[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Essay] Help alle topics zijn dicht!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Lovelypaw
Member
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Gender:
Rank:
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 21:21

Misschien zouden we kunnen doen dat 1 week In het echt 1 dag in de rpg is ofzo?


[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 2q9jec0
A cat with two faces
you are awesome Kippiestein, lottle you <3
lovelypaw x Sharpsoul x Desertpaw x Streampaw x Smallkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 21:07

Ik stel voor, 2 dagen in het echt is 1 dag in de RPG. Zo krijgt iedereen toch wel de kans om te posten en het duurt ook weer niet te lang!


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 2hh0j8y
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 10pvxmw[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 10pvxmw[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 10pvxmw[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 2gxnp75[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 23mrb6w[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 2hqc5lx [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 E8v3o2[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 34nodx3[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 Vmwrhy [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 23h0tfk[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 10pvxmw[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 19:00

Zo, ff dit topic omhoog gegooid ^^"


I'ᗰ Iᑎ ᑕOᑎTᖇOᒪ, ᗰ*Tᕼᕮᖇᖴ*ᑕKᕮᖇ, ᗪO YOᑌ ᑌᑎᗪᕮᖇᔕTᗩᑎᗪ?
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 LAJe9bC
:▲R A P T O R ▲:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 22:13

Ik denk dat het niet zozeer is dat alle topics dicht zijn, maar dat heel veel topics de eerste post hebben gereserveerd voor een bepaald iemand. Mocht je je dan later in dat topic willen mengen, zou je alle posts zo'n beetje door moeten lezen, zodat je je vlekkeloos in het verhaal kan mengen. En dat kan nog weleens redelijk wat werk opleveren. Plus, er blijft het gevoel dat je als het ware 'binnendringt' in een topic dat in eerste instantie bedoelt was voor twee andere mensen.

Wat geheel open topics betreft, ja, ik denk dat deze er wel minder zijn, maar voor mijn gevoel is dit al heel lang zo? Het heeft natuurlijk zijn ups en downs, maar uiteindelijk kom je weer terug bij het verhaal dat iedereen het vrij druk heeft, en dan doe je natuurlijk liever een gesloten topic waarvan je (bijna) zeker weet dat erop gereageerd wordt dan een open topic dat leeg blijft.

Open topics zijn wel ontzettend leuk, zorgen voor spontaniteit in de RPG en maakt de website voor mijn gevoel ook toegankelijker voor nieuwkomers. Het is als beginner leuker - denk ik - om op nieuwsgierige wijze de RPG te kunnen ontdekken dan dat je iedereen maar moet PB'en om een topic. Het lijkt me dan ook wel een leuk idee om een bepaald event/beloning of zoiets te doen/krijgen voor het maken van/reageren op open topics? Ik heb nog geen idee wat of zo, maar eventueel kunnen we met z'n allen wat brainstormen? c:


[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Finchdive
Member
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 Ouoiqp7
Nath
198
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Finchdive
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 22:25

Ja dat (ik heb nu tijd om mijn punt een beetje uit te leggen) en als je een open topic maakt, wordt er niet op gereageerd. Ik heb nu zelfs al meerdere malen gehad dat mensen aan mij gingen vragen of ze op mijn open topic mochten reageren, waar nog niemand op had gereageerd. Ontzettend lief natuurlijk, maar als het topic open is, wil ik niet anders.
Ten tweede krijg ik ook regelmatig comments als; "ik wil er wel op reageren, maar wil eerst iemand anders de kans geven," ja, als iedereen zo denkt, reageert er dus niemand.

Open topics zijn open, dus reageer, wees spontaan en ipv iemand pb'en om een nieuw topic, kijk eens of er nog open topics zijn waar nog niemand op gereageerd heeft.

Verder vind ik dat Demi gelijk heeft, al die topics met "eerste post voor," zijn leuk en open, maar voelt alsnog een beetje als indringen, maar dat is iets voor mijzelf om aan te werken (en de anderen die het zelfde hebben) en me (ons) daar niks van aan te trekken en gewoon reageren. ^^

Ik mis gewoon enorm die spontaniteit van, hier komt die, vroeger.


[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 OfPycWB
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 22:31

De topics die voor een eerste post zijn gereserveerd zijn meestal ook nog super spontaan hoor. I mean meestal maak ik iets waarbij mijn karakter nog geen idee heeft wie hij of zij tegenkomt, omdat het tegenspelers zijn met wie ik nog niet tot nauwelijks topics heb gehad. Als je een beetje vlug bent voor er al 5 posts staan ofzo, dan kan je daar nog prima bij springen. Dat mensen dat niet doen kan je zelf weinig aan doen, behalve het zelf ook doen (al heb ik momenteel niet zoveel tijd bijvoorbeeld om allerlei topics af te gaan en wat uit te kiezen waar t leuk zou zijn met Fire in te mengen). Ik denk dat meer mensen dat laatste hebben. Dan kan je alsnog spontane wendingen bedenken voor je topics waar eventueel andere karakters aan te pas komen.


[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinkerbell
Member
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 OQivzGZ
Yanthe
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinkerbell
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 22:45

Zelf heb ik ook met momenten het idee: 'er is echt géén open topic te bespeuren.' Dat is natuurlijk met momenten en hier en daar zijn er natuurlijk wel open topics, maar ook nogal weinig. En als er dan open topic zíjn, dan vallen ze niet op. Daarom vindt ik het zelf wel handig als men dit in de titel vermeld. Want geef toe, er is niemand die élk topic afspeurt, die daar in het eerste geval tijd voor heeft, naar open topics (zelf heb ik het een tijdje geprobeerd, maar dat is onbegonnen werk).

Wat betreft de topics die open zijn nadat een bepaalde kat er gereageerd heeft, vindt ik zelf al een stap in de goede richting. Want, ondanks dat de eerste post gereserveerd is, kan je nadien wel gewoon posten. Ook nodigt het uit om met meer dan twee katten een topic te hebben (wat ik zelf geweldig vindt, want zoiets 'organiseren' is vaak moeilijk). Toch begrijp ik wel het aspect dat je jezelf dan een indringer vindt, maar als het topic OPEN is nadat er iemand gepost heeft, vindt ik dat je gewoon met het volle zelfvertrouwen mag posten als derde persoon. Je bent geen indringer! Laat je maar gaan. ;D Als ze écht een topic hebben waar specifiek instaat dat je niet mag posten, of enkel met toestemming, dan zal dat wel vermeldt worden. ^^

Ook ben ik gewoon voor open topics, omdat die meestal de leukste zijn. Je kan alle kanten uit. c:


[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 NHqdkIe
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 22:55

Hehe, ik moet ook wel toegeven dat ik zelf inderdaad soms ook wel te lui ben om topics af te speuren en door te lezen om er vervolgens in te springen. Natuurlijk heb je hier ook niet altijd tijd voor. Maar wat ik weleens doe, is onder 'onbeantwoorde berichten' kijken en dan zoek ik topics met [OPEN] in de titel om te kijken of ik daar kan reageren, dus dit vind ik op zich ook wel handig! En zoals Waz en Yanthe zeggen, de 'eerste post voor X'-topics zijn inderdaad al een stuk opener/spontaner dan de vroegere topics die volledig gesloten waren.

Ik denk dat het uiteindelijk gewoon een kwestie is van tijd, gezien we het allemaal druk hebben en open topics zijn altijd een beetje een risico wat betreft investering van die tijd. Toch is het altijd wel leuk, gezien je kat dan andere katten ontmoet die je bij gepande topics misschien niet tegen het lijf loopt en zo kunnen hele leuke, originele en onverwachte verhaallijnen ontstaan. Uiteindelijk denk ik dat het het makkelijkst is om zelf gewoon af en toe een open topic te openen - ondanks het risico dat er misschien niemand reageert - om het zo zelf ook een beetje te stimuleren?

in teken van deze discussie zal ik vandaag of morgen ook even lekker een open topicje schrijven B)


[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Archangel
Member
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 EiBpqoJ
Nath
48
Actief
Hail Satan, Archangelo
Hail Satan, Welcome year zero

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Archangel
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 22:58

Oh en open topics die al twee weken oud zijn, of wat ouder, zijn niet oud. Daar kan je alsnog op reageren. Dus verder kijken dan de eerste vijf topics op een pagina is ook iets om te doen ^^


[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 Lx4HCVD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionrose
Member
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 23:41

The thing is, ik heb in de afgelopen maand of zoiets 2 open topics aangemaakt met Lionkit en daar is nooit echt op gereageerd. Dus dat is mijn main struggle met open topics. Maar ik zal proberen er meer op te gooien, some day (:


Her walk is like a shot of whisky.
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 YiBlTAV
Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 23:43

https://www.warriorcatsnl.com/t2593-kun-je-even-reageren-bij

Dit topic is er ook om open-topics beter in de picture neer te gooien c:


[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 E8v3o2
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 2hs5g9i[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 2gxnp75[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 2hqc5lx[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 10pvxmw[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 10pvxmw[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 34nodx3
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] Help alle topics zijn dicht!   [Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 Icon_minitimedo 31 aug 2017 - 17:39

Om nog even wat aan te vullen op het 'eerste post voor...' gedeelte. Dat is vaak om het topic wel open te houden maar er voor te zorgen dat het persoon waarvoor je het begin dan hebt gemaakt de kans krijgt om te kunnen reageren. Want stel je wil een topic met een bepaald personage maar er reageren eerst al drie andere personages op, dan is dat best moeilijk ook voor dat andere persoon. Maar er staat ook echt 'eerst' dus alleen en enkel de eerste post. Heeft dat persoon gereageerd? Kan kun je er meteen bij komen, geen probleem.

Je kan ook altijd, maakt niet uit hoe lang het topic al bezig is, een open topic binnen stappen. Wat dat is natuurlijk ook wel ECHT realistisch. Je weet nooit wanneer er iemand je gesprekje onderbreekt of langs loopt in het echte leven. Het is vele malen realistischer als er plotseling iemand anders bij komt, op welk moment dan ook.


[Essay] Help alle topics zijn dicht! - Pagina 3 Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Essay] Help alle topics zijn dicht!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: