Hello, Littlecreek



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hello, Littlecreek

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leopardstrike
Member
Hello, Littlecreek DPKsfdL
Viktor
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Leopardstrike
BerichtOnderwerp: Hello, Littlecreek   Hello, Littlecreek Icon_minitimezo 5 dec 2010 - 20:10

[Littlecreek&Leopardstrike only]

Leopardstrike voelde zich vandaag niet goed. Alle woede, alle pijn die hij al manen opgekropt had borrelde op. Was het de wind die anders woei, was het een verandering in zichzelf? Hij zou het niet kunnen zeggen. Het enige wat nu door zijn kop raasde was die pijn. Die pijn die Littlecreek veroorzaakt had. Het was zijn schuld. Littlecreek had hem gemaakt zoals hij was, had zijn negatieve gevoelens versterkt. De kater zelf net zo erg als zijn gepraat over Starclan. Alsof Starclan echt met die armzalige Medicine Cat sprak.. Leopardstrike siste even in zichzelf. Nee, dit was de laatste keer dat hij het ging vragen, en anders..
Uiterlijk even rustig als altijd liep hij richting de Den van Littlecreek. Met dezelfde vraag als altijd. Hij was ouder, hij was gegroeid, zowel geestelijk als in kracht. Leopardstrike voelde alle details van de wereld voor een moment sterker om zich heen. Het geruis van de wind door het gras, het gemauw van allerlei katten.. alsof de geluiden hem succes toe wilden wensen.
Zonder het te vragen stapte hij de Medicine Cat's Den binnen. 'Goedendag, Littlecreek,' mauwde hij, zekerder dan hij ooit geweest was. Nu moest het lukken, dat moest! 'Ik denk dat je weet wat mijn vraag is,' mauwde hij rustig, zijn staart om zich heen vouwend. Zijn scherpe ogen zochten die van Littlecreek. Nu moest het lukken..
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlecreek
StarClan
Hello, Littlecreek DPKsfdL
9

CAT'S PROFILE
Age: -
Gender:
Rank:
Littlecreek
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Littlecreek   Hello, Littlecreek Icon_minitimevr 24 dec 2010 - 10:59

Littlecreek schrok op door een stem. Hij had niemand binnen horen komen. Hij keek op van de kruiden die hij aan het sorteren was. "Goedendag, Littlecreek," miauwde een al te bekende stem. "Ik denk dat je weet wat mijn vraag is," zei Leopardstrike rustig. Leopardstrike ging zitten. Littlecreek draaide zich om, zodat hij Leopardstrike aankeek. "Gegroet Leopardstrike," zei hij terwijl hij de kater aankeek. Hij zag er misschien wel rustig uit, maar Littlecreek wist dat als hij een ding verkeerd zei Leopardstrike als een bom zou ontploffen. "Ik weet wat je vraag is, en ik ben er ook zeker van dat je ook mijn antwoord weet," zei hij op rustige toon. Hij was niet van plan zijn angst te laten merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardstrike
Member
Hello, Littlecreek DPKsfdL
Viktor
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Leopardstrike
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Littlecreek   Hello, Littlecreek Icon_minitimevr 24 dec 2010 - 14:42

Leopardstrike keek rustig naar Littlecreek en probeerde zijn woede te onderdrukken. In zijn ogen moesten de splinters van zijn hart duidelijk te zien zijn. Littlecreek was bezig met de kruiden.. de kruiden die zoveel levens redden. Waarom had Starclan hem niet uitgekozen? Hij kon die taak net zo goed volbrengen als deze zwarte kater. Hij was geen Apprentice meer, was ouder geworden.. maar niet wijzer. Leopardstrike haatte het als hij zijn zin niet kreeg. Meestal, nu hij Warrior was, gebeurde dat wel. Alleen Littlecreek niet, nee, die wilde alles voor zichzelf hebben. Alle macht, all visioenen, alles waar Leopardstrike naar verlangde. De kater keek hem rustig aan en antwoordde. De woorden die Leopardstrike wel verwacht had, die hij altijd te horen kreeg. De woorden waar hij zich voor afsloot. Waarom? Hij haalde rustig adem en zette een paar stappen naar voren, zodat hij vlak voor Littlecreek stond. Zijn nagels wilden uitgeslagen worden, maar hij hield zich in. Het kon erger.. 'Waarom heb je me nooit laten delen in je kennis, Littlecreek? Was ik je soms niet waardig?' Zijn stem was sissend, de woede begon op te borrelen in alle hevigheid. Onderdrukken lukte nog maar net.


Softcream | James | Kestrelpaw |Oddeye |Shadowglare | Kearn | Whisperkit | Glidingpaw | Marblekit | Snowrose
Hello, Littlecreek Version2a
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlecreek
StarClan
Hello, Littlecreek DPKsfdL
9

CAT'S PROFILE
Age: -
Gender:
Rank:
Littlecreek
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Littlecreek   Hello, Littlecreek Icon_minitimevr 24 dec 2010 - 14:59

Met gebroken ogen keek Leopardstrike Littlecreek aan. "Waarom heb je me nooit laten delen in je kennis, Littlecreek?" zei hij sissend van woede. "Was ik je soms niet waardig?" gromde hij. Littlecreek zag al dat het fout ging. "Nee nee helemaal niet," zei hij zacht. "Alleen..." hij kreeg de woorden bijna niet uit zijn bek. "Alleen... vond StarClan van niet." Met verdrietige ogen keek hij Leopardstrike aan. Hij vond het nooit fijn om dingen tegen katten te zeggen waardoor ze zich slechter voelden. "Echt, het is niet mijn keuze!" zei hij terwijl er stille tranen over zijn wangen rolden. "StarClan heeft gesproken..." zei hij terwijl hij Leopardstrike hartverscheurend aankeek. Littlecreek deed zijn blauwe ogen dicht. Hij durfde Leopardstrike niet aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardstrike
Member
Hello, Littlecreek DPKsfdL
Viktor
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Leopardstrike
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Littlecreek   Hello, Littlecreek Icon_minitimevr 24 dec 2010 - 15:13

Leopardstrike zat nu vlakbij de zwarte kater, zijn ogen glommen fel. De kat tegenover hem leek wat bang te worden. Leopardstrikes glimlach was er een vol haat, verdriet en pijn. 'Nee, nee, helemaal niet..' Moest hij dat geloven? Moest hij nog langer leugens aanhoren? De kater stikte bijna in zijn woorden. Leopardstrike zweeg. Hij moest kalmeren, rustig worden. Dit zou fout gaan. Hij haalde diep adem. 'Starclan heeft gesproken..' De kater leek bijna op een jankende kit. Leopardstrike voelde dat het niet ging lukken rustig te blijven. Zijn nagels sloegen uit, bijna als een reflex op de pijn die de woorden veroorzaakten. 'Starclan sprak altijd tegen jou. Waarom tegen jou? Heb je daar ooit een antwoord op gevonden?' De hartverscheurende blik van Littlecreek ontging hem. Leopardstrike probeerde tot tien te tellen, maar het mocht niet baten. Hij sloot zijn ogen, een huivering ging door hem heen. Hij moest zichzelf toch in kunnen houden? De zachte stem van de kater irriteerde hem. Plots was hij een en al beweging. Hij schoot naar voren, dwong Littlecreek tegen de grond. 'Dat antwoord mag je daar zelf gaan zoeken..' Een deel gezond verstand protesteerde. Nee, je ging toch niet iemand vermoorden? In de Clan ging het om broederschap.. Leopardstrike was niet meer tot rede te roepen. Toch deed hij nog niets. 'Zelfs een laatste kans zegt je niets..' fluisterde hij.


Softcream | James | Kestrelpaw |Oddeye |Shadowglare | Kearn | Whisperkit | Glidingpaw | Marblekit | Snowrose
Hello, Littlecreek Version2a
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlecreek
StarClan
Hello, Littlecreek DPKsfdL
9

CAT'S PROFILE
Age: -
Gender:
Rank:
Littlecreek
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Littlecreek   Hello, Littlecreek Icon_minitimeza 25 dec 2010 - 14:35

"Starclan sprak altijd tegen jou. Waarom tegen jou? Heb je daar ooit een antwoord op gevonden?" siste Leopardstrike terwijl hij Littlecreek tegen de grond hield, zijn amberkleurige ogen nog geen staartlengte van zijn eigen diepblauwe ogen. Littlecreek keek hem recht aan. De machtige klauwen hielden hem tegen de grond. "Ik ben... de medicijnk..." wist hij uit de brengen, de rest was een grote gorgel omdat Leopardstrike hem hard tegen zijn borst duwde. Straks zou hij nog stikken! "Dat antwoord mag je daar zelf gaan zoeken..." siste Leopardstrike. Er leek iets te knappen in Littlecreek. "Nee..." siste hij terug. "Zelfs een laatste kans zegt je niets..." fluisterde Leopardstrike. "NEE!" schreeuwde hij. Hij probeerde zich onder Leopardstrike uit de wringen, maar de blik van Leopardstrike sprak boekdelen. Dit was echt zijn laatste kans geweest. "Vergeef me, Seastream..." fluisterde hij zo zacht dat zelfs Leopardstrike het niet kon horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardstrike
Member
Hello, Littlecreek DPKsfdL
Viktor
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Leopardstrike
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Littlecreek   Hello, Littlecreek Icon_minitimeza 25 dec 2010 - 16:44

Het vage gegorgel van Littlecreek ontging hem. Het kon Leopardstrike ook niets schelen. Deze kater had al zijn kansen vergooid, wetend dat zijn eigen leven op het spel stond.. Het was zijn eigen schuld, het was zijn eigen schuld.. Leopardstrike stond met één voorpoot op de borst van de medicijnkat, de andere klauwde in de grond. Hij kon hem hier niet vermoorden.. Dan zouden ze erachter komen, dat hij het was geweest. Ach, hij kon Littlecreek altijd nog wegslepen. In de kleine, zwakke kater leek iets te knappen. 'Nee..' siste hij. 'NEE!' 'Stil,' siste Leopardstrike terug. Het verstand van de grote kater ging op nul. Alles om hem heen werd onscherp, behalve de kop van Littlecreek. Geluiden vervaagden tot de fluisteringen van zijn gedachten. Leopardstrike's blik werd leeg, hard en koud. Alle emoties verstomden tot een ijskoude haat. Was dit het einde? Het einde van wat.. Zijn klauw sloeg door de lucht, recht op de weerloze kat af. Zonder medelijden, zonder twijfel. Zonder na te denken. Leopardstrike was letterlijk gek van woede en verdriet..


Softcream | James | Kestrelpaw |Oddeye |Shadowglare | Kearn | Whisperkit | Glidingpaw | Marblekit | Snowrose
Hello, Littlecreek Version2a
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlecreek
StarClan
Hello, Littlecreek DPKsfdL
9

CAT'S PROFILE
Age: -
Gender:
Rank:
Littlecreek
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Littlecreek   Hello, Littlecreek Icon_minitimezo 26 dec 2010 - 17:03

Alles leek in een waas te gaan. Littlecreek's diepblauwe ogen sperden open toen hij de klauw van Leopardstrike op zich af zag komen. Dit was echt het einde. Hij kon echt niet op tegen zo'n sterke kater. Hij voelde een scherpe pijn toen Leopardstrike's klauw op hem neerkwam. Toen werd alles zwart...

Littlecreek bevond zich ineens in een mistig gebied. Hij zag een gedaante voor zich. Hij liep op de onbekende kat af. Toen herkende hij de kat ineens. "Blackfire? Ben jij dat?" vroeg hij, maar de poes voor hem hield haar staart tegen zijn mond. "Wees niet bang, mijn zoon. Nu ben je een van de StarClan..." de poes draaide zich om en zwaaide met haar staart als teken dat Littlecreek haar moest volgen. Zachtjes liep hij achter Blackfire aan. De mist verdween en toen waren ze er. StarClan's Hunting Grounds. Het zag er precies uit als het oude territorium van alle 4 de Clans. Zijn hart sprong op toen hij het territorium van WindClan zag. Alles zag er precies hetzelfde uit, maar dan met een prachtige glans en in elk plasje water zag hij sterren weerkaatsen. Hij keek omhoog en zag daar een diepblauwe hemel met sterren in allerlei kleuren. "Welkom bij StarClan," zei Blackfire.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardstrike
Member
Hello, Littlecreek DPKsfdL
Viktor
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Leopardstrike
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Littlecreek   Hello, Littlecreek Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 9:39

Het leven vloeide weg uit de kat onder hem. Littlecreek was aan het einde van zijn korte, zielige leven gekomen. Leopardstrike snoof. Voor hem was hij een obstakel, iets wat uit de weg geruimd moest worden. En nu? Niemand mocht er achter komen.. Als hij nu zijn geur flink over de kater verspreidde.. Leopardstrike keek even naar buiten. De tijd was snel gegaan. Het was al nacht. Hij keek goed om zich heen, maar iedereen lag te slapen. De wacht was net gaan wisselen, dus die zouden hem ook niet zien. Hij pakte het lichtje lichaam en sleepte het zonder moeite naar buiten, snel door het kamp, tot een eind van de ingang vandaan. Daar zorgde hij dat zijn geur over Littlecreek heen kwam 'door het slepen en vinden'. Wie had hem toch vermoordt? Bezorgd bleef hij bij de kat zitten. Dat moest er tenminste zo uit zien. Iemand moest hem vinden. Die zouden zo wel komen. Leopardstrike liep even terug voor wat prooi, in het holst van de nacht. Zo snel mogelijk ging hij weer terug naar Littlecreek's lichaam en ging er naast liggen. Hij likte de vacht wat netter om er zeker van te zijn dat zijn geur zogenaamd over elke andere geur heen was. Zou iemand hem vinden?


Softcream | James | Kestrelpaw |Oddeye |Shadowglare | Kearn | Whisperkit | Glidingpaw | Marblekit | Snowrose
Hello, Littlecreek Version2a
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Hello, Littlecreek DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Littlecreek   Hello, Littlecreek Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 13:25

Bluewave's oren gingen heen en weer en hij snorde zachtjes. Hij rook Kittyheart's geur dichtbij hem, maar iets had hem verontrust. Zijn droom. Hij opende zijn ogen. Hij zag de beelden van een dode kat verdwijnen. Bluewave's kopje schudde zich en hij stond op. Hij ging is even een frisse neus buiten halen. Zijn gedachten werden steeds vreemder naarmate hij dichter bij de uitgang van de Warrior's Den kwam. Zijn staartpunt ging nerveus heen en weer. Hij schudde krachtig zijn kopje. Wat was er toch aan de hand? Zijn ogen keken scherp en hij zag een schim verdwijnen die iets wegsleepte. Bluewave opende zijn mond, maar de geur kwam niet binnen. Wie het ook was, diegene had geluk dat zijn of haar geur niet zijn neus binnenkwam. Bluewave liet zich over de grond zakken en sloop verder. De kat ging het kamp uit, dus vervolgde hij zijn weg daarnaartoe. Hij sprong direct toen hij het kamp uit was richting de schim. Hij rolde samen met de schim onder hem over de grond en rook... Leopardstrik's geur! Hij opende zijn tanden en blies. Daarna sprong hij van Leopardstrike af. 'Wat heeft dit te betekenen?' vroeg hij, maar zijn aandacht ging algauw weer naar het lichaam naast Leopardstrike toe. Hij snoof. Littlecreek. Bluewave's gedachten werden helemaal verward en zijn ogen vulden zich met tranen. Hij drukte zijn neusje tegen het levenloze lichaam aan. 'Littlecreek?' vroeg hij met trillende stem. Daarna draaide hij zich terug om naar Leopardstrike. 'Wat is er gebeurd?' siste hij. Hij had Leopardstrike Littlecreek zien wegslepen. Alleen hield hij dit voor zich. Eerst maar is het excuus afwachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardstrike
Member
Hello, Littlecreek DPKsfdL
Viktor
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Leopardstrike
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Littlecreek   Hello, Littlecreek Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 13:42

Een plotselinge stem liet hem opschrikken. Leopardstrike keek om zich heen en zag.. Blue.. ja, wat dan ook. 'Wat heeft dit te betekenen? Leopardstrike's gezicht verried geen enkele emotie, alleen geveinsde angst en onzekerheid. Hij zorgde dat hij er heel geschrokken uit zag. 'Ik.. Littlecreek.. hij..' Hij haalde diep adem en begon overnieuw. 'Ik was vandaag Littlecreek op gaan zoeken en ik ging even prooi halen. Ik kwam terug en toen was Littlecreek daar; hij stikte in iets! Ik weet niet wat het was, maar het ging heel snel.. Hij rochelde dat ik hem naar buiten moest slepen, voor frisse lucht,' vertelde Leopardstrike, terwijl hij Littlecreek verdrietig over zijn gezicht likte. 'Ik was heel erg in paniek.. hij is een paar keer tegen iets aangekomen, maar hij wilde per se hier naartoe.. er was iets met.. de maan..' De maan stond inderdaad hoog aan de hemel. 'Misschien wist hij dat hij dood zou gaan en wilde hij hem zien ofzo.. Maar een paar wortels hebben diep in zijn vlees gesneden,' Leopardstrike likte Littlecreek's vacht. Hij keek met tranen in zijn ogen op naar Blue.. wave. 'Ik kon niets meer doen!' riep hij wanhopig uit.

- Littlecreek is Night/Brokenstar enz. Hij is nu een Starclankat ^^ -


Softcream | James | Kestrelpaw |Oddeye |Shadowglare | Kearn | Whisperkit | Glidingpaw | Marblekit | Snowrose
Hello, Littlecreek Version2a
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Hello, Littlecreek DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Littlecreek   Hello, Littlecreek Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 14:08

Bluewave keek naar Leopardstrike. Gemende angst en haat was te zien in zijn ogen. Had Leopardstrike er inderdaad iets mee te maken, met de dood van Littlecreek? Toen Leopardstrike sprak, keek Bluewave hem aan en iets in zijn lijf knapte. Littlecreek in zijn eigen medicijnen gestikt? Bluewave begon Leopardstrike nu echt te verdenken, maar hij deed net alsof hij hem geloofde. Toen hij wanhopig riep, begon zijn twijfel te komen. Was Leopardstrike hier wel schuldig aan? Speelde hij toneel of had hij Littlecreek echt op die manier gered? De tranen leken echt te zijn. Bij Bluewave rolde de tranen over zijn wangen. Maar hij moest nu sterk en rechtvaardig blijven. Hij keek Leopardstrike aan. Bluewave hoopte dat Leopardstrike niet loog. Hij geloofde Leopardstrike maar half. Maar Leopardstrike was de enige die er wat vanaf wist. Zou Leopardstrike echt de medicijnkat vermoorden? En waarom dan? Dat was een goede vraag die hij niet kon beantwoorden, dus was Leopardstrike hier niet schuldig aan. Bluewave duwde Leopardstrike zachtjes opzij en sleepte Littlecreek halverwege het kamp. Daarna keek hij Leopardstrike aan. Zijn blauwe ogen glommen. 'Waarom trok je hem tot buiten het kamp?' vroeg hij wantrouwend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardstrike
Member
Hello, Littlecreek DPKsfdL
Viktor
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Leopardstrike
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Littlecreek   Hello, Littlecreek Icon_minitimedo 30 dec 2010 - 19:57

- Zullen we Tallstar erbij halen? -

Die kater was echt wantrouwig! Daar moest ooit korte metten mee gemaakt worden, zodat iedereen hem geloofde en vertrouwde. Leopardstrike probeerde een oud trucje uit. Iedereen vond je zielig als je bijna begon te huilen. Tranen begonnen te glinsteren in zijn ooghoeken, zodat het leek alsof hij eerder al gehuild had maar dat ze nu terug kwamen. Hij miste Littlecreek ontzettend, je moest eens weten. Die tranen.. ze waren echt, maar niet voor Littlecreek. Maar dat was iets wat Bluewave niet wist. 'Hij zei iets.. over.. de maan.. Voor de laatste keer zien.. Hij weet meer van medicijnen dan ik..' Leopardstrike staarde naar het levenloze lichaam naast hem. 'We moeten dit.. aan Tallstar melden..' zei Leopardstrike. Hij wilde bijna opstaan maar bedacht zich toen iets. Hij moest wel gaan, hij had het gezien. Of Tallstar moest komen. 'Ik kan.. ik kan hem toch niet hier alleen laten liggen! Misschien is de reis naar Starclan nog niet voltooid..' Leopardstrike ging weer liggen, alsof hij zijn 'vriend' nooit achter zou kunnen laten. Dit moest zorgvuldig gespeeld worden.


Softcream | James | Kestrelpaw |Oddeye |Shadowglare | Kearn | Whisperkit | Glidingpaw | Marblekit | Snowrose
Hello, Littlecreek Version2a
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Hello, Littlecreek DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Littlecreek   Hello, Littlecreek Icon_minitimeza 1 jan 2011 - 16:08

Bluewave keek Leopardstrike aan, maar vertrouwde het zaakje echt niet. Zijn ogen stonden een beetje boos op hem, terwijl hij Leopardstrike aankeek. Waarom moest iedereen liegen? Of lag het gewoon aan hem? Misschien loog Leopardstrike helemaal niet. Toen hij iets zag glinsteren in Leopardstrike's ooghoek, werd hij onwijs kwaad op zichzelf. Hij was een stomme, domme idioot! Leopardstrike had helemaal niks gedaan. Het was zijn schuld niet. En hij dacht van wel. Hoe kon hij? Hij luisterde naar Leopardstrike en niet veel later liepen er ook tranen over zijn wangen. Hij keek peinzend. Ze moesten dit inderdaad tegen Tallstar gaan zeggen. Maar Bluewave wist niet zeker of hij de kater vertrouwde in de buurt van Littlecreek. Bluewave werd met de minuut wantrouwiger en verwarrender. Wie had het nu eigenlijk gedaan? Dat was een vraag die hij onwijs graag wou beantwoorden. Maar dat ging nooit lukken. Hij keek richting Leopardstrike en nam toen een beslissing. Hij zou Tallstar gaan waarschuwen. 'Goed. Ik ga Tallstar halen. Misschien kun je Littlecreek het beste maar naar het midden van het kamp slepen. Hij verdient het niet om hier buiten te blijven liggen, buiten het kamp,' sprak hij en met een nerveuze tik van zijn staart liep hij weg, richting Tallstar's Den. Hij bleef ervoor staan. Een brok was in zijn keel gekomen, iets wat hij niet weg kon krijgen. Hij haalde diep adem en keek peinzend voor zich uit. Daarna riep hij zachtjes, wat langzaam harder werd. 'Tallstar, bent u daar?' vroeg hij, terwijl hij zijn kopje een klein beetje de Den van Tallstar instak. 'Er is een noodgeval. Littlecreek is dood.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardstrike
Member
Hello, Littlecreek DPKsfdL
Viktor
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Leopardstrike
BerichtOnderwerp: Re: Hello, Littlecreek   Hello, Littlecreek Icon_minitimeza 1 jan 2011 - 17:10

..
(Bericht naar Leader's Den voor een gesprek met Tallstar. Ik heb Tallstar ook even geroepen, aangezien het het eerste bericht is. Of je ook zou willen komen ^^)


Softcream | James | Kestrelpaw |Oddeye |Shadowglare | Kearn | Whisperkit | Glidingpaw | Marblekit | Snowrose
Hello, Littlecreek Version2a
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello, Littlecreek
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: