Spartaclan RPG-topic - Pagina 5



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Spartaclan RPG-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Northernlight
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Icon_minitimema 22 dec 2014 - 23:39


•EROSA
•FEMALE •  MAAGD • 15 MOONS
•BLAZE • Forest



Ze keek hem aan en liet haar blik op de grond zakken. 'Uhm, ik hoop dat ik je kan vertrouwen tho ze schudde haar vachtje uit en keek hem weer aan. 'Kun je in het kamp rondbazuinen dat je mij gedekt hebt? Dat scheelt mij gewoon zo veel shit' zei ze zacht en keek hem hoopvol aan.



[/quote]
[/quote]



Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 0:37

Finn / Genezer / 34 Moons / Camp / Aldrei


Dus Rex heeft maar een maagd uitgekozen? Goed voor hem er waren er toch teveel. En kittens hadden ze zeker nodig. Op dit moment was er maar één nestje naar zijn weten. Maar het was de toon van de poes waar hij niet zo blij mee was. "Sla niet zo'n toon tegen me aan jongedame" sprak hij streng tegen haar. Wat dacht ze wel niet?

Blaze / Krijger / 15 Moons / Rustige rivier
Toen de vraag aan hem gesteld werd bevroor hij toch even, dit was bloedserieus. Gebruikte ze hem alleen hier voor? "Ik denk dat ik dat wel kan doen.." sprak hij tegen haar. "Maar ze zullen op een gegeven moment zien dat je niet zwanger bent en dan?" vroeg hij aan haar, zijn groene ogen serieus. Dit was niet zomaar iets waar je je kon uitlachen. Hier moesten ze gewoon goed nadenken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Moonkit~
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 DPKsfdL
72
Actief
Moonkit~
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 0:49

Northernlight schreef:

•EROSA
•FEMALE •  MAAGD • 15 MOONS
•BLAZE • Forest



Ze keek hem aan en zuchtte. 'Kittens overleden in mn buik.' zei ze zachtjes en keek hem aan. 'Ik wil niet daar zitten en als een stuk vuil behandeld worden. Dit is gewoon het geweldigste wat ik ooit heb mee gemaakt, de vogels, de frisse lucht maar vooral dat je niets doet wat ik niet wil. Alsof ik niet minder ben dan jij' zei ze zachtjes en glimlachte terwijl ze weer naar de lucht keek.



[/quote][/quote]


Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 QXiNVms
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 9:38

{ Aldrei } 14 moons } Maagd } Finn



Het gepraat over koetjes en kalfjes was voor haar wel klaar. En aangezien ze wel vaker wegkwam met zulke praat hoefde ze er niet lang over na te denken. Finn moest nu niks van haar dus kon ze gewoon weggaan van haar pacht. Die kater kon er misschien wat anders over denken. Maar Aldrei was ook niet verantwoordelijk als meneer zich gekwetst voelde. Bij het standje dat ze kreeg keek ze fel terug, haar trotste houding behoudend. Maar ze zei niks, enkel een felle blik die op de gevlekte kater werd gericht.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 15:26


Rex - Male - 42 moons - Gezond (camp) #Nobody (Nubi)
-time skip-
Zonder nog om te kijken naar de poes liep hij naar het camp. Binnenkort zouden er waarschijnlijk weer wat meer kleine pluizenbolletjes rondlopen, en misschien zou één daarvan sterk genoeg kunnen zijn om zijn rekruut te zijn. Eenmaal terug in het camp keek hij om zich heen, kijkend wat hij ondertussen gemist had.


Light - Female - 12 moons - Gezond (camp) #Nobody
Ze was blij toen er nog een andere poes bij kwam, en negeerde hen eigenlijk voor de rest. Langzaam ging ze achteruit, en opgelucht haalde ze adem toen de twee het camp verlaten. Ze had het weer wat kunnen uitstellen, ze zou nu nog geen kits hoeven te krijgen!


Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Esca
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 DPKsfdL
Yanthe
116
Actief
A psy¢opαth is bєttєr than nσ pαth


CAT'S PROFILE
Age: 13moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Esca
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 15:44

Ragnar || Krijger || 21moons || Single || Fyrsta & Vaghlarr & Maybe

-waiting-

Morgan || Commandante || 39moons || Single & Healty || Furtivo

"Heb je al een rekruut gevonden?" De Commandante draaide haar kopje even zijdelings naar de kater. Zijn grijns stond haar niet helemaal aan. "Ik heb me met andere dingen bezig gehouden, dan uit te kijken naar een geschikte recruut." mompelde ze en richtte haar blik weer strak voor zich uit. Eigenlijk wilde ze ook geen recruut, want dat wilde zeggen dat ze haar vervanger moest opleiden. En ze vertrouwde geen recruten die haar zouden kunnen vervangen. Verraad onder de hogere rangen kwam wel vaker voor. Stel je voor dat haar recruut zich té goed gaat voelen? Morgana zwiepte even geïrriteerd met haar staart bij die gedachten. "Er zijn belangrijkere dingen waar ik nu op moet letten." zei ze er nog vluchtig achter, haar blik nog steeds strak voor zich gericht.


Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 260a35e
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 15:52

{Tauriel}{15 manen}{Female}{Maagd}{Camp}{Rex}
Wat doelloos slenterde de poes rond in het kamp, niet goed wetend waar ze heen moest geen en wat ze moest doen. De jonge maagd gaf een lik over haar schouderblad en liep toen verder. Helaas lette ze dus niet helemaal goed op en knalde ze tegen Rex aan. "S-sorry," mompelde Tauriel snel. Hopelijk was hij niet al te boos..


Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 16:28

Nubi - 16 moons - moeder - maagdenden - zwanger (ookal is het nog niet zichtbaar)

De gevlekte poes liep met grote passen het kamp binnen. Met een beetje geluk zou Rex haar voortaan negeren, dan was het voor haar ook stukken makkelijker om hem te negeren. Het voordeel van moeder zijn was dat ze andere katers mocht afwijzen. Wel, moest afwijzen, toch? Nubi was niet erg goed in het onthouden van regels. De slanke lapjeskat haalde diep adem en besefte hoe moe ze wel niet was. Nubi trippelde richting de maagdenden, en besefte opeens dat ze in de moederden zou moeten gaan liggen. In de moederden, tussen al die gillende en piepende kittens zou ze nooit kunnen slapen en besloot uitijndelijk om toch maar naar de maagdenden te gaan. Nubi trippelde naar binnen en rolde zich op.


Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 25jw4cj
Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 ZZu0jir Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 LcrIgCQSpartaclan RPG-topic - Pagina 5 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Milkykit
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 DPKsfdL
Lilith x.
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon }
Gender:
Rank:
Milkykit
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 16:40



Furtivo
Male • 42 Moons • Oordeler • Camp • Morgan {, Light}

De poes keek hem met een zijdelingse blik aan. "Ik heb me met andere dingen bezig gehouden, dan uit te kijken naar een geschikte recruut." Furtivo knikte. Morgan kon doen wat ze wou, alleen moest ze snel een keuze maken. Dat was beter in vele opzichten... Wat als Morgan opeens stierf, daar zat je dan zonder een rechterhand. Zijn grijns werd geniepiger bij de gedachten. Tja dan zou hij de rol op zich moeten nemen tot Rex een ander had gevonden. "Er zijn belangrijkere dingen waar ik nu op moet letten." Het klonk vluchtig. De grote witte kater trok een van zijn wenkbrauwen op. Poezen... Over poezen gesproken. Nu Morgan hem niet aan keek kon hij zijn blik over het camp laten gaan. Een verdwaalde poes slenterde angstig heen en weer. Hij wenkte met zijn staart, tijd om die eens in zich op te nemen en te bespreken met zijn leider. Er waren geen woorden voor nodig, het was duidelijk genoeg. Hij keek weer naar zijn commandante. "Zijn er nog problemen geweest met prooi?" Het waren harde tijden en ook hij moest eten. Al klonk zijn stem niet echt enthousiast, eerder kil en ongeïnteresseerd.





Vaghlarr
Male • 6,5 moons • Krijgsrekruut • Camp • Frysta & Ragnar

Vaghlarr legde zijn oren angstig achteruit. "Poezen zorgen enkel voor kittens, katers daarin tegen zijn de vechters. Zonder katers zijn poezen niets waard." Hij was erg plooibaar en Ragnars houding stond hem wel. De gevlekte tabby kater rechte zijn oren en zijn rug. En probeerde net zo'n arrogante blik te krijgen, wat niet helemaal lukte. "Oh... Daarom ben ik ook krijgrekruut geworden, om te vechten." Plots kwam een witte kater naast hem ploffen. Hij keek er even naar, maar zijn aandacht ging toch meer naar Ragnar. Plots botste een poes tegen hem op. "Zeg me niet dat je aan je ene oog blind bent hé." Hij rechtte eventjes zijn oortjes. "Ben jij de euhmm de Genezers Rekruut?"

-waiting-



Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 2hd467p
Milkytalon:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 18:21

Rex - Male - 42 moons - Gezond (camp) #Tauriel


Opeens botste er iemand tegen hem aan. De grote kater wierp de poes een vernietigende blik toe. "S-sorry.." Stuk nutteloos vuil dat ze was. "Wat?", blafte hij haar onvriendelijk toe. Oh nee, het was algemeen bekend dat hij niet vriendelijk was tegen respectloze katten.

Light - Female - 12 moons - Gezond (camp) #Furtivo, Morgana


Ze keek schichtig om zich heen, tot ze zag dat iemand haar wenkte met zijn staart. Even aarzelde ze, maar ze liep toch op hem af. Het was Furtivo, de Oordeler, dus ze wist dat ze van hem geen schrik moest hebben wat kittens betreft. En ze had toch niets fouts gedaan? Morgana zat naast hem, de Commandant. Ze richtte haar blik onderdanig naar haar poten voor de twee katten die veel hoger in rang waren dan haar.


Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimmer
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 DPKsfdL
A.m.y
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Shimmer
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 19:10

Blossom | Maagd | She-cat | 18 moons | tag; Rex & Tauriel
Ze keek toe wat er gebeurde en liep op Rex en Tauriel af. Ze hoorde hoe Rex naar Tauriel snauwde. 'Zou ik Tauriel mee mogen nemen naar buiten?' Voegde ze zich er rap toe. 'We vragen iemand om met ons mee te gaan', voegde ze er snel aan toe. Ze ging een beetje beschermend voor de poes staan en keek Rex uitdagend aan.


Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 15oxdzr
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashingpaw
StarClan
Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 DPKsfdL
Bunny
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •Doesn't matter•
Gender:
Rank:
Flashingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 19:14

Rex - Male - 42 moons - Gezond (camp) #Tauriel
"Zou ik Tauriel mee mogen nemen naar buiten?" Hij richtte zijn woedende blik op de andere maagd. "We vragen iemand om met ons mee te gaan" Domme, domme, poes. Ze had moeten zien dat hij niet in de stemming was voor dit soort grapjes, ze had moeten weten dat je nooit tegen je leider ingaat. Daar zou hij geen woorden aan vuil maken. Met een simpel gebaar van zijn poot sloeg hij de jonge poes weg. "Hou je der buiten!", snauwde hij haar toe, waarna hij zich weer naar de andere keerde. "En? had jij mij niet gezien, of was je te onoplettend, dat je tegen je leider opbotst?", snauwde hij haar toe, de blik in zijn blauw en zijn groen oog alles behalve vriendelijk.


Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Lf321Da
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimmer
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 DPKsfdL
A.m.y
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Shimmer
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 19:23

Blossom | Maagd | She-cat | 18 moons | tag; Rex & Tauriel

Ze grauwde toen ze de poot van haar leider tegen haar voelde aankomen. De plek waar zijn poot was gekomen bonkte en de rosse poes keek haar leider boos aan. Ze was al niet in haar opperbeste humeur en nu dit? “Je ziet toch dat ze niet expres tegen je is op gebotst.” Zei ze scherp waarna ze opstond en richting de maagden den binnenliep. Ze rolde zich grommend op en legde haar kop neer.


Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 15oxdzr
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 19:52


Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Sv1jy11
Maybel
- 12 moons - Female - Genezer Rekruut -

"Zeg me niet dat je aan je ene oog blind bent hé." Grijnsde de kater. Ze wreef even over haar kopje en richtte haar helderblauwe ogen op. Geen gesnauw, mooi, anders zou ze dat melden. Ze keek even sceptisch naar hem, maar ontspande zich ietwat. "Nee," zei ze zachtjes. "Ik was enkel gehaast," Vervolgde ze waarna ze overeind kwam en even rondkeek. "Ben jij de euhmm de Genezers Rekruut?" Ze keek even op toen ze dat hoorde en ze zag een zwart-wit katertje, erg jong, zitten. Ze knikte naar hem en nu pas vielen zijn bloedrode ogen op. Ze knipperde een paar keer met haar oogjes. "Je hebt mooie ogen," zei ze als een zwak complimentje, waarna ze overeind kwam. "Ik ga even kruiden halen," zei ze zachtjes en ze keek even naar de twee katers en wachtte op hun antwoord. Misschien was het omdat de ene zo jong was dat ze zich zo op haar gemak voelde.

- Camp - ... - Vaghlarr & Ragnar -


Rip Augurkielurkie
Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 19:58

{Tauriel}{15 manen}{Female}{Maagd}{Camp}{Rex}
De jonge kattin kreeg inderdaad de reactie die ze had verwacht. "Wat?" blafte Rex haar toen toe, dit zat goed fout. 'Zou ik Tauriel mee mogen nemen naar buiten?' voegde een andere kattin die ze herkende als Blossom zich in het gesprek. 'We vragen iemand om met ons mee te gaan,' mauwde ze, terwijl ze half voor haar ging staan. "Hou je der buiten!" snauwde Rex haar toen toe waarna ze aan de kant werd geduwd. "En? had jij mij niet gezien, of was je te onoplettend, dat je tegen je leider opbotst?" mauwde de kater toen met een woedende stem. Ondertussen droop Blossom zacht mompelend af, en was ze weer alleen met de boze leader. De poes deed een stapje naar voren en keek wat omhoog naar de leider, geen greintje angst in haar ogen of stem te bespeuren. "Ik lette niet op, nee." Haar stem klonk simpel, krachtig en niet bang. Taurel keek omhoog naar Rex, wachtend op reactie.


Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Erosa
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 DPKsfdL
120
Actief
Erosa
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 20:29

Naevia || 16 moons || Female || Moeder || Camp || Tauriel & Rex


Naevia keek de katten aan en schudde haar hoofd terwijl ze naar de maagd keek, hoe kon ze zo onrespectvol zijn. Waarom waren de Maagden van de laatste tijd zo brutaal en onopgevoed? Ze accepteerde de regels niet en waren tegendraads bezig. Ze stapte naar Rex toe en zette zich onderdanig naast Tauriel neer. 'Sorry voor mijn onderbreking maar ik vroeg mij af wat je bezield om zo respectloos te zijn' Zei ze poes zonder beschuldigend te klinken en keek Tauriel in eens aan.


Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 15ofciqSpartaclan RPG-topic - Pagina 5 Nyy5ufSpartaclan RPG-topic - Pagina 5 1zeumqd
Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Our5i1
Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 2tijc
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 20:52

Nubi - 16 moons - maagd - maagdenden - Blossom

De gevlekte kattin keek op wanneer een andere kat de den binnenkwam, Blossom als ze zich niet vergiste. "Hallo", miauwde Nubi. De andere kat zag er niet erg gelukkig uit. "Wat is er?", vroeg de lapjeskat vervolgens.

Persei - 26 moons - krijger - camp - Naevia, Rex, Tauriel
De gestreepte krijger haalde diep, zuchtend adem en trippelde de algemene den uit. Het was al laat, hij had al lang wakker moeten zijn. Persei keek rustig om zich heen. Zijn blik bleef steken bij een groepje katten, waaronder Rex, hun leader. "Hallo, Rex, Tauriel en Naevia", miauwde de goudbruine tabby.


Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 25jw4cj
Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 ZZu0jir Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 LcrIgCQSpartaclan RPG-topic - Pagina 5 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Shimmer
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 DPKsfdL
A.m.y
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Shimmer
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 21:32

Blossom | Maagd | She-cat | 18 moons | tag; Nubi

"Hallo", miauwde een poes die de naam Nubi droeg. Ze knikte even begroettend naar de poes. "Wat is er?", vroeg de lapjeskat vervolgens. “Tauriel botste tegen Rex aan,en ja hij was niet bepaald erg vriendelijk dus ik hoopte dat ik Tauriel van hem weg kreeg door me erin te mengen als uitvlucht dat ik met haar naar buiten wou,maar dat accepteerde hij niet en toen werd ik opzij geduwd. Ik ben het gewoon beu dat we worden gezien als een speeltje” Vertelde ze,bij het woord speeltje grauwde ze.


Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 15oxdzr
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 21:41

Nubi - 16 moons - maagd - Blossom - maagdenden

“Tauriel botste tegen Rex aan,en ja hij was niet bepaald erg vriendelijk dus ik hoopte dat ik Tauriel van hem weg kreeg door me erin te mengen als uitvlucht dat ik met haar naar buiten wou,maar dat accepteerde hij niet en toen werd ik opzij geduwd. Ik ben het gewoon beu dat we worden gezien als een speeltje”, legde de rosse poes uit. Nubi knikte. "Dat is nog niets vergeleken met wat ik heb meegemaakt vandaag", Mopperde de lapjeskat, ze was zeker dat Blossom haar gemopper niet op prijs stelde, maar Nubi had nu zeker zin om te mopperen, vooral omdat ze nu zwanger was van Rex.


Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 25jw4cj
Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 ZZu0jir Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 LcrIgCQSpartaclan RPG-topic - Pagina 5 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Shimmer
Member
Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 DPKsfdL
A.m.y
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Shimmer
BerichtOnderwerp: Re: Spartaclan RPG-topic   Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 21:49

Blossom | Maagd | She-cat | 18 moons | tag; Nubi


"Dat is nog niets vergeleken met wat ik heb meegemaakt vandaag", Mopperde de lapjeskat. Blossom was blij dat zij niet de enigste was die klaagde. “Vertel maar wat er is gebeurd als je wilt.” Zei ze rustig. Ze keek de poes,die 6 moons jonger was dan haar vriendelijk aan. Ze voelde zich stiekem verantwoordelijk voor de jongere maagden,maar toch kon ze redelijk met sommige opschieten,al klonk ze soms als een oude kat als ze in haar humeur was.


Spartaclan RPG-topic - Pagina 5 15oxdzr
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spartaclan RPG-topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: