Have faith, even when the things change.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Have faith, even when the things change.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stormwise
StarClan
Have faith, even when the things change. Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Have faith, even when the things change.   Have faith, even when the things change. Icon_minitimema 24 feb 2014 - 13:54




DE wereld was helder, de vragen spookte door mijn hoofd. Vele manen, vele dagen en seizoenen. Ik lag zoals gewoonlijk heerlijk in mijn nest van vers riet en gedroogd gras. De grote staart geslagen om mijn lichaam, het was fris. Toch, terwijl mijn ambere en wijze ogen naar de hemel keken, wist ik dat er weer warmere dagen op komst waren. De sneeuwklokjes die prachtig door het hele woud verspreid leken te zijn, kondigde de dagen van bladgroei aan. Met een gerust hart kon ik dan ook uitkijken naar de komende manen die zouden komen. Een zucht en bedroefde ogen. Mijn spieren waren moe en deden pijn, vele gevechten en oorlogen tussen de clans, als warrior en leider van mijn clan. Ik heb een prachtig leven gehad, heb de dingen met liefde gedaan en met volle inzet geholpen. De Riverclan is mijn thuis, nog altijd kijk ik met een warm hart terug naar het verleden. Een echte familie als jonge kitten heb ik nooit gehad, mijn ouders verloren in de rivier. De rivier, voor mij een vijand en vriend tegelijk. Ik was hulpeloos alleen als kleine kitten, zonder broertjes of zusjes. Enkel een zusje, Silvertear. Ze is in mijn nest geboren, dood. Ik heb nooit een goeie mentor gehad, de kat heeft zich nooit laten zien, dus ik heb altijd voor mijzelf moeten zorgen. Misschien is dat ook wel waarom het leiderschap mij zo aansprak Je kan pas voor iemand anders zorgen, als je kan zorgen voor jezelf. De eerste jaren van mijn leven waren eenzaam, maar dat is nu dubbel en dwars goed gemaakt. Ik heb een grote famillie, groter dan dat ik me ooit had kunnen wensen. De hele clan is mijn famillie, in bloed en zonder. Ze hebben allemaal een plek in mijn hart. Mijn naam is Stormstar, ik ben momenteel clanleader van Riverclan en zal daarom ook bij vele zo bekend staan. Alleen, ik heb mijn beste tijd gehad, ik kan niet langer verder zonder te bedenken dat ik op een dag dood zal gaan en de clan in chaos achterlaat. Ik weet namelijk dat ik binnenkort misschien dood ga. Niet verteld door Starclan of hoe je het ook wilt noemen. Nee, het is dat gevoel wanneer je huiskat, die een leuk leven heeft gehad,voelt dat hij oud genoeg is om te sterven en weg kruipt om voor de laatste keer zijn ogen te sluiten. Voordat ik dat doe, zal ik eerst afscheid moeten nemen van de katten, van wie ik houd. Maak je geen zorgen, wees niet verdrietig. Ik heb er vrede mee, dat moet jij ook doen. Droog je tranen en kijk me aan in die warme ambere ogen, geloof me als ik zeg; het komt goed. Spijt is niet iets wat zal komen, want nee, ik kom niet terug. Ik zal vanuit Starclan terug kijken op mijn verleden, de goede en slechte dingen die ik heb gedaan. Ik deed soms dingen door naar mijn hart te luisteren, door advies van anderen. De dingen vanuit angst en frustratie, zijn de dingen die ik fout heb gedaan. Dus een van mijn laatste adviezen; Doe nooit iets vanuit twijfel, angst, woede of frustratie. Je zult er spijt van krijgen. Mijn blik kijkt vanuit mijn hol naar het kamp, de personen van wie ik houd, stuk voor stuk. Ze hebben me gesteund op de momenten dat ik ze het eest nodig had, wanneer ik het licht niet meer zag, wilde stoppen met leiden vanuit wanhoop en stress. Vandaag treed ik af met een ander gevoel, tevredenheid. Ik heb mijn rank vol trots, liefde en respect gedragen en kijk met een glimlach terug naar het verleden. Mijn lichaam voelt zwaar en krakkemikkig als ik opsta en mijn kop de de lucht hef. Ik snuif de lucht op, de geuren van thuis doordringen mijn neus.

Stormstar stapte rustig zijn hol uit en keek uit over het veld waar alle katten opkeken, alsof ze wisten dat er iets stond te gebeuren. Stormstar slikte en stapte vooruit, raakte van sommige katten hun neus aan die veel voor hem betekende. Hij had laatst een heftig gevecht gehad op de grens, had hier ook gemerkt dat zijn krachtige lichaam niet meer was wat het is geweest. Hij had nog weinig tijd voor zijn familie en had dit daarom ook besproken met Mousefur. Ze hadden besloten dat het beter was om samen af te treden en de laatste manen van hun leven, samen liefdevol door te brengen. Hij raakte haar neus aan en keek veel betekenend in de mooie ogen. Stormstar draaide zich om en liep naar de rots toe en keek er naar. Dit was de laatste keer dat hij als clanleader op die rots zou staan. Stormstar zuchtte en nam de laatste keer de sprong en draaide zich statig weer om naar zijn clan. 'Laat alle katten zich verzamelen voor the Highrock voor een clanmeeting.' Stormstar keek uit over de clan en glimlachte. 'zoals altijd, welkom allemaal. Jullie zullen vast denken dat ik nu een ceremonie ga doen, dat is niet het geval.' Stormstar slikte even en voelde zijn schouders erg zwaar zijn. Een zonnetje, een straalblauwe lucht met wat wolkjes maakte de dag gelukkig wel mooi. Hij zag de katten die nu nieuwsgierig naar hem opkeken. 'Jullie hebben vast gemerkt dat ik de laatste tijd wat minder aanwezig ben. De tijd tussen de ceremonies zijn langer en ik kan me niet goed concentreren. Soms is het beter om je zwakte van tevoren toe te geven, voordat je er onder bezwijkt en alles in chaos achterlaat. Ik heb dat te vaak zien gebeuren, in meerdere clans. Het is verschrikkelijk en de hele clan weet niet wat te doen. Lieve clanleden, ik word oud en ik ben dankbaar voor elke dag dat ik jullie leider mocht zijn. Ik spreek vanuit mijn eigen wijsheid, mijn hart verteld mij dat dit het beste is. Ik spreek niet vanuit angst of lafheid, dat zeker niet. Ik spreek vanuit wat het beste is voor ons allemaal. Ik neem een verstandig besluit wat moed vereist en ik heb veel respect voor jullie allen. Ik vraag om goedkeuring van Starclan en..' Stormstar voelde een klem om zijn hart, slikte en hoopte dat dit niet emotioneel werd. 'Ik treed af van mijn rang, als clanleader.' Stormstar zuchtte en zijn hart bonsde heftig. 'Ook mijn liefdevolle partner Mousefur, zal niet langer die rang bezitten. We willen samen zijn, meer aandacht besteden aan onze famillie en de ware kracht van het leven bemoedigen, liefde. Want, liefde is de sterkste kracht die er is.' De woorden waren uitgesproken en hij sloot even zijn ogen. Opeens was de knoop doorgehakt, werden alle touwen los gelaten die hem op de grond hielden. De zware gewichten op zijn schouder leken er van af te vallen en hij had het gevoel dat hij zou kunnen vliegen, zo licht was hij. Stormstar opende zijn ogen en keek vol trots en liefde naar de lucht, naar Starclan. Zijn ogen, zo herkenbaar gingen nu elk clanlid af. Stuk voor stuk keek hij ze aan, elk was belangrijk voor hem en elk was bijzonder. Hij zwiepte nog een keer met zijn staart, zoals alleen hij dat kon en stak zijn borst trots naar voren, sloot zijn ogen, genoot van elke teug zuurstof die zijn longen binnen trad. Toen het weer wat rustiger was, keek hij ze aan. 'Natuurlijk zullen er een nieuwe clanleader en Deputy moeten komen. Ik vraag Dawnflight en Wolfgaze naar voren te komen.' Stormstar keek de twee katten aan. Hij had ze van tevoren ingelicht en de dagen ervoor ook geïnstrueerd over leiding geven. Hij had ze vanaf kitten zien opgroeien en hij had een goede band met ze. Stormstar wist zeker dat ze het goed zouden doen, hij had er vertrouwen in. 'Wolfgaze. Beloof je de clan te dienen en te beschermen, verstandige keuzes te maken en te strijden voor je clan als deputy?' hij keek de kater serieus aan en duwde zijn neus tegen die van Wolfgave. Hij hoorde de woorden die Wolfgaze sprak en knikte trots. 'Dan ben je vanaf vandaag de Deputy van Riverclan.' Hij keek naar Dawnflight. 'Dawnflight, goede vriendin. Je bent een poes die iedereen respecteert zoals die gene is, je bent verstandig en volgt je hart, wees wijs en liefdevol op de momenten waneer dat nodig is. Zorg ervoor dat iedereen het gevoel heeft dat hij of zij welkom is bij jou, al ben je nog zo down. Ik heb er vertrouwen in dat dat wel goed komt. Omdat je de clanleader rang straks zult betreden, zul je moeten afreizen naar de highstones om je levens te ontvangen. Ik zal je vergezellen op die reis en je beschermen waar ik kan. Je zult het goed doen, veel succes.' Hij raakte haar neus aan en glimlachte.Haar de naam geven was niet zijn taak, maar Straclan zelf. Hij richtte zich weer tot de clan. 'Tot die tijd zal ik nog even de clan leiden en Dawnflight zal daarbij helpen. Als wij weg zijn zullen Wolfgaze en Mousefur de leiding nemen.' Stormstar zuchtte en keek nog even de clan rond. 'Mijn naam, Stormstar. Ik zal zelf ook een andere naam krijgen en ik vraag Starclan om op me neer te kijken terwijl ik die naam voor mijzelf uitspreek. Ik zal voortaan de naam Stormwise dragen. Voor jullie, je mag me noemen zoals je zelf wil. Stormstar of Stormwise, ik luister naar beide.' Hij slikte en beet op zijn kaken. De kater sprong van de rots af en liep tussen de katten door, ze konden naar hem toe komen, als ze nog iets wilde zeggen. Stormwise keek om zich heen, het zou wel wennen worden, die nieuwe naam. Al was het dan voor even. Hij sloeg zijn staart om zijn poten en keek rustig om zich heen. Hij voelde verdriet, maar ook heel veel opluchting.


Afspeellijst van Stormstar afgelopen jaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
Have faith, even when the things change. DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: Have faith, even when the things change.   Have faith, even when the things change. Icon_minitimema 24 feb 2014 - 14:12



'Laat alle katten zich verzamelen voor the Highrock voor een clanmeeting.' De bruine tabby was net opgestaan en schudde zijn korte bruine vacht uit. Met nieuwsgierige ogen keek hij omhoog, naar Stormstar. Een ceremonie? Rustig voegde de Warrior zich bij de menigte. 'zoals altijd, welkom allemaal. Jullie zullen vast denken dat ik nu een ceremonie ga doen, dat is niet het geval.' De kater fronste. Maar.. wat dan? Een oorlog met een andere Clan? 'Jullie hebben vast gemerkt dat ik de laatste tijd wat minder aanwezig ben. De tijd tussen de ceremonies zijn langer en ik kan me niet goed concentreren. Soms is het beter om je zwakte van tevoren toe te geven, voordat je er onder bezwijkt en alles in chaos achterlaat. Ik heb dat te vaak zien gebeuren, in meerdere clans. Het is verschrikkelijk en de hele clan weet niet wat te doen. Lieve clanleden, ik word oud en ik ben dankbaar voor elke dag dat ik jullie leider mocht zijn. Ik spreek vanuit mijn eigen wijsheid, mijn hart verteld mij dat dit het beste is. Ik spreek niet vanuit angst of lafheid, dat zeker niet. Ik spreek vanuit wat het beste is voor ons allemaal. Ik neem een verstandig besluit wat moed vereist en ik heb veel respect voor jullie allen. Ik vraag om goedkeuring van Starclan en..' Hawk drukte zijn oren wat tegen zijn nek, aanvoelende wat er zou gaan komen. 'Ik treed af van mijn rang, als clanleader.' Zijn ogen werden groot. Een Clan zonder Stormstar als Leader? 'Ook mijn liefdevolle partner Mousefur, zal niet langer die rang bezitten. We willen samen zijn, meer aandacht besteden aan onze famillie en de ware kracht van het leven bemoedigen, liefde. Want, liefde is de sterkste kracht die er is.' De kater beet pijnlijk op zijn lip en proefde een paar druppels bloed. Liefde.. Schuldig richtte hij zijn blik op de Nursery. De laatste tijd had hij er nog wat problemen van gekregen.. maar StarClan had hem ook een prachtig geschenk gegund, eentje afgenomen, maar hij had nog twee parels in zijn leven, die hem de energie gaven door te zetten. Dus ja, hij kon Stormstar begrijpen. 'Natuurlijk zullen er een nieuwe clanleader en Deputy moeten komen. Ik vraag Dawnflight en Wolfgaze naar voren te komen.' De kater richtte zijn blik op de twee katten en gaf een aanmoedigend knikje. De grijze Leader hield een ceremonie en Hawkscream bekeek de nieuwe Deputy en Leader met een glimlach. Ze zaten vol met potentie en hopelijk zouden ze vanaf het begin al een goed koppel vormen. Toen de 'ceremonie' was afgelopen gaf Hawkscream nog een knikje naar zijn vorige Leader, hij had Crookedstar nog meegemaakt, maar het grootste gedeelte was het Stormstar die Leader was. De kater had het goed gedaan, een van de Leaders die niet zo snel zou worden vergeten door alle Clans.

Good Ol' Days <3






»н α ω к ѕ c я є α м«


Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
Have faith, even when the things change. DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: Have faith, even when the things change.   Have faith, even when the things change. Icon_minitimema 24 feb 2014 - 17:27

'Laat alle katten zich verzamelen voor the Highrock voor een clanmeeting.' Duskcloud keek op en zag Stormstar op de highstone staan. Ze ging gehoorzaam bij de andere katten onder de grote steen zitten en keek haar leider nieuwsgierig aan. 'zoals altijd, welkom allemaal. Jullie zullen vast denken dat ik nu een ceremonie ga doen, dat is niet het geval.' De donker gestreepte poes keek Stormstar onderzoekend aan, en vroeg zich af wat voor belangrijke mededeling hij ging doen. 'Jullie hebben vast gemerkt dat ik de laatste tijd wat minder aanwezig ben. De tijd tussen de ceremonies zijn langer en ik kan me niet goed concentreren. Soms is het beter om je zwakte van tevoren toe te geven, voordat je er onder bezwijkt en alles in chaos achterlaat. Ik heb dat te vaak zien gebeuren, in meerdere clans. Het is verschrikkelijk en de hele clan weet niet wat te doen. Lieve clanleden, ik word oud en ik ben dankbaar voor elke dag dat ik jullie leider mocht zijn. Ik spreek vanuit mijn eigen wijsheid, mijn hart verteld mij dat dit het beste is. Ik spreek niet vanuit angst of lafheid, dat zeker niet. Ik spreek vanuit wat het beste is voor ons allemaal. Ik neem een verstandig besluit wat moed vereist en ik heb veel respect voor jullie allen. Ik vraag om goedkeuring van Starclan en..' Stormstar slikte, en Duskcloud voelde dat ze zelf ook even een seconde nodig had. 'Ik treed af van mijn rang, als clanleader.' Geschokt keek ze haar leader aan. Ze kon zich eigenlijk geen tijd meer herinneren dat Stormstar geen leader was, ze wist niet eens wat zijn echte naam was geweest. Ze zocht nieuwsgierig naar Mousefur. Zou zij nu leider worden? 'Ook mijn liefdevolle partner Mousefur, zal niet langer die rang bezitten. We willen samen zijn, meer aandacht besteden aan onze famillie en de ware kracht van het leven bemoedigen, liefde. Want, liefde is de sterkste kracht die er is.' Duskcloud knikte bevestigend om Stormstar's ware woorden en keek daarna haar ex-leader weer nieuwsgierig aan. 'Natuurlijk zullen er eennieuwe clanleader en Deputy moeten komen. Ik vraag Dawnflight en Wolfgaze naar voren te komen.' Ze keek de twee katten aan. Ze wist wel wie Dawnflight was, maar Wolfgaze kende ze beter. Zemocht de grote kater wel en ze dacht dat hij een goede deputy zou zijn. Ze luisterde naar hoe de nieuwe leider en deputy hun nieuwe namen kregen. 'Tot die tijd zal ik nog even de clan leiden en Dawnflight zal daarbij helpen. Als wij weg zijn zullen Wolfgaze en Mousefur de leiding nemen. Mijn naam, Stormstar. Ik zalzelf ook een andere naam krijgen en ik vraag Starclan om op me neer te kijken terwijl ik die naam voor mijzelf uitspreek. Ik zal voortaan de naam Stormwise dragen. Voor jullie, je mag me noemen zoals je zelf wil. Stormstar of Stormwise, ik luister naar beide.' Duskcloud voelde zich een beetje raar en ze voelde dat ze Stormstar zou missen als leider, en voor haar zou hij altijd Stormstar blijven. Hoeveel leiders ze nog zou krijgen. Ze gaf Stormstar en Mousefur allebei nog een respectvol knikje en keek toen nieuwsgierig naar Wolfgaze en Dawnflight, zich afvragend of die achteraf nog wat gingen zeggen.


Meet Duskcloud - About Me
Have faith, even when the things change. Sqh3td

Dry lightning cracks across the skies
Those storm clouds gather in her eyes
Daddy was a mean ole mister
Mama was an angel in the ground
The weather man called for a twister
She prayed blow it down
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafbreeze
Member
Have faith, even when the things change. TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Have faith, even when the things change.   Have faith, even when the things change. Icon_minitimema 24 feb 2014 - 21:28



Leafpaw rekte even uit, door de kou werd ze steeds stroever, maar ze zag dat haar vader zich klaar ging maken voor een ceremonie. Het was niet haar ceremonie, het kwam er al wel snel aan, maar niet vandaag. Ze liep alvast naar de plek, en keek met haar blauwe ogen naar haar vader. Ze was trots op hem, ze wou hem niet kwijt. 'Laat alle katten zich verzamelen voor the Highrock voor een clanmeeting.' Haar vader glimlachte, net zoals altijd. 'zoals altijd, welkom allemaal. Jullie zullen vast denken dat ik nu een ceremonie ga doen, dat is niet het geval.' Leafpaw spitste haar oren, wat bedoelde hij precies? 'Jullie hebben vast gemerkt dat ik de laatste tijd wat minder aanwezig ben. De tijd tussen de ceremonies zijn langer en ik kan me niet goed concentreren. Soms is het beter om je zwakte van tevoren toe te geven, voordat je er onder bezwijkt en alles in chaos achterlaat. Ik heb dat te vaak zien gebeuren, in meerdere clans. Het is verschrikkelijk en de hele clan weet niet wat te doen. Lieve clanleden, ik word oud en ik ben dankbaar voor elke dag dat ik jullie leider mocht zijn. Ik spreek vanuit mijn eigen wijsheid, mijn hart verteld mij dat dit het beste is. Ik spreek niet vanuit angst of lafheid, dat zeker niet. Ik spreek vanuit wat het beste is voor ons allemaal. Ik neem een verstandig besluit wat moed vereist en ik heb veel respect voor jullie allen. Ik vraag om goedkeuring van Starclan en..' Nee, nee, nee, nee... Was dit wat ze dacht dat er zou gebeuren? Met grote angstige ogen keek ze naar haar vader. 'Ik treed af van mijn rang, als clanleader.' Nee... Dit was niet mogelijk. Ze draaide haar kopje weg en sloot haar ogen. Ze voelde haar ogen waterig worden, ze wou niet dat hij weg ging. Ze wou hém als Clanleader. 'Ook mijn liefdevolle partner Mousefur, zal niet langer die rang bezitten. We willen samen zijn, meer aandacht besteden aan onze famillie en de ware kracht van het leven bemoedigen, liefde. Want, liefde is de sterkste kracht die er is.' Leuk, maar het zou nooit meer hetzelfde worden voor haar worden. Ze was nog altijd trots op haar ouders, maar... Ze wist het niet, ze wou dat ze beide echt nog leiding hadden. 'Natuurlijk zullen er eennieuwe clanleader en Deputy moeten komen. Ik vraag Dawnflight en Wolfgaze naar voren te komen.' Bij die eerste naam schoten haar oren naar voren, en ze opende haar ogen met vuur. Wát? Ze luisterde al niet meer. Ze voelde verraad, boos, verdriet. Het was allemaal teveel. Toen ze zeker wist dat het was afgelopen ging zij roepen. "Wát?!" ging haar stem. "Hoe kun je Dawnflight!" siste ze kwaad richting de poes die nu de plaats van haar vader zou vervangen. "Ik heb het je verteld! Ik vertrouwde je!" Vervolgde ze, bijna smekend. "Ik zal je nooit bij je nieuwe naam noemen! Voor mijn part ben je dood Dawnflight!" Zei ze huilend, waarna ze weg rende. Weg uit het kamp, weg van haar vader. Het enigste wat ze wou, was naar Glowpaw. Hij begreep haar, hij was aardig. Ze wou dat als ze weer terugkwam dat alles weer normaal was, dat haar vader nog leader was en haar moeder Deputy. Waarom? Dat was de enigste vraag die door haar hoofd ging. Waarom.

OOC: Het was afgesproken met Isa, geen zorgen ;D


Have faith, even when the things change. Unknown

Until the Leaf's stop falling~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
Have faith, even when the things change. DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: Have faith, even when the things change.   Have faith, even when the things change. Icon_minitimedi 25 feb 2014 - 13:55

I'll run...
A light in the room, it was you who was standing there. Tried, it was true as your glance met my stare. But your heart drifted off, like the land split by sea. I tried to go, to follow. To kneel down at your feet.
Een windvlaag liet haar ontwaken uit een lichte slaap. De langharige vacht werd opzij geblazen en ze rilde een keer door de kou. De laatste paar dagen waren hectisch geweest. Stormstar had haar apart geroepen en verteld over zijn plan. Eerst was ze geschokt, vroeg ze of hij het zeker wist. Maar toen ze zijn blik had gezien, vol vermoeidheid, herinnerde ze zich dat hij niet jong meer was. Hoelang was hij eigenlijk al leider geweest? Ze kon zich geen tijd herinneren zonder Stormstar op de grote rots in het midden van het kamp, mededelingen zeggend of ceremonies houdend. Ze was erg vereerd dat hij haar had gekozen. Ze was blij met Wolfgaze als deputy. Ze kende de kater al en had ook met hem gepraat, maar nu zal ze hem waarschijnlijk nog beter leren kennen. Ze zal alle afspraken en regels van de clan met hem moeten bespreken en meer met hem moeten samenwerken dan met wie dan ook. Stormstar had hen goed geholpen en tips gegeven voor als de dag zou komen en om eerlijk te zijn had ze geen idee wanneer die dag was.

Het begon als een normale dag. Nadat ze wakker was geworden liep ze de den uit. Ze strekte zich uit en zei goedemorgen tegen een paar andere katten. Vlak voor de opening van den rekte ze zich uit en begon ze haar vacht te likken. Verscheidene katten kwamen hun den’s uit. Van kersverse apprentices tot een paar elders, ze liepen er allemaal rond. Sommige keken nogal chagrijnig, maar anderen leken er weer zin in te hebben. Een glimlach verscheen op haar snuit terwijl ze zich herinnert waarom ze ook als weer zo van de Riverclan hield. Ineens hoorde ze een stem van de grote rots komen en nieuwsgierig draaide ze haar kop. De grote grijze kater stond boven op de rots, ze had hem niet eens uit zijn den zien komen. 'Laat alle katten zich verzamelen voor the Highrock voor een clanmeeting. Zoals altijd, welkom allemaal. Jullie zullen vast denken dat ik nu een ceremonie ga doen, dat is niet het geval.' De poes stond op en ging voor de rots weer zitten. Een aantal andere katten hadden zich ook hier verzameld, zich afvragend wat de kater ging zeggen. 'Jullie hebben vast gemerkt dat ik de laatste tijd wat minder aanwezig ben. De tijd tussen de ceremonies zijn langer en ik kan me niet goed concentreren. Soms is het beter om je zwakte van tevoren toe te geven, voordat je er onder bezwijkt en alles in chaos achterlaat. Ik heb dat te vaak zien gebeuren, in meerdere clans. Het is verschrikkelijk en de hele clan weet niet wat te doen. Lieve clanleden, ik word oud en ik ben dankbaar voor elke dag dat ik jullie leider mocht zijn. Ik spreek vanuit mijn eigen wijsheid, mijn hart verteld mij dat dit het beste is. Ik spreek niet vanuit angst of lafheid, dat zeker niet. Ik spreek vanuit wat het beste is voor ons allemaal. Ik neem een verstandig besluit wat moed vereist en ik heb veel respect voor jullie allen. Ik vraag om goedkeuring van Starclan en..' Ondanks dat Dawnflight wist wat er ging gebeuren, hield ze toch haar adem in. 'Ik treed af van mijn rang, als clanleader.' Stormstar zuchtte en verbaasde kreetjes waren te horen vanuit het hele kamp. Sommige katten staken hun hoofd nu toch buiten de den en kwamen naar de rots toe gesneld. 'Ook mijn liefdevolle partner Mousefur, zal niet langer die rang bezitten. We willen samen zijn, meer aandacht besteden aan onze famillie en de ware kracht van het leven bemoedigen, liefde. Want, liefde is de sterkste kracht die er is.' Ze knikte om het te bevestigen, hij had helemaal gelijk. Soms kun je beter opgeven dan door te gaan tot je erbij neervalt. Pas toen het geluid weer wat gedaald was ging hij verder. 'Natuurlijk zullen er een nieuwe clanleader en Deputy moeten komen. Ik vraag Dawnflight en Wolfgaze naar voren te komen.' Ze voelde hoe ineens hoe allemaal blikken op haar rustten. Haar blik zocht even die van Wolfgaze en toen liep ze naar de leider toe. 'Wolfgaze. Beloof je de clan te dienen en te beschermen, verstandige keuzes te maken en te strijden voor je clan als deputy?' Vroeg Stormstar aan Wolfgaze. Ze zag hoe hun neuzen elkaar aanraakte en ze had een glimlach op haar snuit. Net zoals Stormstar knikte ze de bruine tabby kater toe. 'Dan ben je vanaf vandaag de Deputy van Riverclan.' De ambere ogen verplaatsten zich naar haar en ze deed een stap naar voren. 'Dawnflight, goede vriendin. Je bent een poes die iedereen respecteert zoals die gene is, je bent verstandig en volgt je hart, wees wijs en liefdevol op de momenten wanneer dat nodig is. Zorg ervoor dat iedereen het gevoel heeft dat hij of zij welkom is bij jou, al ben je nog zo down. Ik heb er vertrouwen in dat dat wel goed komt. Omdat je de clanleader rang straks zult betreden, zul je moeten afreizen naar de highstones om je levens te ontvangen. Ik zal je vergezellen op die reis en je beschermen waar ik kan. Je zult het goed doen, veel succes.' Ze knikte met een bescheiden glimlach op haar gelaat. ”Ik zal mijn best doen voor de clan.” Mauwde ze terug naar de kater. Ze vroeg zich af wat er zou gebeuren bij de highstones, maar had er nog geen enkele leider of medicijnkat over horen praten, ooit. Aan de andere kant leek de Starclan haar een enge plek en wist ze niet of ze wel goed ontvangen zou worden.

De stem van de leider deed haar ontwaken uit haar gedachten. 'Tot die tijd zal ik nog even de clan leiden en Dawnflight zal daarbij helpen. Als wij weg zijn zullen Wolfgaze en Mousefur de leiding nemen.' Haar enthousiasme werd groter, maar ze bleef rustig. De grijze kater keek nog even de clan rond. De zon scheen en de lucht was blauw, maar de wind waaide nog steeds. Een nieuwe windvlaag liet haar vacht weer wat opstoven en ze moest even met haar kop schudden om het uit haar ogen te halen. 'Mijn naam, Stormstar. Ik zal zelf ook een andere naam krijgen en ik vraag Starclan om op me neer te kijken terwijl ik die naam voor mijzelf uitspreek. Ik zal voortaan de naam Stormwise dragen. Voor jullie, je mag me noemen zoals je zelf wil. Stormstar of Stormwise, ik luister naar beide.' Voor haar zal hij altijd Stormstar blijven, of hij nou is afgetreden of niet. Hij zal altijd een speciaal plekje in haar hart hebben en ze zal trots zijn om zijn opvolger te mogen zijn. Stormstar sprong van de rots af om met wat katten te praten. Zij zelf bleef nog even staan en zag vol bewondering hoe het kamp eruit zag vanaf hier. Ze bedacht een hele speech om nog te zeggen, maar toen ze haar keel had geschraapt kwam er niet veel uit. ”Dankjewel clanleden.” Was het enige wat er uit haar keel kwam. Toen ook zij, lichtelijk beschaamd, van de rots afsprong kreeg ze een paar felicitaties van katten, maar haar aandacht werd getrokken door een stem die begon te schreeuwen. "Wát?!" Het was Leafpaw, de dochter van Stormstar en Mousefur. "Hoe kun je Dawnflight!" Siste de poes en Dawnflight zocht haar in de menigte, maar er zaten veel katten en het duurde even voor ze haar gevonden had. "Ik heb het je verteld! Ik vertrouwde je! Ik zal je nooit bij je nieuwe naam noemen! Voor mijn part ben je dood Dawnflight!" Huilend rende de kat weg, het kamp uit. Dawn was van plan geweest om het uit te leggen aan de poes, maar ze stond nu stokstijf, niet wetend wat te doen. Het was niet haar bedoeling geweest om katten overstuur te maken, en zeker niet Leafpaw. Ze wist inderdaad dat Leafpaw trots is op de rangen van haar ouders, maar ze wist niet dat ze het zo op zou vatten als er een andere leider kwam. Ik had het haar moeten vertellen van tevoren, maar zou er dan veel verschil zijn geweest, spookte het door haar hoofd. Misschien had ze haar dan kunnen sussen, het rustig uit kunnen leggen. De rossige poes wist niet goed wat ze moest doen, maar besloot toen in het kamp te blijven. Ze zal het er niet beter op maken door achter de poes aan te rennen en proberen haar terug te krijgen. Het zal de taak van de ouders zijn om de reden van de keus uit te leggen en niet die van haar. Ze stond nog steeds verstrakt, maar ontspande toen iets. Met een teleurgestelde blik draaide ze zich weer om en sjokte ze terug de groep katten in. Een flauwe glimlach kwam op haar snuit te staan toen ze de rest van de felicitaties in ontvangst nam.
1.495 words | The camp | ~| ( © hunter. )



Have faith, even when the things change. WI8to82
~x~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Have faith, even when the things change. DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Have faith, even when the things change.   Have faith, even when the things change. Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 15:30




Een beetje nerveus lag Mousefur in de nursery. Al voor een tijdje zorgde ze voor Smokekit, een kitten van Smoketear en Ashlily. Ashlily had de kitten verstoten en Mousefur had besloten om voor hem te zorgen als pleegmoeder. Maar dat was niet de reden voor haar nervositeit. Samen met Stormstar had ze een tijdje geleden al wat besloten. En dat zou vandaag gebeuren.
'Laat alle katten zich verzamelen voor the Highrock voor een clanmeeting.' Klonk het plotseling vanaf de hoge steen. Langzaam stond Mousefur op en keek naar Smokekit. Het katertje had net gedronken en lag rustig te slapen. Het kan vast geen kwaad als ik er even tussenuit glip.. Zachtjes bedekte ze hem met wat mos om hem warm te houden zolang ze weg was. Daarna verdween ze vlug door de nauwe ingang naar buiten.
Daar stond hij dan. Machtig, met zijn lange, grijze haren op de hoge steen. Zijn blik rustte op de Clanleden. Mousefur keek even naar Stormstar en trippelde toen naar hem toe. Eenmaal op de steen nam ze plaats en stukje naast hem. Stil als ze maar kon luisterde ze naar zijn speech. Na zijn aankondiging dat ze gingen aftreden werd het lichtelijk rumoerig. Veel katten keken verbaast en ongelovig naar hun trouwe leider terwijl ze zachtjes met elkaar zaten te discussiëren, maar al snel werd het weer stil. Twee nieuwe, jonge katten werden aangewezen voor de rang als leider en deputy: Dawnflight en Wolfgaze. Terwijl de twee naar voren liepen klonken er opnieuw verraste stemmen vanuit de Clan en werd het weer rumoerig, maar ook dit hield al snel op toen de twee bovenaan de hoge steen stonden en een klein zegje deden. Trots keek Mousefur naar Dawnflight en Wolfgaze, die de nieuwe generatie zouden gaan leiden tot hun dood of ouderdom. Stormstar deed nog kort een woordje waarin hij bekend maakte dat zijn naam weer terug veranderde, maar dit keer in Stormwise. Oei, dat wordt wennen. De grote, grijze kater sprong van de rots af en liep door de groep katten heen. Mousefur bedacht zich geen moment en trippelde direct achter hem ana om naast hem te lopen. ‘Goed gedaan, mijn liefste,’ spinde ze zachtjes terwijl ze de kater een lik om zijn oren gaf.
Achter hen hoorde de poes onder het rumoer van de Clan een maar al te bekende stem: Leafpaw, haar dochter. Ze kon niet precies verstaan wat ze zij, maar het klonk boos en schril. Verbaasd draaide Mousefur zich om, om te zien wat er aan de hand was. Tussen de katten door zag ze hoe haar dochter tegen Dawnflight snauwde en vervolgens het kamp uit te rende. De poes kreeg een bezorgd gevoel, maar liet het maar even. Ze wist hoe trots Leafpaw altijd was geweest op haar ouders; misschien was dit teveel voor haar geweest. Mousefur zag het maar als een opvlieging dat zo weer over was, dus liet ze haar maar met rust tot ze weer terug was. Dan was het vast allemaal weer goed toch?





MOOD:
Slightly nervous and excited

COMPANY:
The entire RiverClan

WORDS:
499





Have faith, even when the things change. J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
Have faith, even when the things change. Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Have faith, even when the things change.   Have faith, even when the things change. Icon_minitimevr 28 feb 2014 - 12:52


★Fairfaith★

Haar kittens hadden net een hele tijd geslapen, en nu werd het tijd dat ze weer eens wat energie kwijt konden. Fairfaith duwde ze met haar neus in de richting van een stel andere spelende kittens, waarna ze zelf opstond. Ze vroeg aan één van de Queens of deze haar kleintjes tijdelijk in het oog kon houden, wanneer ze de stem van Stormstar hoorde. Was het een nieuwe ceremonie? Nee, dat kon niet. Misschien was er wel iets belangrijks dat hun leader te vertellen had, dus beloofde de gevlekte poes aan de andere kattin dat ze wel zou zeggen wat er was als ze terug kwam. Ze kroop de Nusery uit, en zag Stormstar op de hogesteen staan. Ook Mousefur was gaan kijken, dus er was vast wel wat aan de hand, toch? Fairy begon al wat ongerust te worden, en versnelde haar gangen. Verward staarde ze de grote, grijze kater aan. 'Soms is het beter om je zwakte van tevoren toe te geven, voordat je er onder bezwijkt en alles in chaos achterlaat. Ik heb dat te vaak zien gebeuren, in meerdere clans. Het is verschrikkelijk en de hele clan weet niet wat te doen. Lieve clanleden, ik word oud en ik ben dankbaar voor elke dag dat ik jullie leider mocht zijn. Ik spreek vanuit mijn eigen wijsheid, mijn hart verteld mij dat dit het beste is. Ik spreek niet vanuit angst of lafheid, dat zeker niet. Ik spreek vanuit wat het beste is voor ons allemaal. Ik neem een verstandig besluit wat moed vereist en ik heb veel respect voor jullie allen. Ik vraag om goedkeuring van Starclan en..', verkondigde de RiverClan leader. Hij stopte eventjes om te kunnen slikken, wat de Queen zeker kon begrijpen na zijn halve toespraak. 'Ik treed af van mijn rang, als clanleader.' Helemaal in shock keek de gevlekte poes naar haar... ex-clanleader. Stormstar had deze rang al heel Fairfaith's leven... Dit kon Mousefur toch niet toestaan? Hoe kon ze nu een Clan regeren vanuit de Nusery?! 'Ook mijn liefdevolle partner Mousefur, zal niet langer die rang bezitten. We willen samen zijn, meer aandacht besteden aan onze famillie en de ware kracht van het leven bemoedigen, liefde. Want, liefde is de sterkste kracht die er is', miauwde de kater waarna hij zijn ogen even sloot. Hmmm, dat was dan alweer een beantwoorde vraag erbij. Fairfaith had altijd al van Storm gehouden, als leider, als warrior, als RiverClanner, als vriend... Een echte band had ze misschien niet met 'm, maar het zou een echte aanpassing worden zonder hem aan de macht! Maar nu kwam dat het meest spannende van deze clanmeeting, want als Stormstar en Mousfur zouden aftreden, moesten er een nieuwe leader en deputy gekozen worden.. 'Natuurlijk zullen er een nieuwe clanleader en Deputy moeten komen. Ik vraag Dawnflight en Wolfgaze naar voren te komen.' De kater keek de twee genoemde katten aan, en de gevlekte Queen volgde zijn ogen. Wie van hen zou nu de deputy worden, en wie zou meteen beloond worden met 8 extra levens van StarClan? 'Wolfgaze. Beloof je de clan te dienen en te beschermen, verstandige keuzes te maken en te strijden voor je clan als deputy?' Wolf murmelde wat, maar echt veel kon Fairfaith niet maken van Wolfgaze's woorden. Daarna was Dawnflight aan de beurt, binnenkort waarschijnlijk Dawnstar genoemd. 'Dan ben je vanaf vandaag de Deputy van Riverclan. Dawnflight, goede vriendin. Je bent een poes die iedereen respecteert zoals die gene is, je bent verstandig en volgt je hart, wees wijs en liefdevol op de momenten waneer dat nodig is. Zorg ervoor dat iedereen het gevoel heeft dat hij of zij welkom is bij jou, al ben je nog zo down. Ik heb er vertrouwen in dat dat wel goed komt. Omdat je de clanleader rang straks zult betreden, zul je moeten afreizen naar de highstones om je levens te ontvangen. Ik zal je vergezellen op die reis en je beschermen waar ik kan. Je zult het goed doen, veel succes.' Na zijn woorden raakte Stormstar de neus aan van de poes, wat Fairy een warm gevoel gaf vanbinnen. Als de grijze, oude kater haar vertrouwde, dan deed zij dat ook. 'Ik zal mijn best doen voor de clan', miauwde Dawn. 'Tot die tijd zal ik nog even de clan leiden en Dawnflight zal daarbij helpen. Als wij weg zijn zullen Wolfgaze en Mousefur de leiding nemen.' De wijze RiverClan kat zuchtte en keek de Clan rond vanop de hogesteen. 'Mijn naam, Stormstar. Ik zal zelf ook een andere naam krijgen en ik vraag Starclan om op me neer te kijken terwijl ik die naam voor mijzelf uitspreek. Ik zal voortaan de naam Stormwise dragen. Voor jullie, je mag me noemen zoals je zelf wil. Stormstar of Stormwise, ik luister naar beide.' Fairfaith zou het nooit over haar hart kunnen krijgen om zo respectloos te zijn en hem Stormwise te noemen, voor haar zou hij altijd Stormstar blijven! De kater slikte nog even en sprong vervolgens van de rots af. Dat was het dan.. De Clan zou nu een hele andere wending kunnen gaan maken. De poes kende Dawnflight niet echt, behalve van het schaatsen met de kittens dan. Ze hadden nooit echt tegen elkaar gesproken, maar daar was de Clan gewoon te groot voor. Ach, uiteindelijk zou alles toch wel weer op zijn pootjes terecht komen, en anders kon ze nog steeds Rogue of Kittypet worden. Bij die gedachten giechelde ze zachtjes, met toch wel een kleine twinkeling van afgunst in haar ogen. Zo nu en dan vroeg Fairy zich wel eens af hoe het zou zijn om zo alleen te leven, maar ze zou het écht niet over haar hart kunnen krijgen om haar kittens alleen achter te laten! Oh ja, haar kittens! Die was ze al bijna vergeten! Ze snelde terug naar de Nusery en knikte naar de Queen die haar kits verzorgd had. Vrolijk kwamen de kleintjes op haar afgelopen en begonnen te drinken. De poes sloot zachtjes haar ogen; Ze moest alles even wat laten bezinken.

::Tag:: Clan ::Note:: Posted~ ::Words:: 1005



VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfgaze
Member
Have faith, even when the things change. DPKsfdL
456
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 23 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Wolfgaze
BerichtOnderwerp: Re: Have faith, even when the things change.   Have faith, even when the things change. Icon_minitimeza 1 maa 2014 - 23:07

Wolfgaze lag op zijn mossige bed, en deed een oog door een spleetje open. De wazige beelden werden langzaam duidelijker. Een hoop kabaal door geslof en geslenter, ging langs hem heen. Hij zag verschillende katten de den uit lopen. Het aantal katten deed hem aan het denken zetten. Wolf werd nieuwsgierig en begon zich uit te rekken. Hij stond op en liep de den uit, het licht was hem net iets te fel. Hij knipperde zijn ogen tot ze weer scherp stonden. Hij zag de katten rond de steen verzamelt zitten, veel geroesemoes deed Wolf denken dat er iets aan de hand was. Hij wurmde zich tussen de menigte door en zag dat Stormstar op de rots stond, op het punt om iets te vertellen. ''Zoals altijd, welkom allemaal. Jullie zullen vast denken dat ik nu een ceremonie ga doen, dat is niet het geval.'' Stormstar slaakte even een zucht. Wolfgaze spitste zijn horen om elk word op te kunnen vangen. ''Jullie hebben vast gemerkt dat ik de laatste tijd wat minder aanwezig ben. De tijd tussen de ceremonies zijn langer en ik kan me niet goed concentreren. Soms is het beter om je zwakte van tevoren toe te geven, voordat je er onder bezwijkt en alles in chaos achterlaat. Ik heb dat te vaak zien gebeuren, in meerdere clans. Het is verschrikkelijk en de hele clan weet niet wat te doen. Lieve clanleden, ik word oud en ik ben dankbaar voor elke dag dat ik jullie leider mocht zijn. Ik spreek vanuit mijn eigen wijsheid, mijn hart verteld mij dat dit het beste is. Ik spreek niet vanuit angst of lafheid, dat zeker niet. Ik spreek vanuit wat het beste is voor ons allemaal. Ik neem een verstandig besluit wat moed vereist en ik heb veel respect voor jullie allen. Ik vraag om goedkeuring van Starclan en..'' Stormstar slikte terwijl hij een pauze nam. Wolfgaze voelde de ongerustheid van de andere katten, terwijl ze hun adem in hielden. ''Ik treed af van mijn rang, als clanleader. Ook mijn liefdevolle partner Mousefur, zal niet langer die rang bezitten. We willen samen zijn, meer aandacht besteden aan onze famillie en de ware kracht van het leven bemoedigen, liefde. Want, liefde is de sterkste kracht die er is.'' Het hoge woord was eruit, de katten rond de rots maakte zachte kreten van onbegrijpelijkheid. ''Natuurlijk zullen er een nieuwe clanleader en Deputy moeten komen. Ik vraag Dawnflight en Wolfgaze naar voren te komen.'' Stormstar keek de twee katten aan. Wolfgaze voelde de ogen van de menigte in zijn vacht priemen. ''Wolfgaze. Beloof je de clan te dienen en te beschermen, verstandige keuzes te maken en te strijden voor je clan als deputy?'' Stormstar’s stem leek wel zwaarder als je dichterbij hem stond. Wolfgaze kon ook merken dat hij ouder was geworden. Zijn neus raakte die van hem aan, die warm en ruw aan voelde. Nieuwsgierige ogen van de menigte keken over de schouder van Stormstar naar Wolfgaze. ''Dat zal ik beloven zolang ik deze clan dien.'' Klonk Wolfs zijn stem door de clan. ''Dan ben je vanaf vandaag de Deputy van Riverclan.'' Zijn blik wende zich naar Dawnflight. ''Dawnflight, goede vriendin. Je bent een poes die iedereen respecteert zoals die gene is, je bent verstandig en volgt je hart, wees wijs en liefdevol op de momenten waneer dat nodig is. Zorg ervoor dat iedereen het gevoel heeft dat hij of zij welkom is bij jou, al ben je nog zo down. Ik heb er vertrouwen in dat dat wel goed komt. Omdat je de clanleader rang straks zult betreden, zul je moeten afreizen naar de highstones om je levens te ontvangen. Ik zal je vergezellen op die reis en je beschermen waar ik kan. Je zult het goed doen, veel succes.'' Ook bij Dawnflight raakte hij haar neus even aan. ''Ik zal mijn best doen voor de clan.'' Zei Dawnflight met een glimlach. Stormstar richtte zich weer tot de clan. ''Tot die tijd zal ik nog even de clan leiden en Dawnflight zal daarbij helpen. Als wij weg zijn zullen Wolfgaze en Mousefur de leiding nemen.' Stormstar zuchtte en keek nog even de clan rond. 'Mijn naam, Stormstar. Ik zal zelf ook een andere naam krijgen en ik vraag Starclan om op me neer te kijken terwijl ik die naam voor mijzelf uitspreek. Ik zal voortaan de naam Stormwise dragen. Voor jullie, je mag me noemen zoals je zelf wil. Stormstar of Stormwise, ik luister naar beide.'' Wolfgaze kon het zich niet laten wennen, Stormstar is en blijft Stormstar. Nadat Stormstar klaar was met zijn speechsprong hij van de steen en liep door de menigte katten. Mousefur verscheen al snel naast zijn zijde. De twee leken wel net jonge tortelduifjes. Schattig, vond Wolfgaze het. Dawnflight maakte nog een korte speech. ''Dankjewel clanleden.'' Zei ze. Ook Wolfgaze kon zo snel niks verzinnen. ''Dankjewel iedereen voor deze kans.'' Sprak Wolfgaze. Met een hart kloppend in zijn keel sprong Wolf van de rots. De spanning was nog niet weg getrokken, maar meteen kwamen er al felicitaties van andere katten. Ook Duskcloud zag hij nog even staan in de menigte. Hij knikte even naar haar, onmogelijk om zich door de menigte heen te wurmen. Net op het moment dat hij ook Dawnflight wilde feliciteren hoorde hij een hoop kabaal van haar richting komen. Hij zag nog net het puntje van Leafpaw's staart het kamp uit rennen. Wolfgaze zag hoe Dawnflight teleurgesteld de menigte weer in sjokte. Wolfgaze wurmde zich erdoor. ''Gefeliciteerd met je rang Dawnflight!'' Hij zag haar verdrietige blik. Wolfgaze zuchte even. ''Maak je geen zorgen Dawn, dat trekt wel bij. Gun het even zijn tijd.'' Stelde hij haar gerust. Hij knikte nog even naar haar en werd toen weer opgeslokt in de menigte. Nu de vertrouwde leider van de clan af treden, verwachte Wolf dat de clan niet meer hetzelfde zou blijven. Misschien na een tijdje weer, maar het moest even wennen. Alles moest even wennen terwijl hij aan Leafpaw dacht. Uit haar heftige reactie had wel gebleken dat Stormstar en Mousefur lang hadden geleid. Met ook alle postieve kanten als gevolg dat de clan een nog hechtere familie was geworden. Zijn taak was nu om dat te behouden, samen met Dawnflight. Een zware blok van verantwoordelijkheid laste op zijn schouders. Een last die hij maar al te goed kon dragen, maar ook een die hij wilde dragen...!

Words;; 1063 // Tag;; Riverclan // Mood;; Nervous and slightly confident


Have faith, even when the things change. Wrjgjc
Afwezig!
Accounts staan in spoiler c:
狼:
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
Have faith, even when the things change. DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: Have faith, even when the things change.   Have faith, even when the things change. Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 11:08





Petalclouds hoorde Stormstars oproep en stond voorzichtig op. Ze schoof wat mos tegen Missingkit aan, zodat die het niet koud zou krijgen. Terwijl ze de nursery uit stapte, keek ze nog even om naar haar kitten en er verscheen een kleine glimlach op haar gezicht. Ze zocht Hawkscream tussen de andere katten en ging naast hem zitten. 'Zoals altijd, welkom allemaal. Jullie zullen vast denken dat ik nu een ceremonie ga doen, dat is niet het geval', sprak de clanleider. Petalcloud keek verbaast naar hem. Wat ging hij dan zeggen?
'Jullie hebben vast gemerkt dat ik de laatste tijd wat minder aanwezig ben. De tijd tussen de ceremonies zijn langer en ik kan me niet goed concentreren. Soms is het beter om je zwakte van tevoren toe te geven, voordat je er onder bezwijkt en alles in chaos achterlaat. Ik heb dat te vaak zien gebeuren, in meerdere clans. Het is verschrikkelijk en de hele clan weet niet wat te doen. Lieve clanleden, ik word oud en ik ben dankbaar voor elke dag dat ik jullie leider mocht zijn. Ik spreek vanuit mijn eigen wijsheid, mijn hart verteld mij dat dit het beste is. Ik spreek niet vanuit angst of lafheid, dat zeker niet. Ik spreek vanuit wat het beste is voor ons allemaal. Ik neem een verstandig besluit wat moed vereist en ik heb veel respect voor jullie allen. Ik vraag om goedkeuring van Starclan en.. Ik treed af van mijn rang, als clanleader.' Petalcloud keek met grote ogen naar Stormstar. Hij gaf zijn rang op? 'Ook mijn liefdevolle partner Mousefur, zal niet langer die rang bezitten. We willen samen zijn, meer aandacht besteden aan onze famillie en de ware kracht van het leven bemoedigen, liefde. Want, liefde is de sterkste kracht die er is.' Bij deze woorden verscheen er een glimlach op Petalclouds gezicht, al was het een beetje een treurige glimlach. Want alleen al deze woorden zeiden iets over hoe geweldig Stormstar als leider was geweest. Hoe vriendelijk en wijs. Dat hij die rol nu niet langer zou vervullen voelde vreemd.
'Natuurlijk zullen er een nieuwe clanleader en Deputy moeten komen. Ik vraag Dawnflight en Wolfgaze naar voren te komen.' Petalcloud keek naar de twee warriors die naar voren stapten. Ze waren goede warriors, zo veel wist ze, maar ze kende ze niet zo goed. ''Wolfgaze", sprak Stormstar, "beloof je de clan te dienen en te beschermen, verstandige keuzes te maken en te strijden voor je clan als deputy?'' Hij en Wolfgaze raakten elkaars neus aan. ''Dat zal ik beloven zolang ik deze clan dien", zei Wolfgaze. Stormstar knikte. ''Dan ben je vanaf vandaag de Deputy van Riverclan. Dawnflight, goede vriendin. Je bent een poes die iedereen respecteert zoals die gene is, je bent verstandig en volgt je hart, wees wijs en liefdevol op de momenten wanneer dat nodig is. Zorg ervoor dat iedereen het gevoel heeft dat hij of zij welkom is bij jou, al ben je nog zo down. Ik heb er vertrouwen in dat dat wel goed komt. Omdat je de clanleader rang straks zult betreden, zul je moeten afreizen naar de highstones om je levens te ontvangen. Ik zal je vergezellen op die reis en je beschermen waar ik kan. Je zult het goed doen, veel succes.'' Ook bij Dawnflight raakte hij haar neus even aan. ''Ik zal mijn best doen voor de clan'', miauwde de poes glimlachend.
Stormstar richtte zich op en sprak de hele clan weer aan. 'Tot die tijd zal ik nog even de clan leiden en Dawnflight zal daarbij helpen. Als wij weg zijn zullen Wolfgaze en Mousefur de leiding nemen. Mijn naam, Stormstar. Ik zal zelf ook een andere naam krijgen en ik vraag Starclan om op me neer te kijken terwijl ik die naam voor mijzelf uitspreek. Ik zal voortaan de naam Stormwise dragen. Voor jullie, je mag me noemen zoals je zelf wil. Stormstar of Stormwise, ik luister naar beide.' Stormwise. Het was een passende naam voor de wijze kater, maar het zou wennen zijn om hem zo te noemen. Petalcloud keek naar Dawnflight en Wolfgaze. De nieuwe leider en deputy waren jong. Petalcloud hoopte dat RiverClan er niet dor zou veranderen. Zouden zij het net zo goed doen als Stormstar? Zouden zij net zo wijs en vriendelijk kunnen zijn? Petalcloud geloofde van wel.
Mousefur en Stormstar, nee, Stormwise, trokken zich terug. Ze zagen eruit als een gelukkig koppel en Petalcloud keek even naar Hawkscream. Ze hoopte dat zij ook zo zouden worden.


Have faith, even when the things change. 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnwish
Member
Have faith, even when the things change. DPKsfdL
Babs
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ➢ 28 Moons
Gender:
Rank:
Autumnwish
BerichtOnderwerp: Re: Have faith, even when the things change.   Have faith, even when the things change. Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 22:31

Verrast hief Autumnwish haar kop toen de oproep van Stormstar over het kamp galmde. Was het nu al tijd voor een nieuwe ceremonie? Nee toch? Wat verward knipperde de poes met haar gele ogen, waarna ze opstond en zich bij de rest van de clan voegde. Zoals ze al verwachtte, kwam er geen ceremonie. Haar blik schoof nieuwsgierig omhoog, maar wat was er dan? 'Jullie hebben vast gemerkt dat ik de laatste tijd wat minder aanwezig ben. De tijd tussen de ceremonies zijn langer en ik kan me niet goed concentreren. Soms is het beter om je zwakte van tevoren toe te geven, voordat je er onder bezwijkt en alles in chaos achterlaat. Ik heb dat te vaak zien gebeuren, in meerdere clans. Het is verschrikkelijk en de hele clan weet niet wat te doen. Lieve clanleden, ik word oud en ik ben dankbaar voor elke dag dat ik jullie leider mocht zijn. Ik spreek vanuit mijn eigen wijsheid, mijn hart verteld mij dat dit het beste is. Ik spreek niet vanuit angst of lafheid, dat zeker niet. Ik spreek vanuit wat het beste is voor ons allemaal. Ik neem een verstandig besluit wat moed vereist en ik heb veel respect voor jullie allen. Ik vraag om goedkeuring van Starclan en..' Stormstar pauzeerde eventjes en Autumnwish hield haar adem even in. Het zou toch niet? 'Ik treed af van mijn rang, als clanleader.' Miauwde de kater. Het leek alsof een steen in haar maag zonk. Dus wel. Dus wat nu? Mousestar? 'Ook mijn liefdevolle partner Mousefur, zal niet langer die rang bezitten. We willen samen zijn, meer aandacht besteden aan onze famillie en de ware kracht van het leven bemoedigen, liefde. Want, liefde is de sterkste kracht die er is.' Nee, niet dus. Ze was blij voor de kater, dat wel. Maar wie zou de clan nu moeten leiden dan? Het idee dat de clan in ongeregeldheid zou vallen, liet haar hart nerveus bonzen. Maar gelukkig zou dat niet gebeuren. 'Natuurlijk zullen er een nieuwe clanleader en Deputy moeten komen. Ik vraag Dawnflight en Wolfgaze naar voren te komen.' Met een glimlach keek Autumnwish naar de twee katten. Ze wist zeker dat ze het konden. Maar een plotselinge gil van een apprentice liet haar schrikken en haar pels iets overeind komen. Leafpaw was duidelijk minder blij met de keuze van haar vader... Wat nerveus slikte Autumnwish, maar Stormstar ging onverstoorbaar door. Of was het gewoon om weer orde te scheppen? 'Wolfgaze. Beloof je de clan te dienen en te beschermen, verstandige keuzes te maken en te strijden voor je clan als deputy? Dan ben je vanaf vandaag de Deputy van Riverclan. Dawnflight, goede vriendin. Je bent een poes die iedereen respecteert zoals die gene is, je bent verstandig en volgt je hart, wees wijs en liefdevol op de momenten waneer dat nodig is. Zorg ervoor dat iedereen het gevoel heeft dat hij of zij welkom is bij jou, al ben je nog zo down. Ik heb er vertrouwen in dat dat wel goed komt. Omdat je de clanleader rang straks zult betreden, zul je moeten afreizen naar de highstones om je levens te ontvangen. Ik zal je vergezellen op die reis en je beschermen waar ik kan. Je zult het goed doen, veel succes. Tot die tijd zal ik nog even de clan leiden en Dawnflight zal daarbij helpen. Als wij weg zijn zullen Wolfgaze en Mousefur de leiding nemen. Mijn naam, Stormstar. Ik zal zelf ook een andere naam krijgen en ik vraag Starclan om op me neer te kijken terwijl ik die naam voor mijzelf uitspreek. Ik zal voortaan de naam Stormwise dragen. Voor jullie, je mag me noemen zoals je zelf wil. Stormstar of Stormwise, ik luister naar beide.' Stormwise... Het zou wennen worden om hem zo te noemen. Zwijgend keek ze naar hoe hij van de rots afsprong. Dawnstar en Wolfgaze... Het zou wennen worden. Maar ze gunde ze het van harte.


Have faith, even when the things change. BbtVAQQ
{Voorsteltopic}

Als iemand topic wil, just ask~
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Have faith, even when the things change.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: