfang naar Sunpelt toe en zei "Sunpelt, een mooie naam voor een mooie poes." Hij gaf haar een kopje en zei "Hoe bevalt je naam,ik hoop goed." Hij keek blij naar zijn vriendin en knikte nogmaals vriendelijk. Hij was blij voor haar net als toen zij blij was voor hem toen hij warrior werd. Hij even naast haar en ging toen de andere feliciteren.


Dit valt me van je tegen, Steelfang. Je weet inmiddels toch wel dat je post 5 regels lang moet zijn?


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Naamcerimonie Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Naamcerimonie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: