The meeting (RPG training)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The meeting (RPG training)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Heartkit.
Member
The meeting (RPG training) DPKsfdL
Hannah
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon old
Gender:
Rank:
Heartkit.
BerichtOnderwerp: The meeting (RPG training)   The meeting (RPG training) Icon_minitimewo 10 jun 2015 - 18:56

Het was aardedonker. Heartstream trippelde en hoorde het grind onder haar kussentjes knarsen. Ze schudde de waterdruppels van haar natte pels en sprong opzij om nog net een plas te ontwijken. Ze hoorde in de verte water razend ruisen. Ik ben dichtbij de rivier. Miauwde ze in stilte Dichtbij de rivier betekent dus ook dichtbij de RivierClan. Ze keerde naar recht en snoof diep in de lucht, haar kaken open om verder te ruiken. Maar helaas had de regen de andere geuren weggedrukt en was er alleen nog maar vocht te ruiken. Heartstream zuchtte en grauwde doordat er water in haar oren spatte. Heartstream keek verbluft naar de hemel. De regen stopt! Blij liep ze over een struik varens. Een paar konijnenlengtes verderop zag ze een holletje. Voorzichtig sloop ze ernaartoe. Als het maar geen Vossen- of Dassenburcht is. Ze rook binnen. Het rook oud naar katten, maar geen vossen- of dassengeur te ruiken. Heartstream kroop erin, de ingang was best smal. Vermoeiend wurmde ze zich door het holletje en even later scheen er maanlicht in haar ogen. Ze liep naar boven en keek om zich heen. Geen boom te zien. Alleen maar open velden. Een nieuwsgierig gemiauw deed haar van schrik springen en sissen. "Wie ben jij?" hoorde ze de kat grommen. Heartstream slikte en klampte haar poten aan de grond vast. Deze bedreigde kat zou haar elk moment kunnen aanvallen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
The meeting (RPG training) Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: The meeting (RPG training)   The meeting (RPG training) Icon_minitimewo 10 jun 2015 - 19:31

Een vreemde geur leek op het territorium te drijven. Deze geur was duidelijk geen riverclan en met een grom richtte hij zich op en snoof de geuren diep in. Het had geregend, maar als riverclanner kon hij de geuren nog goed ruiken.
Zijn spieren rolden gespannen toen hij op de geur afliep en hij hield zichzelf voor om éérst te praten en dan pas te vechten met deze indringer. Toen haar geur opeens stopte, was hij toch wel even verward. De grijze kater keek om zich heen en merkte toen een soort hol op - een hol dat hij nooit eerder gezien had.
Het gezicht van Panthergrowl stond erg verveeld toen hij zijn kop naar binnen stak. "Kom naar buiten!" Miauwde hij hard tegen de poes. Het was duidelijk een poes, dat kon je zo zien.

{ Even een paar tips c:
Je RPG-ed echt heel goed! Je gebruikt alle taalregels goed en zo :3 Toch mag je niet powerplayen, dat betekent dat jij niet mag bepalen wat de ander zegt. Er staat nu in je post dat de ander aan Heartbreaker vraagt wie ze is, maar dat mag jij niet zomaar verzinnen ;') Dat maakt natuurlijk niet uit, dit is alleen om te oefenen!
Ook is je onderschrift wel heel groot; hij rekt de pagina op. Je moet dus een kleiner onderschriftje maken of zoeken ^^


The meeting (RPG training) EHnbxOu        0        The meeting (RPG training) 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartkit.
Member
The meeting (RPG training) DPKsfdL
Hannah
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon old
Gender:
Rank:
Heartkit.
BerichtOnderwerp: Re: The meeting (RPG training)   The meeting (RPG training) Icon_minitimewo 10 jun 2015 - 19:35

Dank je, Ik heb hem al een beetje veranderd. Ik was natuurlijk over dat powerplayen vergeten, had ik eerder meegemaakt, ik zal het niet meer doen.

Ik zal zo reageren
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartkit.
Member
The meeting (RPG training) DPKsfdL
Hannah
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon old
Gender:
Rank:
Heartkit.
BerichtOnderwerp: Re: The meeting (RPG training)   The meeting (RPG training) Icon_minitimedo 11 jun 2015 - 7:48

Heartstream hiled haar nagels in en boog haar kop "Het spijt me, ik wist niet dat dit RiverClanterritory was." Ze veroerde zich niet, één beweging naar achteren en dat alleen zou haar zwakheid tonen. Heartstream keek nerveus om zich heen. Hopend dat de kater haar angstgeur niet rook. Ze raapte haar moed bij elkaar en mauwde Ik zal dit territory verlaten. Maar eerst wil ik weten wie jij bent." Haar donkergroene ogen keken scherp in de gele ogen van haar tegenstander. Wie is hij en waarom is hij hier? miauwde ze vragend in stilte.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The meeting (RPG training)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: